המלצות ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏9/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. בני יהודה ת''א - מכבי פתח תקווה

    שתי הקבוצות כבר הבטיחו את מקומן בשלב הבא של גביע הטוטו והמשחק ייערך לפרטוקול בלבד, המנצחת תסיים במקום הראשון בבית שלא ישנה דבר עבור אף אחת מהן. בני יהודה ניצלה תקופה לא טובה של קריית שמונה כדי לקחת ממנה נקודה (חוץ) במחזור האחרון, מכבי פתח תקווה הפסידה בבית להפועל חיפה במשחק מאוד מאכזב מבחינתה. שתיהן כמובן יעלו הרכבים משניים מאוד והמאמנים, דרור קשטן ופרדי דוד, יתנו מנוחה לכל שחקני ההרכב הראשון. גם הרכב המשנה של מכבי פתח תקווה מאוד משך את העין שלי, השוער הקרואטי איוון מאנצ'ה והקשר הסרבי נבויסה מרינקוביץ' שכבש מול הפועל חיפה צפויים לעלות בהרכב ובחוד ההתקפה נראה את רוביל סרור ודובב גבאי, שניים שקצת יותר מוכרים לנו משחקני הנוער של בני יהודה, אלירן דנין וניצן דמארי צפויים להיות חלק מהרביעייה האחורית. ההימור : 2.

    11. הפועל פתח תקווה - הפועל רמת גן

    יכולת טובה בסופו של דבר מביאה גם ניצחון ראשון וזה מה שקרה ליובל נעים והפועל פתח תקווה מול בית''ר ירושלים בטדי במחזור האחרון. זה התחיל עם תיקו מאופס מול באר שבע בוסרמיל, המשיך בהפסד ביתי דחוק למכבי חיפה (1:0) ובמחזור האחרון כבר הגיע הניצחון הענק על בית''ר בטדי והפועל פתח תקווה, גם במשחק מול הפועל רמת גן לפרוטוקול בלבד רוצה לנצח בשביל הקהל וההרגשה העצמית. הפועל רמת גן נראית קבוצה מפורקת לגמריי ולמרות שבתחילת העונה עוד החזקתי איכשהו משני הבולגרים שהגיעו אלייה (טלקיסקי, טופוזאקוב) וחברו לקרלוס צ'קאנה, אז רצף נוראי של שישה משחקים בכל המסגרות בהם היא הפסידה ולא כבשה אפילו שער אחד שינו את הסטיגמה הזאת ואין ספק שמדובר בקבוצה החלשה בליגה. עבור אוהד קדוסי (חלוץ ה.פ''ת) תהיה זו הזדמנות מפתח לפני שיקוזז מהקבוצה בינואר, להוכיח שמקומו בהרכב או לפחות בסגל. ההימור : 1.

    15. בית''ר ירושלים - מ.ס. אשדוד

    כל חובב כדורגל ישראלי יודע איזה כאוס עובר על בית''ר ירושלים כרגע, הקבוצה לא רק נמצאת במשבר היא גם מפורקת לגמריי וחלק מהשחקנים אפילו לא יודע אם שווה להם להשקיע למען הקבוצה, כי אולי גם כך ייחתכו בינואר. עבור אשדוד, חובבת תמידית של גביע הטוטו, זה משחק לפרוטוקול בלבד אבל כמובן שהיא תרצה לא להפסיד פה כדי לסיים במקום הראשון בבית, הרכב משני מאוד שיעלה ג'ון גרגורי יכלול כנראה את מקרייב ואמיר לביא בהתקפה ובין הקורות את סטויקיץ?, כל היתר הם שחקני נוער שאולי נחשבים לדור הבא באשדוד שכבר התרגלה לבנות את עצמה סביב הצעירים האלה. בית''ר עדיין לא הבטיחה את המקום השני והפסד יכול לסבך אותה, במצב שלה יהיה לה מאוד קשה להתגבר על הבעיות שמחוץ למגרש ואני מאמין שגם נקודה יכולה לספק אותה, נקודה שגם תשמור לאשדוד על המקום הראשון. ההימור : X.

