הפרמייר ליג, מח' 12: צ'לסי מארחת את האלופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏10/11/23.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    37,611
    לייקים שהתקבלו:
    6,531
    לא תודה על ההצעה הנדיבה, תשאר ותתפנק עם ״שחקן העונה״ שלך.

    הייתי אבל שמח מאוד מכשרון כמו לאביה.
     
  2. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,820
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    תוציא שניה את הציטוט שלך על זה שהחתמנו שחקן פצוע. נראה לי אתה היחיד שיודע להשתמש בפיצ׳ר.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    37,611
    לייקים שהתקבלו:
    6,531
    הפציעה שלו בעיה, הכשרון מעולם לא היה בעיה.
     
  4. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,993
    לייקים שהתקבלו:
    7,020
    בקיץ היו 2 אפשרויות:

    אופציה ראשונה, להוציא הרבה כסף על קיין (ואני הייתי הולך גם על טוראם שהיה שחקן חופשי וככה היינו סוגרים לעצמנו את הבעיות בחוד, כבר בינואר טענתי שצריך לעשות על טוראם מהלך ולנצל שהוא לא מאריך חוזה כדי להביא אותו במחיר נמוך, אבל הגלייזרים סגרו את הברז והעדיפו לירות ברגל שלנו רק עם שחקנים בהשאלה או בשמו המקצועי וחהורסט) ועם יתר הכסף לנסות לעשות מה שאפשר ואולי אם תהיה מכירה של שחקנים (מגוויר, מקטאומני) לרכוש עוד שחקנים.
    וכן, זה אומר שדה חאה נשאר בחוזה מקוצץ ואין אוננה (עד עכשיו לא רק שאין הבדל גדול אלא אוננה עם פתיחת עונה רעה וגם 0 תרומה במשחק הרגל שלכאורה היה אמור להיות פרמטר שהוא משדרג אותנו בו), זה אומר שמאונט לא בא כדי "להחליף את אריקסן" (מה שלא קרה עד עכשיו, בדיוק להפך אריקסן היה טוב יותר והועדף על פני מאונט), וזה אומר שאין כישרון כמו הויילנד אבל מצד שני יש חלוץ שכבר העונה מביא 20 - 30 שערים ולא מגיע למחזור 13 עם אפס שערי ליגה.
    מה זה כן מביא לך? כמו בעונה שברונו הגיע, כמו בעונה שראשפורד התפוצץ, כמו בעונה שעברה עם קאסמירו, זה מביא לך שחקן טופ קלאס שיכול לתת לך שערים ונקודות גם במשחקים פחות טובים, שיכול לכבוש ולתת לך ביטחון בתחילת משחקים או לחילופין לעזור לך להרוג משחקים, ושלא תגיע למצב שכל משחק ליגה העונה זה התקף לב עד השנייה האחרונה גם כשאתה מוביל.

    אופציה שנייה, לא להביא את קיין, אבל לרכוש שחקנים בעמדות חלשות. למשל מגן כי פתחנו את העונה בלי מגן אחד איכותי (ובלי הפציעה של שואו שגרמה לנו להביא את רגילון זה גפ היה נשאר ככה), למשל קשר אמצע כי רק קאסמירו בקישור מסוגל ללחוץ (גם הגנתית וגם להתמודד עם לחץ), למשל בלם כי התחלנו עם מרטינז אחד שסיים את העונה בגלל פציעה ולידו 3 בלמים שהם לא ברמה הנדרשת, וכמובן חלוץ.

