התחזית בחסות, עונת 2009/10

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏8/8/09.

  1. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    1. מכבי חיפה.
    2. הפועל תל אביב.
    3. בית"ר ירושלים.
    4. הפועל באר שבע.
    5. מכבי תל אביב.
    6. בני יהודה.
    7. מכבי נתניה.
    8. מכבי פתח תקווה.
    9. מ.ס אשדוד.
    10. הפועל רמת גן.
    11. הפועל חיפה.
    12. בני סכנין.
    13. הפועל פתח תקווה.
    14. הפועל עכו.
    15. הפועל רעננה.
    16. אחי נצרת.
     
  2. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    1. הפועל ת"א - כמה שקשה לי לרשום את זה ולחשוב ככה... אבל זו האמת. הקבוצה עם הסגל הטוב בליגה תחזיר את האליפות לצד הלא נכון בתל אביב.
    2. בית"ר ירושלים - שומי מאמן, סגל מצויין, ירוצו חזק בצמרת ויסיימו שניים.
    3. מכבי חיפה - ייאבדו את התואר אחרי שנה אחת בלבד. הסגל שהספיק שנה שעברה בעונה קלה יחסית לא יספיק בעונה קשה יותר.
    4. מכבי ת"א - הצעירים התוססים יעשו את הטובה ויחזירו את מכבי לצמרת.
    5. בני יהודה - ראינו את הפונטנציאל שטמון בשחקנים של גיא לוזון עוד בטרום העונה באירופה והם ימשיכו אותו גם בליגה.
    6. הפועל באר שבע - גיא עזורי בנה סגל יחסית טוב שיספיק לחלק העליון של הטבלה.
    7. הפועל חיפה - עונה טובה יחסית.
    8 . מועדון ספורט אשדוד - אותה אשדוד כמו תמיד... התקפה טובה אבל החלק האחורי על הפנים. עונה רגילה כמו תמיד.
    9. הפועל רמת גן - עונה טובה ביחס לציפיות.
    10. מכבי נתניה - עזיבת השחקנים תעשה את שלה.
    11. בני סכנין - עונה סבירה מינוס של ערן קוליק. אמנם הוא לא בחלק העליון אבל גם לא היה בקרבות התחתית.
    12. מכבי פ"ת
    13. הפועל פ"ת
    14. אחי נצרת
    15. הפועל עכו
    16. הפועל רעננה
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/8/09
  3. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    השוערים יהיו מאייבי והרוש, קוז'וקין לא יהיה המגן הימני הפותח אלא אלברז, דאריו פרננדס הושאל לעונה אל אריס סלוניקי ושכחת את ויסה ומויאל שיהיו שחקני הרכב חשובים.

    -----
    מה שמסתמן לפי הדעות של כולם כאן שהשלישיה הראשונה תהיה הפועל ת"א - מכבי חיפה - בית"ר כאשר בני יהודה - הפועל ב"ש - מכבי ת"א יהיו בצמרת אבל "לא מזיקות".
    למרות שקשה מאוד לנחש בליגת העל, יש לי הרגשה שלא נראה הפתעות גדולות בצמרת למעט אולי מכבי ת"א ובני יהודה שיש להם את הפוטנציאל לרוץ חזק.
    רעננה ועכו לא דורגו מעל 14 למעט אוהד רעננה, לפי הסגל שלהם אנחנו עוד נוכל לחזור לימים שבהם היינו רואים בליגת העל תוצאות גדולות.
     
  4. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. הפועל ת"א
    2. מכבי חיפה
    3. בית"ר ירושלים
    4. בני יהודה
    5. מכבי ת"א
    6. הפועל ב"ש
    7. מ.ס אשדוד
    8. מכבי נתניה
    9. מכבי פ"ת
    10. הפועל חיפה
    11. הפועל פ"ת
    12. בני סכנין
    13. הפועל ר"ג
    14. הפועל עכו
    15. אחי נצרת
    16. הפועל רעננה
     
