הפועל תל אביב 2021/22: עם הפנים לצמרת, חושבים התקפה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏20/7/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    רוסה עד כה הוא בהחלט משהו שלא היה לנו בשנים האחרונות (זה לא אומר שהוא כזה גדול).
    המהלך שלו אתמול ב1-0 זה משהו שלא ראינו בהפועל הרבה זמן. זה תכלס גול שלו.

    לורד יש בעיה גדולה מול השער.
    אולי חרדה מסויימת. לא יודע.
    יש לו העונה כבר 3 החמצות ענק (קטמון בטוטו, אשדוד מחזור 1, קש מחזור 2).
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    תשמע כשזה קורה נניח אחרי מבצע יפה ברחבה שהוא בנה כמו נגד אשדוד - אני סלחן יותר. הוא לא ייתן עשרה שערים אבל אולי ישבור איזה מחסום ואחרי השער הראשון יגיעו נניח עוד ארבעה-חמישה. הוא גם שחקן שיודע למסור ומאוד חכם ובאמצע היה אולי טוב יותר (אתמול למשל אזולאי נעדר) ויש טיפ-טיפה מהלכי כדורגל מצדו. בבית"ר אני לא בטוח שבכל-כל המשחקים הוא שיחק קרוב לשער ובכל מקרה זה מאחוריו. אשכרה מפנטז על 9 מ-9 כשבשבת פ"ת.
     
  3. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,432
    לייקים שהתקבלו:
    2,302
    האמת שלא ראיתי את שני המשחקים של הפועל, אבל כמה לעובדה שקלינגר לא על הקווים, בשביל לשגע ולהלחיץ, יש חלק בפתיחה הטובה הזאת?
     
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    אי אפשר באמת לדעת וצריך להגיד את האמת, נגד אשדוד היינו חייבים להיקלע לפגירו 1-0 כבר במחצית הראשונה ואתמול עד האדום של קש היה משחק די שוויוני שהפועל פחות או יותר לא עשתה כלום.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בגדול: מחצית ראשונה מבישה נגד אשדוד, לא רק עניין המצבים אלא פשוט לא חיברנו שתי מסירות. רוב ההזדמנויות שלנו היו כשאשדוד שלחה את כולם קדימה בדקות האחרונות. יכולנו להפסיד. נגד ק"ש - משחק של 0:0 עד האדום. אפשר להגיד שזה אולי מזל שלא היה בשנים עברו או מזל מתחילים של טועמה. הפועל הנוכחית קבוצה עם שחקנים מנוסים, לא יודע עד כמה גערה של קלינגר בוורד אחרי החמצה הייתה מורידה אותו למטה או בבן ביטון אחרי סגירה גרועה. אני גם מניח שה חילופים אתמול היו הוראה של קלינגר כלומר תומר במקום אופק ביטון, ולא הברקה של טועמה. אגב, קראתי בקבוצת הפייסבוק HTA את מספרי האימה של לוסיו - הוא באמת איים על השער רק פעמיים עד עתה בעשרה משחקים כולל גביע הטוטו וכדומה או משהו כזה? אלה מספרים של דולי מנגה, חייב לרדת לספסל. תחזירו את אלטמן ונשחק ב-9 False :)
     
  6. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,274
    עוד משחק עבר, גם לא ניצחון וגם לא יכולת טובה. לוסיו מסתמן כאחת הנפילות הגדולות בקבוצה שידעה כמה נפילות בשנים האחרונות, קשה להתחיל לספור את כמות האספקטים שהוא עושה לנו נזק בהם - גם קשה לצאת למתפרצות עם שחקן כזה, גם הוא לא מנצח שום מאבק לא באוויר ולא בקרקע, לא עושה תנועה בהתקפה, רוצח לנו את משחק הלחץ כי הוא פשוט עומד כשאנחנו בלי כדור, לא מייצר לעצמו מצבים. כל כך חלש שאני לא רואה איך הוא מצליח להפוך את היכולת שלו. זה שהוא פתח היום אחרי שלפני שבוע יואב תומר עלה מהספסל ונתן צמד זה תמוה, אם הוא יפתח נגד הפועל חיפה(בטח כחלוץ בודד) זה כבר יהיה הזוי. ואני מנחש שזה מה שיקרה. בקיצור עונה מי יודע כמה רצוף בלי חלוץ נורמלי, הסיפור של הקבוצה הזאת.

