הפועל באר שבע 2016/17 - אלופים שנה שניה ברציפות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nave, ‏17/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    הבעיה שאתה מסתכל רק על הצד המקצועי. מה עם קרובי משפחה שהיו מאיימים על כל מי שביציע או בפייסבוק היה כותב נגדו דברים שלא נראו להם? הוא ידע ושתק ולא עשה כלום בנושא.
    מה עם העובדה שרגע לפני משחק העונה מול מכבי ת"א בטדי בעונה הראשונה של בכר הוא שלח את אבא שלו לדבר עם מכבי תל אביב וכשהמועדון הכחיש שמכבי תל אביב התעניינה לגביו אבא שלו שהוא גם הסוכן שלו עלה לתקשורת וטען שבאר שבע משקרת כל זה מס' ימים לפני משחק העונה בין הקבוצות בטדי?
    מה עם העובדה שמחזור אחד לפני האליפות הוא התעסק בעצמו ושלא שיחק ושלח את אבא שלו לדרוש מאלונה תשובות כמה ימים לפני משחק האליפות?
    מה עם העובדה שרגע אחרי זכייה באליפות הוא נתן ראיון סופר אגואיסטי על הדשא ואז ראיון יומיים אחרי אליפות לערוץ 5 שבו הוא מבקר את בכר מבקר את המועדון ובאופן כללי נותן ראיון שהשאיר אצלנו טעם מר?
    מה עם העובדה שלפני אחד המשחקים החשובים בהיסטוריה שלנו נגד אולמפיאקוס הוא שוב שלח את אבא שלו לתקשורת ושוב בלאגן ושוב הכניס את המועדון לסחרור?
    מה עם העובדה ששוב יצא לתקשורת נגד המועדון אחרי שסלחנו לו על כל הדברים למעלה ואז אחרי שכבש התגרה בקהל עם תנועה שאני לא שומע אותכם?
    מה עם כל שבוע שהוא ואבא שלו הכניסו רעל למועדון דרך התקשורת? שבאמצע המשבר הראשון שלנו השנה המערכת צריכה להתעסק כל היום בתקשורת בשאלות לגבי בוזגלו?
    מה עם הפוסט שלו בפייסבוק אחרי שבכר העיז להכניס אותו רק כמחליף באחד המשחקים?
    מה עם זה שכבר כמה חודשים הוא מנהל שיחות עם היריבה העיקרית שלנו לאליפות ולא מפסיק לפמפם את זה בתקשורת ולהעלות את זה לכותרות וזה יכול היה להכניס אותנו לסחרור ולפגוע במאבק האליפות?

    מאור בוזגלו תרם המון להפועל באר שבע אבל אנחנו תרמנו לבוזגלו לא פחות. הוא בידיו ובאמצעות אביו הסוכן ניסו לרמוס, לדרוך, לפגוע ולעשות כל מה שאפשר כדי לשרת את האינטרסים שלהם. הוא בידיו הרס את כל האהבה, שהייתה עצומה ושנייה רק לברדה ומליקסון, אצל הילדים אגב הוא היה גם מעל ברדה ומליקסון.

    אז הרבה אוהדים שלנו נפגעו, והרבה אוהדים שלנו חושבים שזה קארמה שמאור בוזגלו ששם את עצמו מעל הקבוצה פעם אחר פעם ונקט בצעדים רק בשביל עצמו לא מעט פעמים על חשבון הקבוצה ועם אפשרות להרוס רגעים מתוקים ואפילו להכניס אותה לסחרור, עכשיו נפצע וזקוק לנאמנות מצד הקבוצה והכל התפוצץ לו בפנים.

