התחתית הבוערת: מי תצטרף למכבי הרצליה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Emil, ‏22/12/07.

  1. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בנתיים עושה הרושם שאף קבוצה לא תארח ברמת גן, וזאת לאחר ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל לאשר שבני יהודה תארח את מכבי ת"א בשכונת התקווה. בני יהודה תורשה להכניס ליציעים רק 4000 אוהדים, אך בקבוצה משוכנעים שיצליחו לשכנע את המשטרה להכניס עד 5500 אוהדים כתומים.

    עם זאת, מנכ"ל מכבי ת"א, עוזי שעייה, מתנגד להחלטה הזו בטענה שכל הזמן מדברים על הגינות בספורט, אך ההחלטה הזו לא הכי הוגנת בלשון המעטה.
    לפי דעתי, אני מסכים איתו חלקית. מצד אחד, הוא צודק, בני יהודה דיברה כל הזמן על הגינות והיא בעצמה יודעת שההחלטה הזו לא הוגנת בכלל. מצד שני, אני חושב שזה יכול לפגוע בבני יהודה כי היא מסוגלת להביא יותר מ7000 אוהדים, במיוחד למשחק העונה של הקבוצה העונה, כפי שראינו בשבוע שעבר. אמנם השכונה היא השכונה, אין טעם להסביר את חשיבות השכונה לבני יהודה, אבל גם בלומפילד לא כזה רע, במיוחד עם מספר אוהדים כפול ויותר.
     
  2. JR-Riquelme Member

    הצטרף ב:
    ‏27/8/07
    הודעות:
    6,146
    לייקים שהתקבלו:
    285
    אני מאוד מאוד חצוי ברצונות שלי...

    אם פ"ת ירדו, זה משמח כי אני לא סובל את הקבוצה הזאת...
    לעומת זאת, את אשדוד ובני יהודה צריכים, אשדוד קבוצה עם כדורגל יפה ועם קהל לא רע, ובני יהודה תמיד קבוצה סימפטית עם כדורגל שמח ואוהדים שיכול שאם וכאשר הקבוצה תישאר בליגה הם יתעוררו ויחזרו למגרשים.
    עכשיו כפ"ס - הסיבה היחידה שאני רוצה שכפ"ס תירד זה אלי אוחנה, קשה לי להאמין שאלי טביב ישאיר אותו בכפ"ס עוד עונה, ואם הם ירדו ליגה, כנראה שחתימה בב"ש לא תגרום להורדה ברמה אלא אפילו לעלייה ברמה. את אוחנה אני מעדיף כמעט על כל מאמן אחר שיש בליגה... לא מעניין אותי שהוא טקטיקן שווה לתחת, אני רוצה לראות כדורגל, רק עם אוחנה אפשר לראות את זה.
    וגם בגלל שאני מאמין שהוא מאמן שמתאים לפחות לליגה הלאומית ואין אופציות כ"כ טובות בשוק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/5/08
  3. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בכלל לא מסכים עם ההנהלה של מכבי, לדעתי הם עושים פה שטות גדולה. מה אכפת לנו איפה יערך המשחק? זה משחק ביתי של בני יהודה, והשכונה רשום בהתאחדות כאיצטדיון החלופי שלהם. זו זכותם המלאה לבקש לארח שם ואני לא רואה בזה פסול. למעשה, הם כבר שיחקו משחק ליגה העונה בשכונה (באותו שבוע שאנחנו שיחקנו בר"ג מול נתניה בגלל שיזרוע בבלומפילד).

    אם זה נכון או לא מבחינת בני יהודה, זה כבר עסק שלהם. אני מאמין שהשכונה תחדיר בשחקנים את כל ההיסטוריה והמורשת של המועדון הזה, את כל משחקי העבר הגדולים וההישרדויות הדרמטיות, את המחויבות ואת המוטיבציה לנצח. 5,000 כתומים בשכונה מול 500 צהובים שווים הרבה יותר מ7,000 כתומים בבלומפילד מול 2,000 צהובים.

