הפריימר ליג 2002/03 בעיניו של פולדש

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Julian Joachim, ‏9/8/02.

  1. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז לאחר שקראתם (אם לא, אז תכנסו לאתר של מעריב) את ארבעת עמודי פתיחת העונה של מעריב, והספקתם להתגלגל על הרצפה מרוב טמטום של יעקב זיו, מושג לכם, כאן ועכשיו, מוסף פתיחת העונה של מנהל הפורום - LUFC...

    -----------------------------------------------------------------------------------

    עוד עונה עומדת בפתח, ולאחר המשחק על מגן הקהילה ביום שבת, יגיע הכיף האמיתי - הפריימר ליג...

    למזלי הטוב, אני לא מחוייב לכלום, ואף אחד לא יפטר אותי מהעיתון אם אני אכתוב דברים חכמים (רמז רמז יעקב זיו). לכן, המוסף הזה יהיה נטול בולשיטים, ובעיקר ריו פרדיננד יביא אליפות.

    ליבפרול

    למה ליברפול? כי הם לא ישחקו את הכדורגל המשעמם שהפך לסימן ההיכר שלהם בשנים האחרונות. כי הם כן ישחקו כדורגל אטרקטיבי בראשותם של הסנגלים, סליף דיאאו ואל חאג'י דיוף, וברונו שיירו הצרפתי. כי עדיין יש להם את ההגנה הכי טובה בפריימר ליג. צריכים עוד סיבות? הם לא לקחו תואר 13 שנים, ובשביל מועדון כמו ליברפול, זה נצח נצחים...

    הגיעו: ברונו שיירו (ליל), אל חאג'י דיוף (לאנס) וסליף דיאאו (מונאקו) ופטריס לוצי (מונאקו).

    עזבו: גרי מקאליסטר (הגיע הזמן, לא?) וניקולאס אנלקה (סיים את תקופת ההשאלה), ג'יימי רדנאפ (טוטנהאם) וניק בארמבי (לידס).

    אופטימי: ז'ראר הוויה חוטף התקף לב בזמן חגיגות האליפות.
    פסימי: ז'ראר הוויה חוטף התקף לב לפני חגיגות האליפות.

    לידס יונייטד

    כל הבלגאן שהיה באלנד רואד בקיץ כבר נגמר. החבר'ה מאוד רגועים, משחקים בסדר, ושתי ההחתמות של "אל-טל" נראות מאוד במקום. ניק בארמבי יכול לשחק בכל עמדה בקישור, ופותר את הבעייה שהייתה ללידס באגף שמאל החלש (ג'ייסון וילקוקס כמחליף? העלבה לכדורגל) ופאול אוקון האוסטרלי, הוא שחקן מאוד מנוסה, ובהחלט יכול לעזור לייצב את ההגנה. עם זאת, קשה לי לראות את לידס מתמודדת על האליפות, מהסיבה הפשוטה, שתמיד חסר לה משהו, הגרוש ללירה. תמיד הם מגיעים קרוב לבאר, אבל לא שותים ממנה. הפעם, עמדת השוער מפוצצת, החלוצים נראים טוב, ההגנה נראית בסדר גמור, והדבר היחיד שבאמת חסר לאליפות, הוא דפנסיבי יציב וטכני, מעין שילוב של דיוויד באטי ואוליבייה דאקור, שיוכל לסחוף את הקבוצה קדימה, ולעשות את זה יותר מארבע משחקים בעונה (רמז רמז דאקור). אולי סת' ג'ונסון הוא התשובה, אבל הוא עדיין לא ברמה, עוד שלוש ארבע שנים.

    הגיעו: ניק בארמבי (ליברפול) ופאול אוקון (העברה חופשית ממידלסבורו).
    עזב: ריו פרדיננד (מנצ'סטר יונייטד).

    אופטימי: אל-טל מביא את לידס למקום השני, והאוהדים שמחים.
    פסימי: פיטר רידסדייל מעיף את אל-טל לעזאזל, והאוהדים שמחים.

    ארסנל

    עם כל הכבוד לתותחנים, קשה להאמין שהם יצליחו לקחת אליפות שנייה ברציפות. צריכים לקרות יותר מדי דברים בשביל שזה יקרה, ובינתיים הכל הולך הפוך. ליונברג ופירס הנפלאים עדיין פצועים, לא יפתחו את העונה, ובלעדיהם, ארסנל חלשה פי כמה וכמה. אם הם ייקחו אליפות, זה יהיה רק בגלל החיזוק בהגנה בדמותו של פסקל סייגן מליל, והחיזוק בעמדת השוער, בדמותו של קאריני החביב, שבנסיבות מסויימות בהחלט עשוי למצוא עצמו עוצר בעיטות של מייקל אואן, במקומו של סימן הקשיש. יתרון נוסף הוא שמלבד אדאמס, לא עזב ולו שחקן אחד, והשחקנים מכירים אחד את השני טוב מאוד.