    שחקן אחר היה מעריך את האהבה והחום שקיבל כאן ושאותו הוא לא קיבל ולא יקבל בשום מקום אחר שישחק בו. שחקן אחר היה מעריך מועדון שקיבל אותו אחרי שנים של כישלונות ורגע לפני שחתם בבני יהודה. שחקן אחר היה מאריך חוזה וממשיך לזכות בתארים ולקבל חום ואהבה ואז גם העתיד שלו היה מובטח למרות הפציעה. עכשיו בוזגלו שבחר באגו שלו נשאר בלי כלום ונתון לחסדיה של אלונה ברקת.
    אין מצב שמכבי חיפה או מכבי תל אביב, לא לדבר על קבוצות בחו"ל, יקחו אותו עכשיו, מה שאומר שאלונה גם יכולה לתת לו חוזה נמוך לזמן קצר והוא בסופו של דבר יקפוץ על זה שכן אחרת הוא ישאר פצוע וללא קבוצה. אולי אלונה לא כזאת, אבל האוהדים הם שונים, הם מונעים מרגש אחר, הם חשו נבגדים יותר מידי פעמים, ולכ אפשר להבין את האוהדים שחשו בגידה קשה מבוזגלו ועכשיו חושבים שאת הדייסה שבישל מחוץ למגרש הוא אוכל.
     
    yakar ו-Melikson24 אוהבים את זה.
  2. gilad16 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/12/08
    הודעות:
    2,631
    לייקים שהתקבלו:
    973
    אני מסכים איתך מצד אחד, אבל היה לו גם כמה דברים "לא בסדר", כולל ביקורת פומבית על מאמן שלא מרכיב אותו (השיא מבחינתי).
    אז אולי חלק גדול מהקהל מגזים בכמה הוא לא בסדר, אבל אי אפשר להתעלם מדברים שכן היו.
    לגבי היכולת וזה שהוא נשאר מקצוען, לחלוטין מסכים!
     
  3. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,767
    לייקים שהתקבלו:
    2,487
    מין:
    זכר
    משה, חסכת לי תגובה.
    יש כאן אנשים שקראו חצאי כתבות, לא באמת עקבו ועדיין מרשים לעצמם לתת דעה נחרצת בעניין.

    חבל שכך...
     
  4. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,010
    לייקים שהתקבלו:
    881
    מין:
    זכר
    מאחל למאור החלמה מהירה ושיחזור כמה שיותר מהר. עדיין ההתנהלות של יעקב הייתה חמדנית מידי. לא היה צריך לקפוץ מעל הפופיק ולדרוש סכומים לא הגיונים. עדיף ציפור אחת ביד מ2 על העץ
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,279
    מין:
    זכר
    ynet בוזגלו: "הייתי קרוב לחתימה בטורקיה. העולם מתהפך" - ספורט

    בגלל מצבו של בוזגלו אני אמנע מבדיחה צינית ומרושעת, אבל שימו לב שהוא "שכח" את לאציו ופיורנטינה. משמע זה היה,כמו שחשבתי, בלון שאבא שלו הפריח, ושהעיתונאים סוג ז' שלנו שיתפו איתו פעולה בחדווה. אגב אני גם לא מאמין לו שאחת משלושת הגדולות בטורקיה רצתה אותו,אולי בתור שחקן סגל. @Drama2 שמעת על משהו כזה?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/4/17
    rivaldo אוהב/ת את זה.
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היה קשה לקרוא על הפציעה הקשה של בוזגלו, מי היה מאמין שזה יכול לקרות, לכו תדעו אם יחזור אותו שחקן, הוא לא ילד הרי וזו פציעה מתסכלת. עד שיחלים במאה אחוז, עד שלא יפחד מגליצ'ים, עד שיוריד חלודה. אולי אלוהים מסמן לו ככה שיישאר בבאר-שבע ויעריך את כל הטוב הזה שיש שם, לא מובן מאליו שהציעו לו חוזה חדש מייד לאחר הפציעה. עוול זה מה שזידאן עושה לחאמס למשל, אולי לואיס אנריקה וראקיטיץ'. מאור לעתים סופסל כשהיה צריך לשחק אבל יצאו מפרופורציות שם. הוא לא שווה ליגה איטלקית בשום צורה, גם בטורקיה הוא היה סובל ומכבי חיפה ממש לא אטרקטיבית. מעניין אותי לדעת עד כמה מאור עצמו מעורב לעומת החמדנות של אבא שלו.
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,593
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    @Sir Alex Ferguson

