הפועל תל אביב 2017/18: למרות היכולת, בורחים לליגה הלאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Blanco 7, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אז אנחנו מקום ראשון פתאום, ליגה הזויה, אף-אחת לא רוצה לעלות. יודע שבשבוע הבא זה שוב יתהפך וצפויים עוד ימים מתסכלים.
    איך היה עגייב בהופעת הבכורה? איך היה מוטי ברשצקי שבפגרת החורף בערך, נקרא לזה ככה? שחר הירש הוא היחיד שנותן גולים בקבוצה הזו בכמות סבירה(נזהרתי עם המילה).
    אהבתי את ההצטרפות של עידן כהן בגול הראשון, הגיע בספרינט והביא לכך שיצרנו יתרון מספרי בהתקפה, וגם בגול השני של הירש הכדור זז יפה, מהר ומדויק.
    הובלנו 2:0 בשלב יחסית מוקדם של המשחק ויכולנו לדרוס ורפואה דיבר על זה(לפי איך שסיכם את המשחק הוא רמז שהיה צריך להיגמר 5:0 ואני מאמין שהוא מגזים). לא מצפה שנדרוס, אולי זה יקרה עוד פעם-פעמיים עד סיום העונה אם בכלל, נסיים את העונה הזו בלאומית אני לא יודע באיזה מקום אבל על רקורד של שער וחצי למשחק, נחייה עם זה, הכי חשוב שנייצר רצף נצחונות. אגב, משחק שני שלא סופגים, אני מצפה למספרים יותר טובים בהגנה בליגה הזו.

    לגבי רכש, לא קראתי על השם 'בניון' בשום מקום, לא יודע מאיפה כתבו על זה גם ב-'שדים', על סמך מה. לגבי ורמוט, רפואה הודה שהיו גישושים אבל לדעתי זה לא יקרה.

    ברונו סוארס היה אחלה בלם, היה נחוש, אגרסיבי, מעולה במשחק הראש, רפואה קיבל עליו את הסעיף כנראה וגם הייתה לו הצעה די מפתה או הזדמנות של הפועל להרוויח כמה לירות.
     
  2. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אנחנו באחד משני המקומות הראשונים פשוט כי אין לנו שום יריבה ראויה חוץ מכפר סבא.
    אם היינו יורדים ליגה ביחד עם בני יהודה, מכיב פתח תקווה או משהו בסגנון - היינו בבעיה רצינית.
     
  3. Blanco 7 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/7/10
    הודעות:
    686
    לייקים שהתקבלו:
    307
    מין:
    זכר
    במחצית הראשונה הצגנו כדורגל טוב וירדנו למחצית רק עם 2-0 שיכל להיות הרבה יותר. במחצית השנייה קצת הורדנו רגל מהגז ואיפשרנו לבית"ר ת"א להגיע למצבים וגם כמעט לכבוש כשמנגד אנחנו יוצאים למתפרצות וכמעט עושים את השלישי והרביעי. אמיר עגייב הוא בדיוק הרכש שהיינו צריכים ועד עכשיו מציג יכולת נפלאה, רואים עליו שהוא נחוש מאוד להוכיח שהוא ברמה מעל הלאומית ואין ספק שאם הוא ימשיך ככה הוא גם יבקיע ויבשל העונה הרבה מאוד ויעזור לנו במשימה.
    מי שמקבל את הבמה במשחקים האחרונים הוא אופיר טקיאר שהתחיל את העונה בתור מגן ימני פלופ אצל מוטי איווניר והיום הוא משאיר את כל המצקצקים והמלעיזים פעורי פה. עושה עבודה מצויינת בקישור וראוי לשבחים. את השער הראשון של עידן כהן הוא בישל והוא זה שחילץ את הכדור והתחיל במהלך בשער של שחר הירש.
    עד ינואר תמיד שמענו את אנשי המועדון אומרים - "חכו לחודש ינואר נעשה שינויים משמעותיים". התאריך היום הוא ה16.1 וכרגע החתמנו אך ורק את אמיר עגייב. אני שומע שמות כמו ברוסו, מוליץ' ופושה מתחילת החודש, אבל כרגע אין תכלס. חייבים להתחזק בדחיפות.
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    טקיאר מפתיע לטובה אבל להגיד שהוא משאיר את המצקצקים פעורי פה זה די מוגזם בלשון המעטה.

