המלצות ווינר ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏7/2/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל המלצות הווינר להיום אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il

    60. מכבי בת ים - מכבי אחי נצרת

    מכבי בת ים (12) מארחת את שכנתה במקום שמוביל לפלייאוף תחתון בטבלה, מכבי אחי נצרת (11) והפער בניהן עומד על נקודה לטובתה של מכבי אחי נצרת למרות שזו פתחה את העונה במינוס 9 נקודות. שתי הקבוצות מגיעות בכושר לא טוב למשחק, בת ים הפסידה ב-4 מתוך 5 המשחקים האחרונים שלה (כל המסגרות וללא ניצחון), למכבי אחי נצרת יש שני הפסדים רצופים (1 ליגה, 1 גביע). מכבי אחי נצרת קבוצה טובה יותר וגם מנצחת בחוץ (3) יותר מאשר בת ים מנצחת בבית (2), מה גם שהמארחים ישחקו בפעם הראשונה ללא הקשר משה אבוטבול (מלך השערים, 6) שחתם ברמת השרון וגם ללא שלושה שחקנים מושעים : השוער הבכיר קובי שאלו (מוצהב), המגן חיים איזרין (מוצהב) והקשר דרור פוסטרמן (אדום), מי שנמצא בספק גדול הוא אלירן לסרי הצעיר שנפצע במשחק הליגה האחרון. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    70. מינכן 1860 - פורטונה דיסלדורף

    מינכן 1860 מדורגת במקום ה-9 בטבלה ויש לה מאזן של 29 נקודות (מאזן בית : 4 נצחונות, 4 תיקו, 2 הפסדים), היא מארחת את פורטונה דיסלדורף שנמצאת במקום ה-11 עם נקודה אחת פחות ממינכן (מאזן חוץ : 2 נצחונות, תיקו, 7 הפסדים), בסיבוב הקודם מינכן ניצחה 2:1 בחוץ והמשחק הנוכחי יהיה זה שינעל את המחזור ה-21 בבונדסליגה השנייה. דיסלדורף לוהטת לאחרונה ויש לה שלושה נצחונות בארבעת משחקי הליגה האחרונים (כולם בבית), מינכן סיימה ב-1:1 ביתי עם דואיסבורג מהצמרת במחזור האחרון ולפני כן ניצחה את אוסנאברוק בחוץ. מינכן 1860 מחזיקה בסגל איכותי יותר ויש לה שחקנים שהיו בקבוצות בונדסליגה בכירות בעבר (בנג'מין לאוט מהמבורג ואנטוניו רוקאבינה מדורטמונד), יתרון הביתיות יתן לה דחיפה לניצחון. ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    79. טור - אביאן

    אביאן תנסה לחזור לפסגת הליגה הצרפתית השנייה על חשבון לה מאן ולשם כך היא צריכה לנצח בחוץ את טור (8) שבעצמה הכירה את המקום הראשון מקרוב בלא מעט מחזורים בפרקים מוקדמים יותר של העונה. טור נמצאת בכושר רע מאוד והיא לא ניצחה כבר שבעה משחקים בליגה (5 הפסדים, 2 תוצאות תיקו) ולאחרונה המצב גם מחמיר כשבכל אחד מחמשת משחקי הליגה האחרונים היא סופגת פעמיים או יותר. אביאן ניצחה 0:3 את נאנט (בית) בשבוע שעבר וחזרה לנצח אחרי שבשלושת המשחקים שקדמו לניצחון הזה היא לא יצאה עם שלוש נקודות, היא יכולה להיות גאה בעצמה על ניצחון מרשים על מארסיי באחד ממשחקי הידידות בפגרה (חודש ינואר) שהאלופה הצרפתית שיחקה בהרכב יחסית בכיר. אם טור תשחק כמו שהיא משחקת בתקופה האחרונה לא יהיה לה סיכוי מול אביאן, גם לא בבית. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    81. ליבורנו - ויצ'נזה

    ליבורנו נמצאת במומנטום שלילי והכי קשה שהיא ידעה העונה, נקודה אחת שהיא לקחה בארבעת משחקי הליגה האחרונים ותצוגות נפל כבר דרדרו אותה למקום ה-6 בטבלה ולעיני הקהל הביתי היא תשחק אחרי שהושפלה 0:4 ע''י סיינה (חוץ) במחזור האחרון. היריבה היא ויצ'נזה (11) שלקחה בסך הכל ארבע נקודות פחות מליבורנו אך בעצמה מגיעה ברצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון כשהיא מפסידה בשניים האחרונים. ליבורנו לא חזקה במיוחד בבית (4/11 נצחונות) ואת מירב הנקודות היא לוקחת דווקא במשחקי החוץ, הבלם רומנו פרטיקונה (פתח ב-23/24, כבש פעמיים) הורחק במשחק הליגה האחרון וייעדר משורות ליבורנו. 5 מתוך 7 המשחקים האחרונים בין הקבוצות מהסתיימים ללא הכרעה, ליבורנו עדיפה אך מגיעה בכושר לא טוב עם המון חורים וחיסורים בקו האחורי. ההימור : X. רמת ביטחון : 2/10.