    הגיעו: פסקל סייגן (ליל) ופביאן קאריני (השאלה - יובנטוס) וג'ילברטו סילבה (אתלטיקו מניירו).
    עזבו: טוני אדאמס (פרש, הגיע הזמן).

    אופטימי: ארסן וונגר יחגוג זכייה בגביע האלופות.
    פסימי: ארסן וונגר יחגוג זכייה בגביע הליגה.

    מנצ'סטר יונייטד

    פרגוסון, כמו כל עונה, לא הביא הרבה שחקני חיזוק. בעצם, הוא הביא רק אחד, שלטעמם של רבים, אמור להחזיק את כל הקבוצה. לטעמי, ריו פרדיננד הוא בלם מצויין, בלם על ממש, אבל עדיין, את ההגנה של מנצ'סטר (ע"ע נוויל'ס וסילבסטרה) צריך לחזק הרבה יותר. קשה לי לראות את ה"שדים האדומים" לוקחים אליפות, מהסיבה הפשוטה שההגנה שלהם מאוד חלשה, ובקהאם קצת פצוע.

    הגיע: ריו פרדיננד (לידס יונייטד).
    עזבו: דוויט יורק (בלקבורן) וריימונד ואן דר חאו.

    אופטימי: אלכס פרגוסון יפרוש בסוף העונה עם גביע אלופות נוסף.
    פסימי: אלכס פרגוסון לא יפרוש בסוף העונה, אפילו שיש לו גביע אלופות נוסף.

    ניוקאסל יונייטד

    מבין קבוצות הצמרת, עשתה את החיזוקים הכי טובים (יחסית למה שהיא יכולה להרשות לעצמה). החתימה בלם חסון, שיכול בשקט להחליף את סול קמפבל בנבחרת בלי שאף אחד ישים לב, טיטוס ברמבל שמו, ואת הוגו ויאנה, ה"יוסי בניון" הפורטוגלי, רק בלי פציעות ובכיונים. למה הם לא ייקחו אליפות, ולדעתי אפילו לא יסיימו בארבע הראשונות? כי פשוט אין להם הגנה. עם כל האהבה שלי לאנדי או'בראיין, לשחק איתו בליגת האלופות, או במפגשים מול הגדולות של הפריימר ליג, זו התגרות בקבוצה השנייה. עד שניוקאסל לא תשפר דראסטית את ההגנה, גם ההתקפה הכי אטרקטיבית בליגה (אחרי ארסנל של פירס), לא תביא אותם רחוק. עוד דבר שמונע מהם להגיע רחוק, הוא ההתעקשות של בובי רובסון לשתף את קלארנס אקונייה, שמוכיח כל פעם מחדש, שזה שהוא נראה כמו קוף, גם מתבטא ביכולת שלו על המגרש.

    הגיעו: הוגו ויאנה (ספורטינג ליסבון), טיטוס ברמבל (איפסוויץ' טאון) ומרסליניו חוזר מהשאלה.
    עזבו: אף אחד.

    אופטימי: רובסון מצליח להשאיל את אקונייה לקבוצה הבוסנית מולה היא מתמודדת על העפלה לליגת האלופות, וכתוצאה מכך, ניוקאסל מצליחה להגיע רחוק, עד לרבע הגמר.
    פסימי: רובסון נותן לאקונייה להיות קפטן, ומגלה שהבוסנים יודעים לשחק.

    בלקבורן

    הקבוצה הכי נחמדה בליגה. עשתה רכש מצויין בקיץ, והביאה את דוויט יורק לככב לצדו של אנדי קול בהתקפה הכי מעניינת בליגה. מאחורה דוחפים דמיאן דאף, קית' גילספי ודייוויד דאן. באמת כיף לראות אותם. גם ההגנה בסדר, עם ברד פרידל בשיא הכושר בקרייירה בשער, טוגאיי ודיילי מלפנים ונקווה בשבילם שבלי שמעון גרשון (סתם סתם...). גביע אופ"א נראה בהחלט מטרה סבירה.

    הגיע: דוויט יורק (מנצ'סטר יונייטד) וקוראדו גראדי חזר מהשאלה לטרננה.
    עזבו:אף אחד.

    אופטימי: שמעון גרשון הוא אורח הכבוד בגמר הגביע האנגלי, אליו העפילה בלקבורן.
    פסימי: גרהם סונס, הוא אורח הכבוד בגמר הגביע הישראלי, אליו העפילה הפועל ת"א.

    ווסטהאם

    החבר'ה הכי תוססים בליגה. ג'ו קול ומייקל קאריק בקישור, די קאניו המלהיב עם ג'רמיין דפו ופרדריק קאנוטה מקדימה, ואח של ריו פרדיננד בסגל הרחב. מה עוד צריך? מתברר שהרבה. קודם כל, שוער. ואן דר חאו הקשיש הוא לא פתרון. רפקה וגרי ברין בהגנה יכולים להיות נחמדים, אבל עדיין לא מספיק בשביל הצמרת הגבוהה באמת. תוך עונה או שתיים נראה אותם בתמונת האליפות, אם כמובן לא ימהרו למכור כל שחקן שתגיע עליו הצעה...

