העולם שייך לאוהבים העשירים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י the golden men, ‏16/8/03.

  1. the golden men Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/03
    הודעות:
    5
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן מה לעשות גם הכדורגל העולמי היום נמצא בשקיעה כלכלית קשה מאוד. הסכומים הגבוהים שקבוצות נותנות לשחקנים העלו את המצב בשוק לכזה שקשה מאוד למדינות של אירופה הקטנה (ניקרא לזה ככה) לקחת שחקנים אלייה. העברה היום מתחת למיליון דולר לא זוכה בדר"כ אפילו לשורה בעיתון ולא כלום.

    מה שהמצב הזה יצר כבר עכשיו ויבוא לביטוי באופן טוב יותר הוא הפער בין הקבוצות עם הבעלים העשירים לבין הקבוצות עם הבעלים הפחות עישירים והכנסות יותר קטנות.

    יש לנו אולי היום בעולם משהו כמו 6 מעודנים שאפשר להגיד שהם באמת גדולים. מנצ', ריאל, ביירן, אינטר, מילאן, ארסנל.

    כל קבוצה אחרת בעולם מסוגלת היום להתפרק השקעות גדולות בשחקנים פרמיות פי 10 יותר גדולות על הצלחות באירופה ודברים כאלה יוכלים להביא קבוצה שהיום היא מצליחה בליגת האלופות ומחר היא שוקעת בתחתית הליגה בגלל שהיא חייבת לשחקנים כסף על ההצלחות באירופה.

    המצב הכללי הזה עלול למוטט לנו את הכדורגל העולמי. אז אולי לפני שקבוצות נמחקות כדאי שאנשים בעולם הזה ירדו לקרקע. כי מי שגורם למחריים האסטרונומים היום של שחקנים זה רק התחרות בין המועדונים. ואני בתוך שעם שחקן במקום לקבל 50 מיליון דולר.. יקבל הצעה (סם דוגמא) הכי גבוה 5 מיליון דולר... אז מבחינתו זה או 5 מיליון דולר או כלום.. תאמינו לי הוא יקח את ה5 מיליון דולר האלה.. והמצב במדינות והמצב של הכדורגל והכל יוכל להשתפר.. יהיה הרבה יותר כסף... יוכלו להוריד את המחירים של החולצות להוריד את המחריים של כרטיסים והכל. כי לא צריך לחסות הוצאה של 50 מיליון דולר אלא של 5.. וככה הכל בהתאם..

    המצב של היום יגרום שתוך כמה שנים מי שציינתי למעלה ישארו הכדולולת ויקחו עליהם את כל השחקנים הטובים. מה שיצור ליגות מקומיות די משעמות... ויהפוך את הכדורגל בכל העולם לחסר טעם.

    התופעה הזאת של הסכומים הגבוהים החלה רק בשנים האחורנות והיא צריכה ליפסק... ומהר!!!
     
  2. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הבנתי את הפואנטה של הדיון...
     
  3. StAtIk TzHoV Member

    הצטרף ב:
    ‏2/9/02
    הודעות:
    112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יש לי רק דבר אחד להגיד לך...
    ששכחת להוסיף את יובנטוס שהיא אולי הקבוצה הכי גדולה ועם הכי הרבה כסף אז.....