    טראורה וגוטליב צמד שייקי מאוד. אייבינדר פתח את העונה לא טוב, ורד על חשבון אלטמן זה פשע, ליידנר, אליאס, שטקוס ורוסה נקודות האור של העונה עד כה.

    אה, וזה מובן מאליו אבל האדום לגוטליב זה שערורייה ועוד יותר שערורייה אם לא יבוטל.
     
    Maccabi Diamond אוהב/ת את זה.
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    התיקו אתמול נגד מכבי פתח תקווה בטח לא טרגדיה והאמת שציפיתי שמשחק סתמי יתרחש כבר לפני, אבל היכולת בעייתית:

    - בן ביטון על כל פעולה התקפית מעולה והוא אכן בישל כבר פעמיים/שלוש העונה - עם בעיה בהגנה.
    * בעיה גדולה בקישור, פ"ת יצאה חכם למתפרצות בניגוד לק"ש. הקבוצה רכה מדי ולא חוטפת כדורים. זה "המוד ההתקפי" שלנו כביכול אך יש גבול. אליאס צריך לשחק יותר אחורה הרי כששלומי אזולאי הקשר יחזור - הגנה הוא לא יעשה. אגב - דן עושה הגנה אבל הוא פשוט איטי וזה מה שהוא יכול.
    * עלינו בהרכב התקפי ועדיין הרגיש לי שלא תוקפים עם מספיק שחקנים ואין הצטרפות (עד שיואב תומר נכנס). לוסיו ממש בינוני עד גרוע, הייתי מהמר על אזולאי. קבוצות למדו את דוידה והחיתוך לאמצע מימין, יש פוטנציאל לשיבוץ בשמאל וככה נוח גם לעידן ורד. זה יכול להיראות טוב יותר.
    * משוכנע שעם אלטמן של השנתיים האחרונות - היכולת מ-19/20 והמנהיגות שבאה במפתיע אשתקד - היה טוב יותר. הוא לא איזה כוכב אבל כן נע לעומק ומסוכן. חבל מאוד.
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,191
    לייקים שהתקבלו:
    25,752
    מין:
    זכר
    https://pbs.twimg.com/media/FAB94loVIAMdRds?format=Xxx&name=medium
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שזה המסע הכי מרשים של קבוצה ישראלית איי פעם באירופה ובספק אם דבר כזה יקרה. לפני אותה עונה הייתה מעין כוכבית על דרור קשטן בכך שכשל בזירה הזו. לא מעט פעמים עולה לי בדימיון השאלה - מה היה קורה אם ריאל הייתה מארחת את מילאן באצטדיון בלומפילד ולא בקפריסין (מילאן זלזלה בנו ושיחקה בהרכב די משני). לדעתי הייתה לנו את אחת ההגנות הכי טובות בכדורגל הישראלי איי פעם. כולם גבוהים, כולם חזקים, כולם בשיא הקריירה, שוער עצום וגם מרכז שדה. עד היום יש לי את הקלטת "מירבאן עד מוסקבה" ואני זוכר את הבכי של אלימלך (ציון 10 בגשר) או אנטבי שהשתולל והוריד חולצה וגם את עונת השיא של מילאן אוסטרץ והפנדל של שמעון גרשון לחיבור. כאחד שאוהד הפועל בגללו (מה לעשות), היה עצוב שזה נגמר משער עצמי שלו. גם ההיערכות לקראת לוקומוטיב הייתה הזויה מבחינת הציוד וגם בשלג ניצחנו אותם. בסאן סירו זה היה ההפסד הראשון שלנו.