    הגיע: ריימונד ואן דר חאו (מנצ'סטר יונייטד) וגרי ברין (העברה חופשית מקובנטרי).
    עזבו: אף אחד משמעותי.

    אופטימי: גלן רואדר מביא את ווסטהאם לליגת האלופות, ודי קאניו נשאר.
    פסימי: גלן רואדר מוכר את די קאניו למנצ'סטר. גול של די קאניו מול הקבוצה במחזורי הסיום חורץ את גורלה, ירידה לליגה השנייה. הכותרת בעיתון "גלן רואדר=גלן הודל?.

    אסטון וילה

    סופסוף דרבי בבירמינגהאם. היריבה העירונית העפילה, ואני נוטה להאמין שהעניין הגדול בעיר יהיה נעוץ במפגשים בין הקבוצות, ולא במיקום שלהן. אבל אם חייבים לדבר גם על המיקום, אז קודם כל מרקוס אלבאק החזק הגיע מהירנבין, שביחד עם דאריוס ואסל היצירתי יוצרים חוד נפלא, שאמנם לא יקבל יותר כדורים מפול מרסון הגדול, אבל מקווים שהמחליפים שלו יהיו טובים לא פחות.

    הגיעו: מרכוס אלבאק (הירנבין), אוליסס דה לה קרוז ומייקל בולדינג (גרימסבי).
    עזבו: פטר שמייכל (מנצ'סטר סיטי) ופול מרסון (פורטסמות').

    אופטימי: גרהאם טיילור יחתים את דאריוס ואסל על חוזה ארוך טווח וואסל יחזיר בשלושער לרשתה של בירמינגהאם בדרבי.
    פסימי: גראהם טיילור לא יצליח להחתים את דאריוס ואסל על חוזה חדש, והנ"ל יחזיר בשלושער לרשתה של אסטון וילה בדרבי.

    צ'לסי

    המועדון הלונדוני לא בזבז פאונד אחד על העברות השנה, לראשונה מאז שאני זוכר את עצמי, והביא רק את אנריקה דה לוקאס בחינם. הקבוצה די מתפרקת. האסלביינק לא יציב, גודיונסן בדרך החוצה, דסאי מזלזל במועדון. בקיצור, רק יכולת שיא של גרונקייאר עשוייה להביא להישגים.

    הגיעו: אנריקה דה לוקאס (אספניול).
    עזבו: אף אחד משמעותי, אבל צפויים שינויים כי המועדון בחובות אדירים.

    אופטימי: האלסביינק יכבוש 30 שערים והקבוצה תצליח באופ"א.
    פסימי: האסלביינק יכבוש 30 שערים במשחק אחד, וזהו.

    מנצ'סטר סיטי

    הקבוצה של אייל התחזקה מאוד בקיץ, אבל יש הרגשה שכל החיזוקים נעשו בצד ההתקפי... רשימת החלוצים של הסיטי מפחידה, וגם הקישור עם בנארביה, ברקוביץ', טיאטו ומרק ויויאן פו נראה טוב, אבל ההגנה... ריצ'ארד דאן וסילבין דיסטין, ודני גרנביל ואל אינגה האאלנד לא יביאו את העולים החדשים רחוק. הגנה שמורכבת מפליטי לידס פלוס שחקני הגנה כשרוניים אבל חסרי נסיון לא יכולה לעזור. שמייכל בשער זה בונוס גדול, כי הוא נותן לכולם בטחון, אבל כרגע הוא פצוע.

    הגיעו: ניקולאס אנלקה (פ.ס.ז'.), מרק ויויאן פו (ליון), סילבין דיסטין (פ.ס.ז'.), פטר שמייכל (אסטון וילה).
    עזבו: סטוארט פירס (פרש, וחבל).

    אופטימי: אייל יכבוש שלושער נגד מנצ'סטר יונייטד וימנע מהם אליפות.
    פסימי: אייל יכבוש שלושער נגד ארסנל, ויביא ליונייטד את האליפות.

    מידלסבורו

    החבורה האפורה מאוד מצפון אנגליה התחזקה בקיץ עם השאלתו של ג'רמי, ורכישתם של בואטנג, מאקרונה וז'וניניו. אבל עדיין, יש הרגשה שמשהו לא בסדר שם. הקבוצה התחזקה, אבל עוד לא ממש בחנו את השחקנים, וז'וניניו כבר היה פלופ פעם אחת. בקיצור, אם הכל יילך טוב, מקום באופ"א הוא בהחלט בגדר הסביר.

    הגיעו: מאסימו מאקרונה (אמפולי), ג'ורג' בואטנג (אסטון וילה), ג'רמי (השאלה ריאל מדריד), ז'וניניו (אתלטיקו מדריד) ויאספר בלומקוויסט (העברה חופשית מאברטון).
    עזבו: אף אחד משמעותי.