    הוא עוד אחד מ90% משחקני הסגל הזה שלא הייתי רוצה שיישאר בהפועל אם נעלה ליגה.

    חוץ מדגני, גוטליב וכנראה עידן כהן - הייתי שמח אם כל שאר 8 שחקני ההרכב של הקבוצה הזו יהיו שחקני ספסל/בכלל לא יהיו בהפועל אם נעלה ליגה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ב-'וואלה ספורט' קראתי את הציטוט הבא מאחד מהנהלת הפועל - "על דמארי בהחלט חלמנו, אבל ורמוט? אף-אחד לא יקבל אותו פה בחזרה". יש התעניינות בפושה אבל הפועל נרתעת אולי מהסכום שהוא דורש ולא רוצה משום מה חוזה לשנה וחצי, כנראה שהיכולת הגרועה שלו ברעננה(כמו כל הקבוצה) גורמת לחשש בקבוצה. אני אישית לא ציפיתי למהפכה בינואר, גם אם היינו בליגת העל המצב היה מוגבל מאוד כי אין כסף, וכרגע אנחנו תקועים גם עם השער של גלבאן. רפואה צריך ויכול להוציא יותר ממה שיש. לא נדרוס את הליגה אבל אני כן מצפה לרצף נצחונות.
    לגבי הניתוח הנקודתי כאן לגבי הרכב או ספסל - חושב שלקס בסדר, לא סגור לגבי ידין, וגוטליב בוודאות לא יישאר. ינקו לא הביא מספיק נקודות. דגני, גנדה והירש לדעתי שחקני ליגת העל וגם אוסטוינד.
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ינקו סתם שוער.
    לא יציל בחיים גול שהוא אמור לקבל.
     
    Drama2, yakov_y ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הבעלים ניסנוב פנה לקהל דרך האתר הרישמי לאחר שהפועל תעמוד לדין בפעם השביעית(!) העונה והפעם על השלכת חפצים. אני לא ילד בן עשר שמתלהב מפירוטכניקה ורימוני עשן הרי נענשים על כך. שני משחקי רדיוס בזמן הקרוב - בראשל"צ כנראה במקום במושבה - זה חבל וכן יש קצת את הפן הכלכלי. שלא נדבר על זריקת החפצים אם זה מצתים, כוסות או ווטאבר. חבורה של מפגרים.

    ובחזרה לכדורגל, מחכה כבר לעדכון בנוגע לרכש. חלוץ ובאופן דחוף. לדעתי אקסברד ייחתך בקיץ. אגב עידן כהן משתפר מאוד אז ריספקט. כנראה שזה באמת טוב יותר ממה שהיה לנו.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מחר בליגה הלאומית: הפועל ת"א מתארחת אצל מכבי הרצליה(15:00)| הפועל מחפשת ניצחון שלישי ברציפות, אחרי שגירדה 1:0 קשה מאוד בלוד וניצחה 2:0 את בית"ר תל-אביב רמלה, וכך תשמור על המקום הראשון בטבלה. בהפועל מודעים לכך שהמשחק הפעם יהיה בסגנון אחר כשהיריבה(מקום 19), שגברה על אחי נצרת ונשר, ופתאום קרובה לחוף מבטחים - לא תגיע כדי לשחק כדורגל אלא תסתגר מאחורה. יוסי שיבחון מככב לאחרונה בהרצליה ויש לו גם עונה אחת בעבר בהפועל ת"א. רפואה עדיין מורחק ומוכתרי יעמוד על הקווים. הפועל תעלה בהתקפה עם עגייב, ברשצקי ושחר הירש. המשחק הזכור ביותר בין הקבוצות היה בסיבוב השלישי ב-2006/07 כשהפועל הובסה 4:1 וזה היה משחקו האחרון של שביט אלימלך בהפועל.
     