    אז מה טן האח עשה? הוציא את רוב הכסף על שחקן טופ קלאס? לא. פיזר את הכסף בין שחקנים בעמדות חלשות? לא. הלך על האופציה השלישית. הוציא את הכסף על שחקנים לרוחב בעמדות לא בעיתיות אצלנו והפקיר את העמדות הבעיתיות.
    הביא שחקן שנמצא בירידה שבתקופה שבלט שיחק בעמדה הכי איכותית בסגל שלנו (קיצוני שמאלי, איפה שמשחקים ראשפורד וגראנצ'ו) ופתאום היה אמור להפוך לכאורה ל"8" ועוד בסכום של 65 מיליון בשנת חוזה, הביא שוער שהוא לא באמת שדרוג על דה חאה בתוספת של 50 מיליון, והביא חלוץ שהוא סופר כישרוני אבל בוסר ב - 75 מיליון. כלומר הוציא כמעט 200 מיליון על שני שחקנים לרוחב בעמדות שלא היו בעיתיות אצלנו ועל חלוץ שגם אם הוא כישרוני הוא לא מה שהיינו צריכים בקיץ הנוכחי.

    ושוב, כתבתי הכל בקיץ, אבל הנביא שעכשיו כבר הספיק להתהפך על טן האח, ופתאום הוא לא החזיק ממאונט (שכח ששלח כאן סרטון מאיזה משחק חסר חשיבות כדי להראות כמה הוא איכותי והתווכח עם חלק מאוהדי צ'לסי עליו כל הקיץ), ופתאום הוא לא החזיק מאוננה (שכח שהביא לכאן אחרי כל הטעויות בתחילת העונה גרפים שמלמדים שהוא בכלל טוב מדה חאה בהכל חוץ מזה שכל משחק הוא עושה בין טעות לשתי טעויות של שערים ישירים באשמתו), יצא לקמפיין שלם כדי להראות שמדובר ברכש גאוני של טן האח של שחקנים שמתאים לכדורגל שלו, בזמן שהיה ברור לכל מי שלא אונס את המציאות, כי מדובר בשחקנים מוכרים שכולנו רואים, שבמקרה הטוב הם יהיו מעט טובים יותר מאלה שהחליפו (שלא היו בכלל הבעיה המרכזית שלנו בשנה שעברה), ובמקרה הרע יהיו שחקני רוחב שבוודאי לא יצדיקו את הסכומים שהוציאו עליהם.
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    37,611
    לייקים שהתקבלו:
    6,531
    נתייחס רק לדבר אחד ממצבור השקרים והקשקושים שכתבת(ששום דבר מהם לא נכון).
    יש איזה סימוכין עובדתי לטענה שלך שבכל משחק הוא עושה בין טעות לשתי טעויות של שערים ישירים באשמתו? מקווה שלהדוף כדור לקרן לא נרשם אצל עו"ד משה אוחיון כטעות במילון.
    מחכה לטבלה כדי שאבין עד כמה אני לא הבנתי את האירוע בזמן אמת.

    אגב, אני עדיין מחזיק מאוננה. למה ללכלך ולהאשים אותי ששיניתי את דעתי?
    אני גם מחזיק ממאונט, מאמראבט ומהויילן.

    טן האח אכן עושה עבודה זוועתית בכל המישורים העונה. זה לא נקרא להתהפך ואני לא צריך שתחמיא לעצמך שגרמת למישהו לראות את האור.
    אתה שופט מאמן בדיוק על סמך הפעולות שהוא עושה והדברים שאומר. כשהוא יעשה דברים טובים אציין את זה, כשהוא יעשה דברים רעים שיובילו לתוצאות רעות אני אגיד גם את זה. כרגע, אין כמעט זכר למאמן מהשנה שעברה.