  5. אבי סנדור Member

    הצטרף ב:
    ‏24/6/05
    הודעות:
    910
    לייקים שהתקבלו:
    414
    1. מכבי חיפה.
    2. הפועל תל אביב.
    3. בית"ר ירושלים.
    4.בני יהודה
    5.מ.ס אשדוד
    6.מכבי ת"א
    7.מכבי פ"ת
    8.הפועל באר שבע
    9.מכבי נתניה
    10.בני סכנין
    11.הפועל פ"ת
    12.הפועל רעננה
    13.הפועל עכו
    14.הפועל חיפה
    15.הפועל רמת גן
    16.אחי נצרת


    http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/drunk.Xxx
     
  6. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    התחזית שלי לעונה הקרובה:

    רמת הכדורגל תמשיך לרדת (אם זה אפשרי), 200 צופים במשחקים בין רעננה/עכו ודומיהן, מינימום 4 מנג'רים יפוטרו אחרי מקסימום שלושה חודשים, הנבחרת תסיים את הבית במקום השלישי - אבי לוזון לא יודה שמדובר בכישלון וימשיך לדבר על התקדמות, הנבחרת תוגרל למוקדמות היורו 2012 לבית עם איטליה, פורטוגל, שבדיה וסרביה ויודיע שיש לנו סיכוי נהדר ושכל יתר הנבחרות בבית הן בינוניות, כולל איטליה, שהליגה שלנו חזקה יותר משלה.
    דרור קשטן ימשיך לעוד קמפיין.
    שוטרים ימשיכו להכות אוהדים, אוהדים ימשיכו להכות זה את זה.
    מחירי הכרטיסים ימשיכו לנסוק, קבוצות ימשיכו לשלוח לגביע הטוטו את המחליפים של המחליפים.
    הגדלת הליגה תתברר ככישלון מהדהד, שיטת צמצום הנקודות ב-50% לאחר שני סיבובים תביא לאי צדק מוחלט, לוזון ידבר על גאונות ושמנכ"ל הפרמיירליג והלה ליגה הספרדי התרשמו מאוד ממבנה הליגה ושהם שוקלים במלוא הרצינות ליישם זאת בליגות שלהם.
    מכבי תמשיך לדבר על בנייה, גוטמן ימשיך להתבנקר למרות סגל התקפי אולי הכי יצירתי בליגה, יצחק שום ימשיך להזכיר בכל ראיון איתו גם אם יהיה לכבוד יום הזיכרון/יום השואה על כך שהעפיל ל "צמפיון ליג", שייע פייגנבויים יגיד 50 פעמים במהלך העונה ש "בושה שבליגה של 16 קבוצות אין מקום לשייע", האלופה החדשה תשעמם לנו את התחת, 4 זרים שהפגינו יכולת סבירה בקבוצות תחתית/אמצע טבלה יעברו לקבוצות הצמרת תמורת שכר גבוה פי 4 מהשכר הנוכחי שלהם (ע"ע קולמה).

    יהיה שמייח.
     
  7. Beitar Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/06
    הודעות:
    532
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דיון הנאחס הרשמי?

    1) בית"ר ירושלים - בסה"כ יש המשכיות מבחינת סגל השחקנים מהעונה הקודמת וגם לשום יש כבר לא מעט ניסיון בליגה שלנו בכלל ובבית"ר בפרט. אליפות השנה בהחלט תהיה קשה להשגה, אבל אם אני לא אאמין אז מי כן?

    2) מכבי חיפה - בלא מעט משחקים בעונה שעברה, האלופה לא הרשימה, אבל בטוח שמול רעננה / עכו ואחרות היכולת של חיפה תספיק כדי להתמודד בצמרת ועד המחזורים האחרונים להיות היריבה העיקרית של בית"ר בדרך לאליפות.

    3) הפועל ת"א - עשו ממנה "גלקטיקוס" וכל קבוצה שזוכה לתואר הזה בכדורגל שלנו לא מצליחה לממש את הציפיות ממנה עד הסוף. בכל זאת, ברמה של הליגה שלנו, הפועל תהיה אחת הבולטות ותשיג, כמו בכל שנה, את הכרטיס לליגה האירופית.

    4) בני יהודה - גיא לוזון תמיד מאמין בקבוצה שלו, שמורכבת מלא מעט שחקנים כשרוניים עם פוטנציאל גדול לצמרת הכדורגל שלנו. ההימור שלי הוא שבני יהודה תסתפק בעוד עונה של מקום 4. יחסית למועדון הזה - זה עוד הישג לא קטן.

