הפרמייר ליג, מח' 10: הדרבי של מנצ'סטר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏27/10/23.

  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    19,026
    לייקים שהתקבלו:
    4,872
    אני מאמין שפנו והבינו שזו תהיה סאגה שאין לדעת איך תסתיים ולכן החליטו ללכת על אופציות אחרות.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  2. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,993
    לייקים שהתקבלו:
    7,020
    לא יודע אם באמת פנו.
    בסוף הוצאנו מעל 200 מיליון גם הקיץ, התפנה כסף במשכורות, אם באמת היינו רוצים הוא היה מגיע. כניראה במחיר גבוה ממה שבאיירן שילמה כי יש מס לקבוצה אנגלית, אבל לא משהו שאי אפשר היה להשיג אם הוא היה מטרת העל שלך.

    לא רואה קשר בין קיין האנגלי שקרוב לשיא של שירר וכאנגלי מבין את העוצמות של מועדון כמו יונייטד פלוס המשפחה שלו אנגלית לדה יונג ההולנדי שכמו כל ההולנדים מאוד אוהב את העיר ברצלונה וגדל על הקשר בין הולנד לברצלונה ואין לו שום סיבה לעזוב את ברצלונה אחרי שהגשים את החלום שלו ושהוא ובת הזוג שלו לפי דיווחים גם היו מאוד מרוצים מהעיר עצמה והמנטליות.
    בסוף למקום שבו נולדת ולמשפחה שלך יש גם חשיבות במעברים כאלה או לחילופין להעדפה של שחקן אנגלי עם משפחה וילדים לעבור למועדון גדול באנגליה מאשר לעבור למועדון גדול במדינה אחרת וגם בליגה פחות אטרקטיבית.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    37,611
    לייקים שהתקבלו:
    6,531
    הוצאת 178 מליון פאונד בקיץ הזה. חלק מזה הצמדת סעיפים.
    וזה בלי להתייחס לנטספנד.
    אתה יכול להוריד 50 מליון שגייסת ממכירות.
    מבחינת הפיירפליי, שזה הדבר היחיד שצריך לעניין מועדון שהצהיר השבוע על 638 מליון פאונד רווחים בשנה האחרונה, רק הamortization צריך להיות רלוונטי בדיבורי העברות.
    אבל מה שלא הצלחת להבין במאי, ביוני, ביולי, באוגוסט, בספטמבר לא תבין גם בסוף אוקטובר. מיותר להסביר לך בפעם המאתיים אלף שאתה יכול לשלם על חלוץ 65 מליון פאונד במזומן ועדיין העסקה הזאת מבחינת הפיירפליי תהיה זולה משמעותית מעסקה של 95 מליון פאונד במזומן. אבל כאמור, נשים את זה בצד ונפרק את שאר הטענות.
    אז אמממ הרבה יותר ממה שבאיירן התחייבה לשלם על קיין לא היית יכול לשים ובהכרח זה היה לוקח לך את כל התקציב והיה משאיר אותך לחפש שיפוצים מהסוג של רגילון מסביב בסוף החלון לשאר העמדות שהיית חייב לחזק.
    כל ההקדמה הזאת בהנחה שבכלל קיין היה רוצה ודוחף לעבור אליך והוא לא.


    למה צריך לנחש? כל הקיץ האתלטיק כתבו על זה כולל כתבה של וויטוול שמפרטת את כל השתלשלות האירועים לפי המקורות שלו במועדון ממש לפני המשחק שלנו בגרמניה.

    הינה חלקים עיקריים:
    For a start, football director John Murtough always felt it was unwise to get drawn into a protracted negotiation with Levy that had no guarantee of reaching a compromise, having been stung by the extended pursuit of Frenkie de Jong from Barcelona in 2022 that ended in disappointment for United.