    אנשים פה מנסים באדיבות לעזור לך להפנים שלא היה עוזר לך הרבה אם היה פה קיין ועדיין היית תלוי באוואנס, לינדלוף וקשר שישחק מגן שמאלי עם אריקסן באמצע ומארסיאל כחילוף ראשון.
    אתה מסרב להכיר בזה. לא יעזור לך גם אם המאמן שלך היה מנסה ללחוץ קבוצות עם אריקסן ב-6, מקטומיני מאחורי קיין וסגנון המשחק שלך היה לזרוק כדורים ארוכים קדימה.
    כן, קיין בסגנון הזה היה כובש מעט יותר(אגב, לקיין יש לא מעט עונות באנגליה שפתח רע את העשרה משחקים הראשונים שלו). מנצ'סטר יונייטד בצורה הזאת לא הייתה משיגה שום דבר משמעותי מעבר למה שהשיגה העונה.
    חבל שזה לא הופנם עדיין. למרות שהוא רכש טופ קלאס(לא תחליף כבר את המינוח המאוס הזה?).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/11/23
  6. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,993
    לייקים שהתקבלו:
    7,020
    שוב, השאלה היא לא האם הויילנד הוא כישרון איכותי או לא.
    זרקו כאן כמה שמות של חלוצים צעירים בקיץ, ואני טענתי שמכולם הויילנד, לטעמי, הכי מרשים והכי איכותי.
    השאלה היא מה הצרכים של מנצ'סטר יונייטד. והצרכים שלנו כמועדון, אחרי עונה של 58 שערי ליגה (וזה בעונה חריגה של ראשפורד שהיה ברור שלא תחזור), היא חלוץ של 20 שערי ליגה וצפונה בעונה, מה שקיין מביא שנים על גבי שנים גם בקבוצות פחות טובות של טוטנהאם.

    אנחנו לא מנצ'סטר סיטי, שיש לך מכונת שערים כמו הולאנד, אז אתה יכול להביא שחקן חסר ניסיון כמו הויילנד או אפילו אלברס (למרות שהוא הגיע לסיטי כשהוא מבוגר בשנתיים מהויילנד), ואז אתה מניח על הכתפיים של החלוץ חסר הניסיון הרבה פחות משקל ולחץ.
    אנחנו מועדון שמהרגע הראשון כל הלחץ על הכתפיים של הויילנד, שהוא נדרש לשחק בכל דקה שהוא כשיר, שבגלל שהוא החלוץ הראשון הציפיות ממנו גבוהות כי כל החטאה שלו יכולה לעלות לנו בנקודות בקבוצה כמו שלנו.
    עכשיו תוסיף לזה את העובדה שהויילנד התחיל את העונה עם פציעה בגב, כלומר לא עשה הכנה עם המועדון, נכנס לשחק כשהעונה כבר תוך כדי תנועה, ותקבל מועדון שכבש 13 שערים ב-12 משחקי ליגה (ההתקפה ה - 14 בטיבה בליגה!) כשהחלוץ הבכיר שלה הויילנד יתחיל את המחזור ה-13 עם 0 שערים ו 0 בישולים בליגה.

    ולא כתבנו מילה על העובדה ששילמנו על הויילנד בסביבות 75 מיליון יורו, כלומר לא מדובר באיזה מחיר נמוך שאז אפשר לומר שהוא יכול להתברר כגניבה, אלא מחיר גבוה שכשאתה משלם אותו אתה בעצם הופך את אותו השחקן לאיש המרכזי שלך בהתקפה עם כל הלחץ והציפיות של זה.
     
  7. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    2,927
    לייקים שהתקבלו:
    200
    קיי700 היקר ,הבקעת 58 שערים ,היה לך חלוץ טבעי אחד בסגל שהוא רכיכה מזדיינת בתחת פחות טובה מסולנקה\מאופאי\הכנס שם של חלוץ בינוני.

    היה צריך קיין או לא?
     
  8. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    37,611
    לייקים שהתקבלו:
    6,531
    אם היית נותן לי אפשרות מעשית להשיג את קיין(שהיה באמת רוצה לבוא לפה), אז כן. אתה לא אומר לא לקיין.
    כמו שאתה לא אומר לא לפאלהינה או לדה בריינה. אבל אני לא משחק במנג'ר.

    האם התוצאות בשטח היו שונות בהכרח כשככה טן האח מנהל את הסגל ומארגן את הקבוצה על המגרש?
    לא.

    בדיוק סיימת החודש 160 דקות בלי לייצר לחלוץ שלך מצב הבקעה אחד.
    אתה בתחתית הליגה בכל טבלאות הXG ויצירת המצבים. חלוץ תותח מקדימה לא היה משנה לי הרבה.
    אולי שער חשוב פה ועוד נצחון שם, לא מעבר.
    בסוף דברים מתיישרים. כשהכדורגל לא טוב, ההרכבים מזעזעים, ההתעלמות משחקני רכש אחרים ברורה אז גם התוצאות בשטח רעות.