    5) מכבי ת"א - עונה סבירה + לקבוצה של נמני. ניצחונות מול הקבוצות הקטנות-בינוניות ברוב שלבי העונה, אבל מול בית"ר, חיפה והפועל ת"א - יראו שמכבי נופלת מכולן.

    6) מכבי פ"ת - רוני לוי, בשקט בשקט כמו שרגילים לעשות במועדון הזה, יוביל את הקבוצה שלו לפלייאוף העליון, אבל לא יותר מזה.

    7) מ.ס. אשדוד - כובשים הרבה גולים, סופגים הרבה גולים - אבל בסופו של דבר אשדוד טובה יותר מול העולות החדשות והקבוצות שפחות או יותר, על הנייר, ברמה שלה או מתחת אליה.

    8) מכבי נתניה - אמנם נחלשה, אבל לא תסתבך במאבקי התחתית.

    9) הפועל ב"ש - לא צריך להגזים ולקבוע שב"ש תלך חזק לצמרת הליגה שלנו כבר בעונה הראשונה שלה בליגת העל אחרי כמה עונות בלאומית. אני מאמין שהיא תסיים בסביבות מקום 8-10.

    10) בני סכנין - תצליח להישאר בסופו של דבר בחלק האמצעי של הטבלה.

    11) הפועל חיפה - "צמרת" הפלייאוף התחתון.

    12) הפועל פ"ת - לאורך העונה תעלה ותרד מתחת ומעל הקו האדום, כשבסופו של דבר תיחלץ מהירידה.

    13) אחי נצרת - בזכות הקהל שלה תצליח להישאר בליגה בסופו של דבר.

    14) הפועל ר"ג.
    15) הפועל עכו.
    16) הפועל רעננה.
     
  8. kfiros Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/07
    הודעות:
    1,649
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לעניות דעתי, הדיון הזה מקדים את עצמו בשבוע לפחות.. יכולים להתרחש עוד מספר שינויים עד תחילת הליגה, יש די הרבה שחקנים מתנדנדים וקבוצות שטרם השלימו את בניית הסגל. בכל מקרה התחזית שלי נכונה למצב הנוכחי.

    1. הפועל תל אביב- קבוצה מאוד חזקה עם הסגל הטוב ביותר בליגה, בצוותא עם מכבי חיפה. מצד אחד העזיבה של הבולגרים, אבל מנגד הבאת שחקנים איכותיים כמו זנדברג, שכטר ובן דיין והחזרה של המושאלים שהתחשלו קצת בעונה הקודמת. להפועל תל אביב, בלי ספק יש סגל עמוק שעם מעידה קטנה של מכבי חיפה מסוגל להוביל אותה לאליפות.

    2. מכבי חיפה- סגל שלא נופל מזה של הפועל תל אביב, המצטייר כלא רע בכלל. אפילו אם לא תחזק את ההגנה המצטיירת כחולשה הגדולה ביותר של הקבוצה, גם השנה תרוץ חזק בצמרת. איך שלא יהיה, הסגל של מכבי חיפה עדיין לא מספיק חזק בשביל לצלוח עונה אירופאית ולזכות באליפות בד בבד. מכבי חיפה הולכת בוודאות לעונה באירופה, אם לא באלופות, אז בליגה האירופאית. הקבוצה עלולה לבוא לליגה עייפה, מדי פעם שחקני מפתח עשויים לקבל הקלות ומנוחות לפני משחקים באירופה וברור לכולם שאם מכבי חיפה רוצה ללכת הכי רחוק שאפשר באירופה, כנראה שאת האליפות היא תפסיד לבסוף להפועל תל אביב.

    3. בני יהודה- למרות המומנטום, זה עדיין סוג של הפתעה. בני יהודה, קבוצה עם תקציב די נמוך יחסית לליגה שלנו מצליחה להתברג גבוה והכל בזכות הניהול הנכון והאינטגרציה הטובה עם מחלקת הנוער. הרכש שבוצע עד כה עושה רושם של רכש טוב, גם המחליפים נראים לא רע בכלל על המגרש וראינו את זה במשחקי ההכנה ובגביע הטוטו. השילוב בין גלאבן ואלירן עטר יוצר התקפה קטלנית ולא יהיה מפתיע לראות את השחקן בצעיר בראש טבלת מלכי השערים.

