המלצות ווינר לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏23/10/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0

    26. טוטנהאם - אברטון

    טוטנהאם ואברטון נמצאות בתקופה טובה, האורחים מליברפול קטפו שתי נצחונות ראשונים בליגה בשני המחזורים האחרונים ועשו זאת בסטייל מול ליברפול בדרבי ומול ברמינגהאם בחוץ. טוטנהאם מגיעה לאחר הפסד 3:4 לאינטר בליגת האלופות שם היא בדרך לשמינית הגמר, גם היא ניצחה את השניים האחרונים בליגה ומדורגת חמישית בטבלה. בעוד רשימת הפצועים של טוטנהאם הולכת ומצטמצמת, אצל אברטון היא נשארת אותו הדבר עם פלאיני, פינאר, סהה ואנצ'יבה אליהם יצטרף גם לאון אוסמן, עוד בורג משמעותי במערך הקישור של דיוויד מואיז. פערי האיכות של טוטנהאם עשויות להוביל אותה לניצחון, ואן דר וארט שלא שיחק מול אינטר (היה מורחק) חוזר להיות המנוע של הקבוצה עם אופציות עדיפות בחוד (פבליצ'נקו, קראוץ') מאשר יעקובו שלא פוגע אצל אברטון. גארת' בייל כמובן נמצא בכושר שיא. ההימור : 1.

    29. איינטרכט פרנקפורט - שאלקה 04

    ההצלחה בליגת האלופות שם היא מנצחת את שני משחקייה האחרונים עדיין לא מוציאה את שאלקה של מגאת מהבוץ העמוק אליו נכנסה לליגה ולמשחק החוץ בפרנקפורט היא יוצאת כשהיא צברה 7 נקודות פחות מהיריבה. פרנקפורט נמצאת בכושר מעולה בליגה וניצחה את שלושת המשחקים האחרונים בהם ספגה פעם אחת, שאלקה סיימה בתיקו 2:2 מול שטוטגרט במחזור האחרון. עדיין ללא תיקו העונה זה צריך להגיע בפרנקפורט מתישהו, באותה מידה שקשה לי להמר על פרנקפורט בגלל חוסר היציבות ולמרות הכושר הטוב, קשה לי גם לראות את שאלקה מנצחת. ההימור : X.

    31. בורוסיה מנשנגלאדבך - ורדר ברמן

    תומאס שאף יכול לסכם את העונה של ורדר ברמן עד עכשיו כמאוד כושלת, אבל זה לא תלוי בו והסגל שלו מאוד מגביל אותו להתמודד גם בצ'מפיונס וגם בליגה, מנשנגלאדבך עם ניצחון בודד העונה (וללא ניצחון ביתי) מביאה לנו קו אחורי מהחלשים שנראו בבונדסליגה בשנים האחרונות וספגה כבר 23 שערים ב-8 משחקים ! עוד הייתי נותן סיכוי למנשנגלאדבך לחלץ לפחות נקודה, אבל רשימת החיסורים שינתה את דעתי : אראנגו (2 שערים, 3 בישולים), בראוורס (מגן הרכב) ו-שאשטן (המחליף שלו) כולם מושעים ולא נכללו בסגל למשחק בעוד מאטמור, חאורס, דאנטה ודורדה עדיין סובלים מפציעות. ההימור : 2.

    32. האנובר 96 - פ.צ. קלן

    האנובר (7) מארחת את פ.צ. קלן (17) כשהיא צוברת שלוש נצחונות ובסה''כ 8 נקודות יותר מהיריבה המועמדת לירידה ותנסה לעצור רצף של שני הפסדים בליגה ללא שער זכות. בהפסדים לסט.פאולי וביירן מינכן צמד הכוכבים שבונים את החוד של האנובר - יה קונאן ואבדלאוויה לא שיחקו יחד, חוזרים לשתף פעולה בחוד מה שעשוי להחזיר לה גם את יכולת הכיבוש, יה קונאן לא שיחק בהפסד לפאולי ואבדלאוויה לא שיחק בהפסד לביירן. שיתוף הפעולה המצויין בניהם עשוי להוביל להפסד נוסף בקבוצתו של פודולסקי, שעדיין ללא פרייס ו-אישיאקו (פצועים) כמי שיכולים לעזור לו בשיתוף הפעולה בהתקפה. ההימור : 1.

    עוד המלצות כאן
    http://iwinner.co.il/Forum.aspx
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0