המלצות ליום רביעי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏10/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    14. הפועל תל אביב - מכבי תל אביב

    בהמלצה הזו בואו ניתן להרכבים לדבר בעד עצמם :
    *הפועל תל אביב - בן שנן, גל שיש, יהודה חוטה, גל מאיו, רוביק ז'אז'יאן, רועי גורדנה, אלכס בסוק, וויליאם הזאו, טועמה, שבחון, מרעי.
    *מכבי תל אביב - גיא סלומון, סבן, סטרול, קפילוטו, רוני גפני, אלברמן, ייני, דור מלול, מאור בוזגלו, אבידור, קולאוטי.
    ובחזרה קצרה להמלצה : הפועל תל אביב, במפתיע או לא, סיימה את דרכה בגביע הטוטו וכל תוצאה לא תשנה כלום עבורה, חוץ מהעובדה שזה משחק דרבי ותמיד יש מחוייבות, אבל האם הרכב כל כך צעיר ושמות אלמוניים יוכלו על הרכב "משני" של מכבי תל אביב, הרכב שבעצם יכול בשקט לרוץ לאליפות ? ההימור : 2.

    19. ברשיה - יובנטוס

    על הפעם האחרונה בה הביאנקונרי יצאה למשחק חוץ בברשיה היא תרצה לסמן איקס גדול - זה קרה בתאריך 10/03/07 ובמסגרת הליגה האיטלקית השנייה, עונה שיובנטוס תרצה למחוק מההיסטוריה שלה, באותו משחק היא גם הפסידה 1:3 אבל זה כמובן לא מנע ממנה לחזור כבר באותה עונה לסריי-א. העונה יובנטוס עדיין לא משכנעת ולמרות שההפסד האחרון שלה היה לפאלרמו בשלהי חודש ספטמבר ומאז היא לא נוצחה בתשעה משחקים (כל המסגרות) זה עדיין לא זה ואם לכל משחק כמעט היא עולה כפייבוריטית, היא ממש לא מוכיחה את זה. ברשיה (מקום 17, 10 נקודות) עצרה רצף של חמישה הפסדים בליגה במחזור האחרון ועשתה זאת דווקא בסן-סירו מול אינטר הגדולה ותעלה מלאה בביטחון גם למשחק מול יובנטוס, היא כבר ניצחה העונה את פאלרמו ורומא במשחקי בית בליגה ותנסה לנצל סגל חסר מאוד של יובנטוס וללא קראסיץ', אמאורי, דה צ'ליה, מרטינז, בופון, גריגרה, רינואדו, פליפה מלו ואולי גם מרקיסיו שנמצא בספק גדול. ההימור : X.

    34. וויגאן - ליברפול

    סוף סוף ליברפול מתחילה לקבל צורה כקבוצה ופרננדו טורס וסטיבן ג'רארד מבינים שהם לא לבד בקבוצה, כך למשל הספרדי נעזר בבישולים של דירק קאוט וראול מירלש כדי להעניק לקבוצתו ניצחון 0:2 ענק על צ'לסי במחזור האחרון, ניצחון שלישי רצוף בליגה שהחזיר את הקבוצה לחלקו העליון של הטבלה וזה מבלי להזכיר את היכולת הנפלאה ב-1:3 על נאפולי במסגרת הליגה האירופית. וויגאן, הקבוצה הכי דרום-אמריקנית בהיסטוריה של הפרמייר-ליג מתגלה ככישלון גדול וההתקפה הלטינית הזו היא גם החלשה בליגה (8 שערי זכות) שבה הכוח מדבר יותר מהטכניקה והמשחק היפה. וויגאן תשחק ללא הבלם אמרסון בויס והקשר ג'יימי מקארתי, שניהם אמורים להיות שחקנים מובילים בהרכב שלה וסובלים מפציעות כאשר גם הבינלאומי מחוף השנהב, סטיב גוהארי (מושעה), לא ישחק. בכושר הנוכחי, ליברפול גדולה מידי על וויגאן חסרת האונים שיכולה גם לנעול את הליגה בתום המחזור. ההימור : 2.

