התחתית הבוערת: מי תצטרף למכבי הרצליה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Emil, ‏22/12/07.

  1. איגור .פ. Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/06
    הודעות:
    1,693
    לייקים שהתקבלו:
    9
    חד משמעית מכבי ת"א ואשדוד לא ירדו
     
  2. YANIROSH Member

    הצטרף ב:
    ‏22/3/06
    הודעות:
    151
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מקווה שמכבי ת"א בעזרת השם תיצא מהתחתית ואני מקווה שזה יקרה במחזורים הקרובים,יש לנו חודש קשה ואנחנו חייבים לצאת ממנו בצורה טובה שזה אומר לא להפסיד משחק אחד עד סוף הסיבוב השני.
     
  3. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    הולך להיות מעניין מאוד בתחתית. כל הקבוצות התחזקו, לא חסכו במזומנים בינואר ובהחלט מצפה קרב מאוד מעניין. הרצליה הקבוצה שעד עכשיו הכי מרשימה אותי, הקבוצה הזאת רגועה, אין סימני לחץ, משחקים טוב, אבל בכל זאת אני לא רואה תסריט שהם מצליחים להימלט מקרבות התחתית. קשה מאוד להמר מי ה-2 שיפרדו מאיתנו, בני יהודה ואשדוד התחזקו... ופשוט אי אפשר לדעת.

    לפחות בתחתית אני מקווה שנראה דרמה אמיתית עד לרגע האחרון.
     
  4. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אם מילאן מרטינוביץ' הוא הקפטן של מכבי, מה שאני תמיד טענתי שזו שערוריה - אז אפשר להבין באמת מה המצב של הקבוצה.
    בלם כל כך בינוני(ומטה), זה קפטן?זה סמל?שחקן שרוצים עוד להקפיא אותו?
    סה"כ מעבר טוב לשתי הקבוצות וכנראה גם למילאן.
    מעניין מי יהיה הקפטן החדש.יבריץ'/אסוס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/2/08
  5. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ככל הנראה מושיקו מישאלוף יהיה הקפטן. זו לפחות דעתי על השחקן הראוי ביותר לסרט. לא רואה עוד יותר מדי אופציות, גם אם רוצים.

    הרכש שנראה לי כרגע הכי משמעותי הוא של אשדוד. קאסום שחקן סביר, איבנוב נראה כמו שחקן שעוד יכול לעשות כאן משהו, מאוראל אדרי תמיד החזקתי ומשה אוחיון הוא שחקן שאמור לתת תפוקה.
    גם נראה שבני יהודה עשו עסקה טובה עם סדריק ברדון, שכבר התחיל לפרוע שטרות.
    דווקא הרצליה נראית לי כמו הקבוצה שהרכש שלה הוא הכי פחות משמעותי בינואר. את הזרים אי אפשר עדיין לשפוט אמנם, אבל לא מחמד ומשיח תבוא הישועה.

    באשר למכבי ת"א...הרכש של מסודי נראה לי הזוי משהו. אמנם יש לבחור כישרון ברגליים ואת זה כולם יודעים, אבל דחילאק זה לא ילד בן 21 שעוד אפשר לפתח ולחנך, זה בחור בן 30. בנוסף, הצטיירה לו תדמית של טראבל מייקר וגורם שלילי בחדר ההלבשה, וזה הדבר האחרון שקבוצה במאבקי תחתית צריכה.
    ביזארה נראה לי כמו שחקן שמכבי צריכה. גרזן, כסחן חסר פשרות, שיבוא לשבור רגליים ליריבה כל משחק. אולי, אם הוא יתן משחק מלחמה אמיתי, גם השחקנים מסביבו יידבקו בזה.
    באשר לאסוס אין הרבה טעם להגיב, לא ראינו ולא שמענו עליו דבר עדיין.

    הפרידה ממרטינוביץ' היא צעד חיובי ומתבקש. את דעתי על השחקן כבר הבעתי, הוא נטל על הקבוצה והתביישתי לראות אותו עונד את סרט הקפטן. ברוך שפטרנו.

    אז כפי שאמרתי, לפי איך שאני רואה את זה, הקבוצה שנשארה הכי מאחור בינואר היא מכבי הרצליה. מי הכי התחזקה? עקב העובדה שרוב הרכש הוא של שחקנים זרים, פשוט נחכה ונראה במחזורים הקרובים
     
  6. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    תסלח לי אמיל ידידי, אבל זה נראה כמו רשימת מגורשים של משטרת ההגירה, לא רשימה של שחקני כדורגל.

