הנבחרת הטובה בעולם

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י AFC, ‏18/8/03.

  1. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צרפת, ברזיל, איטליה, גרמניה, אנגליה, ספרד, הולנד, ברזיל, ארגנטינה, פורטוגל וטורקיה - מיהי הטובה מכולן? מיהי הנבחרת עם השחקנים, המאמן ושיתוף פעולה בין השחקנים הכי טובים?

    לדעתי מדובר בנבחרת צרפת. ההגנה אומנם לא כל כך מרשימה - השוער הוא סבסטיאן פריי הצעיר והמוכשר, וההגנה כוללת את ליליאן טוראם, וויליאם גאלאס, מרסל דסאי וסילבסטרה (ליזארזו), אבל הקישור וההתקפה הם ללא ספק הטובים בעולם. פטריק ויירה (קלוד מקאללה) קשר אחורי, פירס משמאל, וילטורד מימין, זידאן מאחורי החלוצים ועוד צמד החלוצים הסופר קטלני תיירי הנרי ודוד טרזגה, אולי שני החלוצים הטובים בעולם, כשעל הספסל מחכה לו דג'יבריל סיסה הנפלא. המאמן ז'ק סנטיני מחזיק ברקורד מרשים מאד, והנבחרת שלו כמעט שלא מפסידה מאז התחיל לאמן אותה. גם שיתוף הפעולה בין השחקנים נפלא - בין היתר כי רוב השחקנים מהסגל באים מארסנל.

    כעת חוו את דעתכם.
     
  2. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין ספק שצרפת, אלא שלדעתי היא לא תזכה ביורו הקרוב. אין, כמה אפשר לזכות ולזכות. בקונפדרציות, ביורו, במונדיאל, במה שזה לא יהיה. כמה אפשר? ביורו הבא היא תיכשל לדעתי. לא תגמור את הסוס אבל, לא תעמוד במשימה.

    מי שכן תצליח ביורו הבא, תהיה המארחת - פורטוגל. כמו שציינתי בדיון עליה, זאת ההזדמנות האחרונה של דור הזהב, ואני בטוח שעם שילוב עם הצעירים הכשרוניים היא תצליח להגיע לגמר, וגם לזכות בו.

    הולנד לוזרים. טורקיה, במונדיאל, הצליחה יפה מאוד, אבל שיהיה ברור לכולם שהישג כזה לא יחזור, זה הוא הישג חד פעמי.
    ספרד כל פעם ברגע האמת נכשלים מסיבה זו או אחרת. גרמניה, כמו תמיד, קשוחים ורציניים, באים כנבחרת אפורה משהו, כל המשחק בפיגור, מנצחים בדקה ה-90, הולכים הביתה.
    איטליה - לא הגיע הזמן לזכות באיזה תואר? לאיטליה יש נבחרת מצוינת, גם בהגנה וגם בהתקפה, בונקר שלהם יכול לייאש כל נבחרת, בהחלט הגיע הזמן לתואר, והם יכולים להביא אותו, אבל... בהדרכתו של מאמן אחר. טראפטוני פשוט לא טוב.
    ברזיל - ההיפך מספרד. תמיד ברגעי האמת, מתעלים על עצמם, וברוב הפעמים - מצליחים. יהיה מעניין לראות אותם בקופה אמריקה ובמונדיאל הבא, עם קאקה, אולי דייגו ורוביניו ויתר הכשרונות הצומחים שם.
    ארגנטינה - לא מצליחים בתקופה האחרונה. לא מנצלים את השחקנים המעולים שיש להם, אם זה אימאר, אם זה ד'אלסנדרו, אם זה סביולה ואם זה כל אחד אחר.
    עם נבחרת כזאת, קשה מאוד לא להגיע לשלבים גבוהים במונדיאל.
    אנגליה? - בדיחה טובה. זאת הנבחרת הכי חלשה מבין אלו שנתת פה ולא נראה לי שאני צריך להרחיב.

    ואם אפשר שאלה שתענו אלייה בנפרד, מי היא יצרנית הכישרונות הטובה בעולם?
    ברזיל, ארגנטינה, ספרד, פורטוגל, הולנד, צרפת?
     
  3. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    צרפת? מה היא עשתה בזמן האחרון? ניצחה בגביע הקונפדרציות ה"כל כך נחשב"? מאז יורו 2000 לא היה לה שום הישג משמעותי, ולהפך, היא נכשלה מאוד במונדיאל. ביורו 2000 איטליה גם הייתה בגמר, אבל זה לא מעיד כלום על היכולת שלה כיום.
    איטליה לא תזכה ביורו, אלא אם כן יחליפו את השיטה (או את המאמן).
    הנבחרת הטובה בעולם? לדעתי, זו ברזיל. כמו שפיגו כבר ציין, ברזיל יודעים להתעלות ברגעי האמת, וזה באמת מה שחשוב.