    Ultimately, co-owner Joel Glazer and chief executive Richard Arnold decided going for Kane was not a reasonable use of resources when factoring in his age. United had been told Kane was seeking £30million ($37.1m) in annual wages, about £500,000 per week, and after adding in an expected transfer fee of more than £100million, the club ruled the cost to be too high for a 30-year-old.

    אגב, אתה חוזר ומאשים את טן האח כאילו הוא באיזשהו שלב לא רצה את קיין אבל:
    Ten Hag may not have agreed with that calculation, given Kane’s proven pedigree, but he accepted the decision in the context of the budget once the realities of financial fair play had been mapped out to him. But Ten Hag stayed full of praise for Kane whenever asked about the player.

    אין שום קשר בין דה יונג לקיין מבחינת מערכת השיקולים שלהם. הדוגמא של דה יונג הובאה בכל מקום כדוגמא של סאגה שנמתחה קיץ שלם ולמעשה הרסה לך את הבנייה כי על הדרך אתה מפספס יעדים אחרים(ובמקרה של דה יונג גם נשארת בסוף בלי השחקן). נזכיר, זה מורטאו צריך לנהל את המומ מול לוי, הבן אדם שלא הצליח למכור את מקטומיני למרות הצעה על השולחן וארנולד עם ג׳ואל האלה שצריכים לתת את האור הירוק בסוף. את השילוש הקדוש הזה לזרוק לגוב האריות מול לוי...גוד לאק.

    אין שום אינדיקציה שלהארי קיין היה נוח יותר להשאר באנגליה.
    העלו לאורך העונה שעברה באולפנים את השיא של שירר ואתה רואה שהבן אדם לא מצמץ למרות הפמפומים לשיא הזה. ברגע שבאיירן שילמה מספיק הוא עבר לפני הדד ליין. ברור מה מעניין אותו יותר מהשיא הזה.

    הינה מה שהוא בעצמו אמר:
    “Over the summer I know there were some talks between a few clubs in the background,” said Kane. “Bayern were a team I was really interested by, excited by; there weren’t really too many other discussions once they came in.

    “It was down to Tottenham and Bayern. Manchester (United) are a great club, a really big club, but I decided to come here and am really glad I have.”

    מרוח הדברים שלו, מהעובדה שבשלב כלשהוא הוא הדליף שהוא מריץ את החוזה שלו לסוף אבל לא היה מוכן להצהיר שהוא רוצה לעבור אלינו(למרות שניסינו לראות אם יעשה את זה) די ברור לאן הוא כיוון להגיע. למועדון גדול שיספק לו אפשרות לזכות בתארים כאן ועכשיו ולאורך כל ה-3-4 עונות הקרובות, בלי עננה ובלי סימני שאלה של תחנות רכבת למאמנים, סגלים שמשתנים בצורה תכופה, בעלים שאמורים להתחלף בשנה הקרובה ואיתם גם המנהלים מתחתיהם.
    כשסיטי התעניינה בו לפני שנתיים הוא דחף וכבר נפרד ברשתות מהאוהדים שלו. כשאתה התעניינת בו הוא לא היה מוכן לעשות צעד קדימה כדי לאפשר לזה לקרות.
    ברור עוד מינואר שקיין היה החלוץ שטן האח סימן במקום הראשון בליסט שלו לרכש האידאלי לעמדה.
    רק שלפעמים אתה מתיישר מול המגבלות, האילוצים והמציאות.
    במציאות היו מגבלות כלכליות די נדירות על המועדון בקיץ האחרון ואילוץ שלשחקן היה מספיק כוח כדי לדחוף ליעד האידאלי מבחינתו.
    שוק החלוצים הוא מוגבל ודל מאוד כבר כמה קיצים רצופים.
    הויילן בעצמו היה על השורטליסט של באיירן ופסז׳(שגם ניסתה לגנוב אותו עם הצעת חוזה מפתה יותר) כדי שתקבל מושג כמה האופציות מראש מצומצמות.