    אופטימי: ז'וניניו לא יהיה פלופ והקבוצה תגיע רחוק.
    פסימי: תנחשו לבד...

    טוטנהאם

    קבוצה מאוד חזקה, עם קישור מצויין והתקפה זקנה, מאוד. לס פרדיננד וטדי שרינגהאם בני 34 ו36 בהתאמה. בגיל הזה, הנכדים כבר צריכים להביא לכם מתנות, במיוחד אם אתם חלוצים. עם זאת, טוטנהאם יכולה להתברג לאינטרטוטו אם תתאמץ, וגלן הודל יפסיק להגיד שהוא יכול היה להביא את כל השחקנים הכי טובים, אבל הוא לא ממש רצה.

    הגיעו: ג'ימי רדנאפ (ליברפול) ומילנקו אסימוביץ' (בחינם מהכוכב האדום בלגראד) וג'ונת'ן בלונדל (מוסקורן).
    עזבו: אף אחד משמעותי.

    אופטימי: תזכה בגביע הליגה.
    פסימי: לז פרדיננד יהיה מלך השערים של הקבוצה.

    בולטון

    בולטון קבוצה חביבה. באמת חביבה. יש להם התקפה וקישור באמת סימפטיים, כולם חבר'ה טובים. אבל חבר'ה טובים זה לא מפסיק לכלום (חוץ מעולם הדוגמנות, רמז רמז בקהאם...). רכש נוסף בהגנה היה משפר את מצבה של הקבוצה, וכרגע קשה להאמין שהם יצליחו, אבל בטוח שהם יביאו הרבה אטרקטיביות (דג'רוקייף, אוקוצ'ה וריקטס באותו הרכב...). שימו לב לשוער הפיני שאין סיכוי שאצליח לבטא את שמו, יסקלאנסן, היה נחמד שנה שעברה, ואם השתפר במהלך הקיץ יכול להיות שנולד שוער ברמה עולמית.

    הגיעו: אוקוצ'ה (פ.ס.ז') ועוד מספר שחקני אלמוניים בחינם.
    עזבו: אף אחד, וטוב שכך.

    אופטימי: ריקטס ישחזר את שער העונה (לדעתי) שכבש מול מנצ'טסר יונייטד, ויוביל את בולטון לניצחון.
    פסימי: בולטון תגיש בקשה לקבל שלושה כדורים כל משחק, אחד לכל סטאר.

    פולהאם

    הקבוצה של מוחמד אל פאייד לא תסבול מקשיים פיננסיים. הדבר הטוב במועדון הוא השקט הפיננסי שיש לז'אן טיגאנה. אינמוטו ואולי אהן ודי ליביו יכולים להיות רכש מצויין לקבוצה באמת נחמדה של צרפתים מאוד כשרוניים בראשותו של סטיד מלאברנק המלהיב. עם קצת מזל יכולה להתברג לחלק העליון, ובכל מקרה לא צפוייה להלחם נגד ירידה.

    הגיעו: אינמוטו (ארסנל), פרנקו בארזי (מנהל ספורטיבי -ממילאן), מרטין דג'טו (מונאקו - השאלה) ופאקונו סאבה (גימנסיה אסגרימה).
    עזבו: אף אחד משמעותי, כי אין צורך בכסף וכולם מרוצים...

    אופטימי: השחקנים יקבלו אסלות זהב לבתים אחרי זכייה בגביע הליגה.
    פסימי: השחקנים יקבלו אסלות זהב אחרי שהם יפסידו בגמר גביע הליגה.

    סאות'המפטון

    הקהל ב"דל" יזכה לצפות העונה בסוונסון השבדי, שחקן מלהיב, שזכור במיוחד מהמשחק מול סנגל במונדיאל. ביחד עם האקוואדורים, והחלוץ הלטבי פאחרס, יכולים להפתיע. לאחר עונת שיא בעונה שעברה (מקום 11) לא מצפים בקבוצה ליותר, רק רוצים להשאר, ואת זה הם בהחלט יכולים לעשות.

    הגיעו: סוונסון (טרואה) וקלבר צ'אלה.
    עזבו:

    אופטימי: סוונסון ישחק כמו אייל ברקוביץ' והקבוצה תשאר ליגה.
    פסימי: סוונסון ישחק כמו ניר ברקוביץ' והקבוצה תרד ליגה.

    בירמינגהאם סיטי

    הקבוצה השנייה של העיר, תשאוף להוכיח לכולם שהיא הראשונה בעיר.
    הרכש המצויין בראשותם של עמנואל אוליסאדבה ואליו סיסה, יכול להוביל את העולה החדשה לעונת סבירה בהחלט, כשברור לכל שהמטרה היא להשאר בליגה, ותו לא. יכול להפתיע פה, הוא קלינטון מוריסון המהיר לאללה, שהגיע למועדון בקיץ, ובהחלט יקווה להרעיד רשתות כמו בליגה השנייה (22 שערים).

