הפועל ת"א 08\2007: נגמרה עונה קשה, במקום ה-7

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏6/7/07.

  1. Fabio Junior Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/06
    הודעות:
    1,892
    לייקים שהתקבלו:
    76
    עידן [אתה זה המשתמש אוברוב נכון?] אני חושב שאתה טועה בנוגע לכמה דברים.
    אלימלך היה ונשאר בין השחקנים האהובים עליי, אבל הוא כבר לא ילד [בן 35] ולא הציג העונה יכולת מרשימה, על אף שרוב העונה לא הייתה לו הגנה ראויה. אניימה תחליף ראוי ולפי העונה האחרונה אפשר לקרוא להחלפת השוערים הזו גם שיפור. אותו דבר בנוגע לאבוקסיס-אנסומבו, להוסיף שהשנה אבוקסיס סבל מהקרע בשריר לאחר המשחק אימון מול צ'סקא. ברדה חלוץ מצוין, אבל אני חושב שאסולין יותר יציב.. ברדה נתן חצי עונה מרשימה, וחצי עונה מאכזבת, לעומת אסולין ששמר על יכולת טובה לאורך כל העונה. אל תשלה את עצמך שלא יבואו עוד חלוצים, יבוא כנראה עוד חלוץ ישראלי בכיר ליד אסולין ואני מניח שעוד חלוץ זר לספסל שיהיה כמו אוגבונה. לטועמה בארץ אין תחליף מלבד זנדברג, אבל אני מאמין שלוזון הקשוח יכול להחזיר את עובד לימיו הגדולים, ואם לא תמיד יש על הספסל את דגו. אבדי הובא ברעש גדול כתחליף לורמוט הכישרוני, שצריך לציין שלא היה כל העונה שחקן הרכב, אני מאמין שהוא לא יאכזב. דוס סנטוס שצפוי להגיע שחקן לפי מה שהבנתי דומה מאוד לפאאס אך יותר צעיר, אך אי אפשר לשפוט אותו עדיין ואפילו לא לשער. כרגע, אם יבוא חלוץ ברמה ליד אסולין, יש למה לצפות.
     
  2. ManUtd Fan Member

    הצטרף ב:
    ‏14/1/06
    הודעות:
    3,278
    לייקים שהתקבלו:
    26
    אי אפשר להגיד שהפועל נחלשה בינתיים, כל עוד לא נראה איך הקבוצה הזאת תתחבר, על הנייר היא בהחלט התחזקה. אלימלך עזב, הגיע במקומו שוער טוב יותר, אניימה כמובן (שאני עדיין לא מבין מה הוא עושה כאן), אבוקסיס עזב, הגיע מישהו הרבה יותר טוב ממנו, אנסומבו שמו, ובנוסף במקום ברדה הגיע אסולין, ולדעתי האחרון יותר טוב. לגבי האחרים, עובד לדעתי הוא לא מחליף ראוי לטועמה, עובד ממש אבל ממש לא יציב, כאן לדעתי הקבוצה יותר נחלשה מאשר התחזקה, ובאשר לגילי ורמוט ואבדי, אין לי מושג מהסיבה הפשוטה שלא ראיתי את אבדי משחק.

    עכשיו הפועל צריכה לחפש בלם במקום פאאס המצוין שעזב, חלוץ לצידו של אסולין (לא, יוליץ' פשוט גרוע), ואז תמונת ההרכב תהיה מלאה, ובנוסף אולי להביא חלוץ על מנת שישמש גיבוי מהספסל, ואז הסגל יהיה מלא.
     
  3. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כגרגע הפועל נמצאת במו"מ מתקדם עם הבלם הברזילאי גבריאל דוס סנטוס.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    עידן,

    הרגיעה שיש במחנה האהודים של הפועל ת"א, הוא לא בגלל הציפייה שאפשר להביא אליפות, אלא מכיוון שהקיץ החל בצורה נוראית ומהעזיבה המרובה של השחקנים, בינתיים הפועל יצאו בסדר. ידענו להחתים שחקנים במו"מ מהיר מאוד ולחזק את העמדות ואני אישית חששתי שנפתח את העונה עם סגל רדוד ומעט מאוד שחקנים. אני לא מאמין שהפועל ת"א תיאבק על האליפות ואני בספק גם אם נגמור במקום השני או השלישי, אבל אני לפחות יודע שכמו אשתקד, הקבוצה מסוגל לייצר כדורגל התקפי ומי יודע, אולי ההגנה תשתפר, אולי דואני ייפרוץ וחן יחזור ליכולת מהשנים הקודמות שלו בהפועל,
    אני גם מאוד מאמין בלוזון שהוא לא אדיש כמו יצחק שום או מאמן בינוני כמו לווין.

