הפעל ב"ש התרשמותי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י AVIHAYHALAK, ‏11/8/03.

  1. AVIHAYHALAK Member

    הצטרף ב:
    ‏10/7/03
    הודעות:
    22
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתמול פתחה קבוצתנו האהודה את משחקי עונת 2003/2004 במשחק ביתי במסגרת גביע הטוטו באיצטדיון רייסר מול בני יהודה ליעיני כ-1500 צופים שהגיעו למשחק למרות החום הכבד שהיה לאחר מעל לחודשיים ללא הקבוצה ובאו גם כדי להתרשם מהזרים ומהקבצה החדשב אלי גוטמן בונה לנו. הזר סיסטון הוכיח כבר את ה שכולם אומרים עליו שהוא שחקן ברמה גבוהה.מירוסלאב וייס הראה שיש על מי לסמוך בהגנה, דוארטה לא הרשים בחוד, ודווקא סלמיר דוס סאנטוס שהיה אמור להיחתך במהלך השבוע שעבר והוחתם לבסוף על חוזה עד סוף חודש דצמבר , מהלך שלדעתי היה מתוכנן ע"י אלי ז'ינו כדי להוריד במשכורתו ובדמי ההשאלה שלו,נכנס בדקה ה75 הגיע לשני מצבי הבקעה בישל לסגרון את הגול הרביעי הראה שיש לו כדורגל ושהוא שחקן טוב לסגל ואפילו להרכב. הייתי רוצה להתעכב על שני החלוצים שהבקיעו אתמול כל-אחד צמדשערים :אופיר חיים ואורן סגרון. אם על אופיר למדנו גם בשנה שעברה שהוא יכול חצי עונה לא לשחק ולהתחיל לשחק בסיבוב השני ולמרות זאת להיות מלך שערי הקבוצה ככה שזה לא מפתיע אף אחד שהוא גם במחנה אימונים וגם במשחק גביע הטוטו לא מפסיק לכבוש הרי השאלה הגדולה היא לגבי אורן סגרון שאומנם לא היה רע בעונה שעברה אבל לקראת העונה כולם היו בטוחים שהוא די גמר את הסוס הבקיע 2 שערים וגם במחנה האימונים כבש מספר לא מבוטל של שערים אז אם בנוסף ליכולת הכיבוש שלו הוא שיפר את הכושר הגופני שלו האם באמת יש סיכוי שאורן שחק שבגיל 20 סימנו אותו כחלוץ שיהיה לב"ש לאורך שנים וגם בגיל 25 סימנו אותו כחלוץ שיהיה לאורך שנים אותו חלוץ שאף פעם לא ממש מימש את הפונטנציאל שלו יעשה את העונה הגדולה שלו דווקא בגיל 30?...נקווה שכן.
     
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    לדעתי הטופיק צריך להיות,האם לדעתכם לאור התחלשותה של הפועל ת"א בצורה מסיבית,הפועל באר שבע יכולה לקחת את מקומה כצלע השלישית במירוץ לאליפות?
     
  3. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הגזמת. יכול מאוד להיות שהפועל ב"ש תיהיה מקום שלישי אבל בטח שלא תיקח אליפות.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    למה לא?
    כי השחקנים שלנו לא מפורסמים כמו של חיפה?
    כי אצלנו לא הולכים מכות כמו אצל מכבי תל אביב?
    בוא תנתח בצורה הגיונית ותגיד לי למה לא,כי אחרי שפירקנו את מכבי חיפה 3-0 בחצי גמר,ואת מכבי ת"א 3-0 בבלומפילד,לדעתי לפחות,מבחינת חומר השחקנים והקהל בהחלט אפשרי.
     
  5. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כי משה,אתה שוכח את הפועל ת"א ושוב,מעלה לי את הסעיף
    אני לא יודעת מה יש לך נגד הפועל
    אבל אני אשנן לך - הפועל במצבה, יותר טובה ממכבי ת"א (ואתם יכולים לזמר אחרת כל הדרך אל התבוסה לאחי נצרת),ואם מכבי חיפה לא תקח אליפות,אז זאת תהיה הפועל ת"א- ואם לא הפועל ת"א אז מכבי נתניה שלפי דעתי יותר טובה מב"ש כרגע. תפסיק להתעלם מהפוןעל ת"א משה, זה מעצבן ומעלה את הסעיף.
     