    36. ווסטהאם - ווסט ברומיץ'

    כנראה שגם יתרון 0:2 אברהם גרנט לא מסוגל לשמור וחילופים לא נכונים ביתרון כזה מול בירמינגהאם (חוץ) במחזור האחרון הביא לכך שהפטישים סיימו את המשחק עם נקודה בלבד. ווסטהאם עדיין מדורגת במקום האחרון בליגה ומאיישת אותו כבר מפתיחת העונה, היא מארחת את ווסט ברומיץ' שמגיעה בעצמה במצב לא טוב וגוררת אחרייה שני הפסדים בליגה אבל כמובן שאסור לשכוח לה עונה מדהימה עד כה ונצחונות על מנצ'סטר סיטי (גביע), ארסנל (ליגה) ותיקו מול מנצ'סטר יונייטד (ליגה) באולד-טראפורד. ווסט ברומיץ' תעלה הרכב ללא שחקני ההגנה גונזאלו יארה המושעה וג'ונאס אולסון הפצוע, בקישור היא חסרה את יוסוף מולומבו המושעה שפתח בכל משחקי הליגה שלה העונה, כבש פעמיים וגם הוסיף שני בישולים. ווסטהאם תהיה עדיפה בעיקר בגלל הביתיות ותנסה לנצל את החיסורים, אני מאמין שהיא גם יכולה להוביל במשחק אבל לנצח אותו יהיה לה מאוד קשה. ההימור : X.

    49. מנצ'סטר סיטי - מנצ'סטר יונייטד

    במוקד המשחקים של המחזור ה-12 בפרמייר-ליג יעמוד כמובן הדרבי הגדול של העיר מנצ'סטר בו מארחת הסיטי את היונייטד. כבר 11 משחקי דרבי בין הקבוצות (כל המסגרות) שאחת מהן מצליחה להכריע את המשחק, שבעה מהם היו לטובת השדים האדומים. מנצ'סטר יונייטד מגיעה במומנטום טוב למשחק כשבמאזנה שישה נצחונות רצופים אבל לא בכולם היא הציגה יכולת משכנעת, מנצ'סטר סיטי הצליחה לנצח את ווסט ברומיץ' (חוץ) במחזור האחרון ולעצור רצף של שלושה הפסדים, אחד מהם גם היה ה-3:0 המשפיל מול ארסנל. המארחת תחסר את החלוץ מריו באלוטלי שכבש את שני השערים מול ווסט ברומיץ' וגם הורחק באותו משחק, עמנואל אדביור נמצא בספק רב אבל קרלוס טבז יעלה בחוד ההתקפה. מנצ'סטר יונייטד תחסר פעם נוספת את ווין רוני, ריאן גיגס, אנטוניו ולנסיה ומייקל אואן כאשר אנדרסון, ברבאטוב וגיבסון נמצאים בספק למשחק. אז פרט לעובדה שמדובר בשניים מהקבוצות הגדולות בפרמייר-ליג ובדרבי גדול, אי אפשר להתעלם מהעובדה ש-11 משחקים בניהן הסתיימו ללא תיקו כאשר מנצ'סטר יונייטד ברצף של שישה משחקים ללא תיקו (בכולם ניצחה) ואילו מנצ'סטר סיטי ברצף של שמונה משחקים ללא תיקו, הדרבי הזה יהיה צמוד. ההימור : X.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏11/11/10
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לצ'ה - אינטר: התיקו הביתי שהוציאה בקושי בבית מול ברשיה בבית (פנדל מתנה), ההפסד לפני כן לטוטנהאם בליגת האלופות וההופעות הלא מרשימות של אינטר העונה, עירערו מאוד את מעמדו של בניטס באינטר, שהתרגלה לטייל בשנים האחרונות בסרייה א' תחת מוריניו. עם מוראל ירוד ומכת פציעות חסרת תקדים, אינטר תתארח הערב אצל ל'צה, העולה החדשה שאומנם הפסידה את שני משחקי הליגה האחרונים שלה בחוץ, אבל במגרש הביתי שלה היא צברה 10 נקודות מתוך 12 אפשריות.

    ללצ'ה יש הזדמנות בלתי חוזרת להפתיע את אלופות אירופה שתחסר במשחק הזה מספר שחקני הרכב קריטיים כמו ווסלי שניידר, וולטר סמואל, מייקון, מונטארי, מוטה, קאמביאסו והשוער חוליו סזאר. החיסורים של מייקון וסמואל בהגנה ושל סניידר בקישור מאוד קריטיים. למעשה, לאינטר אין ממש קישור הערב למשחק מול לצ'ה ועם כל הכבוד לאטו ומיליטו, קצת קשה להבקיע ללא קישור שיספק כדורים להתקפה. צריך לזכור גם שלאינטר יש את מילאן במחזור הבא כך שבניטס לא יסכן את השחקנים שנמצאים בספק. אני לא אתפלא אם לצ'ה תוציא לפחות תיקו ומעלה במשחק הזה ולכן ממליץ ללכת ללא חשש על X1.