המלצות ליום שני

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י Bwinner, ‏22/11/10.

  1. Bwinner Member

    הצטרף ב:
    ‏12/10/09
    הודעות:
    348
    לייקים שהתקבלו:
    0
    49. מכבי בת ים - מכבי באר שבע

    מכבי בת ים מגיעה בכושר פנטסטי למשחק הבית שלה מול מכבי באר שבע, היא לא הפסידה בשמונת המשחקים האחרונים (כל המסגרות) ורק תיקו 1:1 מול הפועל הרצליה (חוץ) במחזור האחרון עצר לה רצף של שלוש נצחונות בליגה וחמש בסה''כ, אם נוסיף את השתיים בגביע הטוטו. הריצה הנהדרת הזו כבר סייעה לבת ים לחלוף על פני מכבי ב''ש בטבלה ולהיות גם עם מאזן של שלוש נקודות יותר ממנה, ניצחון ביתי והיא מטפסת למקום השמיני בטבלה. מכבי באר שבע נוצחה על ידי מכבי הרצליה (בית) במחזור האחרון אבל כבר הוכיחה לא מעט פעמים שלא קל לשחק נגדה ולמרות שניצחה פעם אחת העונה בליגה, 6 מתוך ה-10 שלה הסתיימו ללא הכרעה. מכבי באר שבע תשחק ללא גארי אסוס (מושעה) שבהפסד למכבי הרצליה בשבוע שעבר הורחק כבר בפעם השנייה העונה, את משחק הבית זה מכבי בת ים צריכה לנצח אבל כמו שאמרתי באר שבע לא עושה הנחות לאף קבוצה ולכל יריבה קשה מאוד לשחק נגדה. ההימור : 1. (חזקו ב-X, מכבי ב''ש היא "מלכת התיקו").

    51. סקציה נס ציונה - מכבי אחי נצרת

    אלמלא מינוס 9 הנקודות שהוטל על מכבי אחי נצרת בפתיחת העונה, היא הייתה עוברת בטבלה את סקציה נס ציונה, המאכזבת הגדולה של העונה בלאומית. סקציה נס ציונה היא אחת הקבוצות שהשתדרגו משמעותית בפגרה וגם היא, בדומה לעוד שלוש-ארבע קבוצות בליגה, פתחה את העונה עם ציפיות ושאיפות גדולות לליגת העל, אבל קרסה תחת הלחץ. נקודה אחת מתוך 9 אפשריות בשלושת משחקי הליגה האחרונים ונס ציונה כבר יכולה להביט על צמד המוליכות (כפ''ס, רמה''ש) כשהן הרחק ממנה ובפער דו-ספרתי. וכמו שאמרתי, אלמלא הפחתת הנקודות של מכבי אחי נצרת היא הייתה כרגע מעל נס ציונה בטבלה, כדי לנצח אותה בחוץ היא צריכה גם לנצל את חסרונם של מורן ז'רן (בלם) ואלירן שהרי (קשר), שני שחקני הרכב בשורות נס ציונה שנפצעו במשחק הליגה האחרון. בסוף אוקטובר ותחילת נובמבר, החודש הנוכחי, מכבי אחי נצרת הביסה את מכבי ג'ת (0:5, בית) והכח עמידר רמת גן (4:0, חוץ), רק תיקו מאופס מול הפועל ראשון לציון (בית) במחזור האחרון, עצר אותה. העובדה שנצרת מצד אחד היא קבוצה מאוד חזקה ללא הרבה ציפיות, ונס ציונה היא קבוצה עם סגל מהטובים בליגה שקורסת תחת הלחץ, יכולה ליצור פה משחק לא כל כך צפוי. ההימור : X.

    60. מכבי חיפה - הפועל חיפה

    הדרבי החיפאי בקרית אליעזר יהיה משחק הנעילה של המחזור ה-11 בליגת העל. מכבי חיפה (מקום שלישי, 21 נקודות) תארח את המשחק מול היריבה העירונית, הפועל חיפה (מקום תשיעי, 15 נקודות), ותקווה לתת המשכיות לניצחון החוץ מול הפועל רמת גן בשבוע שעבר כשניצחון שלה גם יחזיר אותה למקום השני על חשבונה של הפועל ת''א. הקבוצות כבר נפגשו פעמיים העונה במסגרת גביע הטוטו, בשני המקרים הירוקים יצאו כשידם על העליונה וגם לא ספגו שער. הפועל חיפה הפסידה שלושה פעמים העונה בלבד בליגה, כולם היו ברצף (אשלקון, עכו, ק''ש) ולמשחק הדרבי הזה היא תעלה ללא הקשר סשה סטויאנוביץ', הבלם גולן חרמון וכנראה גם ללא אושרי רואש שנמצא בספק. הפועל חיפה תהווה יריב מאוד קשה למכבי חיפה שכבר לא מעט פעמים העונה נותרה מתוסכלת ולא הצליחה לכבוש, הדרבי הזה צריך להיות נקודה המפנה שלה וכל תוצאה פרט לניצחון תיחשב לכישלון גדול. ההימור : 1.

