הפועל תל אביב 2017/18: למרות היכולת, בורחים לליגה הלאומית

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Blanco 7, ‏30/6/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חס וחלילה לא שופט אותם מקצועית על סמך המשחק ההוא, ציפיתי שנעשה את העבודה בקלות ועל הזין הקלישאות של הגביע. אבל זה המצב ואני שמח שנחסכה מאיתנו פאדיחה גדולה יותר. מקבוצה שזכתה 3 פעמים בגביע והודחה רק בפנדלים במקרים האחרים(בית"ר ב2008 בגמר וחיפה ב2009) הגענו למצב שאנחנו מפסידים לכפר-סבא איזה פעמיים, גם כשהייתה בלאומית, הודחנו נגד ראשל"צ ועוד ועוד ועוד.
    הפרשנות המקצועית הקלה שלי: פדרו לא יכול להיות על תקן מחליף כנראה, זה הכל או כלום. חייב להיות ה-כוכב או לשחק בקבוצה אחרת. וגם אני ציפיתי ממנו ליותר. לגבי החלוצים - הירש לפעמים זז לכנף וזה לא טוב אבל התחושה שלי היא שהוא גולר יותר מאקסברד גם אם המספרים לא יגבו אותי. מעדיף אותו, ומחוץ לרחבה הוא בטח יותר מסוכן.

    החשש הגדול הוא שגם אנחנו נהפוך להיות סתם קבוצה כמו הפועל פ"ת. ספויילר: בשנה שעברה עוד הרבה לפני שירדנו ליגה, ראיתי בפייסבוק של עמית לוינטל את השלט של הפועל פ"ת - "אנחנו זן נדיר - ציפור משונה. החלומות באוויר - הראש באדמה".
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הגרלת הגביע הייתה נפלאה, צרחתי בנחיתה חזרה בארץ. הפועל ת"א נגד מכבי חיפה – מזכיר נשכחות, משחק בטעם של פעם. זוכר את גמרי הגביע האחרונים והמרגשים וכמובן המשחק משנת הדאבל(2000). הנה משחק שיהיו פרפרים בבטן לפניו, תאריך שמסמנים בלוח השנה. למרות שחיפה מאכזבת היא גדולה עלינו בדרגה אחת לפחות אבל זה מרגש בכל-זאת. עדיף מאיזו הגרלה משעממת סטייל עכו.

    אבל איך כתבו באינסטגרם של הפועל? 'הליגה מעל הכל. ברגליים שלכם'. היום משחק חשוב מאוד נגד הפועל פ"ת. הלחץ עלינו ללא ספק: המקום הראשון אבד, היכולת במשחק האחרון הייתה לא טובה ואני לא מדבר רק על הגביע. הפועל צריכה להפגין אופי. רוצה לראות את ברשצקי יותר מעורב ואת אוסטוינד ממשיך בכושר הטוב שלו. לדחוף קדימה ולשחק התקפי ושיפחדו מהפועל.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    על ההפסד להפועל פ"ת מיותר להרחיב - בושה וחרפה. שחקנים אמרו שהיינו צריכים לכבוש 4-5 שערים, כנראה הם ראו משחק אחר. מעניין לעניין - ולעניין אחר שדווקא קשור: לא יודע כמה זה אמין, אבל לפי ספורט5: הפועל רעננה הציעה את ג'ורדן פושה להפועל ואשקלון ושתיהן סירבו.. מדובר כאן על השאלה עד סיום העונה ואני ממש לא מבין את הנפשות הפועלות. פושה קצת חלוד אבל הוא גדול על הליגה הלאומית, ההתקפה שלנו חורקת ובראייה לעונה הבאה בהנחה שנעלה ליגה ואנחנו לא נוכל להשקיע הרבה כסף - פושה בהחלט חלוץ שיספק אותי וחבל שלא הגיע העונה.