    הגיעו: קני קנינגהאם (ווימבלדון), רובי סאווג' (לסיטר סיטי), קלינטון מוריסון (קריסטל פאלאס), אליו סיסה (פ.ס.ז') ועמנואל אוליסאדבה (פנאתנייקוס).

    אופטימי: סטיב ברוס יוכתר כמנג'ר העונה בעקבות ההישגים הנאים של הקבוצה, מקום 10 בליגה וזכייה בגביע.
    פסימי: סטיב ברוס יוכתר כבדיחת העונה, לאחר שכל הרכישות שלו יתבררו כ"פלופים" גדולים והקבוצה תרד ליגה באותה מהירות שבה היא עלתה (ואף יותר מהר).

    אברטון

    הקבוצה של עידן טל, עשתה המון רכש בקיץ, יכולה להפתיע, אבל כמו שאני רואה את זה, לא התחזקה במקום שהכי דרש חיזוק, חוד ההתקפה. קווין קמפבל היה בדיחה לפני עשר שנים, ונשאר כזה. ג'ו מקס מור הוא יותר גימיק מאשר שחקן. וזהו. עכשיו דיוויד מוייס עושה צחוק מכולם, ומאיים שהוא ישחק עם ווין רוני, שחקן מאוד כשרוני, בן 16 (!). עם יד על הלב, אני מקווה שהם כבר יירדו. אם להיות מציאותיים, הם יישארו על חודה של נקודה.

    הגיעו: רודריגו (בוטפגו - השאלה), ג'וזף יובו (מארסיי), ריצ'ארד רייט (ארסנל), לי טי ולי וויפינג הסינים.
    עזבו: דויד ז'ינולה ופול גסקווין, עוד לא ברור לאן בדיוק.

    אופטימי: ווין רוני מלך השערים של הליגה, ליברפול מסיימים מקום חמישי ואברטון זוכים בגביע הליגה.
    פסימי: ווין רוני מלך השערים של הקבוצה, עם ארבע שערים, ליברפול לוקחים אליפות, ואברטון יורדים ליגה ומפסידים בגמר גביע הליגה (לוזריות שאין כמוה...).

    סנדרלנד

    למרות חיבתי לקבוצה, קשה לי לראות כיצד קבוצה שכל שחקן שהיא קונה הוא יותר בדיחה מהשני, תצליח להשאר. עונה שעברה הם נשארו במחזורי הסיום, העונה כלום לא יעזור להם. במיוחד לא פיל באב, לשעבר בליברפול. ביי ביי אצטדיון האור.

    הגיעו: פיל באב (בנפיקה), פול תורנתון (טרנמיר), ותומאס מיהרה (ווימבלדון או אברטון?).
    עזבו: אף אחד, מה שלא ישנה הרבה.

    אופטימי: רובי קין ואיידור גודיונסן מגיעים לקבוצה, משאירים אותה בליגה וביחד עם קווין פיליפס כובשים מעל ל90 שערים.
    פסימי: אף אחד לא מגיע, נייאל קווין האגדי מסיים כמלך שערי הקבוצה, עם שני שערים, והקבוצה יורדת ליגה עם 9 נקודות.

    צ'רלטון

    קבוצה מאוד מוזרה. אף פעם לא עושים רכש, ובכל זאת נשארים. מקרה מיוחד. העונה הם רכשו רק את פול ראצ'ובקה מהמילואים של מנצ'סטר, כדי שיהיה לדין קיילי המצויין (סטטיסטית השוער הטוב ביותר עונה שעברה) מחליף. מרק פיש עזב לווטפורד, ורק עונת שיא של שון בארטלט הדרום אפריקני תשאיר אותם ליגה.

    הגיעו: פול ראצ'ובקה (מנצ'סטר יונייטד).
    עזבו: מרק פיש (ווטפורד).

    אופטימי: ימשיכו את הרצף חסר ההפסדים שלהם במשחקי האימון לקראת העונה, ויישארו ליגה במחזור האחרון.
    פסימי: מקום 20. 0 נקודות. 0 שערים. = צ'רלטון 2002/03.

    ווסט ברומיץ' אלביון

    הקבוצה הכי אלמונית בליגה. עלתה דווקא באלגנטיות ליגה, בלי סיבוכי פלייאוף. קבוצה שהרכש הגדול שלה הוא שין גרגן מפרסטון, שחקן שציפו מאמיר שלח להחליף, לא תשאר פה הרבה זמן. אם לא יבוא רכש חזק ומפתיע, גרי מגסון והחניכים שלו יילמדו מה זה להיות הפועל טייבה בליגת העל.

    הגיעו: שין גרגן (פרסטון) ועוד כמה שחקנים באמת אלמוניים.
    אף אחד לא עזב.

    אופטימי: שין גרגן מוכיח שהוא לא אמיר שלח, ומוכתר כהפתעת העונה, אבל הקבוצה יורדת.
    פסימי: שין גרגן מוכיח שהוא דווקא כן אמיר שלח, הופך לבדיחה לאומית, והקבוצה יורדת.