    4. בית"ר ירושלים- מה שלא יגידו, יש לקבוצה הזאת סגל מעולה. נכון שזו לא אותה בית"ר של שתי האליפויות מעידן ארקדי, אבל בכל זאת הקבוצה הצליחה לשמר את השלד מהעונה הקודמת וגם להתחזק במספר שחקנים שחלקם חזרו מהשאלה וחלקם חתמו זה עתה. למרות בעמדת השוער מסתמנת בעיה. למזלה של בית"ר, יאמן אותה העונה יצחק שום, אחד המאמנים הישראלים הטובים ביותר ומאחורי הקלעים הספונסר החדש גומא אגייר, שנראה בנאדם רציני מאוד שהולך ונעשה יותר ויותר מעורב במועדון ונותן לו את הביטחון הכלכלי והשקט לו הוא זקוק.

    ___________________________________________________________________________________

    5. מכבי פתח תקווה- המאמן המנוסה, החיזוקים ממכבי תל אביב והזרים החדשים בנוסף לתשתית מהעונה הקודמת ידחפו את הקבוצה לחלק הגבוה של הליגה.

    6. מכבי תל אביב- תתן עונה לא גדולה, אך גם לא תתרסק בתחתית. השקט התעשייתי והמחסור בציפיות עשוי לעבוד לטובתה. אולי תזכה באיזה גביע.

    7. הפועל חיפה- העולה החדשה לליגת העל נראית לא רע על המגרש. הקבוצה מאוד מגובשת, הסגל ברובו נשען על שחקנים צעירים ומוכשרים (3 נציגים באולימפית), אך אי השקט סביב המועדון וההתנהלות המינימלית של כץ ימנעו ממנו לטפס מעבר לזה.

    8. בני סכנין- לשם שינוי כבר לא המועמדת הודאית לירידה. תבלע לה איפשהו במרכז הטבלה. הקבוצה לא תציג יכולת גדולה, אבל בזכות השקט של קוליק והקאדר היציב מהעונה הקודמת, היא תוכל להפתיע גם את הגדולות.

    9. הפועל באר שבע- בנתה קבוצה טובה, אבל אי הסבלנות סביב המועדון, העקשות של האוהדים, הנוכחות של שחקנים עם אופי בעייתי (קאלה לדוגמא) ואי הסתגלנות של הקבוצה לליגה לא יובילו אותה גבוה.

    10. מכבי אח"י נצרת- בסופו של דבר תצליח להשתקע יפה בליגה ולא תסתבך במאבקי התחתית. המושאלים והשוער הרוסי יתגלו כהחתמות שהצילו את הקבוצה מפני מאבקים עם עכו, רעננה והפועל פתח תקווה.

    11. הפועל רמת גן- בלי מגרש ביתי ועם סגל מאוד דל לא תגיע רחוק. מצד שני, יצליחו להשתקע בליגה ולהתחיל בתהליך של בניית קבוצה לטווח ארוך.

    12. מ.ס אשדוד- לאשדודים מחכה עונה לא קלה. למזל יש גבול בסופו של דבר, עם סגל כמו שלה, אין מה לחשוב על הצמרת הגבוהה, אך בעלים כמו ג'קי בן זקן נמצא במקום הנכון בשביל לדעת איך לתת לקבוצה הזאת עוד קצת אויר.

    ___________________________________________________________________________________

    13. מכבי נתניה- קבוצה חלשה מאוד שכל נכסיה נושלו ממנה. למרות זאת ההשארות של שחקנים כמו קלמי סבן, רביד גזל, חזרת המושאלים וצירוף כשרונות כמו אחמד סבע, ישאירו אותה בליגה בתקווה לתקופה טובה יותר.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    14. הפועל פתח תקוה- סגל חלש מאוד, הובאו שחקנים הרבה פחות טובים מאלו שעזבו, מחלוקות בין האוהדים וההנהלה, קשיים כלכליים ומה לא.. אבל אולי היא תצליח להשאר בסופו של דבר, תלוי עד כמה רמת השרון תהיה רצינית בהצהרת הכוונות לליגת העל.
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    15. הפועל רעננה- מלכתחילה לא תרשים במיוחד ולאורך כל העונה תבלה בתחתית, מדי פעם תעשה צרוך לקבוצות מרכז טבלה שינסו לחמוק ממיקום לצידה של ערננה.