    כן אני חושב שהיו חייבים לנסות להשיג עוד חלוץ כמו תוראם במקביל ולא עשו את זה וזו טעות גדולה(ואולי עוד אפשר לתקן בינואר).
    יחד עם זאת המאמן שלך עושה כל כך הרבה טעויות בחודש האחרון שלנסות לתרץ את הכשלונות שלו ברכש שהגיע או הרכש שפוספס זה פשוט מגוחך.
    היה יכול להביא את קיין וגם את אמבפה אבל ברגע שהוא עולה מבחירה עם אוואנס ולינדלוף כמגן שמאלי(הוא אגב אומר שזה היה משיקולים טקטיים...)מול האלאנד ופודן אז זה מייתר כל דיון רציני על רכש כושל או מוצלח. מצטער.

    כשהיו לו אפס מגנים שמאליים כשירים בסגל והיה צריך להקריב שם מישהו אז עוד זרמתי עם הדיון הזה. במשחקים האחרונים? יש לו שחקנים מצוינים על הספסל שהוא לא משתמש בהם, חלק מהם רכש טרי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/10/23
  4. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,355
    לייקים שהתקבלו:
    2,630
    קיין זה אמנם שם בולט אבל רק אחד. מואני, תוראם, אוסימן. לא להביא חלוץ באנקר (עם כל ההערכה להוילנד) היה טיפשות.

    בכל זאת, הסגל שלכם על הנייר שווה הרבה יותר ממה שהוא שווה על הדשא ובטבלה.
    וכשזה המצב אין ספק שהאשם הוא קודם כל המאמן.

    השאלה העיקרית היא מה הסיכוי שהמאמן הבא יהיה מישהו שבאמת יודע לבנות קבוצה ברמה הזו.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    76,411
    לייקים שהתקבלו:
    26,088
    מין:
    זכר
    הסגל הזה לא שווה כלום. החל מברונו ורשפורד. בטח לא סגל שניתן לאימון בצורה שטן האח או כל מאמן רציני ירצו.
    ביום שבו טן האח חתם ולקח לעצמו סמכויות כדורגל מוחלטות, הוא נכשל. כאמור הוא הסתבך קשות בתפקידו חצי שעה לתוך משחק רשמי ראשון. מאז למעשה הוא נאבק עם פלסטרים על השרדותו וככה זה נראה. לפלסטר תוקף מוגבל והעונה הוא כבר מתרסק בגדול. חוץ מזה שההכנה הפיזית של הקבוצה היא לקויה כל הזמן. הקבוצה לא מסוגלת לעמוד בעומסים ובקצב של הליגה. שום יכולת התאמה.

    מדגיש כל מנג'ר במקומו היה נמצא באותו מקום עכשיו. אל תכנסו למערכת הזו. תנו לזה להרקיב ולהתרסק לחלוטין תחת גלייזרים. אז תרימו מהרצפה.

    Sent from my SM-S906E using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/10/23
  6. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    2,927
    לייקים שהתקבלו:
    200
    אלכסנדר הורדון\זלינסקי צודק.

