המשטרה בודקת: מה הקשר בין איש העסקים מאיר שמיר לעב

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י בית"רי מלידה, ‏27/1/05.

  1. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    המשטרה בודקת: מה הקשר בין איש העסקים מאיר שמיר לעבריין יצחק קיסוס?

    מאת מורן קרמין, כלבו

    שמיר זומן למתן עדות במשטרה בעניין

    מאיר שמיר, הבעלים של חברת "מבטח שמיר" ובעלי קבוצת הכדורגל הפועל פתח תקוה, העיד בשבוע שעבר ביחידה המרכזית (ימ"ר) של מרחב חוף. המשטרה בודקת מה הקשר - אם בכלל - בינו לעבריין יצחק קיסוס, שהואשם בקשירת קשר לרצח מאיר אברג'יל. קיסוס שוחרר, בהסכמת פרקליטות מחוז חיפה, למעצר בית. שמיר זומן לחקירה לתת עדות, ואינו נחקר כחשוד.

    בידי ימ"ר חוף יש פלטי-שיחה מהתקשורת בין קיסוס לשמיר. שמיר טען כי אין כל קשר בינו לקיסוס, למרות שמעקב שיחות הטלפון היוצאות של קיסוס מעיד על כך שהוא מחייג אל שמיר כל יום. כשקיסוס נחקר על קשריו עם שמיר, הוא הכחיש תחילה, אך לאחר זמן מה טען שהוא מתקשר לשמיר "כדי להשמיע לו קולות של חיות בג'ונגל".

    האפשרות לקשר אפשרי בין שמיר לקיסוס עלתה בחקירת פרשה חדשה על ידי ימ"ר חוף. שניים מפרקליטי מחוז חיפה התלוננו לפני כשבועיים בדבר איומים שקיבלו על חייהם. מפקד מרחב החוף, תנ"צ דוד סיסו, הטיל על מפקד הימ"ר, סנ"צ יורם מויאל, להקים צוות חקירה מיוחד. בראש הצוות הועמד מפקח זיו רזיאלי. ביום שני הוגש כתב אישום נגד יצחק קיסוס, אשתו טל קיסוס, ואחותה ויקי פרץ, בגין הפעלת סחיטה באיומים נגד שני הפרקליטים. מעצרם הוארך עד ה-3 בפברואר. מאיר שמיר שהה השבוע בחו"ל, ולא היה אפשר להשיגו.

    http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShAr...SubContrassID=0
     
  2. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    איש העסקים מאיר שמיר: אין לי כל קשר ליצחק קיסוס

    מאיר שמיר, יו"ר ומנכ"ל "מבטח שמיר", מכחיש כל קשר לעבריין יצחק קיסוס, שהואשם בקשירת קשר לרצח מאיר אברג'יל. "לא ראיתי, לא שמעתי ולא דיברתי עם איש בשם זה ואיני יודע על קיומו", אמר.

    לדברי שמיר, חוקר ממשטרת מחוז חיפה ביקש לבוא למשרדו לפני עשרה ימים ונפגש עמו, בנוכחות סמנכ"ל בחברה. החוקר הציג לו שאלות בקשר לקלט-פלט של מספרי טלפון שחויגו למספר הטלפון הסלולרי המותקן ברכבו, שיחות שלא נענו על ידו. שמיר הדגיש כי הבהיר לחוקר שאינו מכיר את האדם שחייג לטלפון שלו וכי לא שמע את שמו.

    http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShAr...SubContrassID=0