    מי תזכה ביורו 2004? קשה לדעת מה יקרה עד אז עם השחקנים המבוגרים של פורטוגל, ומה יהיה עם הצעירים הצרפתיים וכו'. קשה מאוד להגיד.
     
  4. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הלו הלו עופר עופר לא מדברים ככה על אהבת חיי, ומה לעשות שנבחרת צרפת היא אהבת חיי הבלתי מעורערת וגם הנבחרת הכי טובה בעולם, ואין על זה בכלל ספק. השחקנים הכי טובים, ההתקפות הכי טובות,הקישור הכי מתואם, ההגנה ...של סילבסטרה וסיגאן... אבל למרבה הפלא- גם היא טובה מאוד.

    עופר,אתה שואל מה נבחרת צרפת עשתה לאחרונה אבל בראסמי מה נבחרת ברזיל עשתה לאחרונה? ראית את המשחק שאלון יפת שפט בו ? אוקיי, נבחרת טובה, אין מה להגיד. בייחוד לעומת נבחרות אחרות שהבעיה העיקרית אצלן זה תיאום ובנבחרת ברזיל יש תיאום מוצלח מאוד, אבל כשמשווים אותה לצרפת היא נופלת בכל הפרמטרים (אולי חוץ מעמדת השוער,אבל נו,טוב מובן...). לפי דעתי התשובה היא ללא ספק וללא כל עוררין נבחרת צרפת!
    muah soul!
     
  5. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נבחרת ברזיל זכתה רק לפני שנה בגביע העולם, התחרות הכי נחשבת שקיימת בכדורגל העולמי.
    נכון שדברים השתנו, אין את אותו מאמן, חלק מהשחקנים התחלפו וכו', אבל להגיד על צרפת שהיא הטובה בעולם רק לפי היכולת של השחקנים שלה בפוטנציה?!
     
  6. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    למה בפוטנציה??

    אתה רואה נבחרת אחרת שתקח את אליפות אירופה? לא טורקיה ולא אנגליה, זה כבר ברור לנו. לפחות לא נכון להיום. צרפת היא הפייבוריטית הראשית. ואני חושבת שאם וכאשר יגיע היום שנבחרת צרפת הנוכחית תתייצב מול נבחרת ברזיל הנוכחית צרפת תנצח אותה וזו לא שאלה של מה בכך. איך שלא מסתכלים על זה, מכל מקום במגרש, צרפת מתעלה על ברזיל. אתה מדבר על דברים שקרו לפני שנה, אבל נבחרות זה לא כמו קבוצה, במיוחד לא נבחרת ברזיל שעברה מאז הרבה.
    גם נבחרת צרפת קיבלה זאפטה במונדיאל אבל מי זוכר את זה(חוץ ממני), זה קרה ומאז הרבה דברים השתנו.
     
  7. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    סעמק... זה בלתי אפשרי למצוא תוצאות של המשחקים של נבחרת צרפת!

    התכוונתי לכך שצרפת לא החזקה בעולם נכון להיום. בנוגע ליורו, כמו שאמרתי, קשה מאוד לדעת מה יקרה בו, אבל אני חושב שאיטליה ופורטוגל יוכלו לתת פייט טוב.
     
  8. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    להגיד על הגרמנים שהם אפורים ומשעממים זה למרבה הצער של חלקכם כבר לא נכון.

    נבחרת עם קישור מבריק, של דייסלר, באלאק, אני מניח שגם בירופקה (בנצור, איפה הוא משחק בלברקוזן?), ירמיס ועם התקפה של קלוזה שהוא עדיין אחד החלוצים המסוכנים ביותר ונויביל (סתום בנצור, פשוט סתום) היא גם כן התקפה שאי אפשר לזלזל בה ובעיקר ביעילות שלה. וכל זה לפני שאנחנו מדברים על השוער הטוב בעולם, ואחת ההגנות הטובות בעולם.

    לדעתי, הפייברוטית ליורו 2004. אה, וכל זה לפני שמדברים על ג'ראלד אסמואה.
     