    אגב, כבר טחנו שוב ושוב את ההרכב של הפועל וכמה הוא שווה באמת. גלבאן לא הביא את הגולים שציפו, גנדה חצי גולר והוא פצוע עד לסיום העונה אבל אני טוען שגם עם מה שיש אנחנו שווים מקום ראשון והיינו חייבים לכבוש יותר. אנחנו כובשים שער וחצי למשחק וזה מביך.
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לא הפסד בושה וחרפה. זה מה שהסגל הזה שווה.
    בנו פה סגל כ"כ חלש. באמת שאין בסגל הזה שחקן אחד שהייתי רוצה שיהיה שחקן הרכב של הקבוצה בליגת העל (אם בכלל נגיע לשם). אולי דגני וגוטליב. זהו.

    אני זוכר שבקיץ כתבו לי פה שאני סתם מגזים, שזה אחלה סגל ושהפועל עולה בחנוכה.

    אני לא מופתע מהיכולת המאכזבת הזו. זה מה ששווים אקסברד והחבורה הזו.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כבר היה לנו את הדיון הזה ואתה די בורח ממנו: האמנת כשירדנו ליגה שאוראל דגני, גוטליב(איכשהו) וידין יישארו? יחד עם ינקו שהוא אחלה שוער וסוארס שלדעתי היה בסדר - אין לנו הגנה לגיטימית לליגת העל? מסכים איתך שבחלק הקדמי זה לא מספיק אבל חוץ מפושה - מה היית עושה אחרת? את גלבאן לא היית מחתים אבל מי כן? מניח גם שבנו על חזרה מאוחרת של אוסטינד. לא היית רץ עם ברשצקי?

    אני חושב שמה שיושב לך בראש זה נתניה ועוד 13 בלאומית. זה פוקס ששחקן כמו דיא סבע היה בלאומית וכנ"ל ערן לוי וברור שבנו שם כוורת מעולה של צוות אימון. אקסברד והירש זה מספיק ללאומית. אני משוכנע שלא הכרת את השחקנים החדשים של כפר-סבא לפני פתיחת העונה.
     
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אני לא מתלונן על החלק האחורי שלנו (שגם הוא מגמגם). הבעיה שלי עם החלק הקדמי החלש מאוד הזה, ואמרתי את זה גם בקיץ. זה לא שאני חכם עכשיו במחזור 15.

    בנו פה חלק התקפי שהוא סבבה ללאומית אבל הוא ממש לא מעל הליגה הזו.
    אני אפילו לא מדבר על שובר השוויון גלבאן, שהוא נפילה בסדר גודל של קואנקה (מבחינת הפרופורציות).

    כן, הסגל הזה אמור להספיק לעליית ליגה. אבל זה בטח לא כזה משהו יותר טוב מכל העפולה וקטמון שיש בליגה הזו כמו שניסו לגנוב דעת שזה.
    בקיץ אפשר היה לחשוב מהדיבורים שבתום הסיבוב הראשון הפועל תאבד אולי 5 נקודות.

    אגב, אני לא חושב שלנתניה היו הרבה יותר נקודות אחרי 15 משחקים ממה שיש כרגע להפועל.
    גם נתניה שנה שעברה עשתה הרבהת וצאות תיקו והרבה פעמים נצחה משערים בדקות מאוחרת. הם ממש לא שייטו מדי עם שבוע עם רביעיות ושלישיות.

    זה שעכשיו דיא סבע נראה כמו מסי זה משהו אחר.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מודה שחשבתי שיצאנו לדרך חדשה ובאמת הפעם כשהתחלנו לנצח בקצב עם רפואה ואפילו עשינו מהפך ומשחק אחד גם כבשנו רביעייה סוף-סוף. החלק ההתקפי שלנו כולל את ברשצקי, אוסטוינד(מוסט אחורה), הירש, אקסברד, גנדה וגלבאן שנכשל. שלומי ארבייטמן או יובל אבידור היה ממש מספק אותך? עגייב שאני חושב שאין לו הרבה חוץ מדריבל - היה מעדיף את בית"ר. עשו עבודה טובה.