  6. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    משה, טוב שהניצחון שלכם על מכבי לא היה לפני למעלה מחצי שנה-ומיד אחרי המשחק הזה מכבי השתנתה כליל, ובעצם, בגלל המשחק הזה מכבי לקחה אליפות.
     
  7. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    באמת..עם כל הכובד לבאר שבע היא לא יכולה להתחרות על הסגלים חיפה ומכבי תל אביב..בקושי היא מתחרה עם הפועל תל אביב על זה..
     
  8. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריינמן! די כבר! מה רע בסגל של הפועל ת"א עכשיו אחרי הקנייה של הזרים והמו"מ המתקדם עם עמרי אפק? הגנה אחלה,קישור רענן ואחלה,חוד אחלה,הכל אחלה,שכנים אחלה.

    ב"ש לא מתחרה עם הפועל ת"א על שום דבר מהסיבה הפשוטה שהפועל ת"א כרגיל מועמדת לאליפות בתור קבוצה גדולה בדיוק כמו שמכבי ת"א מועמדת לאליפות למרות שהיא מתפוררת ואפילו שני השחקני מפתח שלה לא מדברים אחד עם השני, השוער שלה רב מכות עם האוהדים ויש להם צרות מפה עד אילת. כל עוד מכבי ת"א מקבלת את הלגיטימציה להיות מועמדת לאליפות גם הפועל תקבל אותה, עד שהעונה תוכיח לנו אחרת.

    בכל מקרה, אני לא חושבת שזה רלוונטי לדבר על ב"ש כמועמדת לאליפות, במיוחד עכשיו שבאמת קבוצות כמו אשדוד התחזקו משמעותית ומאיימות לתפוס את המקום של קבוצה גדולה ומבוססת שאליה הגיע ב"ש. אסור לשכוח את נתניה ומכבי פ"ת שבסך הכל מיישרות קו עם ב"ש. שלושת הגדולות הן מעליה בכמה דרגות, ואני לא רואה את הפועל ב"ש לוקחת אליפות העונה. מצטערת.
     
  9. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה רע?
    חוץ מגרשון[שאת בעצמך אומרת שהוא יותר זמר אפילו שאני לא חושב ככה.]בקיצור חוץ ממנו יש לך בהגנה את טל חן ואת אלון חלפון..אפילו ההגנה של אחי נצרת נראית יותר טוב.
    משמאל יש לך שחקן ששנה שלמה נתן עונה בינונית ומטה..מימין יש לך שחקן ששנה שעברה בקושי שיחק ועדיין לא ראינו אותו משחק טוב עונה שלמה..
    בקישור יש לך שחקן שחוזר אחרי פציעה מאוד ארוכה וגם לפניה הוא לא היה שחקן ברמה של נימני דגו או רוסו..
    יש את יוסי רוזן..שעם כל הכבוד הוא לא זוטא ולא הייס[בימים הטובים..] וגם ממש לא אבוקסיס..
    ואדרי...זה שחקן שגורם לי להסכים עם בני...תביני לבד..
    בקשר לחלוצים..סימן שאלה..הם יכולים להיות יעקובו אבל גם יכולים לצאת כמו וולטון סילבה האגדי[למה אגדי..רק באגדות מישהו כל כך גרוע יכול להרוויח כסף ממשהו שהוא כל כך רע בו]

    נוסיף על זה שהפועל נבנית מחדש וזה תמיד מתכון להתחלת עונה לא טובה,הקהל שלה במילא עצבני..אז לליגה שלנו זה מספיק למקום 3-4..אבל לאליפות..הליגה שלנו לא עד כדי כך חלשה.
     
  10. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די... הפועל ב"ש לא תתקרב בכלל לאליפות... זה פשוט מעצבן איך אתם שוכחים מי המאמן שלכם... עדיף את גיא לוי, עדיף את אברם גרנט - עדיף אפילו את גיורא שפיגל מאשר את אלי גוטמן. אעלק אחת מאלו שייאבקו על האליפות...