  9. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה נבחרת צרפת עשתה לאחרונה? לא הרבה עופר, פשוט ניצחה כמעט בכל המשחקים האפשריים, בניגוד לברזיל שבקושי ניצחה משחקים. בקשר לסגלים גם אין לך מה להשוות - נכון, בעמדת השוער והמגן השמאלי ברזיל עדיפה, אבל אח"כ זה גאלאס מול לוסיו (בלי ויכוחים בנצור), ויירה מול אמרסון, זידאן מול ריבאלדו, הנרי מול רונלאדו, פירס מול זה רוברטו... לא שאני אומר שברזיל נבחרת גרועה - פשוט צרפת עדיפה יותר. לא מספיק לך היכולת האישית והקבוצתית של השחקנים? אין בעיה, תסתכל על הסטטיסטיקה.

    הקישור וההתקפה של גרמניה חסרי אונים ללא באלאק. זכור לי גמר המונדיאל של הגרמנים - לאורך כל המשחק גרמניה אפילו לא ניסתה לאיים על ברזיל, זה רק מראה על התלות בבאלאק. סה"כ נבחרת גרמניה תלויה בשני שחקנים - באלאק וקאן. אם אחד נפצע או מושעה, הפוטנציאל של הנבחרת הזאת יורד ב-50%.
     
  10. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא לא בני.

    אל תיקח את המונדיאל כדוגמא. הנבחרת אז הייתה לא מגובשת מספיק ובלי כמה צעירים משמעותיים.

    קודם כל, דייסלר ביכולת הטובה שלו הוא פקטור בקישור בערך כמו באלאק. גם בירופקה עושה רושם טוב. מעבר לזה, לא ברור לי איך שכחתי אבל גם סבסטיאן קהל הצעיר המעולה מדורטמונד הוא שחקן מעולה שיכול להשכיח בקלות את הקשרים של היריבה.

    להגיד שגרמניה אנמית בלי אחד מהשחקנים שדיברת עליהם?

    ראינו את נבחרת צרפת בלי זידאן, זה כל מה שאני יכול לומר.
     
  11. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תוריד לצרפת את הנרי וזידאן, או אפילו רק אחד מהם, והיכולת של הנבחרת נופלת בצורה משמעותית. הטיעון של גרמניה עובד גם על צרפת.
     
  12. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון מאד. ההבדל הוא שגרמניה ללא באלאק פשוט חסרת אונים לחלוטין, אין לה מחליף שיוכל לעשות את העבודה שלו כמו שצריך. צרפת ללא הנרי וזידאן באמת נחלשת משמעותית, אבל שם יש מחליפים מצוינים. דג'יבריל סיסה חלוץ ענק ולעמדה של זידאן יש המון שחקנים כמו דאלמט או דאקור.

    בגביע הקונפדרציות האחרון (ואל תתחילו להגיד שזה לא אומר כלום, כי זה המדד היחידי) זידאן לא שיחק אפילו משחק אחד וצרפת לא הזיעה בדרך לתואר.
     
  13. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תסלח לי על זה שאני לא בקיא כל-כך בסגל של הנבחרת הגרמנית, אבל מה שאני יודע, זה שלצרפת אין מחליפים מצטיינים... דלמה כבר שנתיים פצוע, דאקור ממש לא על העמדה של זידאן, וגם לא כזה שחקן מבריק, וסיסה פשוט לא מצטיין בנבחרת, ובטח שהוא לא מחליף להנרי.

    תוריק לברזיל את רונאלדו, יבואו מיליון חלוצים אחרים, טובים קצת פחות. בכל מקרה, ברזיל היא בכלל לא נבחרת שמסתמכת על שחקן אחד. ההגנה שלה אכן די חלשה, אבל זה לא מנע ממנה להצליח בעבר, ואני מאמין שזה לא ימנע ממנה להצליח בעתיד.
     
  14. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עופר המחליפים של רונאלדו לא טובים פחות, אם הם היו טובים פחות היינו רואים הרבה יותר גולים. הם טובים הרבה פחות. ואנשים פה שוכחים את טרזגה של צרפת שהוא ברצינות חלוץ מועדף ,אני מתה על הסגנון משחק שלו. נכון ,זידאן הוא אבידה חשובה לנבחרת צרפת אם הוא לא משחק אבל כמו שבני אמר- הם הסתדרו גם בלעדיו, ומן הסתם גם יסתדרו בלעדיו, כי זידאן כבר בשלהי הקריירה שלו והרבה לתת הוא כבר לא יוכל לתת בעתיד הקרוב.
     
  15. ofer16 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/11/02
    הודעות:
    2,339
    לייקים שהתקבלו:
    0
    העונה האחרונה של טרזגה הייתה די בינונית (לא בינונית בסגנון של משה אוחיון, אלא באמת בינונית). להגיד עליו שהוא כמו פעם זה כמו להגיד על גיגס שהוא כמו פעם - טעות.

    לברזיל יש חלוצים מחליפים מצויינים... ברגע שאני אזכר מי הם אני אכתוב פה... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx