המלצות ליום ראשון

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏14/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    3. לאציו - נאפולי

    המחזור ה-12 יצר שילוב מפגשים מעניין וכל 6 הראשונות משחקות אחת נגד השנייה - יובנטוס (5) מארחת את רומא (6) בשבת, אינטר (4) ומילאן (1) יפגשו בדרבי ביום ראשון ובאותו היו גם לאציו שנמצאת במקום השני מארחת את נאפולי שמדורגת מקום אחד מתחתייה. לאציו מגיעה למשחק ברצף של שני הפסדים מאכזבים מאוד בליגה בהם גם לא כבשה, נאפולי דווקא נמצאת על הגל ומגיעה לאחר שתי נצחונות רצופים בהם לא ספגה וביססה את מעמדה בצמרת הסריי-א. לאציו פייבוריטית בגלל הביתיות אבל נאפולי היא קבוצת החוץ הטובה בליגה והיחידה שלא הפסידה משחק חוץ. חסרונם של ארוניקה (פצוע), דוסנה (פצוע) ו-גרגאנו (מושעה) בקו האחורי עשוי להקהל מעט על לאציו שמגלה קושי גדול בכיבוש שערים, אבל באותה מידה לנאפולי יש התקפה מאוד חזקה וצפוי לנו משחק מאוד מאוזן, גם תיקו ראשון לאחר שמונה משחקים שגם יעצור רצף של שני הפסדים ללאציו עשוי לספק אותה במשחק הזה. ההימור : X.

    11. אברטון - ארסנל

    צמד שערים של חלוץ הרכש המצטיין מרוואן שאמאק הביאו לניצחון חוץ 2:0 של ארסנל מול וולבס והיא ביססה את מעמדה במקום השלישי ושמרה על פער סביר מהמוליכות מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי. אברטון סיימה בתוצאות תיקו מול בולטון (בית) ובלקפול (חוץ) והיא שוב חזרה לחלק התחתון של הטבלה ופותחת את המחזור ה-13 במקום ה-12. חוסר היציבות שמאפיין את ארסנל בליגה וההפסדים המרגיזים העונה, כמו אלה מול ווסט ברומיץ' וניוקאסל (בית), חייב להיפסק אם ארסן ונגר רוצה לקחת את התותחנים שלו לאליפות העונה, אז כשאין באופק משחק ליגת האלופות באמצע השבוע וארסנל יוצאת בסגל כמעט מלא ועם רוטציה ארוכה ואיכותית הרבה יותר מזו של אברטון (תשחק שוב ללא אוסמן הפצוע ופלאיני המושעה), היא צריכה לחזור עם כל הנקודות מהגודיסון פארק. ההימור : 2.

    17. מאיורקה - דפורטיבו לה קורוניה

    שתי נצחונות רצופים של דפורטיבו לה קורוניה (לבאנטה, אספניול) וניצחון על אוססונה שנתן לה את הכרטיס לשמינית גמר גביע המלך פותחים מחדש את העונה של הקבוצה. מאיורקה נעצרה על ידי סארגוסה (חוץ) כשהפסידה לה 2:3 במשחק הליגה האחרון ולמרות שהיא כבר לקחה נקודות במשחקים קשים מול ריאל מדריד, ברצלונה (תיקו) ו-ולנסיה (ניצחון חוץ) היא עדיין נמצאת רק במקום התשיעי בטבלה עם ארבע נקודות יותר מדפורטיבו. שתי הקבוצות יחסרו את הכוכבים שלהם - גונזלו קסטרו ייעדרו משורות מאיורקה, אנדרס גוארדדו יחסר בקבוצה של מיגל אנחל לוטינה. מאיורקה פייבוריטית במשחק בגלל הביתיות אבל דפורטיבו לה קורוניה נמצאת בכושר טוב, המשחק הזה יהיה מאוד צמוד לכל אורכו וגם אם תיפול הכריע זה יהיה בשלב מאוחר של המשחק וגם זה בספק גדול מבחינתי. ההימור : X. (חזקו ב-1).