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    פעם אחרונה לדעתי ששיחקנו נגד הרצליה בחוץ הייתה בעונת 07/08, 3-2 אדיר עם טלקיסקי.

    האצטדיון בהרצליה אנדרייטד.
    חבל שלא בחרנו לארח שם.
     
  10. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    מקום 19?, וואו המצב יותר גרוע ממה שחשבתי
    אין לנו יכולת לשחק הגנתי מדי, ההגנה שלנו כל כך חלשה שאם ננסה לשחק הגנתי נקבל בראש עוד יותר. עם שחקנים כמו יוסי שבחון, ריף מסיקה ורז שטיין בהרכב אתה לא יכול להיות אובר הגנתי
    הזכרת נשכחות עם ה4-1 הזה, הבומבה של ראדי בדקה השנייה, הבישול האדיר של מוסטרליץ' לקאמנאן בשער השלישי, שני הסללומים של טרטצקי, איפה זה היום? :(

    טלקיסקי? תנסה תבריזי, שרק לכם פנדל מגוחך בדקה 85 במצב של 2-2. ברוך דגו עד עכשיו לא הבין מה קרה שם.
     
    סיונרה ו-Drama2 אוהבים את זה.
  11. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    את הפנדל המוזר אני זוכר.
    נדמה לי מאיזה כדור קרן.

    אני זוכר שאסי משיח השווה ל2-2.
     
  12. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,435
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    אכן כדור קרן.
    אכן אסי משיח בהופעת הבכורה שלו בקבוצה (השווה ל1-1, שליו מנשה ל2-2).

    מצאתי תקציר של המשחק
    תבריזי עוזר להפועל לנצח - Flix פליקס
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/1/18
    Drama2 ו-Telkiyski אוהבים את זה.
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    יש לך תקציר של ה2-0 שלכם על הפועל ברמת גן בסיבוב הראשון?
    נראה לי צמד של מקאסי.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,794
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    ממה שהבנתי המגן מרווין פירסמן בדרך אליכם. הנה מה שזכור לי ממנו לפני חצי שנה...(עבירה מיותרת לגמרי על חלוץ אייאקס הצעירה קאסיירה)

     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפועל ת"א מתחזקת: המגן השמאלי פירסמן הגיע רשמית, דור חוגי מועמד להיות החלוץ שיסגור את הסגל| באתר ספורט1 כתוב: קובי רפואה יקבל חוזה לעונה הבאה, בקבוצה משוכנעים שהפועל תעלה לליגת העל ובקבוצה מרגישים את הכימיה עם המאמן| אוראל דגני נשאל האם דיבר עם ורמוט או דמארי ואמר - "לא יצא לי לדבר איתם האמת, נקבל בברכה כל שם גדול שיגיע להפועל"| הפועל מובילה כרגע ב-8 הפרש על קטמון השלישית אך יש לה משחק חסר.

    אני כבר התייאשתי לגבי מגנים זרים, אני זוכר שעוד בתקופה היפה של הפועל גוטמן רצה להביא מגן שובר שיוויון לצ'מפיונס, שיעשה הגנה כמו בונדר ויתקוף כמו קנדה(רק בלי בורג חסר), דיברו על בלגי אחד שבסוף לא הגיע וגם אלברס לא חתם, וב-2012/13 הייתה כאן רכבת של זרים. אולי עדיף להסתפק במה שיש. דור חוגי לא רק שהוא לא יותר טוב ממה שיש לנו בחוד - הוא פחות טוב. אז אולי כדאי לחכות ולהסתדר עם מה שיש. המטרה היא לעלות ליגה ולא לשחרר 80% מהסגל בעונה הבאה, אלא קצת פחות. אני סומך על רפואה אבל בכל-זאת..
     
מצב נושא:
הנושא נעול.