    צודק חבל שהוא לא קרע גם את הרצועות ברגל השניה המנוול הזה.
    ועכשיו אם נצא רגע מהמוד הדרמטי שאתה מנסה לייצר כאן, אז מלבד האלימות מצד המקורבים שלו אני לא רואה כאן משהו חריג. אני גם לא מצדיק את ההתנהגות שלו ושל הסביבה שלו(בעיקר אבא) ואני גם אגלה לך סוד שאני לא מת עליו באופן כללי.
    עדיין אני לא מקבל את אוסף הקלישאות והתירוצים ששמורים רק לכדורגל הישראלי "סיחרור" "רעל" וכו' וכו' שחקני כדורגל הם לא יצורים עדינים שפוסט או ידיעה בתקשורת צריכה לגרום להם לשחק פחות טוב, לא סתם מזכירים את כל השטויות האלה רק שמפסידים ואותם שחקנים שהפסידו יורים ישר את התירוצים שהכינו מבעוד מועד. אני ראיתי לאורך כל התקופה הזו שאתה מדבר עליה שחקן ששיחק טוב וקבוצה ששיחקה טוב.

    ועוד משהו..אותו "משחק עונה" בטדי היה במחזור השלישי שאחריו היו עוד 99 נקודות בקופה. עובדה שהפסדתם באותו משחק ועדיין זכיתם באליפות, העולם לא התהפך בגלל שהסוכן שלו דיבר בתקשורת.

    ההצלחה של בוזגלו ובאר-שבע הלכה יד ביד, אני אגב חושב שהוא תרם לכם יותר מאשר אתם תרמתם לו.
    אני יודע שאתה עו"ד ואתה די משתמש כאן בשפה של כתב תביעה חריף כדי להצדיק את הטיעונים שלך ולי זה נראה פשוט הפרזה מטורפת. איך הגעת עד רמיסה, דריכה ופגיעה? די להגזים.

    ונחזור לנושא המקצועי, הזכרת את ברדה ומליקסון שאין ספק שהם שחקנים שיותר אהובים בב"ש והקהל אצלכם יותר מחובר אליהם. אמנם החזרה של ב"ש הייתה המפנה התדמיתי שהפועל ב"ש הייתה זקוקה לו אבל די עזר לברדה שלא כל הנטל המקצועי נפל עליו והיה את בוזגלו שסיפק מספרים גם בתקופות רעות שלו(כמו לפני שנתיים שברדה סגר 4-5 חודשים בלי שער ליגה). מליקסון בעונת החזרה שלו היה לא קיים, כמעט ולא דיברו על כך כי היה את בוזגלו שיהיה שם ויחזיק את ב"ש בצמרת. מי יודע אם עוד עונה בתחתית או במרכז הטבלה הייתה גורמת לאלונה להמשיך להשקיע ולמשוך לנגב את מיטב השחקנים בישראל.

    אני לא חושב שהוא נתון לחסדיה של ברקת. לא חסרים שחקנים שקרעו רצועה בגיל הזה וחזרו לשחק, אם שחקן לא מקצוען כמו יצחקי חזר פעמיים גם מקצוען כמו בוזגלו יחזור אין לי ספק. אל תהיה בטוח שמכבי חיפה או מכבי ת"א לא יחתימו אותו, בחו"ל כנראה הסיפור הגמור בקבוצות רציניות אבל בארץ השם של בוזגלו חזק והקבוצות כאן מודעות למצב השוק הישראלי ולא יהססו להחתים אותו. תמיד גם אפשר לשחק עם החוזה, שכר קטן יותר בשנה א' שיעלה אם השחקן יחזור מהפציעה בשנה ב'. אני לא הייתי נחרץ כמוך ואני גם לא חושב שבב"ש נחרצים אחרת לא היו מציעים חוזה לשחקן פצוע. הם יודעים מה יש להם ביד.
     
    amn ו-EO11 אוהבים את זה.
  8. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    מאור בוזגלו תרם להפועל ב"ש כמו שהפועל ב"ש תרמה למאור בוזגלו , יד לחצה יד , הכל הלך טוב ויפה עד פתיחת העונה האירופאית שבוזגלו לא שיחק מול שריף ואז באה האמירה "אחרי אולימפיאקוס מאור לא ישאר בב"ש " אנחנו הרבה אחרי ומאור כן בב"ש וזה די ברור בגלל העלייה לשלב הבתים.

