המלצות ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏15/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    65. הפועל הרצליה - מכבי בת ים

    את המשחק הזה אפשר להגדיר כמשחק בין קבוצות מרכז טבלה, אבל ניצחון של הפועל הרצליה והקבוצה של בני טבק יכולה לסיים את המחזור במקום הרביעי ולחזור לצמרת הגבוהה. הפועל הרצליה (מקום 6, 15 נקודות) סיימה בתוצאות תיקו מאכזבות בשני משחקי הליגה האחרונים במשחקים שהייתה אמורה לנצח ועלתה אליהם כפייבוריטית - מול אחווה עראבה (חוץ) ומכבי באר שבע (בית), גם הפעם היא תעלה פייבוריטית מול מכבי בת ים (מקום 9, 11 נקודות) אבל האורחת נמצאת כרגע בכושר שיא וברצף של שבעה משחקים ללא הפסד וחמישה נצחונות רצופים בכל המסגרות (3 ליגה, 2 גביע הטוטו). ההימור : X.

    70. הפועל פתח תקווה - בני סכנין

    יובל נעים שפוטר בתחילת העונה מבני סכנין מוכיח על הקווים כמאמן הפועל פתח תקווה שהוא יודע להעמיד היטב את הקבוצה שלו היטב ואת שלושת משחקי הליגה שלו עם הקבוצה עד כה הוא יכול להגדיר כהצלחה - תיקו מאופס בוסרמיל מול הפועל באר שבע, הפסד ביתי דחוק למכבי חיפה (1:0) ובמחזור האחרון ניצחון גדול כל בית''ר ירושלים בטדי שמוכיחים כי סגל השחקנים של פתח תקווה עם גיא צרפתי, ג'וניור ויסה, ג'ונתן אסוס ודודון ביטון כשלד של הקבוצה, שווה קצת יותר מתחתית הטבלה. גם לבני סכנין משחק התחתית הזה הוא קריטי מאוד וכנראה שהבעייה לא הייתה יובל נעים אלא סגל מאוד חלש של בני סכנין שכבר הפסידה 7 מתוך 9 משחקי הליגה שלה וכבשה הכי מעט שערים בליגה. ניצחון של הפועל פתח תקוה והיא מסיימת את המחזור במקום ה-13 ופותחת פער של שבע נקודות על פני בני סכנין שצפויה להישאר עמוק בטבלה גם אחרי המחזור העשירי. ההימור : 1.

    79. הרטה ברלין - בוכום

    שתי הקבוצות שנשרו מהבונדסליגה נפגשות באיצטדיון האולימפי של ברלין כשעל הנייר הרטה ברלין פייבוריטית מאוד : הקבוצה מבירת גרמניה הצליחה להשאיר בשורותייה שחקנים רבים מהקבוצה של העונה שעברה ובאמת שהסגל הזה הוא רמה אחת מעל הליגה, אבל הרטה עדיין לא מצליחה לעשות בריחה משמעותית לליגה וכעת היא מדורגת רק במקום השני בטבלה עם אופציה לחזור למקום הראשון אחרי המשחק הזה, גם נקודה תספיק לה כדי לחזור לפסגה. בוכום (מקום 11, 16 נקודות) מגלה קושי יותר גדול בליגה הזו ואיך שהתמונה נראית כרגע אין לה הרבה סיכויים לסיים את העונה באחד משלושת המקומות הראשונים, אבל יכולה להנות ממומנטום חיובי כשהיא מגיעה עם עם רוח גבית מהניצחון על פרנקפורט (בית) בשבוע שעבר, בעוד הרטה ברלין דווקא במומנטום שלילי כאשר ובשבוע שעבר הפסידה בפעם הראשונה בליגה דווקא מול פאדרבורן (חוץ) החלשה ושבועיים לפני כן גם הודחה מהגביע הגרמני על ידי קובלנץ, כך שלפעמים גם סגל איכותי יותר לא מספיק ברמות כאלה והרטה כבר הוכיחה את זה העונה כשמעדה גם בתיקו הביתי מול אוניון ברלין. לבוכום גם כן נשארו מעט "שרידים" מהקבוצה שבנתה אותה בבונדסליגה אשתקד והיא דווקא לא נופלת בהרבה מהרטה, בייחוד שהמארחת גם תשחק ללא החלוץ הקולומביאני גוסטבו ראמוס (מושעה) שפתח בכל 11 משחקי הליגה וכבש 4 וכנראה גם ללא הקשר הבולגרי המוביל, ואלרי דומובצ'יסקי (פצוע) שפתח גם כן בכל 11 משחקי הליגה שלה העונה ומדורג ראשון בטבלת הכובשים המובילים שלה עם חמישה העונה. ההימור : X.

    81. סדאן - אז'קסיו

    סדאן (23 נק') מאיישת את המקום השישי בטבלת הליגה ולקחה שתי נקודות יותר מאז'קסיו (21 נק') שנמצאת במקום השמיני. סדאן מגיעה לאחר תבוסה 0:3 במשחק חוץ מול לאבאל במחזור האחרון, אז'קסיו הסתפקה בעוד ניצחון קטן (0:1) מול דיז'ון בבית וקטפה עוד שלוש נקודות יקרות. סדאן מחזיקה בסגל חזק ואיכותי מאוד והיא מועמדת רצינית לעלות לליגה, כרגע היא מחזיקה ביחס שערים הכי טוב בליגה ובפערים רציניים, הרבה בזכות משחק ההתקפה הטוב ביותר שראתה הליגה הזו מזה הרבה זמן, 28 שערי זכות ב-14 משחקי ליגה, ניצחון שלה על אז'קסיו יעלה אותה למקום השני בטבלה והיא שוב תתברג בצמרת הגבוהה. מה שעושה את ההבדל בין סדאן שנאבקת במקומות 2-6 לבין קבוצה שיכולה לרוץ חזק לבדה בפסגה הוא בעיקר משחקי החוץ שם היא מאבדת המון נקודות, בבית זה כבר סיפור אחר וראינו אותה מפרקת, תרתי משמע, את איסטרס (1:5), ואן (0:4) וקלרמונט (0:4). ההימור : 1.

    82. סיינה - גרוסטו

    ניצחון גדול של סיינה במחזור האחרון (0:3) מול פרוסינונה בבית עצר לה רצף של שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון בהם היא לקחה נקודה אחת והתרחקה קצת מצמרת הסריי-ב אבל מקבלת הזדמנות לסיים את המחזור ה-15 במקום השני בטבלה ועוד יהיה לה משחק פחות מכל יתר הקבוצות שנמצאות בטופ-6. סיינה ניצחה העונה 6 מתוך 7 משחקי הליגה שלה ויש לה את הסגל החזק ביותר בליגה, גם מזה של נובארה המדורגת ראשונה. גרוסטו (מקום 19, 14 נקודות) מביטה על סיינה הרחק מלמטה וכקבוצת החוץ הכי חלשה בליגה היא יוצאת למשחק מול קבוצה שנמצאת כמה רמות מעלייה ועם מאזן הבית הטוב בליגה. ההימור : 1.

    עוד המלצות להיום בפורום של http://iwinner.co.il