    אני אישית חושב שהשכונה מגרש מרגש, למרות שהוא מגעיל, קטן, דחוס ועם דשא גרוע. ראוי שבני יהודה תארח שם את המשחק המכריע שלה לאור הנסיבות. למה זה הוגן יותר שהיא תארח בר"ג בדיוק? בבלומפילד עוד אפשר ליצור אווירה ביתית, בר"ג כל משחק, ובוודאי משחק שיביא לא יותר מ7-10 אלף צופים, מרגיש כמו משחק אימון. הם יפסידו יותר בר"ג מאשר ירוויחו בשכונה מבחינת ביתיות. הגרלה לא צריכה למנוע מהם את תחושת הביתיות במשחק המכריע, מה שהיה עלול לקרות אם הם היו מוגרלים בר"ג.

    אריק, תכין את הגג
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/5/08
  4. שגיא Guest

    התחתית לוהטת מתמיד. אם כפר סבא תרד בסופו של דבר אני אהיה מאוד מאוכזב. על פניו בהחלט נראה שכל התסמינים מובילים לכך, אבל בכפר סבא לא צריכים להסתכל לקבוצות האחרות, כיוון שהם קודם כל צריכים לנצח, ואחרכך להסתכל על האחרות. אני חושב שאם היא תצליח לנצח אז היא תישאר, כיוון שקשה לי לראות מצב שבו כל ארבעת הקבוצות יוצאות עם 3 נקודות ממחזור הסיום.

    הרצליה יכולה למעשה לקחת יחד איתה את הקבוצה השניה לליגה השניה אם תנצח את מכבי פתח תקווה. אמנם אין לה כבר על מה לשחק, וגם הכבוד שלה נרמס, אבל דווקא אחרי ההתבטאויות של אריאל שיימן, אולי שחקנים יבינו שהם צריכים להילחם, גם אם כבר ירדו, כדי בכל זאת לתת משהו לבעלים שלהם.

    בני יהודה נעצרה והמומנטום שנעצר בהחלט הופך בעייתי מבחינתה בשלב זה ואשדוד שכבר הייתה עמוק למטה פתאום נמצאת במצב הכי נוח מבין הקבוצות.

    מה שכן, מי שלא תרד, תקבל בעונה הבאה הזדמנות פז לחזור לליגה הראשונה, כיוון שיעלו ארבע קבוצות, והיורדות בכל מקרה לרוב פייבוריטיות לעלות.
     
  5. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    כמה שאני רוצה שמכבי פ"ת תירד, כמה שאני רוצה שבני יהודה תישאר, עוזי שעיה צודק. העניין לא קשור לאם מכבי סיימה את העונה או כמה המשחק הזה תורם ועוזר לה, אלא בכיוון של ההגינות. מכבי ושאר קבוצות התחתית, ביניהן בני יהודה, התלוננו על חוסר ההגינות בהחלטה לתת ניצחון טכני למכבי הרצליה. אם אז מכבי התלוננה על חוסר הגינות, אין סיבה שהיא לא תתלונן גם היום, כי כולם יודעים שהמשחק בשכונה מעניק יתרון לא קטן לבני יהודה.

    דרך אגב, יש הבדל גדול בין משחק בשכונת התקווה בתחילת אמצע עונה, לבין משחק במחזור האחרון שיכול לקבוע האם הקבוצה תירד.
     
  6. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,764
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    אבל מה זאת אומרת "מעניק לבני יהודה יתרון לא קטן"? זה משחק בית של בני יהודה... אמור להיות לה יתרון גדול מאוד אפילו, זה שבני יהודה מארחת בבלומפילד בדרך כלל מעניק יתרון לתל אביביות האחרות שנפגשות איתה, וזה הגיוני? לא.. לקבוצת בית אמור להיות היתרון ולכן אני לא רואה בעיה שבני יהודה תארח במקום שהיא מרגישה נוח... אחרי הכל זה כל הרעיון של "משחק בית".
     