    הפציעה הזו זה סוג של מגיע לך , למרות שלא מגיע לאף אחד להפצע ולא מאחל לאף אחד להפצע (ונכון שאמרתי את זה לפני כמה ימים שהלוואי שזה יהיה חמור אבל טעיתי , זה בגלל להט הרגע שפשוט שוב האוהדים הלקקנים של מאור בוזגלו היללו אותו והמליכו אותו ככוכב העל וכולה בגלל 7 דק' טובות בסמי עופר ) .
    אם אני אלונה , באה אליו מחר הביתה יושבים על החוזה חדש אותם סכומים שהוא מרוויח כרגע , 3 שנים , קצת תוספות במענקים למנהם(אליפות,מענק חתימה,עלייה לשלב בתים,שערים,בישולים וכו' ) ותשאר במקום שהכי הרבה אהבו אותך ויאהבו אותך במהלך הקרירה שלך .
    אבל במעמד החתימה שגם בוזגלו יתנצל בפני הקהל על זה שהשתין עלינו בקשת , כי מאור בוזגלו שחקן סגל טוב .

    והבעיה הגדולה זה המהמר , יעקב בוזגלו , שרק בגלל ההימורים שלו והספר הכושל שלו (שמאור שילם בכספו האישי על כל ההוצאה של הספר וכל הכשלון ומספרים שזה הגיע למספרים של 50 אלף שקל) דרש את הסכומים ההזויים.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    1. לא אמרתי מילה מקצועית על בוזגלו בהודעה הקודמת, כי את שלי כבר אמרתי הרבה פעמים בעבר, מעמיד מספרים נפלאים אבל חלש טקטית חלש הגנתית ונעלם בהרבה מאוד משחקים, מה שהופך אותו לשחקן טוב מאוד אבל גם שחקן עם חסרונות, ובטח לא באותה רמה כמו זהבי כפי שיעקב בוזגלו ניסה לדחוף לנו כולל דרישות לחוזה תואם זהבי במכבי תל אביב ואפילו גבוה מכך.

    2. לא מאחל לאף שחקן פציעה חמורה, זה הפרנסה שלהם והעבודה שלהם.

    3. אנחנו בסופו של דבר אוהדי כדורגל, שזה ספורט של רגשות ותשוקה, אהבנו את בוזגלו בטירוף ומכל הלב ולאחר מכן התאכזבנו ונפגענו מההתנהגות שלו בטירוף ומכל הלב. הוא בגד במועדון בקהל ובכל מי שאהב אותו בהתנהגות שלו. יש כאלה שזה גם גרם להם לשנוא אותו, יש כאלה כמוני שלא עודדו ולא קיללו אותו ובעיקר חיכו לקיץ כדי לראות האם הם מתכוונים לסלוח לו (בהארכת חוזה) או לכעוס עליו (במעבר לקבוצה אחרת בישראל) או להישאר עם אותו רגש (במקרה של מעבר לקבוצה מחוץ לארץ) ויש כאלה שהמשיכו לתמוך בו.
    הדעות הם רבות והדיונים היו רבים, אבל בעולם עם רגשות ותשוקה כמו כדורגל, אפשר להבין מאיפה מגיעים רגשות מסוימים כן גם כעס או שנאה, גם אם אני לא שותף להם או לא מסכים איתם או לא אוהב אותם. אלה אותם אנשים שכאשר 15,000 צהובים בחיפה קיללו את בוזגלו וצחקו עליו כשהביסו אותנו 6-2 בגמר הגביע המקולל התייצבו לצד בוזגלו ועודדו אותו ותמכו בו בתשוקה כאילו מקללים אותם ועזרו לו להרים את הראש במקום משבר גם מקצועי וגם אישי. זה הכדורגל...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/4/17
    Nigel de Jong אוהב/ת את זה.
  10. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    קצת יותר מידי לקרוא אבל הבנתי בגדול את הלך הרוח של הדברים -

