המלצות ווינר לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏12/3/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    את כל ההמלצות אפשר לקרוא באתר http://iwinner.co.il!

    50. הפועל אשקלון - הפועל באר שבע

    הפועל אשקלון הפסידה בכל 6 משחקי הליגה האחרונים (רק באחד מתוכם היא כבשה שערים) והתדרדרה למקום הלפני אחרון בטבלה, ללא החלוץ אריק גאו (4 שערים) והשוער הבכיר סטיבן אהורלו (מושעה) היא מארחת בדרבי דרומי את הפועל באר שבע (10) שבעצמה לא נמצאת במצב טוב יותר - נקודה אחת בארבעת משחקי הליגה האחרונים, בשלושה האחרונים היא לא כובשת, זה עדיין לא מפריע לאלונה ברקת ולהנהלה להאריך את חוזהו של קלינגר ובכך ליצור ביטחון במאמן שעדיין יכול להוביל את הקבוצה קדימה. הפועל אשקלון חלשה מאוד העונה והפועל באר שבע מגיעה כפייבוריטית גדולה וכקבוצה שמחזיקה בהרבה יותר איכות, גם הביתיות לא תעזור לאשקלון. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    52. הפועל עכו - מכבי פתח תקוה

    מכבי פתח תקוה (מקום 5, 38 נקודות) יודעת שאחת היריבות שלה במאבק על כרטיס לפלייאוף עליון, מקומות 1-6, היא הפועל עכו (מקום 8, 36 נקודות) אצלה תתארח הערב. עכו ניצחה פעם אחת בשמונת משחקי הליגה האחרונים והדירוג שלה בחלק העליון של הטבלה זה בעיקר בגלל הריצה המדהימה מתחילת העונה, מאז הקבוצה הזאת עוברת לא מעט משברים (ג'אקו ערפאת שפתח פה, המאמן אלי כהן שהסתכסך עם ההנהל, פציעות של שחקנים) שגורמים לה לאבד את היציבות והמוטיבציה שהובילו אותה קדימה בתחילת העונה. מכבי פתח תקוה יצאה מהתקופה הלא טובה וחזרה לשחק כדורגל בחודש האחרון - היא כבשה שתי רביעיות בדרך לנצחונות ביתיים נגד הפועל ר''ג והפועל אשקלון וסיימה ב-1:1 עם הפועל חיפה בקרית אליעזר, ארסנל החלוצים שלה (גולן, בן-חיים, דמארי, אבו ענזה) הוא מהטובים בליגה והיא יכולה לנצח כמעט כל קבוצה בכל אצטדיון רק בזכות ההתקפה שלה. ההימור : 2. רמת ביטחון : 5/10.

    58. מנצ'סטר יונייטד - ארסנל

    מנצ'סטר יונייטד וארסנל, שתיים מענקיות הפרמייר-ליג, זכו הכי הרבה פעמים בגביע האנגלי : לשדים האדומים יש 11 גביעים בארון (האחרון ב-2004, 7 סגנויות) ואילו לתותחנים יש 10 גביעים בארון (האחרון ב-2005, 7 סגנויות), המפגש בניהן ברבע הגמר בקלות היה יכול להיות גם משחק הגמר. על שתי המדורגות ראשונות בפרמייר-ליג עוברת תקופה לא טובה - מנצ'סטר יונייטד שתשחק ללא נאני הפסידה בשני משחקי הליגה האחרונים (צ'לסי, ליברפול), על ארסנל עברו שבועיים כושלים במיוחד בהם היא הפסידה לבירמינגהאם בגמר גביע הליגה, נוצחה והודחה ע''י ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות ופספסה הזדמנות לצמצם פערים מהיונייטד בליגה כשסיימה רק ב-0:0 נגד סנדרלנד בבית. מנצ'סטר יונייטד ללא נאני (9 שערים ו-12 בישולים בליגה), פארק ג'י-סונג (4 שערים ובישול בליגה) ו-אנדרסון תהיה חסרה יצירתיות שעשויה להוביל להפסד ראשון שלה העונה באולד-טראפורד ולמעשה מאז חודש אפריל 2010. ההימור : 2. רמת ביטחון : 4/10.

    64. הפועל קרית שמונה - מכבי תל אביב

    הפועל קרית שמונה הפכה להיות סוג של "כבשה שחורה" בשביל מכבי תל-אביב, היא ניצחה אותה ב-4 פעמים מתוך 7 מפגשים בארבע השנים האחרונות כולל 1:0 מרשים העונה בבלומפילד. למפגש בניהן במסגרת המחזור ה-26 הן עולות ממקומות 3-4 בטבלה, למכבי תל אביב יש שמונה נקודות יותר מקבוצתו של רן בן שמעון. מכבי תל אביב שוב מגלה סימנים של חוסר יציבות בשבועות האחרונים, במחזור האחרון היא שומטת יתרון ביתי על הפועל עכו (0:2) בדרך ל-2:2 מאכזב, לפני כן היא גם מפסידה להפועל חיפה בבלומפילד, קרית שמונה אף היא מאבדת גובה לאחרונה אך כמו תמיד עולה למשחקים נגד קבוצות הצמרת מוכנה מאוד ובמטרה לצאת עם שלוש נקודות מאותו משחק - היא כבר ניצחה העונה את הפועל ומכבי ת''א בבלומפילד ולדאבליסטית עשתה גם חיים קשים במשחק הבית (1:1). ההימור : 1. רמת ביטחון : 4/10.

    77. צ'נזה - יובנטוס

    לאן יובנטוס רוצה להגיע העונה - את זה גם גדולי הפרשנים עדיין לא הצליחו להבין, הקבוצה הזאת נבנתה כל כך לא טוב והשחקנים שם פשוט חסרי כל מחוייבות לסמל ואפילו תקופות טובות שלה נעצרות מהר מהצפוי : רק בתחילת פברואר היא הייתה על גג העולם אחרי נצחונות על קליארי (חוץ) ואינטר (בית), אבל מאז חלפו להם שלושה משחקי ליגה שבכולם היא מפסידה ולא כובשת, שניים מהם בצורה משפילה על ידי לצ'ה (0:2 בחוץ) ובולוניה (2:0 בבית)! צ'נזה לקחה 7 נקודות מתוך 9 אפשריות בשלושת משחקי הליגה האחרונים, בשניים האחרונים היא מנצחת את קייבו (בית) וסמפדוריה (חוץ) ובכך מצליחה להחלץ מהקו האדום אך עדיין בעמדת סכנה ממשית (אותו מספר כמו לצ'ה שמתחת לקו האדום), גם היא רוצה להיות אחת מקבוצות התחתית ש"חוגגות" על חשבון יובנטוס. לוקה טוני, פאביו גרוסו, פאביו קווליארלה, פליפה מלו, פאולו דה צ'ליה, מוחמד סיסוקו, חסן סלאמיהדיצ'יץ' ו-לאנדרו רינאודו יהיו רשימת החיסורים של יובנטוס. ההימור : X. רמת ביטחון : 4/10.