המלצות ווינר לשבת

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏7/5/11.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא פחות מ-43 המלצות ווינר מחכות לכם היום באתר
    http://iwinner.co.il
    הנה כמה נבחרות:

    71. מכבי תל אביב - מכבי חיפה
    מכבי ת'א יכולה עדיין בסיטואציה מסויימת לסיים במקום השני, למרות שגם הוא וגם המקום ה-3 אותו היא הבטיחה כמעט סופית עם 2 נצחונות ב-2 משחקי הפלייאוף, מובילים לליגה האירופית. הקבוצה רוצה למחוק את ההאשמות על 'פתיחת רגליים' במחזור המקביל בעונה שעברה בפלייאוף ואת התזכורות הרבות שעלו בעניין זה השבוע. חיפה שוב ראשונה אחרי 0:2 ביתי על הפועל ת'א וצריכה כל נקודה כדי להמשיך במירוץ לאליפות. למרות הניצחון במחזור שעבר, חיפה מגמגת מעט ולפני ניצחון זה השיגה רק נקודה אחת משני המפגשים מול מכבי נתניה. במחזור הראשון העונה זה נגמר 0:1 לירוקים בבלומפילד ולמעשה הפעם האחרונה שת'א ניצחה את חיפה בליגה היתה בסיבוב הראשון של העונה שעברה. ת'א תעלה בשיא ההתלהבות, בכושר טוב ומול הקהל הביתי ואנחנו חושבים שהיא יכולה להוציא לפחות נקודה. אנחנו נלך רחוק יותר ונהמר אפילו על ניצחון צהוב שיעשה שירות מצויין דווקא ליריבה העירונית. ההימור: 1. רמת בטחון: 5/10.

    41. הפועל תל אביב - מכבי נתניה
    האדומים איבדו את הפסגה במחזור שעבר עם ההפסד 2:0 למכבי חיפה, והפסד היום או גם תיקו במידה וחיפה תנצח, עלול לסתום את הגולל על חלומות האליפות שלהם. מכבי נתניה נעצרה בשבוע שעבר במגרשה עם 3:3 מול קרית שמונה אבל הקבוצה ברצף של 15(!) משחקים ללא הפסד בכל המסגרות ופוגשת את המבחן הגדול ביותר שלה ברצף הזה. גם אצלה איבוד נקודות עלול לסיים את חלומות השגת המקום ה-3, למרות שגם מהמקום ה-4 אפשר להגיע לליגה האירופית, תלוי במי תזכה בגביע המדינה. הפועל ניצחה בשני המפגשים העונה (1:2 בבלומפילד ו-1:3 בנתניה) כשבגביע הטוטו דווקא נתניה ניצחה פעמיים (1:2 בנתניה ו-0:1 בבלומפילד). אנחנו חושבים שהאדומים יזכירו היום שוב שבזמני לחץ הם מתעלים. ההימור: 1. רמת בטחון: 6/10.

    77. רומא - מילאן
    מילאן זקוקה לנקודה אחת בלבד כדי להבטיח תואר אליפות ראשון מאז 2005, כשהיא מוליכה את הליגה בפער של 8 נק' מאינטר השנייה כשנותרו 3 מחזורים לסיום העונה. רומא שישית במקום ממנו הולכים לליגה האירופית, ועם 2 נצחונות רצופים ששמרו לה על פער של 3 נק' מיובנטוס ה-7 במקום ממנו לא מגיעים לדבר. היא עדיין חזק בקרב גם על המקום ה-4 שמרוחק ממנה נקודה אחת בלבד, בו זוכים בכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. אנחנו חושבים ששתי הקבוצות יהיו מרוצות מנקודה, שתכתיר הערב את מילאן. ההימור: X. רמת בטחון: 6/10.

    81. סביליה - ריאל מדריד
    סביליה במקום ה-6 ממנו הולכים לליגה האירופית, כשהיא מקדימה בנקודה אחת בלבד את בילבאו אותה עברה במחזור שעבר אחרי שצברה ניצחון שני רצוף. ריאל הופתעה במחזור שעבר במגרשה 3:2 בידי סראגוסה וגם הודחה השבוע מליגת האלופות. היא רחוקה 8 נק' מברצלונה הראשונה כשנותרו 12 נק' בקופה ולמעשה איבדה את האפשרות לזכות באליפות. אנחנו חושבים שיש כאן מקום לנסות תיקו ביחס מעולה. ההימור: X. רמת בטחון: 6/10.