    אם כבר הקבוצות שכן יכולות להילחם על האליפות - מכבי פ"ת, הפועל פ"ת ומכבי נתניה.

    אגב, אני מציע לכם להוציא את מכבי מהרשימה - היא כל כך נחלשה ומסוכסכת שאין לה סיכוי. אני מכיר את המצב הזה - ברגע שהשחקנים שונאים אחד את השני אין לאף קבוצה סיכוי. הדבר הכי חשוב אצל קבוצה הוא קודם הרמוניה בקבוצה. אם השחקנים לא אוהבים אחד את השני, אין מה לדבר בכלל על הצלחות. אגב, את כל הקרדיט שנתתי לקלינגר אני לוקח בחזרה - הוא לא עושה כלום כדי להפסיק את המחנות, פשוט כלום, וזה מראה שאין לו בכלל כוח בקבוצה, למרות פרשת אבי נמני בשנה שעברה. אני במקומו פשוט תופס שעיר לעזאזל ומעיף אותו כדי להרתיע את שאר הקבוצה - טל בנין, למשל. לא רק שהוא יוצר מחנות, הוא גם חרא שחקן. אבל מכבי פשוט לא עושים כלום - לא התפייסות, לא פעילות חברתית יחד, לא כלום. זה אומר כבר על מה שיהיה במכבי העונה - אותה מכבי של 7 השנים שלפני האליפות האחרונה.
     
  11. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה- אין כזה דבר "עדיף את גיורא שפיגל"! אין! זה המאמן הכי גרוע ומעצבן בליגה. ללא ספק.
     
  12. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מסכימה עם בני
    לא רק בגלל המאמן
    אבל בגדול מסכימה עם בני

    וריינמן
    די,הבנו. את הקטע של ביקורת על שחקן שחקן בהפועל ת"א הפורום חגג פה הרבה מאוד זמן. בתכלס אף אחד לא ביקש ממך להחזיק פה להפועל אצבעות. לא מאמין אל תאמין,רק אל תזלזל. זה כל מה שאני מבקשת ממך.

    ואני רוצה רק לדבר במילה או שניים על מכבי ת"א : מוקדם מידי להוציא אותה מהמירוץ לאליפות. אנחנו לא יודעים מה יוליד יום, לפי דעתי ברגע שבנין ונמני יעשו סולחה,אם וכאשר, למכבי יש סיכויים די טובים.אני כן מסכימה שנכון לעכשיו היא מפורקת ובכלל לא תגיע רחוק אם תמשיך ככה.
     
  13. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מזלזל..רק אומר שעדיין יש להם עוד קצת כדי להגיע לרמת הסגל שיש לחיפה ולמכבי..
    ובקשר למכבי..כמו שאמרת..עדיין מוקדם מדי להספיד..שנה שעברה הספידו את מכבי בערך 3 פעמים...ובסוף הם זכו באליפות.
    אבל נראה לי שהשיטה של קלינגר להיות קשטן התפוצצה לו בפרצוף ואני מקווה שלוי לא יעשה את אותו דבר.
     
  14. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    משה די לדבר כבר על אליפות כמו ילד מוגבל.
    אם זה היה ריאלי עוד הייתי שותק ונותן לך להתפרע פה עם כל מיני הצהרות מטומטמות. אבל זה ממש לא ריאל. אני חושב שאנחנו מסוגלים לסיים במקום השני. אליפות, לא נראה לי בכלל.
     
  15. Ariel Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    2,399
    לייקים שהתקבלו:
    91
    משה לדעתי מקום 3 יהיה הישג נהדר.
    במיוחד שהמקום הזה מביא איתו את הכרטיס לאופ''א, מקום שהקבוצה הייתה יכולה להיות מוגרלת בו מחר לולא ההופעה המגוחכת והעלובה של השחקנים בגמר.

    ואגב אני לא רואה קבוצה שיש לה יותר סיכויים מאשר הפועל ב''ש לסיים אחרי 3 הגדולות או להיכנס ביניהן.