    33. ספורטינג גיחון - ריאל מדריד

    ריאל מדריד פתחה את המחזור במקום הראשון ובחודש נובמבר שבסופו ייערך הסופר-קלאסיקו היא לא רוצה לאבד נקודות ולשמור על פסגת הליגה, לפחות עד הסופר קלאסיקו. בעונה שעברה ריאל לא הצליחה לנצח את ספורטינג גיחון בחוץ (0:0) ובפעם האחרונה שהיא עשתה זאת (15/02/09) היא נהנתה מצמד של ראול ושער של הונטלאר, כיום שניהם בשאלקה. ספורטינג גיחון מדורגת במקום ה-13 בטבלה עם מאזן של 10 נקודות, הפסד הבית היחידי שלה העונה היה לולנסיה וריאל מדריד כפייבוריטית ברורה צפויה להיות השנייה שלוקחת לה את כל הנקודות בבית. ההימור : 2.

    35. הפועל תל אביב - בית''ר ירושלים

    ה-0:8 על מ.ס. אשדוד בגביע הטוטו אומנם לא נתן לקבוצה את הכרטיס לשלב הבא במפעל, אבל נתן לה את מעט שקט והשאיר את אורי מלמילאן לפחות עד המשחק מול הפועל תל אביב על הקווים של בית''ר. כל חובב כדורגל ישראלי פשוט יודע על הסאגה שהולכת העונה בבית''ר שללא שיפור ניכר ומשמעותי בזמן שנותר עד ינואר - צפויה להשתנות מקצה לקצה בתחילת השנה. הפועל תל אביב עדיין משחקת ללא איתי שכטר אבל תהנה מחזרתם של אביחי ידין (קישור אחורי) ודה סילבה (מרכז הגנה) להרכב הפותח, שניהם לא שיחקו בניצחון הגדול על מכבי חיפה במחזור האחרון שהיה לחמישי ברציפות של הקבוצה בליגה. היריבה הצהובה, מכבי תל אביב, נוצחה ביום שבת על ידי הפועל עכו וניצחון של הפועל מול בית''ר החלשה בבלומפילד יתן לה את המקום הראשון ובפער של שלוש נקודות על פני מכבי תל אביב ושתי נקודות על קרית שמונה ומכבי חיפה שניצחו בשבת. ההימור : 1.

    46. אינטר - מילאן

    במוקד המחזור ה-12 בסריי-א יעמוד הדרבי הגדול של העיר מילאנו בין האלופה אינטר למדורגת ראשונה בליגה, מילאן. יהיה מעניין לראות כמה רפא בניטז יצליח להוציא מהשחקנים שלו בדרבי החשוב הזה, בייחוד כשהנראזורי חסרים את מייקון (מגן) וסמואל (בלם) בקו האחורי. גם במילאן לא הכל ורוד ולמרות שתי נצחונות בשני משחקי הליגה האחרונים ומקום ראשון בסריי-א היא יכולה להגדיר את המבחניים האמיתיים שלה ככישלון גדול - נקודה אחת מתוך שש במשחקים מול ריאל מדריד (ליגת האלופות), הפסד ביתי ליובנטוס בליגה ותוצאות תיקו במשחקי חוץ מול אייאקס ולאציו. אינטר מגיעה לאחר תוצאות תיקו מאכזבים במשחקים מול לצ'ה (חוץ) ובולוניה (בית). מילאן תשחק ללא החלוצים פאטו הברזילאי ומי שנחשב ל"אס" במשחקים מהסוג הזה, פיליפו אינזאגי. היתרון של אינטר אמור לבוא לידי ביטוי במשחק מאורגן וקבוצתי יותר עם הרכב מחובר מאוד בהשוואה לזה של מילאן. ההימור : 1.

    עוד שפע המלצות בפורום של http://iwinner.co.il
     
  2. דימה Member

    הצטרף ב:
    ‏17/10/04
    הודעות:
    1,544
    לייקים שהתקבלו:
    27
    מין:
    זכר
    נשמה טובה עדיף שתפסיק עם זה...
    אתה קצת לא פוגע http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx