המלצות ליום שלישי

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏16/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    12. אלדרשוט - ברנטפורד

    אלדרשוט (אנגלית שנייה) מארחת בגומלין את ברנטפורד (אנגלית ראשונה) כשהיא נהנית מיתרון קטן במשחק הזה לאחר תיקו 1:1 ושער חוץ חשוב במשחק הראשון מתוך שניים במסגרת הסיבוב השני של הגביע האנגלי. כמו במקרים רבים במשחקים ברמות האלה ובייחוד שמדובר במשחקי גביע, פער של ליגה לא משנה הרבה וכשהמשחק יוצא לדרך אני לא חושב שיש מי שירגיש בוודאות אם ישנם הבדלי רמות. אז מי שחשב שברנטפורד תבטיח כבר במשחק הבית את הכרטיס לסיבוב השלישי, התבדה, וכעת אלדרשוט מחזיקה במפתח לשלב הבא כשהיא על תקן המארחת. ברנטפורד הפסידה במשחק הליגה האחרון שלה ושוב התקרבה לתחתית הליגה, גם אלדרשוט הפסידה אבל היא עדיין יושבת חזק במרכז הטבלה וללא הרבה דאגות. המארחת תהנה מחזרתו של הקשר גלן ליטל (לא שיחק במשחק הראשון) בן ה-35 שידע בעבר עונות יפות במדי רידינג, פורטסמות ובולטון בפרמייר-ליג ובצ'מפיונשיפ, מן העבר השני ברנטפורד תחסר את שני הבלמים הבכירים שלה, שניהם מושעים : פים בלקסטין ההולנדי ו-קרלי אוסבורן, חסרונם אמור להשפיע רבות על הקו האחורי של הקבוצה, שדווקא נחשב לעמוד השדרה שלה בליגה. ההימור : 1.

    15. לייטון - דאג ורד

    משחק נוסף במסגרת הסיבוב השני בגביע האנגלי שהסתיים ללא הכרעה במשחק הראשון אותו דאג ורד אירחה והקבוצות נפרדו בתיקו 1:1. במקרה הזה שתי הקבוצות משחקות באותה ליגה, אנגלית ראשונה, שתיהן בתחתית : לייטון מדורגת במקום ה-17 עם מאזן של 19 נקודות, דאג ורד (מתחת לקו האדום) מאיישת את המקום ה-22 בטבלה עם שתי נקודות פחות. שתיהן מגיעות לאחר נצחונות חוץ בקרבות תחתית משמעותיים ביום שבת, לייטון עשתה זאת מול בריסטול רוברס (3:0) בעוד דאג ורד "הסתפקה" ב-3:1 מול יאוביל. האורחת תחסר את השוער הבכיר טוני רוברטס אבל מצב החיסורים של לייטון מבשר לנו על יותר חולשה מהצד שלה והיא תחסר את הקפטן סטפאן דאסון, את הבלם המוביל בן שורלי שפתח בכל 16 משחקי הליגה שלה ואת הקשר צ'ארלי דניאלס שפתח ב-13/16, כבש פעם אחת והוסיף שני בישולים. מאוד קשה לדעת לאן המשחק הזה יתפתח והכל יכול לקרות בו, המלצה על תיקו תהיה כנראה לתוצאה הכי ריאלית אבל לייטון חייבת להכריע את המשחק ותיקו לא כל כך יעזור לה, היא תפתח את המשחק והקו האחורי שלה יהיה קצת מופקר ובחסרונם של עוד מספר שחקנים, אני לא אתפלא אם דאג ורד תצליח להפתיע אותה. ההימור : 2.

    18. פטרבורו - סטוקפורט

    פערים משמעותיים לטובתה של פטרבורו שנמצאת ליגה אחת מעל סטוקפורט וגם לקחה בליגה קשה יותר כמות גדולה יותר של נקודות מאשר סטוקפורט (25 לעומת 18) כששתי הקבוצות שיחקו עד הלום 16 משחקי ליגה. הפערים הללו לא הספיקו לה כדי לנצח את היריבה החלשה בחוץ (1:1), אבל עם מקדמה משמעותית ושער חוץ מהמשחק הראשון היא תארח את המשחק בביטחון מלא למרות תבוסה ביתית משפילה לצ'רלטון (5:1) ביום שבת ובקרב צמרת קריטי. הפתעה ? לא סיכויים גדולים שתהיה פה כזו, אבל זה בהחלט הגיוני, אני לא יחפש אותה פה ומעדיף בעיקר להתרחק מיחס 1.20 לפטרבורו, מה לעשות שעדיין כל הסימנים המוקדמים מצביעים על ניצחון שלה והיא תנסה לסגור את הסיפור כמה שיותר מוקדם. ההימור : 1.

    19. ריבר פלייט - בוקה ג'וניורס

    את המחזור ה-14 באפרטורה, הליגה הבכירה במחצית השנייה של העונה בארגנטינה, ינעל המפגש המסקרן, או שדווקא לא, בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס. שתי הקבוצות נמצאות כרגע בחלק התחתון של הטבלה - ריבר פלייט במקום ה-12 עם מאזן של 18 נקודות, בוקה ג'וניורס במקום ה-15 כשבמאזנה נקודה פחות מהיריבה המושבעת, ניצחון של כ''א מהקבוצות יתן לה קרש קפיצה לחלק העליון של הטבלה ולמעשה עד למקום השמיני בטבלה, אבל ביכולת הנוכחית שתיהן אפילו לא ראויות למרכז טבלה וריבר לא ניצחה כבר שבעה משחקים רצופים בליגה, בוקה לקחה נקודה אחת מתוך שש בשני המשחקים האחרונים. כבר שלוש שנים וחודש (פלוס מינוס) שריבר לא ניצחה את בוקה בדרבי, גם הפעם ולמרות שהיא מארחת את המשחק אני לא חושב שהיא תשבור את הרצף הזה, בוקה מחזיקה בסגל יותר איכותי שמונהג על ידי חואן רומן ריקלמה ומרטין פאלרמו הוותיקים כשבהרכב ניתן למצוא עוד שחקנים משלימים כמו הקשר דמיאן אסקודרו (ויאריאל אשתקד). ההימור : 2.

    עוד המלצות רבות בפורום של http://iwinner.co.il