    יש פה הזוי בפורום חוץ מקיי700 שחושב שראשפורד ופרננדס שחקנים לרמה הכי גבוהה???????????????
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,993
    לייקים שהתקבלו:
    7,020
    הסגל כמובן שווה יותר (אפשר לראות מה פוסטקוגלו עושה בטוטנהאם כבר בעונה הראשונה ועוד אחרי שאיבד את קיין הקיץ), אבל הוא עדין מוגבל.
    להוציא מעל 200 מיליון על מאונט בשנת חוזה, אוננה כשיש לך ביד את דה חאה שמוכן להישאר בחוזה מקוצץ והויילנד בקיץ שקיין על המדף זה להיתקע במקום, ובמציאות של הליגה שלנו שאתה מתחרה בקבוצות שכן מוציאות כספים בצורה נכונה זה ללכת מקצועית אחורה, ושוב את זה כתבתי לאורך כל הקיץ עוד לפני ששיחקנו דקת כדורגל אחת (שלא תחשוב בטעות שמדובר בדברים שנכתבים בדיעבד).
    אז אם בשנה שעברה סיימנו בטופ 4 אבל לא באמת היינו באיזור החיוג של ארסנל וסיטי, ודי ניצלנו עונת התרסקות של ליברפול שהיה ברור שלא תחזור וגם עונה פחות טובה של טוטנהאם שלפני שנתיים סיימה בטופ 4 לפנינו, אז העונה ליברפול וטוטנהאם התחזקו, ואנחנו במקום לקחת צעד קדימה ולהתקרב לארסנל וסיטי, לקחנו צעד אחורה.
    וזה גם המשך של הקיץ הקודם שרכשנו את אנטוני בסכום של 100 מיליון, כלומר אנחנו מדברים על סכום של 300 מיליון שהשתמשנו בו להביא שחקנים שכרגע הם במקרה הטוב שחקנים לרוחב.
    זה סכום מאוד משמעותי, שיכול היה לשפר את הסגל המאוד מוגבל שלנו.

    נ.ב
    עובדתית, ברגע שקאסמירו התחיל לשחק אצלנו שנה שעברה כל הקבוצה השתפרה משמעותית. תראה את ההשפעה של שחקן טופ אחד שאתה רוכש. אין לי ספק שדבר דומה היה קורה עם רכש של קיין הקיץ. אין לי ספק שעם בלם איכותי שגם מסוגל לשחק שני משחקים בלי להיפצע גם ההגנה תהיה טובה יותר בדיוק כמו שקרה כשמרטינז שנה שעברה היה בריא לתקופה ממושכת.
    אי אפשר בכל עונה לשרוף 100 הקיץ אפילו 200 מיליון על שחקנים לרוחב ולהגיד טוב יכולת האימון של טן האח תחפה על זה, כאילו אתה לא מתמודד עם מאמנים טובים לא פחות שאצלם הסגל כן משתדרג כל שנה...
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  8. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,355
    לייקים שהתקבלו:
    2,630
    מסכים עם הרוב. כסף נזרק לפח.
    ועדיין, כשמסתכלים עכשיו על הסגל - מאונט ואוננה פה בלי קשר לשאלה כמה הם עלו ביחס למחליפים. הסגל לא גרוע בכלל.
    זה הפער בין יונייטד לצ'לסי לדעתי.
    אצל צ'לסי קשה להצביע על אשמה של מאמן כי כשמסתכלים על הסגל אין לאף אחד מושג איך אמורים להרכיב 11 שחקנים למגרש.
    אצל יונייטד אפשר לשים הרכבים שלגמרי שווים מאבק על טופ4 (ויותר), אבל כלום לא עובד על הדשא תחת המאמן.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,218
    לייקים שהתקבלו:
    7,211
    הסגל הזה פחות טוב משל טוטנהאם ואני מאלה שפחות מחזיקים מטוטנהאם הנוכחית. למה הסגל הזה פחות טוב? כי הוא טלאי על טלאי. כשאתה מסתכל על רשימת השחקנים בו לא ברור מה השיטה ומה סגנון המשחק. מאונט רכישה הרבה יותר תמוהה מאשר אוננה בעיניי, ליונייטד לא היה צורך בשחקן כזה. הוילנד החתמה טובה מאוד בעיניי, הוא פשוט הגיע עם תג מחיר שאין לו איך לצאת ממנו טוב.

    זה לא סותר שיונייטד יכולה להיראות טוב יותר, פשוט התקרה שלה לא גבוהה ברמה שצריך לצפות לשיפור משמעותי. בשורה התחתונה, אין שם חלקים שיכולים להתחבר לשלם איכותי. למרות ההוצאות הכבדות, זה עדיין סגל שחסר לפחות 2-3 שחקני הרכב. זה אומר הכל על טן האח והשטויות שהוא עשה בשני הקיצים הקודמים.