    אנחנו כרגע מקום 6 רק בגלל שיצא לנו מסביב לדרבי לפגוש את הקבוצות החלשות בליגה.
    בחודש וחצי הקרובים אנחנו נכנסים למוד "שואה" עם ניוקאסל, צ'לסי, ליברפול, ווסטהאם, וילה ואפילו אברטון(שנמצאת בכושר) במשחק הקרוב.
    שם כבר לא יהיה אפשר לשקר יותר. אם הכדורגל הזה ימשיך אני לא יודע אם הוא מגיע למשחק מול וילה.

    אגב, למשה אוחיון היה ברור בקיץ שראשפורד לא ישחזר את העונה האחרונה שלו(למה הוא לא רשם את זה בבירור?). אז תתנו לי לעזור לכם קצת.
    אתם בטח זוכרים שבעונת 21-22 הארי קיין פתח את אותה עונה עם שער 1 ב-14 מחזורים ראשונים(שיחק ב-13 משחקים מה-14).
    וזו כמובן לא העונה הראשונה בקריירה שלו שהוא פותח אותה רע.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/11/23
  9. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,993
    לייקים שהתקבלו:
    7,020
    עזוב אתה לא מבין בכדורגל, עוד 20 או 30 שערים בעונה לא היה מביא אותך לשום מקום.
    המטרה בכדורגל היא לא להבקיע וזה לא תורם בכלום.
    הפסקתי לספור את המשחקים שנה שעברה שליברפול וסיטי הסריחו את הדשא, ואז סאלח והולאנד עשו מהזדמנות וחצי שני שערים וגמרו את המשחק. או אחרי שסיטי וליברפול שיחקו רע, כבשו שער בסיומת אדירה ואז פתאום כל הקבוצה מקבלת ביטחון וכל המשחק מתהפך. או גמרו לבד משחקים שבלעדיהם הקבוצות היו יכולות להסתבך.
    סקורר ברמה הזאת יכול לשנות לך את כל הקבוצה. לפעמים זה לא מספיק אבל לטעון שקיין לא היה עוזר? לא היה משנה דבר? עד כמה אפשר לגנוב דעת?

    הצביעות הכי גדולה היא שכל הקיץ ה"נביא" הסביר לנו שטן האח עשה עונה אדירה, לא טובה, לא בסדר, לא סבירה, אדירה. אם העונה באמת הייתה אדירה, אז אם אתה מוסיף את קיין לאותה קבוצה שעשתה עונה אדירה והבעיה שלה הייתה בעיקר בסיומת, מה אתה מקבל? קבוצה ששברה את שיא ההפסדים לתחילת עונה ליונייטד מאז 1945 כמו הקבוצה הנוכחית?

    מה היה קורה אם קיין היה אצלנו היום? לא יודע. אני לא נביא כמו אחרים. אבל לטעון בוודאות שכלום לא היה משתנה? כמו בכל הדיונים על הרכש בקיץ זאת גניבת דעת ואונס של המציאות כדי להתאים לאג'נדה של הכותב. לפעמים שחקן איכותי משדרג לך את כל המועדון ומרים את כולם כמו קאסמירו שנה שעברה או ברונו שהגיע בזמנו. קיין גם מרגיש באופי כמנהיג אז אולי גם מנטלית לא היינו נשברים בקלות כל כך גדולה כמו שאנחנו נשברים השנה, לא מעט בגלל שברגע שאנחנו חוטפים שער בליגה אנחנו יודעים שהסיכוי שלנו לנצח הוא קטן כי אנחנו חסרים סיומת בהתקפה.
    אבל זה היה הצעד הנכון בקיץ, הצעד שמועדון כמו שלנו אמור לעשות, ולא לנסות לאנוס את המציאות עם אוננה ב-50 מיליון רק כי יש לו משחק רגל טוב או מאונט ב-65 מיליון בעונת חוזה רק כי יש מצב שהוא יכול להפוך לקשר "8" או להביא חלוץ צעיר ובוסר עם תג מחיר של 75 מיליון ולהפיל עליו את כל הציפיות והלחץ של מועדון כמו שלנו ואז להיות מופתע שאנחנו עם 13 שערי ליגה אחרי 12 משחקים ושאוננה ומאונט שדרגו אותך אפסית משנה שעברה...
     