    אניימה שוער הרבה יותר טוב משביט אלימלך שלא נשארו לו עוד הרבה שנים לתת. הצורה שבה אלימלך גמר את העידן בהפועל היא גועלית, אבל כנראה ש"הכל נשאר במשפחה" - אף סמל לא ייגמור אצלינו את הקריירה או את השנים בהפועל בחיוך ובטעם טוב, פשוט אי אפשר, לא משנה מי תיהיה ההנהלה.
    הלאה. אנסומבו הוא אחד הקשרים הטובים בליגה והוא ללא ספק עולה על יוסי אבוקסיס שלא תרם יותר מדיי בשנה שעברה. הוא תמיד נלחם ועשה מאמצים, אבל הוא החמיץ חלק נכבד מהעונה בגלל פציעות והכושר הגופני לא מה שהיה פעם.
    אסולין חלוץ טוב יותר מברדה לדעתי, הוא חלוץ רחבה. ברדה יותר חלוץ שיוזם ויותר טכני, אבל אסולין פשוט צריך "לזרוק לו כדורים" והוא יעשה עם זה משהו. הם לא אותו סגנון, אבל מבחינת מספרים אסולין כובש יותר ואני מאמין שהפועל לא תרכוש עוד שני חלוצים כך שנשחק במערך של 4-5-1 והוא יהיה בשפיץ.



    אבדי מגיע בסכומים יותר נמוכים ממה שציינו, את זה קראתי בעיתון, הוא מגיע בפחות מחצי מליון דולר ולכן אני רואה את זה כפוטנציאל לפלופ, אבל אם רומאריו באמת אמרת עליו שהוא שחקן טוב אז אני חושב שהרווחנו. אני מקווה שהוא יישחק בצד ימין בקישור ולא במרכז כי יש לנו שם יותר מדיי שחקנים. בכל מקרה, גם אם הוא כישרוני ישנה אפשרות שפה הוא לא ייתאקלם ולפי מה שנראה לי, אם בישראל יצליחו לרפא את מחלת בנו, שזה יסתיים בהצלחה הוא יעזוב מפה מהר, אני מקווה שהוא בא גם לשחק כדורגל אצלינו ולא רק לטפל בבנו.
    וורמוט הוא שחקן שלדעתי כישרוני כמו בניון, אבל יש לו המון חסרונות. הפזמון הרגיל: הוא מוותר על משחק ההגנה ועל קרבות במשחק ראש, נשען על רגל שמאל, הוא לא בא לקבל כדור אלא תקוע באגף רוב הזמן ויש משחקים שאתה פשוט לא רואה אותו ולא שומע את השם שלו פעם אחת. הוא צעיר ואני מקווה שבבלגיה הוא ייתפתח כי כישרון יש. הוא שחקן עם בעייה מנטאלית לפי דעתי.
    ושחקן צריך לתרום יותר גם מבחינה מספרית, מה לעשות...


    העלתה כאן נקודה נכונה. אני מקווה מאוד שהפועל תפנה ליניב עזרן, קראתי שהוא אופצייה בידיעות\מעריב ספורט. ניר נחום מגיע להפועל ת"א, אבל הוא לא הפיתרון, אני רק מקווה שלא ניקח את יוליץ בלית ברירה.
     
  5. Thierry 14 Henry Member

    הצטרף ב:
    ‏27/5/07
    הודעות:
    238
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מכיר את השחקן, שחקן מעולה, השאלה היא האם הוא יתאקלם כאן, ישראל זו לא ברזיל.
     