    זהו. זה הסיכום שלי לקראת העונה הקרבה ובאה.
    אתם יכולים לא להסכים איתי, ולצחוק עליי, אבל אלו הן ההערכות שלי.

    אשמח אם אנשים נוספים יכתבו מה ההערכות שלהם, ולא צריך לפרט כמוני.

    שלכם, LUFC (פולדש).


    הבהרה:

    אני לא מתוסכל ממה שכתבו במעריב בגלל שהם זלזלו בלידס, אלא בגלל שהם הוכיחו חוסר ידע משווע. אברטון? ואם לא אכפת להם, ווין רוני בן 16, לא 18.
     
  2. RE-QL Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    1,752
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אתה מתוסכל ממה שהם כתבו? רק בגלל שהם אמרו שלידס יאבקו על מקום טוב באמצע? שהם אמרו שאברטון ואבטון וילה יהיו ברמה מעליהם? בגלל אמרו שהם קבוצה חלשה מאוד? חחחחח
    מגן הצדקה הוא ביום ראשון גם רדנאפ ובאמבי עזבו את ליברפול
    האמת שאין לי כח לקרוא את הכל עכשיו אז אני אגיב על השאר מזמן אחר
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קראתי את כל מה שכתבת ובערך הסכמתי עם הכל.

    למרות שליברפול לבטח ולבטח לא ישחקו אטרקטיבי, משום שג'ראר הוייה פשוט לא משחק ככה.

    בקשר למאבק האליפות אפשר בהחלט לצרף את ניוקאסל, שלדעתי תגיע לאחד משני המקומות הראשונים.
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה, אני מבין מה אתה אומר.

    אבל לדעתי אפילו השיטה הכי משעממת בעולם, לא יכולה להיות משעממת עם שחקנים כמו דיוף, דיאאו ושיירו...
     
  5. Alan Smith Member

    הצטרף ב:
    ‏1/8/02
    הודעות:
    1,260
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנראה שלא שמת לב איך בית"ר הצליחה לשעמם עם רוסו בעונה שהוא שיחק בה
     
  6. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וואו כל הכבוד פולדש!
    אני מסכים עם כל מה שקראתי (לא היה לי כח לקרוא הכל), חוץ מדבר שוידוקה אמר שהוייה ימשיף לשחק כדורגל הגנתי...
    עשית לי חשק לכדורגל אנגלי... אוי אוי...!
     
  7. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אינני מאמין שדיאאו יקבח דקות משחק מרובות, והוייה לא ישים את דיוף בהרכב על חשבון יארי ליטמאנן ואמיל הסקי (למרות שאני דווקא הייתי שם אותו במקום הסקי)?

    בהחלט דיון מצויין, וכל הכבוד לפולדאש על ההשקעה, ורק בגלל זה אני אבחר אותך בהצבעה של פרשן קטן http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  8. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה, זה מחמיא לי...

    ותודה לכל המפרגנים. זו הייתה עבודה קשה, אך מהנה...

    8)
     
  9. שגיא Guest

    ג'יזס קרייסט!

    טוב, למען האמת, אני כבר קראתי חלקים מתוך זה לפני שפולדש כתב את זה פה...וכבר אמרתי לו את דעתי, אבל בכל זאת...
    כל הכבוד, בהחלט מהנה לקרוא את זה...

    המשך כך!
     
  10. arsenal the champions Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    295
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פולדש שחכתה דבר אחד (או שלא ידעתה) על ארסנל ביגלל הפציעות האלו של פירס וליונברג הם הביאו את סילבה הברזילאי ששיחק בכל המשחקים של הנבחרת...
     
  11. Kgt1 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,019
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פולדש האמת כשהגעתי למנצ'סטר נקראתי מצחוק חחחחחח ענק. אין לי כוח להגיב עכשיו בצורה רצינית אבל מחר אני אשתדל
     
  12. Guest

    טוב קודם כל כמה הערות לגבי ניוקאסל כמובן:
    אני מאוד שמח שסוף סוף שמים לב לעובדה שבאמת יש שמה קבוצה, אבל יש עוד כמה דברים. קודם כל העונה חזרו מהשאלה 3 שחקנים, לא אחד. השחקנים הם מרסליניו, בסיידס וגאבילאן (כן התותח ההוא מנבחרת פרגוואי... סתם סתם).
    אתה אומר שניוקאסל צריכה הגנה, ולכן היא הוציאה 5 מיליון על טיטוס בארמבל הסוס. לידו אתה מוסיף את מרסליניו שחזר מהשאלה, ו-ואללה! יש הגנה! תוסיף להם את השוער הנהדר שיי גיבן, ובכלל יש לך שער מברזל.... אז לפי דעתי לניוקאסל יש את כל מה שהיא צריכה בכל העמדות, ואם היא לא תיקח אליפות זה יהיה מסיבה אחת מצערת: יש לה הכל בכל העמדות, אבל לא בטוח שטוב מספיק. זאת אומרת ששחקנים כמו ויאנה, סולאנו, רוברט ודייר הם תותחים ובאמת יכולים להביא את הקבוצה לטופ, אבל אני לא יודע אם הם טובים יותר משחקנים כמו פירס, ג'רארד, בקהאם וכדומה.

