המלצות ווינר לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏20/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    20. ארסנל - טוטנהאם

    הדרבי הלונדוני בין ארסנל לטוטנהאם יפתח את המחזור ה-14 בפרמייר-ליג, ניצחון של התותחנים יעלה אותם זמנית למקום הראשון בטבלה, לפחות עד שצ'לסי תשחק. ארסנל נמצאת במקום השני בטבלה עם מאזן של 26 נקודות, שתיים פחות מצ'לסי ושבע יותר מטוטנהאם שנמצאת במקום השמיני. טוטנהאם מגלה חוסר יציבות העונה ובעיקר חולשה במשחקי החוץ שלה, היא גם הספיקה להכיר היטב את עומק הסגל של ארסנל כשהובסה על ידייה 4:1 (הארכה) בבית ובמסגרת הגביע. טוטנהאם תשחק כנראה ללא דוס סאנטוס, קין, האדלסטון, קינג, דאסון ו-אוהרה. ארסנל עדיין חסרה את אלמוניה, דיאבי, ראמסי ו-ורמלאן, אבל הרוטציה בסגל של ארסנל מאוד גדולה והעובדה שבשני משחקי הליגה האחרונים בהם היא ניצחה, ארסן ונגר הרשה לעצמו שחקנים כמו ואן פרסי ותאו וולקוט על הספסל, מדברת בעד עצמה. ההימור : 1.

    32. בני סכנין - הפועל תל אביב

    עשרה מחזורים חיכתה בני סכנין כדי להשיג ניצחון בכורה בליגה ובשבוע שעבר היא עשתה זאת לראשונה העונה מול הפועל פתח תקווה (חוץ) במשחק שנעל את המחזור ביום שני. הפועל תל אביב לא הצליחה לכבוש את הפסגה במחזור האחרון ותיקו ביתי מאופס שהביא לאובדנם של שתי נקודות גם הורידו את הקבוצה למקום השלישי בטבלה עם מאזן של 20 נקודות, אחת פחות ממכבי ת''א ועירוני ק''ש שנמצאות מעלייה. אלי גוטמן אומנם יקבל את איתי שכטר בחזרה לספסל ודגלאס דה סילבה ישירות להרכב אבל מי שצפויים להיעדר הפעם הם אביחי ידין, סלים טועמה ו-וואליד באדיר. דראפיץ', מאמן בני סכנין, אמר שבמקרה של הפסד הוא מתכנן רעידת אדמה בקבוצה, אז למרות הרכב חסר של הפועל וקצת מוטיבציה מניצחון הבכורה בשבוע שעבר, כנראה אדון דראפיץ', שכחת מול מי אתה משחק ושפערי הרמות גדולים מאוד. ההימור : 2.

    46. מ.ס. אשדוד - הפועל פתח תקוה

    מאז חודש פבואר 2002 ניצחה אשדוד את הפועל פתח תקווה (ליגה בכירה) בכל עשרת המשחקים האחרונים בהם היא אירחה אותה באיטצדיון ה-י''א ותנסה להמשיך במאזן הזה גם הפעם, 2010/11 בעידן ג'ון גרגורי. אשדוד מגלה יכולת טובה מאוד במחזורים האחרונים וללא הפסד כבר ארבעה ברצף : היא לקחה נקודות במשחקי חוץ קשה מול מכבי חיפה ובני יהודה, היא לנצח את בית''ר ירושלים (0:3) ובני סכנין (2:0), ולא לספוג שער מאז אותו אחד בקריית אליעזר. השיפור הגדול שהביא איתו גרגורי לקבוצה מעיר הנמל הוא בעיקר היציבות ומשחק קו אחורי הרבה יותר טוב, אם בשנים האחרונות התרגלנו לראות את אשדוד כקבוצה שבמשחקים שלה מובקעים הכי הרבה שערים אז האנגלי דאג שזה לא יהיה ככה ופשוט בונה קו אחורי מאוד חזק באשדוד. הפועל פתח תקווה הפסידה לבני סכנין (בית) ביום שני ולא רק שלאשדוד היה שני ימים יותר של מנוחה, הפועל גם תשחק ללא ג'וניור ויסה (מושעה) ו-וויליאם אמאמו (פצוע), שני זרים משמעותיים בהרכב של יובל נעים. ההרכב של אשדוד רץ כבר כמה שנים ביחד וזה היתרון של על פני קבוצות בסדר גודל זה, פערי הרמות לא בשמיים אבל זה עדיין משחק אותו הקבוצה הביתית חייבת להכריע. ההימור : 1.