    מה שכן, ברגע שזה קורה יותר מדי באותה מערכת, ברור שהמערכת רקובה והטיפול צריך להתחיל משם. היא גם זו שבחרה את טן האח.
     
  10. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    2,927
    לייקים שהתקבלו:
    200
    מה פתאום מאונט מיותר???? הוא 8 היברידי!
     
    one united אוהב/ת את זה.
  11. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    37,611
    לייקים שהתקבלו:
    6,531
    מה אני מפספס במה שמואני היה יכול לתת לי בדיוק כרגע?

    איך היינו יכולים להביא את אוסימאן בקיץ? יש הסבר לזה? פירוט לנוסחה שזה היה יכול להתקיים?
    עצם זה שמציגים לי רשימה של 4 שמות זו עדות טובה לכמה השוק חלוצים דליל עד לא קיים.
    קיין, אוסימאן.
    למה לא להוסיף גם את אמבפה? גם פספוס ענק שלנו. יא אללה מורטאו.
     
  12. one united Member

    הצטרף ב:
    ‏8/8/16
    הודעות:
    1,839
    לייקים שהתקבלו:
    306
    מין:
    זכר
    לא מסכים שיש "הרכבים ששוים טופ 4". יש שמות/סלבריטאים שמיצרים אחיזת עיניים לטופ 4 אבל תבדוק טוב טוב ותראה שלפחות בסיטי-ארסנל-ליברפול אתה לא מכניס כמעט אף שחקן להרכב שלהם, אתה חלש משמעותית גם בגזרת השחקנים.
    ......גם אני חשבתי שמאונט יתן הרבה יותר והתבדתי,קיוויתי ששחקן שלא ראיתי הרבה אבל עלה 100 מיליון יתן משהווווווו אבל הוא נותן כלום,אנחנו היום קבוצה בינונית ביום טוב וחלשה ברוב הימים האחרים, וזה עוד לפני הדברים ההזויים שהמאמן מנסה.
     
  13. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,355
    לייקים שהתקבלו:
    2,630
    קודם כל כתבתי סגל ששווה 'מאבק' על טופ4. ברור שיש נחיתות מול סיטי, והשאלה היא ארסנל-ליברפול-טוטנהאם-ניוקאסל (צ'לסי).
    מעבר לזה אני מודד את הסגל לפי איך השחקנים בו נראו לפני שהגיעו ליונייטד. לכן נדבר על הרכב-סגל כזה:
    4 וורלד-קלאס מובהקים: אוננה של אינטר, מרטינז של איאקס (וארגנטינה), וראן וקאסמירו של ריאל (CL בק-טו-בק-טו-בק).
    4 רכישות של סכומי עתק: אנתוני של איאקס, סאנצ'ו של דורטמונד, מאונט של צ'לסי, מגוויר של לסטר.
    2 כוכבי יונייטד מקומיים (שיש עליהם דיון, נכון): ברונו ורשפורד. לדעתי שחקנים שלגמרי ראויים להרכב של קבוצת טופ4.
    הרבה מאוד שחקנים שהיו נראים ברמת טופ פרמירליג בכל מדים שאינם של יוניטד.
    והרבה מאוד צעירים מוכשרים שבהחלט היו עשויים להפוך למשהו רציני אם היו בסביבה נורמלית.

    כמות השחקנים שנראו נהדר לפני או אחרי יונייטד ונראו רע ביונייטד פשוט גבוהה מדי.
    מבחינתי גם מקטומיני או ואן דה ביק עוד יכולים להתגלות כשחקנים ראויים.

    @k_700
    מואני בן 24, בעונה הקודמת כבש 23 שערים ובישל 17 (בגרמניה).
    הוילנד בן 20, בעונה הקודמת כבש 16 ובישל 7 (חצי באוסטריה חצי באיטליה).
    אם אתה צריך חלוץ להרכב לעונה הנוכחית בשביל קבוצה שנאבקת על טופ4 באנגליה, את מי אתה מעדיף ולמה?