    16. הפועל עכו- אין איצטדיון, וגם האלטרנטיבה רחוקה שעה נסיעה מעכו, אם בעכו (לפני 4 שנים לפני הריסת גבעת נפוליאון) באו למשחק בממוצא 800 אוהדים לעונה, אז תחשבו על משחק ביתי שלהם שמועבר רחוק כל כך. הסגל גם לא מלהיב ויש תחושה הולכת וגוברת שההנהלה לא מספיק מבינה איך להכין את הקבוצה לליגה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏8/8/09
  9. שגיא Guest

    טוב, מבלי לעבור על כל ההודעות בדיון הזה, זוהי ההערכה שלי:

    1. מכבי חיפה - כי אני פשוט לא יכול להמר כנגד הקבוצה שלי
    2. בית"ר ירושלים - יש הרבה שקט במועדון, יקח להם כמה מחזורים להיכנס לכושר אבל זה אמור להספיק כדי להתמודד על התואר
    3. הפועל תל אביב - אני מאמין שהם יהיו חזק בצמרת. הלחץ מהמשחקים באירופה והבעיות בהגנה (בהנחה שכרגע אין עוד בלם, באדיר לא יוכל להחזיק כל העונה) יעשו את שלהם לקראת סיום העונה למרות שעל הנייר אני חושב שהם הטובים בליגה
    4. בני יהודה - חייב לפרגן להם ובכל זאת אני לא רואה אותם מסיימים גבוה מהמקום הרביעי
    5. מכבי תל אביב - הגיע הזמן שהם יחזרו לסוג של צמרת, לא?
    6. מ.ס אשדוד - יוסי מזרחי למד לקחים מהעונה שעברה, הפעם אשדוד לא תמעד כלכך הרבה מול הקטנות, מה שאמור להספיק להיות אחרי החמישיה המובילה. למרות השקט בכל הקשור לחיזוק, לדעתי הם יהיו ההפתעה
    7. מכבי פתח תקווה - אני מאמין שזה פחות או יותר הממוצע שלהם בשנים האחרונות. סביר שישמרו עליו.
    8. הפועל באר שבע - עושה רושם שמדובר בקבוצה החזקה ביותר מבין העולות
    9. מכבי נתניה - הקבוצה נחלשה משמעותית. בלי פרנסמן הייתי שם אותם אפילו מקום אחד או שניים נמוך יותר
    10. הפועל חיפה - קבוצה כשרונית מאוד בלי הרבה נסיון. זה יספיק כדי להימנע מהקרבות התחתית המאיימים
    11. בני סכנין - עדיין מדובר בקבוצה חלשה יחסית. העובדה שיש עוד כמה קבוצות חלשות ממנה תשחק לטובתה
    12. הפועל פתח תקווה - אני מסמפט את הקבוצה הזו מאז ומעולם ויותר משאני מאמין שהיא לא תרד, אני מקווה שהיא לא תרד. אין ספק שהיא תאבק בתחתית
    13. אחי נצרת - כי המקום הזה נשאר לי ריק אחרי שמילאתי את כולם http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
    14. הפועל עכו - הילדים המושאלים ממכבי חיפה יצליחו להשאיר את הקבוצה. בשיניים.
    15. הפועל רמת גן - בלי המכתש כנראה שהם יפרדו מליגת העל כבר לאחר עונה אחת
    16. הפועל רעננה - נכון לעכשיו מדובר בקבוצה החלשה בליגה.
     
  10. *הפועל-רעננה* Member

    הצטרף ב:
    ‏3/8/04
    הודעות:
    1,210
    לייקים שהתקבלו:
    13
    ותאמין לי שאני מחכה לרגע הזה לצחוק על כולם.
    אתם לא מכירים ולא יודעים מה קורה ברעננה.
    יש סגל שחקנים טוב שאני בטוח שלא יירד ליגה.

    גם בעונה שעברה בתחזיות הללו, רעננה דורגה כיורדת ודאית לליגה השלישית, וראו איזה פלא - עלינו ליגה...
    אני מאמין מאוד ברעננה העונה...