  7. Pele Member

    הצטרף ב:
    ‏6/3/08
    הודעות:
    880
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לצערי אני די בטוח שכפ"ס תצטרף להרצליה ולא מכבי פ"ת..

    לפ"ת יש את המשחק אולי הכי קל, מול קבוצה מפורקת מנטלית שכבר בליגה השניה.
     
  8. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אף אחד לא כפה זאת על בני יהודה.

    אם בני יהודה הייתה מארחת בשכונה מתחילת העונה, זה משהו אחר... אבל המצב פשוט לא כזה. היא לא יכולה לבקש מתי שהיא רוצה לארח במגרש שהיה שלה. בכלל, ההתאחדות אשמה בכל העניין המסובך הזה... קבעו את לוח המשחקים בתחילת העונה, לא ציפו לכך?

    הפתרון הכי הוגן מדבר על כך שבני יהודה תארח כרגיל בבלומפילד את מכבי ת"א והפועל תארח ברמת גן את כפר סבא.
     
  9. Pele Member

    הצטרף ב:
    ‏6/3/08
    הודעות:
    880
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסיבוב השלישי לא נקבע בתחילת העונה
    הוא נקבע לפי הסיום של הסיבוב השני


    ולמה בדיוק זה הוגן שבני יהודה תארח בבלומפילד והפועל לא? (אם כבר מדברים על מגרש ביתי.. אהממ 2 אורחות אצלנו בבית)
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/5/08
  10. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    אז סיבוב שלם. אל תתחכם. היה להתאחדות מספיק זמן לחשוב על תחלופה.

    ניצחון או הפסד של הפועל, מקום שש או שבע, לא משנה כלום, לעומת המשחק של בני יהודה בכל השפעה רבה יותר.
     
  11. Pele Member

    הצטרף ב:
    ‏6/3/08
    הודעות:
    880
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה אתה עושה את עצמך אני לא מבין?

    מה סיבוב שלם. יש לוח משחקים וזה מה שיצא.. מה אתה רוצה שהם יעשו? שיקבעו שבסיבוב השלישי הפועל מארחת באולד טראפורד ת'משחקים שלה?

    ולמי אכפת למי יש השפעה גדולה יותר. יש לנו משחק בית ואנחנו נשחק אותו בבית שלנו, זה הכל.
    חוץ מזה שאם כבר עניין.. יש פה קבוצה שקוראים לה כפ"ס שנלחמת על הירידה, זה לא הוגן כלפיי בני יהודה ושאר קבוצות התחתית שלא יהיה לה משחק חוץ בבלומפילד אלא במגרש נייטרלי. שוב אני יזכיר, יש לוח משחקים.


    רק להזכיר את הסרטים של עונת השרוכים? שבית"ר שיחקה נגד בית שאן בקרית אליעזר?
     
  12. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    שיחשבו על תחלופה. בני יהודה תארח בבלומפילד או בשכונת התקווה... לא משנה, העיקר שזה לא ידחה לרגע האחרון.
    אבל על מה אני מדבר, זו ההתאחדות לכדורגל בישראל.

    כל צד יכול לטעון משהו אחר ולכן זה יוצר סיטואציה לא נעימה, לכאן או לכאן.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏26/5/08
  13. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא הוא השאיר. צריך לזכור מי בנה את הסגל הזה - אלישע לוי. תמיד היה לקבוצה הזאת פוטנציאל, אוחנה רק הכניס לשחקנים את המוטיבציה שחילופי מאמנים מביאה ובטח שהשם הגדול אלי אוחנה השפיע על השחקנים.
     
  14. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    היום התמונה כבר יותר ברורה.