    לא חאראם? יש כל כך הרבה כשרונות צעירים, ובמקום זה אוספים הומלסים בתחנה המרכזית הישנה בת"א, ומחתימים אותם... http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/mad.Xxx
     
  7. יהודה ברוך Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/07
    הודעות:
    285
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נו באמת. מדובר כאן בקבוצות תחתית שלא יכולות לקחת סיכונים בחיזוק שלהם. הבנו כבר את הדעה שלך בנוגע לשיתוף צעירים, אבל צריך להיות הגיונים. אם אתה דורש מביתר לשתף צעירים אז זה מובן. אבל מקבוצות שנלחמות על החיים שלהם? זה כבר מוגזם. הם לא יכולות להרשות לעצמם לקחת את הסיכון הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/2/08
  8. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    סיכון? להיפך:

    הצעירים הללו ילחמו פעמיים - פעם אחת בשביל המועדון, ופעם שניה בשביל לקבל הרכב לתמיד.

    בגלל כל ההומלסים האלה הכדורגל כאן תקוע.
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אנחנו קרבים למחזור הבלי ספק המרתק ביותר והחשוב ביותר שהיה לנו העונה עד כה בליגת העל, והדיון הזה הופך שוב רלוונטי מאוד.
    בתחילת הדיון היו כמה שהתייחסו למכבי ת"א (ואני ביניהם) בתור קבוצה שנמצאת בשלבי בריחה בטוחים מהתחתית, אבל לא כך קרה, מכבי עדיין מסובכת חזק, מכבי הרצליה הצליחה סוף סוף לשבור את הנאחס בבית ואולי היא עשתה את זה בזמן הכי חשוב וקריטי מבחינתה, הפועל ת"א מראה השתפרות מבחינת קצת צבירת הנקודות אבל לא מצליחה לברוח מהאיזור המסוכן, אשדוד שהייתה במצב קשה התאוששה לאחרונה הרבה בזכות משה אוחיון ודמיטאר מקרייב שהגיעו בינואר ובהחלט עושים את ההבדל. לקבוצות המדוברות יש להוסיף את כפ"ס ומכבי פ"ת שרחוקות רק 6 נקודות מאשדוד כאשר בשבת כש-4 קבוצות התחתית ישחקו בינן לבין עצמן כפר סבא תארח את בית"ר ירושלים ומכבי פ"ת תארח את נתניה.
    אז מי תמצמץ ראשונה?
     
  10. שגיא Guest

    תשמעו, למרות שאני לא יכול להסתיר את רצוני שזה יקרה, עד עכשיו היה קשה לי לראות את מכבי או הפועל תל אביב יורדות. אבל ככל שהזמן עובר, ובעקבות ההתאוששות של אשדוד, זה פתאום הופך להיות הרבה יותר מוחשי. בסך הכל יש עוד הרבה נקודות בקופה. מבחינת יכולת וכושר עכשווי, אשדוד היא הטובה ביותר. יש לה חלוץ דומיננטי (מקרייב), מה שאין לאף אחת משאר הקבוצות (מלבד כפר סבא, אבל מצבה עוד סביר), הפועל תל אביב יצאה בנס עקב העובדה שהשיגה 3 נקודות במשחק האחרון, כי הן לא הגיעו לה, וגם היכולת שלה לא בדיוק יכולה לתת אופטימיות יתרה. מכבי תל אביב מנצחת ומפסידה. נופלת וקמה, ככה בטח לא בורחים מהתחתית, בטח עקב יחס צבירת הנקודות העולה של קבוצות התחתית.

    מבחינת נסיון במאבקי תחתית, אז היתרון הוא של הרצליה שמכירה את זה מקרוב, ועד עכשיו עושה סך הכל עבודה לא רעה כאשר היא עדיין מעל הקו האדום. לגבי שתי הקבוצות שאולי הצטרפו למאבק. ראשית נתחיל עם מכבי פתח תקווה. הקבוצה של לוזון הוא אולי הקבוצה החלשה ביותר בליגה בסיבוב האחרון (יחד עם בני יהודה) אילולא הנקודות שיוסי מזרחי עשה בתחילת העונה, הם כבר היו עמוק מתחת לקו האדום. היכולת החלשה שלהם וההפסדים הצפויים בהמשך צפויים לדעתי להכניס אותה עמוק למאבקים. לגבי כפר סבא, יש להם קבוצה טובה מידי בשביל להדרדר. יש להם חלוץ דומיננטי (יבואה), וקישור טוב מאוד. ההגנה בעייתית, אבל היא תצליח לצבור עוד כמה נקודות שיתנו לה אוויר לנשימה עד סיום העונה.

    לפחות יש מתח שם למטה
     
  11. bayer04 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/05
    הודעות:
    1,109
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עם כל הכבוד לאשדוד, היא לא באותם כוחות של מכבי או הפועל ת"א. אז נכון, עכשיו היא נראית טוב, ועשתה רכש מצוין, אבל עדיין- אתם לא באמת חושבים שאחת מהתל-אביביות תרד נכון?!