    הדבר היחיד שקצת מבאס אותו לגבי הפועל של קשטן היא שזכינו רק באליפות אחת (ב-2002/03 כבר הובלנו את הטבלה) ותמיד נכשלנו במאבקים הישירים נגד מכבי חיפה, אבל המסע ב-2001/02 כנראה שווה יותר מאליפות. בצד הרע של אותה עונה אני זוכר את המשחק בקריית אליעזר שספגנו אחרי שתי דקות מבאדיר, הגענו מהמקום הראשון ולא היה לנו אוויר.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,191
    לייקים שהתקבלו:
    25,752
    מין:
    זכר
    לקשטן היה סגל פחות איכותי ממכבי חיפה. ב 1999/00 הוא זכה בדאבל מעולה בזכות משמעת טקטית רבה, אבל אחר כך הגיע לאברם למכבי חיפה.
    למכבי חיפה הייתה אינסוף איכות בהתקפה.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ב-1999/00 אני זוכר (בדיעבד כמובן, כן), שהציגו את הסגל של בית"ר ירושלים והפועל חיפה גם כן כאיכותי משלנו. אני חושב שסגל מעולה זה לא הכל, פשוט הפועל ת"א לא הייתה מספיק אמיצה, נניח ב-2002/03 - אותה עונה בה שום איבד את חדר ההלבשה לאט לאט והקבוצה סבלה מעומס מטורף וספגה שערים על ימין ועל שמאל. אפילו במפגשים הישירים, ניצחנו את מכבי חיפה פעם אחת בין 1999/00 ועד 2002/03 כולל, ומתי? במשחק בגארבץ שאולי גרם ליוסי בניון לבכות אבל בסך הכל דחה את חגיגות הזכייה באליפות אחרי שבע השנים הרעות והביא לכך שזה לא יהיה על חשבונינו. ב-2001/02 הגענו למשחק העונה מהמקום הראשון אחרי ה-4:0 האדיר של קריית גת.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,191
    לייקים שהתקבלו:
    25,752
    מין:
    זכר
    זה הגיוני שניצחתם רק משחק אחד את מכבי חיפה. היו לכם כלים מוגבלים בהתקפה. לא היה לכם סקורר אמיתי פרט לרונן חרזי שהיה בעונת הדאבל.
    אולי כפיר אודי היה מתפתח לחלוץ טוב אלמלא הפציעות הקשות. אבל בפועל הוא נעצר בשלב מוקדם של הקריירה.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    היה את המשחק נגד מכבי חיפה בעונת 2000/01, הפועל הובילה ושמעון גרשון נתן משחק הירואי, באמת, כמו במוד צ'לסי. ובדקה האחרונה אדורם קייסי נגח שער שוויון בנגיחה אחרי קרן כשהוא מנצל יציאה לא אמיצה של שביט אלימלך, זה מסמל את המשחקים נגדכם. מחזור 25 והפער בצמרת היה גדול אבל זה היה צ'אנס אחרון לחזור למאבק. הייתה לנו הגנת ברזל ומהירות מקדימה. קשטן בשלב מסוים קצת ניסה ללמד לקח את התינוקות. לא הייתה סיבה שטועמה לא ישחק באופן סדיר יותר. הוא חשב בראש ובראשונה על הגנה ותמיד אונישנקו היה משחק נגדכם. הייתה לנו מהירות עם בלילי וקלצ'נקו שהיה מחמיצן גדול אבל חלוץ מסוכן.

     
  14. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,603
    לייקים שהתקבלו:
    3,274
    עוד משחק, עוד פעם יכולת רעה והפסד משקף, התוצאות מתיישרות ליכולת מתחילת עונה.

    קלינגר לא יפוטר בקרוב אז נותר לקוות שהצמד גוטליב-קולו שיפתח פעם ראשונה ביחד במחזור הבא, וחזרה של שלומי אזולאי הקשר אי שם בעתיד הבלתי נראה לעין, ישנו משהו.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    גוטליב צבר מוניטין ורואים בו משיח משום מה. לדעתי חובת ההוכחה עליו. לא צולב אותו על הטעות נגד פתח תקווה או בגמר גביע (יוני כהן) אבל הוא מסוגל ליותר. בעיה גדולה יותר היא שהאמצע רך מאוד ושני המגנים לא יודעים להגן. לא שקטים, מפסידים בכל עימות, עמידה לא טובה. עצוב שאני אומר אבל אולי אייזן במקום אליאס כדי להוסיף עוד יציבות. מדאיג, אכן, שהכדורגל לא משתפר וזו נראית קבוצת גביע טוטו של אוגוסט והשחקנים שלנו בקישור כן שווים יותר וזה אמור להשתפר - אבל אין לנו חלוץ נורמלי וגם לא מספיק כישרון באמת כדי לנצח בלי כדורגל.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.