    בני יהודה תארח את מכבי ת"א, בשכונה או בבלומפילד, אך בכל מקרה מכבי ת"א לא מתכוונת לפתוח רגליים נגד בני יהודה. מכבי תעלה בהרכב הכי חזק במטרה לנצח, לסיים במקום השישי, שמזכה במענק של 800 אלף שקל.

    אשדוד, שנמצאת במצב הכי טוב מתוך ארבע הקבוצות וצריך לקרות משהו ממש מיוחד כדי שהיא תירד ליגה, תארח את מכבי חיפה, כאשר זו תופיע ללא שבעה שחקני הרכב ועוד בוקולי וחרזי בספק. משחק בית של אשדוד נגד קבוצה שסיימה את העונה ממזמן, ללא יותר מחצי הרכב - שלוש נקודות בטוחות ועונה נוספת בליגת העל.

    מכבי פ"ת תתארח אצל מכבי הרצליה שירדה ליגה במחזור האחרון. פרדי דוד מתכוון לעלות עם הרכב של צעירים, מסיבה אחת פשוטה והיא שאם ההרכב שרץ כל העונה לא הצליח להביא נקודות, אז אולי דווקא הצעירים יצליחו לעשות זאת. בכל מקרה, הרצליה רוצה לנצח.

    הפועל כפר סבא, שלא תלויה בעצמה ונמצאת במקום האחד עשר שמוביל לליגה הלאומית, תתארח אצל הפועל ת"א, שמצידה תעלה בהרכב הכי חזר מלבד אניימה שממריא לניגריה. טופוזאקוב וטלקיסקי בספק.

     
  15. noam1103 Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/07
    הודעות:
    23
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לכבוד המצב בתחתית והמצב של הפועל כפר סבא הכנתי כתבה (דיי קצרה) על המצב..
    והנה היא:
    כותרת: הלהט ישאיר אותם
    תת כותרת:
    לאחר ההפסד של הפועל כפר סבא היא נמצאת בנקודה מעל הקו האדום. רק הלהט שהשאיר (כמעט בוודאות) את בני יהודה בליגת העל ימנע ממנה לרדת ליגה.
    תוכן:
    המסע המוצלח של בני יהודה לקראת ההשארות בליגת העל השאיר חותם והמחיש בצורה הטובה ביותר את המשפט "זה לא נגמר עד שזה נגמר" , בעזרת המשפט הזה אפשר להבין שניתן לגבור על הפערים התקציביים ובעזרת פסיכולוגיה, אמונה, אהבה לכדורגל וקצת מזל ניתן להיחלץ מכל סיטואציה שתיקלע לה בכדורגל גם אם על הנייר הסיכויים הם תיאורטיים בלבד שתעשה את הבלתי יאומן.
    בני יהודה הצליחה לעשות את המסע המופלא שלה אך ורק בגלל האהבה של השחקנים לכדורגל, לאחר שהמאמן ביקש מהם לא לחשוב על הנקודות אלא ליהנות מהמשחק השחקנים השלימו שבעה ניצחונות רצופים בדרך לקבוצה שעשתה את הקמבק הגדול בכל הזמנים בליגת העל.
    במצב של מתחת לקו האדום ומשחק קשה מאוד במחזור האחרון רק האהבה של שחקני כפר --סבא ימנעו ירידת ליגה.
    כרגע אני יודע באיזה לחץ נמצאים שחקני כפר סבא ומאמנה אלי אוחנה, אך אני מבקש מכם: התנתקו מהטבלה למחזורים האחרונים, אל תחשבו על הקו האדום שבוער וקרוב אליכם כ"כ אלא תחשבו רק על ההנאה מכדורגל, ההנאה שבזכותה בני יהודה נמצאים במצב טוב יותר מארבע קבוצות שהיו מעלייה לפני שמונה מחזורים. לא היכולת תשאיר אתכם אלא הלהט\האהבה שלכם לכדורגל ישאיר אתכם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏29/5/08