המלצות לסופ"ש - ליגה ארגנטינאית

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י תומר22, ‏10/8/07.

  1. תומר22 Member

    הצטרף ב:
    ‏5/2/07
    הודעות:
    3,097
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ארסנאל - קולון(יום שישי - משחק מס' 7 בתוכנייה). שתי קבוצות די שוות בכוחן. קולון הפסידה במחזור הראשון בבית לולז, ואילו ארסנאל סיימה בתיקו מול הורקאן. עקב השיוויון והמשחק החשוב שמצפה לארסנאל ביום שלישי בסודאמריקנה, תוצאת תיקו נראית מתאימה כאן לשתי הקבוצות. ההימור: X יחס: 2.85.

    סן מרטין - סן לורנצו(שישי - משחק מס' 8). האלופה סן לורנצו פתחה רע והפסידה בדקת הסיום של המחזור הקודם. העולה החדשה והצנועה, סן מרטין, הפתיעה והשיגה ניצחון חוץ מול ארחנטינוס. בסן מרטין יש כמה שחקנים עם עבר בסן לורנצו שבוודאי יחפשו להוכיח מה הם שווים, אבל להערכתי היתרון האיכותי ינצח כאן. ההימור: 2 יחס: 1.80.

    רוסאריו סנטראל - חימנסיה לה פלטה(שבת - משחק מס' 79). סנטראל הפתיעה במשחק החוץ מול בוקה בשבוע שעבר והצליחה להוציא נקודה. חימנסיה המשיכה לספק אכזבות, בדיוק כמו בעונה שעברה, והפסידה בבית לטיגרה. על פניו, אין הבדל גדול בין שתי הקבוצות ולא צפויים כאן גם שערים רבים. תיקו אפס לא יפתיע אף אחד. ההימור: X יחס: 2.90.

    אסטודיאנטס - חימנסיה חוחוי(שבת - משחק מס' 83). אסטודיאנטס השיגה ניצחון חוץ מול באנפילד במחזור הקודם, אבל השערים הגיעו בסיום המשחק וללא יכולת משכנעת. באמצע השבוע הקבוצה הפסידה בסודאמריקנה ללאנוס, וגרוע מבחינתה, איבדה את חואן ורון שנפצע. לחוחוי זה משחק ראשון העונה והיא עברה שינוי גדול כשהחליפה כמעט את כל הסגל מהעונה הקודמת. למרות היתרון הברור לאסטודיאנטס, אני מריח כאן הפתעה. ההימור: X יחס: 3.65.

    ולז - אולימפו(שבת - משחק מס' 84). ולז קבוצה יותר טובה מאולימפו וצריכה לקחת את המשחק הזה די בקלות. במחזור הראשון ולז ניצחה עם 10 שחקנים בחוץ את קולון. אולימפו, שדרסה בעונה שעברה את הליגה השנייה, הפסידה בבית לראסינג למרות שהייתה לא רעה לאורך המשחק. ההימור: 1 יחס: 1.45.

    ראסינג - באנפילד(שבת - משחק מס' 85). משחק מוקש מבחינתה של ראסינג, שאיבדה השבוע שני שחקני הרכב חשובים(קרוסה ומוראלס). באנפילד הובסה בבית בשבוע שעבר, אבל נראתה טוב במשחקי ההכנה ועשתה רכש לא רע בכלל. למרות הכל, הביתיות והניסיון יכריעו לטובתה של ראסינג. ההימור: 1 יחס: 1.60.

    *כל ההימורים כאן הם בגדר המלצות. בהצלחה למנחשים http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/icon_thumright.Xxx
     
  2. כחול לנצח! Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/07
    הודעות:
    3,229
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מסכים איתך חוץ מאסטודיאנטס, היא אמורה לנצח בלי הרבה בעיות את חימנסיה