    על קיין היה פייט מצד באירן אז הוא לא היה אפשרי. לבקש ממני לבנות נוסחה זה מגוחך.
    קשה מאוד להניח שיוניטד יכלה להביא את הוילנד ולא את אוסימן בקיץ, גם אם אוסימן יקר יותר.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    76,411
    לייקים שהתקבלו:
    26,088
    מין:
    זכר
    וראן וקזמירו זה בדיוק רכש של מועדון גדול חולה. שחקנים בירידה שלא הולכים לשרת אותך יותר מדי זמן. וראן בכלל עם בעיות כשירות, קזמירו כבר בדרך לאבד את הכושר שלו.
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    37,611
    לייקים שהתקבלו:
    6,531
    אהה הבנתי, בדקת כמה מואני כבש בשנה שעברה ראית את הדלתא מהויילן והחלטת שהוא מתאים לי יותר.
    אני רוצה ללמוד, לא ללמוד חשבון. לכן שאלתי אותך שאלה שמראש ציפיתי שלא תתן לי תשובה אליה.
    במה מואני תורם לי יותר כרגע. תרד איתי לפרטים.

    מה הויילן נותן לטן האח של העונה שעברה אני יודע, מבין וניתחתי כבר כמה פעמים בעבר.
    אגב, אנחנו רואים מעט מאוד מהמשחק שלנו מהעונה שעברה אבל לפחות במעבר רואים כמה הוא קריטי למעט שאנחנו מייצרים.

    לא מחזיק ממואני בכלל. מאוד מתאים לסגנון מסויים, צריך הרבה שחקנים שיפעילו אותו ואני מוכן לחתום שגם בפסז' הוא לא משחזר את המספרים שלו מהעונה שעברה. לא שווה את ההשקעה.

    אוסימן יקר יותר? בכמה יותר? תרשה לי לעזור לך.
    אוסימאן בקיץ היה עולה בערך 150 מליון אירו עם משכורת לפחות משולשת מהמשכורת הנמוכה שהויילן לוקח.
    וכל זה בהנחה שאוסימאן כל כך אהבל מוחלט שאתה יכול רק לשחד אותו עם הכסף שאין לנו והוא פשוט יגיע.
    מההתנהלות שלו בקיץ אתה מבין שהוא לא מתרשם מכל היונייטד והצ'לסי שחשבו להביא אותו. בצדק מבחינתו הוא טופ 10 באירופה כרגע ומחכה להזדמנות שתהיה משתלמת מקצועית עבורו, בלי סימני שאלה.

    אגב, 150 מליון אירו נטו זה פלוס מינוס מה שהיה לנו להוציא בקיץ וגם לזה היינו צריכים הרבה מאוד תמרונים.
    וזה מניתוח בסיסי ביותר בלי להתייחס למשכורת ולאורך החוזה.

    בקשר לספירת הוורלד קלאסים שלך.
    תוריד את וארן, קנינו באסט מוחלט שהיה אפשר להריח את זה שנה אחורה. קנינו אותו בהמון כסף הרבה אחרי השיא הפיזי שלו.
    אני עדיין לא בטוח שקאסמירו אחרי השיא הפיזי שלו.
    אנחנו די שלחנו אותו לשטחי השמדה לבד העונה הזאת בצורה ששיחקנו ובהרכבים ששמנו לידו.
    כתנאי לזה שהרבה דברים יחזרו להתחבר צריך שקודם כל המאמן שמנווט את הסירה יחזור לתפקד.

    לא מפתיע כשהמאמן שלך עושה בכל משחק את כל הטעויות אז חוזרים לדבר שוב על כמה ברונו וראשפורד אפסים ואת כל השאר צריך למכור כי ראנגניק "צדק".
    זה קלאסי האוהדים של יונייטד לא לפספס הזדמנות לפספס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/10/23