    צר לי שלא מקדמים צעירים באמת ושולימייסטר למשל נעלם וגם מחירי המנויים גבוהים. ברמת הסגל מה היית משנה? איזה שחקנים? ולגבי נתניה - היה ברור שסבע גדול על הליגה הזו. מי המודל שלך בלאומית, בקיצור?
    אגב שמע כרגע אתה דן איתי על הפועל. בוא תראה לי איפה אמרתי שעולים בהליכה? אני אמרתי דבר אחר - הגישה צריכה להיות כזו: אנחנו קבוצה גדולה וצריך לשחק התקפי ובביטחון. להכתיב קצב לייצר הרתעה. לכבד את החולצה.

    ראיתי עכשיו עוד כתבה בוואלה ספורט. רפואה בקריז מהבינוניות. אני עדיין קצת רגוע יותר כי יש מאמן על הקווים ולא מוקיון כמו איווניר וזה חשוב.
     
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    מכבי נתניה סיימה את הסיבוב הראשון עם 35/45 נק׳ והפרש שערים של 11:31.
     
    abcd ו-oFiRzZz אוהבים את זה.
  9. HapoelRG Member

    הצטרף ב:
    ‏23/9/13
    הודעות:
    439
    לייקים שהתקבלו:
    165
    ברשצקי לא פחות טוב מדיא סבע,
    אבל בהפועל קצת עושים טעות אם הם חושבים שאפשר לבנות התקפה שלמה רק עליו כמו שהם ניסו לעשות ביום שני (ומאז שגנדה נפצע),
    ובעיקר שמדובר בשחקן צעיר בקבוצה גדולה ולחץ כפול.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפועל פותחת מחר את הסיבוב השני במשחק בית נגד עירוני ראשל"צ, למי שזוכר במחזור הראשון היא ניצחה 3:0 במשחק חוץ ואיווניר רשם פרמיירה מוצלחת. השינוי המשמעותי בהרכב מחר יהיה הצבתו של הקפטן אביחי ידין שנעדר בשלושת החודשים האחרונים. הפועל תשחק במערך התקפי עוד יותר כשעדן הרשקוביץ' יצוות יחד עם הירש ואקסברד בהתקפה. עבור הרשקוביץ' הצעיר מדובר בהופעת בכורה בהרכב, אם וכאשר.

    *****

    מקווה לראות את הפועל פותחת את המשחק חזק כשמעבר להרכב ההתקפי היא מגובה עם הרוח של הקהל, וגם אם משהו משתבש - לא לאבד את הראש. חייבים לחזור למסלול הניצחונות. התגעגעתי לקפטן ידין אבל לא יודע, הוא בטח חלוד ולא מספיק נייד התקפית. וחבל שאף שחקן בקבוצה הזו לא שומר על יכולת טובה יותר ממשחק-שניים אולי להוציא את דגני והשוער ינקו. בהתקפה? נאדה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמיטב המסורת בהפועל כותבים באתר הרישמי לקראת המשחק עם שלל סטט' על מפגשי העבר, הופעות ועוד:

    http://www.htafc.co.il/wp-content/uploads/2017/12/web-prw-g16.Xxx



    המאזן המלא בין השתיים בכל ההיסטוריה במסגרת הליגה : 45 משחקי ליגה: 32 ניצחונות להפועל תל אביב, 10 תוצאות תיקו, 3 ניצחונות להפועל ראשל"צ ויחס שערים : 32:115 להפועל ת"א

    ומהו המאזן כאשר הפועל תל אביב היא הקבוצה הביתית : 22 משחקי ליגה: 16 ניצחונות להפועל תל אביב, 5 תוצאות תיקו, ניצחון אחד להפועל ראשל"צ, יחס השערים : 10:59 להפועל ת"א

    אחד המשחקים שזכורים לאוהדי הפועל היה ב-21/11/1998 כאשר הפועל ניצחה במשחק "משוגע" 3:7 בחוץ במסגרת המחזור ה-10 בליגה בעונת 1998/1999. את השערים להפועל כבשו : סלים טועמה (22), אסי טובי (34, 61, 67), אייל בן עמי (37), שמעון גרשון (51), שלום תקוה (80). בישלו את השערים : כפיר אודי (34), אסי טובי (37, 51), דאבור רופניק (61), שלום תקוה (67). ההרכב שהיה: שביט אלימלך, פליקס חלפון (רון נחמן – 51), שמעון גרשון, ישראל כהן, אבי אזולאי, אייל בן עמי, רוברט טזצקי, דאבור רופניק, סלים טועמה (שלום תקוה – 60), כפיר אודי (שחר כהן – 78), אסי טובי.