    אני מאמין שבסוף העונה נראה את הזהובים יחד עם האדומים-צהובים יורדים להם לליגה הלאומית, ומפנים את מקומם להפועל חיפה והפועל פ"ת.
     
  12. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אם היינו במחזור העשירי הייתי אומר לך "צודק, התל אביביות לא ירדו" אבל אנחנו כבר במרץ ושתי התל אביביות עדיין באיזור החם של הקו האדום, כבר אי אפשר לקחת את ההישארות שלהן כמשהו מובן מאליו.
     
  13. bayer04 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/9/05
    הודעות:
    1,109
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ועדיין- מועדונים גדולים כמו התל-אביביות, הם מועדונים שיודעים לתפקד ברגעי לחץ. אני לא מאמין שמישהו מהן תרד, נראה לי הזוי לחלוטין. ניתן לזמן לעשות את שלו.
     
  14. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,195
    לייקים שהתקבלו:
    4,784
    מין:
    זכר
    גם אם אחת התלאביביות תרד מקצועית, ההתאחדות לפתע תחליט שהיא רצתה תמיד להגדיל את הליגה, ובעונה הזאת כבר תרד רק קבוצה אחת. לא ייתנו לדבר כזה לקרות, כשר או לא, זה כבר עניין אחר.
    מבחינה מקצועית, הקהל של שתי התל אביביות ישאיר אותן, זאת דעתי.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏17/3/08
  15. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אף אחד לא ישאיר את התל אביביות בליגה בקומבינה, אנחנו כבר לא בשנות ה70 וזה לא יצליח לעבור בשקט...
    בעניין התפקוד תחת לחץ - אם יש משהו שמכבי תל אביב לא יודעת לעשות העונה, זה לתפקד תחת לחץ. בפעם היחידה שהקבוצה הזו ניצחה משחק משמעותי הייתה בדרבי האחרון, וגם זה כי השחקנים הגיעו אחרי שלושה הפסדים רצופים והאוהדים היו עם אפס ציפיות. בכל הזדמנות לברוח מהתחתית, הם הפסידו, רק פעם אחת בכל העונה חיברו שני ניצחונות רצופים ושמטו את הכדור בכל הזדמנות.
    תיפקוד תחת לחץ? הם נשברים בקלות מפחידה

    אחרי המשחק מול אשדוד, יוצאת מכבי ת"א לרצף משחקים די מטורף שיכול להכניס את המערכת לסחרור שייגמר בליגה הלאומית. בית"ר, נתניה, ק"ש, סכנין ומכבי חיפה, כשהצהובים מבקרים בטדי, ק"ש וקרית אליעזר. רצוף. אני די מפחד ממה שעלול לקרות אם מכבי לא תנצח את אשדוד ותכנס לרצף הזה במומנטום רע, והיא תצא ממנו במומנטום עוד יותר רע, כשרק שלושה משחקים נותרו לשיקום. אאוץ'.

    כרגע אני לא מתרשם יותר מדי מאשדוד. הקבוצה הזו סה"כ לא הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים, אך אלו היו שני משחקים מול מכבי פ"ת ועוד אחד נגד כפ"ס - שתי קבוצות שנמצאות בכושר נוראי והגיעו לאשדוד בול בזמן. החודש הקרוב יבחן את יכולתה של אשדוד, ויכול לקבור אותה או להציל אותה - מכבי (חוץ), הפועל (בית), הרצליה (חוץ) ובני יהודה (חוץ). שלושה משחקי חוץ, ארבעת היריבות הישירות לחתית ברצף. יהיה שמח בעיר הנמל, אני כבר רואה איך אחרי הפסד קוברים את חזן ואחרי ניצחון מעלים אותו על כס מלכות.
    המבחן הראשון, כאמור, יום ראשון בבלומפילד. כאחד שראה כמעט את כל המשחקים של מכבי ת"א אני יכול להעיד בביטחון שמכבי של בלומפילד זה לא מכבי של משחקי חוץ, ואשדוד תהיה חייבת להתעלו

    עוד נקודה שאני רוצה לגעת בה היא המתדרדרות. איפושהו בתחילת הדיון הזה צפיתי שלפחות אחת מקבוצות מרכז הטבלה תיפול למאבקי התחתית. חשבתי שזה יקרה קצת יותר מוקדם, ולמען האמת, את הכסף שלי הייתי שם על ק"ש. אבל גם מכבי פ"ת והפועל כפ"ס מתקבלות בזרועות פתוחות מבחינתי.