  6. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אתה מכיר את המילה בערך? נתחיל בכך שאלימלך שוער מצוין למרות גילו, הוא היה יכול לעמוד עוד עונה בשער של הפועל, השוער זאת לא הבעיה של הקבוצה. ראיתי המון משחקים של הפועל בעונה החולפת, ואין משחק שאלימלך לא עצר מספר שערים בטוחים. אולי הגיל עושה את שלו, ערכו של אלימלך כשוער ירד ולכן אפשר להגיד שאניימה קצת יותר טוב ממנו אבל לא הייתי אומר שזאת התחזקות. שניהם פחות או יותר באותה רמה.
    כנ"ל על מקרה אבוקסיס. כמה שאני שונא את השחקן הזה, השחקן השנוא עליי בעולם, אבל אסור להתכחש לאמת ואגיד שהוא שחקן מצוין. שוב, כמו במקרה של אלימלך, הגיל עושה את שלו ואולי אנסומבו יותר טוב מאבוקסיס בקצת. שני השחקנים נלחמים על כל כדור, יודעים לעשות את העבודה שלהם אבל את התשוקה של אבוקסיס במשחקים נגד חיפה ובית"ר ובמיוחד בדרבי, תחסר לא רק לקבוצה, אלא לכולם.
    אז תביא בלם ברמה עולמית, תשים אותו כחלוץ ואל תתפלא אם הוא לא יצליח, הרי בוחנים את השחקן לפי הרמה. :aaarofl:
    טועמה שיחק בשמאל, עובד בא במקומו. ורמוט שיחק בימין, אבדג'י הגיע במקומו לצד ימין. פשוט וקל.
    כאשר אמבמבה הובא למכבי ברעש גדול ובסכום די חדש בכדורגל הישראלי, האמנתי שלא יאכזב. אבל אתה יודע מה קרה, ומה לעשות, החיים מאכזבים.
    ו? השחקן נפצע, כל אחד נפצע, אצלו זה לקח קצת יותר זמן, אבל כאשר אבוקסיס חזר למגרשים, שיחק כמו גדול.
    אז רומאריו אמר. אם רומאריו יגיד שיוסי גורדנה חלוץ רחבה טיפוסי, כל קבוצה תילחם עליו? דור, דווקא ממך לא ציפיתי לשמוע זאת.

    אבוקסיס לא תרם? אלימלך לא תרם? אולי כדי שתראו שידורים חוזרים של משחקים בספורט 2. אלימלך עשה עבודה מצוינת לאורך כל העונה. הפציעה של אבוקסיס השעתה אותו אבל כאשר חזר, נתן את כולו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏7/7/07
  7. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עידן, אנסומבו הרבה יותר טוב מאבוקסיס של העונה האחרונה. הוא בניגוד לאבוקסיס גם זז.

    גם כל פציעה קטנה של אבוקסיס לוקח לה להחלים הרבה יותר מפציעה של אנסומבו למשל.
     
  8. Gaudi Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/07
    הודעות:
    750
    לייקים שהתקבלו:
    0
    איפה אתה ואיפה המציאות. נראה לי שהדרבי האחרון קצת סינוור אותך.
    אבוקסיס זה חור מהלך, והוא הזיק הרבה יותר מאשר תרם.
    הוא איטי, הוא משחק איטי, עוברים אותו כמו מים והוא איבד הרבה כדורים.
    אנסומבו הרבה יותר טוב ממנו.

    חכמולוג, מדובר כאן בשני תפקידים בקישור ההתקפי.
    אם אבדי הוא שחקן ברמה של טועמה, אז הקישור ההתקפי נשאר באותה רמה, מה זה משנה שהרמה החליפה צד במגרש?
     
  9. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אתה מגזים. אנסומבו היה יותר טוב מאבוקסיס, לא יותר מזה, משום מה אתם מפחיתים מערכו. הדבר שהכי יחסר לקבוצה ולאוהדים זה חסרונם של אלימלך ואבוקסיס בדרבי. כולם יודעים כמה הדרבי חשוב לאבוקסיס, אף שחקן לא מציג יותר תשוקה ומלחמה מאבוקסיס.
    בוחנים שחקן לפי הרמה שלו בעמדה שהוא משחק.