    50. מכבי פתח תקוה - הפועל עכו

    הפועל עכו יוצאת לפתח תקוה כדי ותחפש מול מכבי המקומית להמשיך ברצף של ארבעה נצחונות רצופים (ליגה) ובשישה ללא הפסד, בכל אחד מארבעת האחרונים היא כבשה שלושה שערים וספגה אחד לכל היותר. בהרכב של הפועל עכו, שדרך אגב לקחה 4 נקודות מתוך 6 בצמד המשחקים מול מכבי פ''ת אשתקד (כולל ניצחון חוץ), ניתן יהיה לראות את ג'אקו ערפאת ורועי דיין שיעלו בחוד כאשר מוחמד כליבאת, שכבש צמד במדי הנבחרת הצעירה באמצע השבוע רק ימתין להזדמנות שלו מהספסל. גם לעומר דמארי, חלוץ מכבי פ''ת, הייתה חגיגה פרטית בנבחרת באמצע שבוע רק שלו זה קרה בנבחרת הבוגרת ובמשחק מול איסלנד, שם בהופעת הבכורה כבש צמד מרשים. מכבי פתח תקוה היא אחת הקבוצות שאני הכי לא אוהב להמר נגדה כי באמת שקבוצות של פרדי דוד היא נורא עקשנית וגם יציבה, אבל למרות הכל ולמעט סגל איכותי יותר ומספר נצחונות מרשימים העונה, היא עדיין מתקשה ובעיקר מול הגדולות (הפסדים למכבי חיםה והפועל ת''א), אני לא שוכח לה לא מעט מעידות במשחקי הבית כמו הפסדים להפועל באר שבע והפועל חיפה ותוצאת תיקו מול מ.ס. אשדוד. הייתי אומר שה"להיט" של הליגה, הפועל עכו, היא אחת מאותן קבוצות שעם כל הביטחון והמוטיבציה יכולה לנצח כמעט כל קבוצה ובכל מגרש בליגה, מכבי פתח תקוה משחקת הססני מידי. ההימור : 2.

    57. מכבי תל אביב - הפועל קרית שמונה

    את משחקי יום שבת במחזור ה-11 בליגת העל ינעל הקרב על המקום הראשון בין מכבי תל אביב שתארח בבלומפילד את הפועל קרית שמונה. טרם פתיחת המחזור הקבוצות מאיישות את מקומות 1-2 בטבלה עם מאזן נקודות זהה (21), מכבי מגיעה במומנטום פחות טוב לא משחק תבוסת חוץ להפועל עכו בשבוע שעבר (1:3) ובעיקר הרגשה רצינית בירידה משמעותית ביכולת של השחקנים. כמות הכישרון והפוטנציאל שיש למכבי גדולה מאוד ולמרות כל האכזבות שהיא כבר ידעה העונה, מבחינתי היא עדיין עולה פייבוריטית כמעט לכל משחק. בקרית שלום עדיין מחפשים מנהיג שיוכל לתת את השקט הדרוש לקבוצה ברגעים לא טובים על המגרש ואולי למנוע התפרקות, רן בן שמעון יחפש להוכיח פעם נוספת לצהובים עד כמה הם הפסידו אותו כשפיטרו אותו בזמנים כאלה של הקבוצה רק בעונה אחרת, בנתיים קבוצות קרית שמונה מוליכה את הליגה ומתגלה פעם נוספת כהפתעה גדולה. ההימור : 1.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏20/11/10