    MaxAaRons אוהב/ת את זה.
  10. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    37,611
    לייקים שהתקבלו:
    6,531
    מתי סיטי וליברפול בשנתיים האחרונות עלו עם הרכבים ברמה של מה שאתה מעלה?(אוואנס?)
    מתי הם באמת שיחקו רע כמו שאתה משחק? יש לך משחק אחד להציג לי של ליברפול מול יריבה חלשה כמו למשל המשחק שלנו מול שפילד או ברנטפורד?
    כשליברפול משחקת רע היא עדיין יוצרת מצבים, אפילו מצבים טובים. ואז סלאח מנצח את המשחק.

    כשקיין יכנס לקבוצה הזאת זה יראה בערך כמו קיין שפתח עם טוטנהאם הגרועה של לפני שנתיים. ראיתי אז כמה זה עזר להם.


    אתה גם שוב חוזר על הלינק הזה בין העונה הראשונה של טן האח ולעונה השנייה כאילו אין עוד פאנצ'רים שקרו בדרך פרט לזה שלא הבאת "חלוץ טופ קלאס".
    אתה יודע, מאמן X יכול להיות מצוין בעונה נתונה וזוועה בעונה שלאחריה. אין חוק המשכיות בטבע.
    העונה הראשונה של קונטה בטוטנהאם הייתה טובה, העונה השנייה? רעה.
    העונה הראשונה שלו בצ'לסי הייתה מצוינת, אחר כך? דברים התפרקו.

    העונה הקודמת של קלופ הייתה רעה מאוד, בכל היבט כמעט(פרט לחודשיים בסוף כשהליגה בגארבג' טיים), עונה לפני זה? מצוין.

    אתה יודע, הם לא רובוטים מאמנים, הם טועים הרבה, מנסים, מאבדים את עצמם תחת הלחץ והחיסורים.
    בוא תהיה מעט קוהרנטי עם הטענות.
    מחכה לטבלה ולמספרים האמפיריים עם אוננה. אל תאכזב אותי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/11/23
  11. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    2,927
    לייקים שהתקבלו:
    200
    מה הבעיה להגיד טעיתי ואוננה שוער מזעזע?
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    37,611
    לייקים שהתקבלו:
    6,531
    שהוא נראה טוב בחודש האחרון והוא לא מתקרב להיות האפס שאתה ומשה מציגים פה?

    כתבתי לאורך כל הקיץ שאני לגמרי מבין ואפילו מסכים עם הטענה שאין הצדקה לשלם סכומים מטורפים על שוער בכדורגל העולמי.
    42 מליון זה עוד בגבול הסביר לקבוצה גדולה באנגליה. 76 מליון זה לא.

    מבחינתי אוננה זה גם מחשבה על הלונג טרם(בניגוד לדה חאה, שבשיאו הוא שוער הרבה יותר טוב מאוננה אבל הוא על מסלול התרסקות לינארי ברור. ויותר מגג עונה לא יציבה איתו לא היית סוחב גם אם היית מרפד את כל ההרכב בבינגויים). אתה לא מביא אותו ושופט אותו לפי מה שיתן לך בתקופת בנייה אלא מתוך שאלה האם הוא מספיק טוב בשבילך גם לקבוצה טובה בעתיד? ומבחינתי התשובה היא חד משמעית כן.
    פתח רע, בחודש האחרון הוא מצוין, כולל משחקים שהוא מציל לך נקודות או מביא לך נצחון עם הצלת פנדל בשנייה האחרונה של המשחק.