    ד"א, אם וכאשר אניימה יצא לאליפות אפריקה, מי יחליף אותו בשער? הרי ניל אברבנל "הכשרון הגדול" עבר לבני יהודה.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏7/7/07
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מה הקשר, עובדה שהקבוצה הקודמת שלו מאוכזבת שהוא עזב. אני לא אמרתי שהרווחנו שחקן כמו רונאלדיניו, פשוט אני חושב שאולי באמת הגיע שחקן טוב לחלק הקדמי שיוכל לעזור לנו.
    מישהו אמר שאבוקסיס לא תרם? מישהו אמר ששביט לא תרם? - לא!
    אני אמרתי שאלימלך ירד מאוד בכושרו בעונה החולפת. הוא מעבר לשיאו מאז עונת 03\2002 שהיה השוער הכי טוב בליגה. אניימה עולה על אלימלך בכל פרמטר, ספגנו השנה הרבה מאוד שערים בגלל שביט, אך גם הייתה לנו הגנה גרועה.
    אני אתן לך את המשחק נגד מכבי חיפה: השער של רפאלוב. הכדור הולך לאמצע השער ושביט לא זז. השער נגד בני יהודה במחזור הראשון(אתה בטח לא זוכר את כל השערים שהפועל ת"א ספגה, אז תסתכל באתר ספורט5), שני שערים נגד הכח רמת-גן בסיבוב השני. אלימלך השנה לא היה מספיק טוב - נקודה. אם הוא היה נשאר בקבוצה זה מכיוון שהוא סמל ושלא היה מסתדר להביא מחליף. הפועל הרוויחה שוער טוב יותר.
    אתה משווה את אנסומבו לאבוקסיס? אנסומבו הרבה יותר טוב מאבוקסיס עם כל האהבה שלי ליוסי. הוא החמיץ 14 משחקים בגלל פציעה וזה יותר מדיי. אבוקסיס כבר לא מסוגל לגמור משחק ולשמור על אותה היכולת. הכושר הגופני שלו ירוד. אנסומבו לעומתו הוא תותח על שלא מפסיק לרוץ ולדחוף את הקבוצה קדימה. יהיה לנו קילר במרכז המגרש. אבוקסיס לא שחקן גרוע, ממש לא, זה יפה שהוא עוד משחק בגיל כזה בכלל ובעמדה כזו - קשר עושה הכל במגרש ובטח אם הוא קשר מרכזי, אבל אנסומבו הוא שחקן טוב יותר.
    ואף אחד לא מתווכח על זה שהוא השקיע והמון. אבל הפועל שידרגו את הקבוצה ברכשים הללו של אניימה ואנסומבו.

    סמואל אטו יצא לאליפות אפריקה ב06\2005. הנבחרת שלו הגיעה לשלבים הגבוהים והוא החמיץ שלושה משחקים בלבד של ברצלונה בליגה. לא ייקרה כלום אם שלושה משחקים יעמוד בשער גליל בן שאנן - שוער המשנה של הפועל ת"א. בגלל פציעתו בסוף העונה מי שקיבל את הקרדיט היה אברבאנל.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/07
  11. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לגבי אבוקסיס, הדבר היחידי שבו הוא הכי טוב בקבוצה זה התשוקה והלחימה, אבל הוא חור מהלך, והוא בקושי זז.

    לגבי עמדת השוער, ההעברה של ניל אברבנל לשכונה השנייה עדין לא הושלמה.
    גם הפועל החתימו לפני שבוע את גליל בן שאנן. ואם אני לא טועה אז גיא סאלם חוזר ממרמורק.
     
  12. Gaudi Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/07
    הודעות:
    750
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הבנתי מה הקשר.
    בהנחה שבצד ימין יש שחקן ברמה של טועמה, ובצד שמאל יש שחקן ברמה של ורמוט, איפה נחלשנו?
     
  13. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    דור, זאת לא חוכמה, אני יכול להביא לך מספר מקרים שההגנה הפקירה את אלימלך ובכל זאת השוער יצא כאשר ידו על העליונה.
    כבר אמרתי מקודם ואגיד זאת שוב, אנסומבו יותר טוב מאבוקסיס, אך לא בהרבה. אתם מפחיתים מערכו של אבוקסיס ומהללים את אנסומבו, ולפי דעתי לא נכון לעשות זאת. נכון, השתפרתם בעמדה הזאת, אבל להגיד בהרבה, צעד לא נכון.

    ניל אברבנל, שוערה של הפועל תל אביב בעונה החולפת, חתם בבני יהודה לשנתיים. על מועמדותו לבני יהודה פורסם לראשונה באתר 'אדום עולה'.

    אם אניימה יצא לאליפות אפריקה, הפועל נמצאת בבעיה. עד שאברבנל הראה שהוא שוער טוב ועמד בהצלחה במקומו של אלימלך, הקבוצה מעבירה אותו לבני יהודה.
    אתה בכוח עושה את ההשואה הלא נכונה? לא בוחנים את כל הקישור כאחד, כל שחקן בעמדה שלו.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏7/7/07
  14. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טועמה לא משחק בימין אלא בשמאל ובשמאל בא שחקן פחות טוב ממנו (עובד).
    ורמוט לא משחק בשמאל אלא בימין ובימין באמת בא שחקן שאמור להיות יותר טוב ממנו (אבדי), ככה שפה אנחנו אמורים לצאת מורווחים.
     
  15. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ההנהלה של הפועל שוב עושה בעיות בעניין...

    ואמרתי לך שבעמדת השוער אין לנו בעיה, יש לנו גם את גליל בן שאנן וגם את גיא סאלם שחזר מעונת השאלה במרמורק.