    נחייה ונראה...
     
  11. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    הייתי רוצה לראות את רעננה נשארת עוד עונה בליגה אבל עדיין חייבים להבין שסגל שמתאים לליגה הלאומית(מקום 5...) לא יתאים לליגת העל, אין לרעננה שחקנים מנוסים כמו שיש להפועל ר"ג לדוגמא והדרך ללאומית תהיה סלולה עם תבוסות כואבות בדרך.
    אבל כבר קרו דברים מעולם, ובטח בישראל.
     
  12. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,221
    לייקים שהתקבלו:
    937
    1. הפועל ת"א (מאוד מקווה שלא)
    2. מכבי חיפה
    3. מכבי ת"א
    4. בית"ר ירושלים
    5. בני יהודה
    6. הפועל באר שבע
    7. מכבי פ"ת
    6. מ.ס אשדוד
    9. הפועל חיפה
    10. הפועל פ"ת
    12. בני סכנין
    13. הפועל רעננה
    14. הפועל רמת גן
    15. הפועל עכו
    16. מכבי אח"י נצרת
     
  13. Charlton Member

    הצטרף ב:
    ‏26/11/06
    הודעות:
    825
    לייקים שהתקבלו:
    0
    1. מכבי חיפה
    2. הפועל ת"א
    3. בית"ר ירושלים
    4. בני יהודה
    5. מכבי פ"ת
    6. מכבי ת"א
    7. הפועל ב"ש
    8. הפועל חיפה
    9. מ.ס אשדוד
    10. הפועל פ"ת
    11. בני סכנין
    12. הפועל ר"ג
    13. מכבי נתניה
    14. אחי נצרת
    15 הפועל עכו
    16.הפועל רעננה
     
  14. roeiuzan Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    2,108
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בקיצור אם עכו מפתיעה לא יהיה לנו השנה זוכה בדיון התחזית הזה.
     
  15. AmitHBS Member

    הצטרף ב:
    ‏23/6/08
    הודעות:
    517
    לייקים שהתקבלו:
    139
    1.מכבי חיפה - כל שנה אני אומר הפועל אבל איכשהוא,אחרי עוד רכש מוצלח,הם תמיד מצליחים לאכזב,אז אני מהמר על חיפה כברירת מחדל,כי גם אם חיפה תעלה לצ'מפיונס,סביר להניח שגם הפועל תשחק בליגה האירופאית ככה שלאחת הקבוצות לא תהיה עדיפות על השנייה.
    2.הפועל תל אביב - עוד עונה של כמעט,גוטמן מסיים את תפקידו במועדון (לא בהכרח בגלל סיבות מקצועיות).
    3.בני יהודה - אם זה באמת יהיה ככה,ויש הרבה סיבות שזה יקרה,משנה הבאה צריכים לקחת את בני יהודה יותר ברצינות כאחת מהיריבות על תואר האליפות.
    4.מכבי תל אביב - זה צריך להתחבר מתי שהוא,אני מהמר שזה יקרה דווקא בעונה בלי ציפיות.
    5.בית"ר ירושלים - אי אפשר להישאר אדישים למה שהלך פה לפני שבא אגיאר,שחקנים חשובים עזבו אבל בכל זאת בית"ר נשארת בית"ר.
    6.הפועל חיפה - כואב לי להגיד את זה,אבל נראה שהחבורה של דורה תהיה הכבשה השחורה,אני מקווה שלא.
    7.מכבי פ"ת
    8.הפועל פ"ת
    9.מ.ס אשדוד
    10.הפועל באר שבע - בתור אוהד פסימי,אני תמיד משתדל להנמיך ציפיות ולראות מה יכול להשתבש,למרות,שלקבוצה שעולה ליגה זה לא דירוג כל כך גרוע,אבל הציפיות שפתחו פה אוהדי הקבוצה והתקשורת לא מורדיות מהלחץ שכבר קיים במועדו.
    11.אחי נצרת
    12.מכבי נתניה - יאמר לא מסיים את בבירת הספורט.
    13.בני סכנין
    14.ר"ג
    15.הפועל עכו - כנראה רגילים מדי להתכונן לליגה הלאומית,הסגל שלה לא מתאים.
    16.נפועל רעננה - (ע"ע הפועל עכו).