    אלימלך הוא השחקן ששיחק הכי הרבה פעמים נגד ראשל"צ במדי הפועל - 16 משחקים, ואחריו שמעון גרשון עם 15| פיני בלילי הוא הכובש המוביל עם 7 שערים.

    ועדיין, המשחק הכי זכור לי נגד ראשל"צ(היה איזה 6:0 בעונה המשעממת עם קשטן ב-2011/12, ואלרואי כהן כיכב) - היה כישלון מוחץ בסיבוב השני בעונת 2002/03. הפועל אירחה את ראשל"צ בבלומפילד במחזור ה-21, שבוע אחרי התיקו הדרמטי נגד מכבי חיפה, כשהיא יכולה לפתוח פער ממכבי חיפה. אוהד אחד בלבד של ראשל"צ הגיע למשחק! הפועל ספגה והצליחה רק להשוות משער של בלילי, 1:1 בסיום, מול קבוצה שירדה ליגה כמובן בסיום העונה. במחזור סיום הסיבוב אגב הפסדנו למכבי בדרבי ברמת-גן. עוד אחד מהמשחקים המרגיזים האלה של התיקויים שהראו למה הייתה לנו רק אליפות אחת באותן שנים
     
  12. cmon city Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/17
    הודעות:
    200
    לייקים שהתקבלו:
    31
    מין:
    זכר
    הפועל כל כך טובה היום שהיה שווה לפטר את איווניר? ניהול מביך.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    איווניר מאמן כושל וההחלטה לפטר אותו הייתה נכונה.
    מה שהיה מביך זה ההחלטה למנות אותו.

    עוד מביך זה איך שבנו את הקבוצה הזו ובמיוחד החתמת גלבאן שהיה ברור כשמש שהוא שחקן גמור

    כשאתה שם 100 אלף דולר על הסוס מת הזה, אל תתפלא שאחרי זה אתה מעלה מהספסל את עמית מלכה.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הניהול של הפועל מביך אבל בטח שלא בגלל הסיטואציה של איווניר. תגובה מביכה שמתאימה למישהו שאין לו מושג מה קורה בהפועל. קובי רפואה לפחות משחק התקפי ומנסה דברים, איווניר חשב שהוא קונטה והתעקש על להתבנקר בליגה הלאומית עם שלושה בלמים.

    הפועל מביכה, אין מילה אחרת, ורפואה חייב להבין שבינואר הוא יוכל להחליף שחקן-שניים ולא יבצע מהפיכות. אין לנו כסף ואין לנו זמן לזה. גם ארבייטמן ועגייב שהם כביכול חיזוק ראוי - לא היו משנים את המשחק היום. השחקנים צריכים לקבל בעיטה בתחת כי מאמן אחד כבר הלך הביתה ויש כאלה שמשחקים חרא ונמאס. ברשצקי ילד טוב אבל היום הוא לא בעט לשער חוץ מההחמצה המביכה בדקה האחרונה, אין לו ימין והוא אבוד בצד שמאל והוא מעביר משחקים שלמים בלי שום תרומה התקפית. גלבאן נוראי אבל במהלך אחד הוא העביר לרגל השנייה ובעט כמעט לחיבור. לקס היה באגף הרבה אבל אין לו מה לתרום שם ומלכה היה מחריד - כל כדור ליריב.
     
  15. cmon city Member

    הצטרף ב:
    ‏20/7/17
    הודעות:
    200
    לייקים שהתקבלו:
    31
    מין:
    זכר
    המאזן של איווניר היה טוב מאוד, הוא לא נכשל. המערך ושיטת המשחק לא מעניינים, מעניין זה מבחן התוצאה ובו הוא עמד. אני בטוח שאיתו הפועל הייתה היום עם יותר נק' בטבלה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.