    22. סטוק - בירמינגהאם

    אחד הנצחונות הגדולים בהיסטוריה של בירמינגהאם היה באיצטדיון בריטניה, ביתה של סטוק סיטי, זה קרה בשנת 1998 ובמסגרת הצ'מפיונשיפ כשהיא הביסה 7:0 את סטוק. בירמינגהאם נמצאת כרגע שתי נקודות מעל סטוק בטבלה אבל גם נמצאת בכושר הרבה יותר טוב : סטוק הפסידה את כל חמשת משחקייה האחרונים בכל המסגרות ובשני משחקי הליגה האחרונים היא גם לא כבשה שער, בירמינגהאם לעומת זאת חזרה מ-2:0 ל-2:2 מול ווסטהאם (בית) במחזור האחרון, לפני כן חילצה תיקו מאופס בדרבי מול אסטון וילה וגם ניצחה את בלקפול בבית. קמרון ג'רום שחזר מפציעה ארוכה ישירות להרכב של בירמינגהאם במחזור האחרון כבר הבקיע מול ווסטהאם וכעת יש משלים לניקולה זיגיץ' בחוד ההתקפה כשלאכסנדר חלב משחק מתחתיהם. ההימור : 2.

    32. פורטסמות - קווינס פארק ריינג'רס

    במוקד המשחקים של מחזור אמצע השבוע בצ'מפיונשיפ יעמוד המשחק בין הקבוצה הלוהטת בליגה, פורטסמות, שתארח את מוליכת הליגה, קווינס פארק ריינג'רס. אם הליגה הייתה נפתחת בתאריך 24/09/10 אז הגיעה ניצחון הבכורה של פורטסמות, היא הייתה מוליכה את הצ'מפיונשיפ בפערים עצומים, אבל בואו נהיה יותר ריאליים ונחזור למציאות. הפסד 0:2 לדרבי קאונטי (חוץ) לא אמור להכניס את פומפי שפתחה בצורה מחרידה את העונה למשבר, הריי בסופו של דבר גם היא יודעת שלא תמיד מנצחים. בכל מקרה, אותו הפסיד מרגיז לדרבי עצר לפורטסמות רצף של שבעה משחקים ללא הפסד, היא ניצחה שישה מתוכם ובבית גם דאגה להביס את היריבות (1:6 מול לסטר, 1:3 מול בריסטול) ובעצם למצות את כל הפוטנציאל שטמון אצלה בסגל - ג'ון אוטקה, דייב קיטסון, קאנו, אהרון מוקואנה ובעיקר ליאם לורנס (על תקן מבשל וכובש, כמעט בכל משחק) עשו בשבילה את העבודה. קווינס פארק ריינג'רס חזרה לנצח במחזור האחרון ועשתה בבית מול רידינג, לפני כן היא סיימה את כל ארבעת משחקייה בתיקו, היא תשחק ללא החלוץ היידר הלגוסון (5 שערי ליגה) וללא הבלם ברדלי אור (מושעה). בכושר הנוכחי, לאחר שהתחברו וצברו תאוצה - פומפי עם הסגל הנוכחי היא בעיניי הקבוצה הטובה בליגה. ההימור : 1.

    37. טוטנהאם - סנדרלנד

    אם יש קבוצה מאוד לא צפויה בפרמייר-ליג ובכלל, באירופה כולה, זוהי טוטנהאם ששוב (כמו מול אינטר בסן-סירו) נזכרה לשחק רק כשכבר מצאה את עצמה בפיגור גדול מול בולטון ביום שבת, חזרה מ-0:3 ל-2:3 אבל בסופו של דבר הפסידה את המשחק (2:4). סנדרלנד היא אחת הקבוצות שאני יותר מעריך בליגה ובאמת שיש לה את הכלים לסיים באחד המקומות שמובילים לאירופה, אבל כנראה שהפרמייר-ליג עדיין גדולה על ה"חתולים השחורים" והיא מגלה קושי רב בעיקר במשחקי החוץ, כך למשל היא הובסה 1:5 בסט.ג'יימס פארק של ניוקאסל במשחק החוץ האחרון שלה בליגה. ההימור : 1.

    עוד המלצות בפורומים של http://iwinner.co.il
     
  2. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    סדר המשחקים של סטוק היה לא פשוט בכלל: מנצ'סטר יונייטד (בית), ווסטהאם (חוץ), אברטון (חוץ) וסנדרלנד (חוץ), לעומת של בירמינגהאם: בלקפול (בית), ברנטפורד (בית), אסטון וילה (חוץ) ו-ווסטהאם (בית). אמנם במפגשים האחרונים בין הקבוצות בבריטניה, בירמינגהאם הצליחה לנצח יותר מפעם אחת, אך לא רואה את זה קורה הפעם. סטוק צריכה לחזור לקחת נקודות מתישהו ובירמינגהאם לא כזו אימתנית וקשה להכנעה. מתלבט בין אחד לאיקס, עדיפות לאיקס. הימור: X, יחס: 2.95