המלצות ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏7/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    7. לאציו - רומא

    הדרבי הגדול של רומא אותו לאציו תארח מגיע עבורה בטיימינג מושלם פשוט כשהיא נמצאת בכושר שיא ורצף של 7 נצחונות ב-8 משחקי הליגה האחרונים. לאציו מוליכה בבטחה את טבלת הסריי-א ובפער של ארבע נקודות מאינטר המדורגת שנייה, המרחק בינה לבין רומא (9) עומד על עשר נקודות. רומא ניצחה את משחק הליגה האחרון שלה מול לצ'ה בבית, באמצע השבוע היא החזירה את עצמה לחיים בליגת האלופות כשניצחה את באזל בשוויץ מה ששאב ממנה המון כוחות. לאציו תהנה מסגל מלא למעט ביאבה המושעה, אצל ראניירי המצב כבר הרבה יותר רע : צמד הבלמים הבכירים חואן הברזילאי ובורדיסו הארגנטינאי פצועים ולא נכללו בסגל למשחק, הקפטן פרנצ'סקו טוטי מושעה, מתיאו בריגי ורודריגו טאדיי מחוליית הקישור יהיו אלה שנועלים את רשימת החיסורים הקריטיים ברומא. ללאציו יש הזדמנות פנטסטית לנצח את הדרבי הזה. ההימור : 1.


    22. ליברפול - צ'לסי

    אלופת אנגליה יוצאת לאנפילד ופוגשת ליברפול שהיא יחסית לא מכירה ובטח לא חזקה כמו בשנים עברו. אם בשני הביקורים האחרונים של צ'לסי באנפילד (ליגה, ליגת האלופות) בהם היא ניצחה וגם בהפרש של יותר מגול וזה היה לא פשוט, אז הפעם היא מגיעה כפייבוריטית גדולה אפילו יותר ולמרות שליברפול נתנה לעצמה מעט אוויר לנשימה כשניצחה את שני משחקי הליגה האחרונים וגם עברה דיי בקלות את נאפולי (1:3) ביום חמישי ובמסגרת הליגה האירופית. צ'לסי כבר לקחה 13 נקודות יותר מליברפול, היא גם נהנית מהקו האחורי הטוב בליגה וכבשה 17 שערים יותר מהאדומים ! הפערים על הנייר גדולים מאוד וצ'לסי גם צריכה לנצל את העובדה שליברפול נראית רע מאוד במשחקי הבית שלה, בשלושה האחרונים (ליגה) היא בקושי שניצחה את בלקבורן, הפסידה לבלקפול וסיימה בתיקו עם סנדרלנד. למפארד ובניון עדיין פצועים וייעדרו משורות צ'לסי, בצד האדום של המשחק ייעדרו ג'ו קול, פאביו אאורליו, דניאל אגר, דירק קאוט וכנראה גם ריאן באבל. ההימור : 2.


    39. מכבי נתניה - הפועל עכו
    אחרי הניצחון הענק בשבת על הפועל אשקלון, במכבי נתניה כבר מחממים מנועים לקראת המשחק הביתי ביום ראשון הקרוב מול הפועל עכו והנהלת הקבוצה מציעה כרטיסים מוזלים כדי למשוך את הקהל לקופסא. ביכולת נהדרת של סגל אלמוני וצעיר יחסית, ממשיכה הקבוצה מעיר היהלומים להיות ההפתעה השנייה בליגה (רק אחרי קריית שמונה) ויכולת נהדרת של אחמד סבע בחוד ההתקפה הביאה לה את ה-4:0 באשקלון. הפועל עכו היא אולי ההפתעה השלישית והאחרונה בליגת ווינר 2010/11, אבל זה בהסתמך על המשחקים האחרונים בכל המסגרות בהם הקבוצה לא הפסידה וניצחה שלושה. ה-0:3 על קריית שמונה במחזור האחרון היה לא פחות מפתיע מהתוצאה שנתניה השיגה באשקלון, רק שאצלה זה נראה קצת יותר חד-פעמי והיא אולי תסיים בסופו של דבר בתחתית. אצל נתניה זה שוב נראה כי ראובן עטר מגלה מחדש כשרונות בקבוצה ובונה את הדור הבא בנתניה. הביקור האחרון של עכו בקופסא (10/01/10) הסתיים בהפסד 0:1, גם הפעם זה יהיה צמוד לאור העובדה ששתי הקבוצות נמצאות במומנטום נהדר, אבל נתניה עדיין מרשימה ובעיקר יציבה יותר, לעכו יהיה קשה בקופסא. ההימור : 1.

    המלצות נוספות בפורומים של אתר http://iwinner.co.il