    חבל שבוזגלו לא מציג יכולת שמציג דור אלו אצלנו.
    נזהר על הרגליים, לא קופץ כשהוא עומד בחומה, לא עשה גליץ' על וואקמה, או בקיצור שומר על עצמו בשביל העתיד במקום לתת 100% כל משחק.
    תעריכו קצת את בוזגלו,
    וגם אם אבא שלו באמת מהמר - מה זה משנה ? אתם יודעים למה הולך הכסף ששחקנים אחרים מרוויחים ? אתם חושבים לדברים יותר טובים ? תחשבו שוב ..
     
    amn ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  11. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    זה משנה , כי אאבא שלו רוצה 600 אלף בגלל ההימורים ולא בגלל שהבן שלו שווה את זה.

    ובוזגלו הציג מולכם את יכולת דור אלו שאתה מדבר עליה , וגם מול מכבי בהפסד בנתניה , לא חסר לו משחקים שהוא שמר על הרגליים
     
  12. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    ראיתי את המשחק מול חיפה וראיתי תצוגה א"א" ממנו.
    התגובות של אוהדים כאן כלפי בוזגלו הן יותר חמורות אפילו ממה שדור אלו עושה.

    הוא לא שווה 600 ? מסכים איתך,
    אסור לו לדרוש ? בטח שמותר,
    והאם הוא יקבל את זה ? אם הוא לא היה נפצע, היה מקבל קרוב לזה.
    מה המניע ? זה באמת משנה ? זה לא משנה.
     
    hbs7, לירן, amn ו-2 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  13. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,582
    לייקים שהתקבלו:
    1,919
    מין:
    זכר
    מול חיפה הפועל בש שיחקה טוב 12 דק' , בוזגלו שיחק 7 דק' טובות.

    יש לו משחקים שבאמת הוא מס'1 אבל יש הרבה משחקים שהוא נעלם וזה הרבה יותר מהמשחקים הטובים .
    הוא יכול לדרוש מה שהוא רוצה וכמה שהוא רוצה , רק חמור יתן לו את הסכום הזה שהוא דורש.
     
  14. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,602
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    דור אלו זה לא השחקן שמשחק עם פציעה ודוחה את הניתוח לקיץ כדי לעזור למכבי פתח תקווה במאבקים שלה למרות שיש לו סיכום במקום אחר והוא יכול להודיע שהוא עובר את הניתוח מחר וסיים תעונה? כי לפי מה שלירן סיפר יש מצב שבגלל שדור אלו דחה את הניתוח לקיץ הוא הולך להפסיד את החוזה בהפועל באר שבע.

    באופן מקצועי, בוזגלו תמיד היה שחקן אגואיסט שפוחד על הרגליים. בתקופה של אלישע זה התאים יותר או נכון יותר לא היו אלטרנטיבות אחרות טובות יותר אז קיבלנו את זה בלי לחשוב פעמיים, בתקופה של בכר זה התאים פחות, וגם אם מינואר בוזגלו מחפש יותר דברים לקלטת ויותר שומר על הרגליים זה עדין לא כזה הבדל מבוזגלו של השנים האחרונות ולכן לא נכון להגיד שבגלל העזיבה שלו הוא משחק אחרת כי הוא תמיד היה שחקן רך, ותמיד היה שחקן שקודם כל רואה אם הוא יכול לכבוש או לייצר איום על השער ורק אם לא היה מוסר. פשוט בגלל האיכויות שלו, זה היה נסלח לו כי הוא עדין העמיד מספרים.
     
  15. Drama2 הסמל מעל הכל

    הצטרף ב:
    ‏7/2/16
    הודעות:
    5,497
    לייקים שהתקבלו:
    2,357
    מין:
    זכר
    רציתי לרשום לך תגובה אבל עשית לי את זה פשוט קל.
    הנה מה שכתבת -
    הנה המציאות -
    תודה פרגי
     
    oFiRzZz ו-amn אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.