הרשת מסוכנת גם למבוגרים

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י בית"רי מלידה, ‏11/1/05.

  1. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    הרשת מסוכנת גם למבוגרים

    קבוצת נשים מאיזור השרון נהגה להיפגש עם גברים נשואים דרך האינטרנט, ואז לסחוט אותם באיומים

    דורון נחום
    9/1/2005 18:51

    שוטרי תחנת גלילות חשפו קבוצה של חמש נשים מאיזור השרון, שעל פי החשד נהגה לסחוט גברים נשואים דרך האינטרנט. על פי המשטרה, הנשים נהגו ליצור קשר עם גברים בצ'טים שונים, להיפגש עמם, לאיים עליהם כי יחשפו את דבר המפגש החשאי ולדרוש תשלום תמורת שתיקתן.

    הפרשה נחשפה לאחר פגישה אקראית באינטרנט בין אישה תושבת רמת השרון בשנות הארבעים לחייה לבין גבר בשנות השלושים לחייו ממרכז הארץ. השניים שוחחו בצ'טים באמצעות תוכנות אינטרנט שונות. לאחר מכן נותק לזמן קצר הקשר בין השניים, אך האישה החלה להטריד את המתלונן ובני משפחתו בביתו ובמקום עבודתו ואף דרשה שישלם לה אלפי שקלים.

    "החקירה החלה בעקבות תלונה של הגבר", סיפר רב פקד נמרוד דניאל, ראש משרד החקירות בתחנת גלילות. "האיש, נשוי עם ילדים, ביקש להתלונן כי נסחט ע"י מספר נשים. בעדותו סיפר כי במהלך שיחות צ'ט עם האישה תושבת רמה"ש, התהדק ביניהם הקשר ואף נפגשו. לאחר שהתחרט על מעשיו החלו הסחיטות".

    על פי חשדות צירפה האישה את ארבעת חברותיה למעשי הסחטנות שלה. הארבע התחברו לגבר באמצעות האינטרנט בשמות שונים, תוך כדי התחזות, ואף הן החלו לסחוט אותו.

    במשטרה מאמינים כי זו איננה הפעם הראשונה בהן הנשים מבצעות את התרגיל הזה. גורם במשטרה מסר: "אנו בהחלט בודקים אפשרות לפיה הנשים צדו להן באינטרנט גברים בעלי משפחות ונשואים, פיתו אותם ואז סחטו אותם. בשלב זה אנו מאמינים שישנם גברים נוספים אשר פוחדים להתלונן עקב חשש שחשיפת הפרשה תשפיע על חייהם האישיים".

    החשודה המרכזית אף היא נשואה וכלל לא ברור אם בעלה ידע על מעלליה וחברותיה. מחר תובא לביהמ"ש השלום בת"א, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרה להמשך צורכי חקירה.

    http://www.nrg.co.il/online/10/ART/851/197.html