    ועדיין לדעתי ליברפול הולכת להיות פלופ אחד גדול... שחקנים כמו אל חאג'י דיוף, סליף דיאו וכל החבר'ה צריכים חופש, מרחב, מה שלא תמצא בליגה האנגלית, בטח שלא עם מאמן טמבל כמו הוייה. הציפיות יהיו בשמיים והלחץ יכשיל אותם.

    לכן,
    מנצ'סטר, לצערי... כי הם מכונות מזדיינות.
     
  13. לידס בנשמה Member

    הצטרף ב:
    ‏16/8/02
    הודעות:
    16
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא נראה לי שזה הדיון לשים את זה אבל לא מצאתי אחד טוב יותר ולא רציתי לפתוח אחד כזה כי זה סתם דפוק...
    אז רק רציתי לרשום על כמה שחקנים בולטים בקבוצות הגדולות באנגליה:

    ארסנל:
    שוערים:
    דייויד סימן- שוער וותיק ומנוסה, הוא עדיין שוער מצוין (לא סתם עדיין פותח בנבחרת.) אבל כושרו ירד.
    סטוארת טיילור- שוער טוב וצעיר, עדיין לא מנוסה ובלי דקות משחק רבות. אבל טוב לשוער מחליף בקבוצה גדולה.

    מיגנים:
    אשלי קול- מגן שמאלי מצוין, זריז, התקפי והגנתי!
    פסקאל סיגן- מגן טוב ומהיר, יודע לתת כדורים להתקפה.
    בלמים:
    סול קמפבל- בלם מצוין, גבוה אגרסיבי ובעל נגיחות מצוינות (נשמע כמו פרדיננד!)
    מרטין קיאון- בלם טוב מאוד, אך הוא כבר מבוגר, וכמו טוני אדאמס שפרש בשנה שעברה גם הוא כנראה יעשה זאת עוד מעט...

    קשרים:
    פרדריק ליונברג- שחקן מצוין בעל כשרון ושליטה טובה מאוד בכדור.
    פטריק ויירה- שחקן אגרסיבי, מכניס כדורים טובים לחלוצים ולשאר חבריו במגרש.
    ואן ברונק-הוסט- שחקן יצירתי, בעיטה טובה לשער, יודע לראות את חבריו על המגרש.

    חלוצים:
    תיירי הנרי- אין מה להגיד, שחקן מצוין! בעיטה טובה מרחוק, יודע להיכנס בזריזות לתוך הרחבה ולהבקיע, יצריתי ביותר.
    ברקהאמפ- שחקן עם ראש מצוין, כשרוני במיוחד, חבל שאין לו הרבה דקות משחק.
    קאנו- שחקן טוב מאוד, שיודע להכניס את הכדור לשער, מפרגן לחבריו, לא כשרוני במיוחד.

    מנצ'סטר יונייטד:
    שוערים:
    פביאן בארטז- שוער טוב מאוד, מנוסה לוקח כדורים בקלות (למרות ה'בירטוזים' שלו מדי פעם...!)
    רוי קארול- שוער טוב, לצערי אינני יודע עוד עליו.

    מגינים:
    גארי נוויל- שחקן מהיר, עולה להתקפה ויודע למסור מכוון.
    פיל נוויל- שחקן מנוסה, יודע למי למסור ולאן ללכת.
    בלמים:
    ריו פרדיננד- שחקן מעולה! גבוה אגרסיבי ועם ראש מצוין. בעל ביטחון גבוה ויודע למי למסור.
    לוראן בלאן- שחקן וותיק מאוד ולמרות זאת הוא עושה הרבה טעויות יחסית, יודע לעלות לעזרת ההתקפה.

    קשרים:
    דייויד בקהאם- שחקן מעולה, מנהיג על המגרש, בעיטות מרחוק חזקות, מכוונות ומסובבות! בעל מסירות מצוינות.
    סקולס- שחקן זריז מאוד, מכניס כדורים פנימה ובעל בעיטה חזקה מבחוץ.
    ניקי באט- שחקן שיוגע למצוא שחקנים ומאוד יצירתי.
    רוי קין- גם הוא מנהיג על המגרש מייצב את ההגנה וגם את הקישור נותן הרבה כדורים למעלה ומשתתף בהתקפה.

    חלוצים:
    רוד ואן ניסטלרוי- חלוץ תותחי מבקיע מלא גולים, יודע איפה להתמקם תמיד לכדור.
    סולשאר- חלוץ טוב מאוד תמיד כשצריך אותו הוא נמצא במקום המתאים!
    פורלאן- חלוץ לא משהו, מבזבז את ההזדמנויות שלו, יש לו בעיטות טובות מרחוק.