    63. ו.דבאלשווילי (מ.חיפה) - ע.בן בסט (ה.חיפה)

    דבאלשווילי כבש העונה שלושה שערים במסגרת הליגה, שי אזולאי (4) מוליך את טבלת הכיבושים של מכבי חיפה העונה, עדן בן בסט מהפועל כבש גם כן ארבעה שערי ליגה, דהיינו אחד יותר מהחלוץ הגיאורגי של מכבי. עדן בן בסט הוא שחקן חשוב מאוד במערך של ניצן שירזי ובכל שבעת משחקי הליגה בהם הפועל חיפה לא הפסידה העונה הוא שותף, אבל במשחק מול מכבי הפועל צפויה להתרכז בעיקר עבודת הגנה ולספוג לחץ מצד הירוקים, עדן ימצא את עצמו לא פעם בודד בהתקפה. דבאלשווילי לא פתח את העונה ברגל ימין וכדי לבסס את מעמדו בקבוצה הוא חייב להוכיח את עצמו, משחק הדרבי הזה צריך להיות נקודת מפנה גם עבורו, הוא צריך להיות הרגל המסיימת של הקבוצה שתשלוט במגרש. ההימור : 1.


    69. חטאפה - סארגוסה

    לאחר 11 מחזורים בספרד ריאל סארגוסה נועלת את הליגה עם מאזן של 7 נקודות מתוך 33 אפשריות אבל עדיין לא מחזיקה במאזנים הגרועים ביותר והיא כבשה יותר שערים לפחות משבע קבוצות וספגה פחות שערים משתי קבוצות. ההפסד לסביתיה (בית) במחזור האחרון וההדחה המשפילה ע''י בטיס מגביע המלך במשחק שקדם לו כבר היו יותר מידי עבור הנהלת סארגוסה שהחליטה לפטר את המאמן שלה ולמנות את המקסיקני, חביאר אגירה, למאמן החדש של הקבוצה. הקלישאה כמו תמיד אומרת מאמן חדש, רוח חדשה ובדרך כלל גם משחק ראשון מוצלח, בבכורה לא מצפה לו משחק פשוט מול חטאפה (מקום 11, 13 נקודות) במדריד. חטאפה בעצמה מגיעה במומנטום מאוד שלילי למשחק הזה ושלושה הפסדים רצופים בליגה דרדרו את הקבוצה חלק התחתון של הטבלה, היא עדיין משתתפת בשלושה מפעלים (ליגה, ליגה אירופית, גביע המלך) וחסרה מספר שחקנים בניהם חבייאר אריזמנדי (2 שערי ליגה), ויקטור סאנצ'ז, מיגל טורס, מריו, איברהים קאס ובורחה פרננדז, כולם פצועים. ההימור : X.

    72. סנדרלנד - אברטון

    במשחק שינעל את המחזור ה-14 בפרמייר-ליג תארח סנדרלנד באיצטדיון האור את אברטון כשבוע לאחר הניצחון הענק שלה (3:0) בסטמפורד-ברידג' על האלופה צ'לסי. אונואה, ג'יאן אסמוה ודני וולבק כבשו לזכות החתולים השחורים שהותירו את חניכיו של אנצ'לוטי פעורי פה והמומים, בכך סנדרלנד ממשיכה ביכולת המרשימה שהיא מציגה העונה ועם הפסד ליגה אחד מאז חודש אוגוסט היא כבר מטפסת למקום השביעי בטבלה ען אפצויה לשישי בתום המחזור. אברטון (15) לקחה ארבע נקודות פחות מסנדרלנד ומגיעה בכושר לא טוב במשחק, שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון והפסד ביתי לארסנל ביום ראשון שעבר. דיוויד מואיס עדיין חסר את הקשרים מרוואן פלאיני (מושעה) ולאון אוסמן (פצוע) ואברטון לא מצליחה לשמור על יציבות העונה. סנדרלנד שלאחר הניצחון על צ'לסי תעלה לטרוף את הדשא עם המון ביטחון, יש לציין שלפני כן היא גם סיימה בתיקו 1:1 מול טוטנהאם (חוץ) וניצחה את סטוק סיטי ואסטון וילה במשחקי הבית האחרונים שלה. ההימור : 1.

    עוד ים המלצות בפורום של http://iwinner.co.il