    רחוק מאוד מהשקר של משה אוחיון, שברור לו שאין לזה שום סימוכין אבל למה לא לזרוק שקר באוויר ולתפוס לייק ממטורלל כמוך אם אפשר?.
    אני מחכה, תראו לי בבקשה מספרים שמראים לי שמדובר בשוער ששווה שער-2 במשחק או שוער שבכלל נמצא בחלק התחתון של השוערים בליגה.

    הוא לא משדרג אותי כרגע על אף המשחק רגל שלו? נכון. כי אין שום חשיבות למשחק רגל כרגע בקבוצה אנחנו במוד השרדות. פותחים משחקים עם בלם בן 35 שלא קשור לליגה הזאת ולידו ברוב הזמן ליצן ועם קישור שלא מחזיק מים מול אף קבוצה.
    המשחק שלנו זה לזרוק כדורים למעלה ולקוות לטוב.
    כשאתה לא מבין את המשחק אתה ישר מאשים את השוער או את זה ש״אין לך הארי קיין בקבוצה״.
    כאילו היית היום בזנב של סיטי איתו.
     
  13. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    2,927
    לייקים שהתקבלו:
    200
    לא משדרג בכלום.
    שוער מטומטם ומועד לפורענות ,עשה מספר טעויות סטייל פביאן ברטז מפתיחת הקריירה שלו פה.
    למאמן הבא אין מה למכור עם הליצן הזה.

    משחק הרגל שלו גם מאעפן.
     
  14. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    37,611
    לייקים שהתקבלו:
    6,531
    ומה עם דה חאה, לא עשה טעויות של ברטז בשנה האחרונה?
    אבל עזוב השוואות משעממות.

    מה היה נותן לך דה חאה בעוד שנתיים? 3? שנה וחצי? אתה באמת לא מסוגל לזהות את המגמה שהקריירה שלו הולכת אליה?

    משחק הרגל שלו הרבה יותר טוב משל דה חאה. חיפוש של שנייה וחצי יוכיח לך את זה.
    האם אתה משתמש בזה מספיק? לא. אבל לא בגללו.

    לא יודע למה אני מאמץ לשכנע מישהו שחושב שאנגה הוא המאמן השלישי הטוב בעולם, דה זרבי הוא כל מה שאני צריך כדי לחזור למסלול ההצלחות, וורד פראוס= צ׳אבי, ראשפורד= קיירון דאייר, דארווין נונייז= בנטקה ושגראבנברח על סמך מה שהראה העונה הוא בלוף מהדהד.
    קרב אבוד מראש.
     
  15. MaxAaRons Member

    הצטרף ב:
    ‏14/11/22
    הודעות:
    2,927
    לייקים שהתקבלו:
    200
    תתבייש לך כי הנך מפיץ פייק ניוז על איש תמים.
    מי שלא חושב שראשפורד הוא וולקוט\יאנג משופר אין לו קשר לענף.
    וזה כולל כל משתמש כאן\טוויטר\רדקפה\תאילנד. מה לא נכון בזה?
    וורד פראוס בהחלט שחקן נהדר ,ממצטייני העונה בליגה מה לא נכון בזה? ,אני אמרתי שדה זרבי יכשל ביונייטד\צלסי המעוררות רחמים.
    אבל לא בטופ 3 ,אין שום סיבה שלא יצליח בטופ 3 עם השיטה שלו.
    דרווין נונייז מחמיצן כרוני,מה לא נכון בזה ?

    גראבנרח כיכב בליגה האירופית נגד קבוצת פח ,ויש לו מעט דקות בליגה.
    היה פח נגד לוטון,נברטון,ברייטון ששם שיחק נתח משמעותי של דקות ,מה לא נכון בזה?
    בבאיירן לא היה נראה אפס?
    מספיק כבר יא שמעאק.
    ***אל תנצל את זה שאני מעריץ שלך.

    אגב ,50 מיליון ליש"ט על שוער חולה נפש ,כשאתה יכול להאריך לדה חאה בשכר חייל זה לא הדבר הנכון כלל וכלל אדוני.