    ליברפול:

    שוערים:
    דודק- שוער טוב מאוד, יודע לעצור כדורים כמו שצריך אבל אני לא חושב שהוא מספיק טוב בשביל להיות שוער ראשון בקבוצה כמו ליברפול.

    הגנה:
    הופיה- שחקן טוב מאוד, מייצב את ההגנה, ואם משחק ראש מצוין.
    צ'וויר- שחקן טוב, עולה להתקפה ומוסר כדורים מצוינים.
    באבל- זריז ופיקח מבין את את ההיגיון בכדורגל וזה דבר מאוד חשוב!

    קשרים:
    ולדימיר שמיצר (מחמיצר)- משתף פעולה רבה בקישור נותן כדורים מדויקים
    דני מרפ'י- שחקן קישור טוב מאוד אגריסבי בכניסות פנימה.
    ג'רארד- שחקן מעולה, מוצא את השחקן הנכון, בעל ראיית משחק מעולה!
    ברגר- בעל בעיטה מצוינת מרחוק, מייצב גם את ההגנה, ובאמת מוסיף לקבוצה הרבה מאוד!

    חלוצים:
    מייקל אואן- פשוט שחקן כשרוני ביותר, יצירתי בעל בעיטות טובות מרחוק, מאוד קר רוח ומול שוער הוא לא מתבלבל.
    אמיל הסקי- שחקן טוב מאוד בגלל כוחו והאגרסיביות שבה הוא משתמש מול שחקני ההגנה של היריבה וככה הוא מבקיע הרבה גולים ומגיע למצבים.

    לידס יונייטד:

    שוערים:
    מייג'יל מרטין- שוער נבחרת אנגליה, ממש טוב, יודע למצוא שחקנים נכונים אם מסירות ארוכות ומדויקות
    פול רובינסון- שוער נבחרת אנגליה הצעירה, שוער צעיר ומצוין יודע לראות את הכדור גם במהירות.

    מיגנים:
    דני מילס- מגן ימני (גם נבחרת אנגליה) עולה להתקפה ועוזר עם הרמות מעולות.
    גארי קלי- המגן המחליף של מילס אבל גם הוא מצוין והוא פתח בנבחרת ארילנד במונדיאל.
    איהן הארט- מגן שמאלי טוב מאוד עם עלייה להתקפה שליטה טובה בכדור, ועם בעיטות חופשיות מצוינות והאחוזים הגבוהים בליגה!
    בלמים:
    דומיניק מטאו- בלם טוב מאוד, בעל נגיחות מעולות.
    ג'ונתן וו'דגייט- בלם מעולה, בעל בעיטות טובות ועוצמת נגיחה גבוהה.

    קשרים:
    הארי קיואל- שחקן יצירתי מהרמה הראשונה (לא סתם לאציו הציעה עליו 35 מיליון דולר.) יודע לעבור שחקנים בעיניים עצומות בעיטה מעולה ומכוונת אבל מזוויות בלתי אפשריות!
    אוליבר דקורת- שחקן יצירתי מעולה, מוצא כל שחקן במגרש ומבין את שחקניו.
    לי בוייר- שחקן שיודע לבעוט טוב, פורץ מהר מהצד או מהאמצע ומפתיע הגנות.
    אריק באקה- שחקן טוב מאוד, שיודע לייצב את הקישור ולעזור להגנה ולהתקפה!

    חלוצים:
    רובי פאולר- שחקן מצוין מבקיע הרבה מאוד שערים ויודע להבקיע אם הראש והרגל בצורה מדהימה.
    מארק וידוקה- שחקן אגרסיבי מחזק מאוד כך הוא יכול להשטלת על כדורים והבקיע בבעיטות חזקות במיוחד בעל סיבוב נפלא.
    אלן סמית'- שחקן עדיין צעיר ולמרות זאת הוא כבר הבקיע הרבה שערים בליגה, בנבחרת הצעירה ואף השתתף בנבחרת הבוגרת. יודע למצוא את המטרה.
     
  14. RVN Member

    הצטרף ב:
    ‏22/8/02
    הודעות:
    402
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לדעתי מנצסטר יקחו את האליפות (אני קצת משוחד) אבל מקום 2 יהו ארסנל ושלישי ניוקאסל וליברפול יהיו רק מקום רביעי(אי אפשר כמה אפשר לשחק בונקר שאואן מציל אותם בכל משחק (השנה זה יצליח מול הקטנות בקושי אבל מול מנצסטר וארסנל. לא נראה לי!)
     
  15. KirkH Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/02
    הודעות:
    13,515
    לייקים שהתקבלו:
    70
    חיפשתי בכלל משהו אחר לגמרי - אבל קלטו מה מצאתי במעמקי המרתפים האפלים של הפורום...

    תענוג להשוות את זה למה שקרה במציאות...