חלון העברות- סיכום חודש ינואר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י לירן, ‏30/1/03.

  1. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    חודש ינואר נגמר ובואו נסכם מה עשו קבוצות הפרמייר ליג, את מי קנו ואת מי שיחררו.

    ארסנל-- המוליכה לא צירפה שום שחקן לסגל אבל שיחררה 3 שחקנים- אפסטטיוס תבלרידיס עבר בהשאלה לפורטסמות', סטיב סיידוויל עבר לרידינג ומאת'יו אפסון עבר לבירמינגהאם תמורת 3 מיליון ליש"ט.

    אסטון וילה-- אסטון וילה הביאה בהשאלה את הקשר האיסלנדי של בטיס ג'וי גודיונסון שכבר הספיק לכבוש שער. הוילה נתנו לגרימסבי את מייקל בולדינג בהשאלה.

    בירמינגהאם-- עשתה את הרכש הכי משמעותי החודש. הביאה את- כריסטוף דוגארי מבורדו בהשאלה, פרדיננד קולי מלאנס בהשאלה, סטפן קלמנס מטוטנהאם, ג'יימי קלפהאם מאיפסוויץ' ב 1,300,000 ליש"ט, פיוטר סווירזצקי ממרסיי בהשאלה ואת מת'יו אפסון מארסנל. בירמינגהאם גם שיחררה 3 שחקנים- טומי מוני לשפילד יונייטד בהשאלה, קרייג פאגאן לבריסטול סיטי בהשאלה ולדריל פאוול הסתיים החוזה.

    בלקבורן-- בלקבורן לא צירפה אף שחקן היא רק נתנה בהשאלה את אלן מהון לקארדיף.

    בולטון-- גם היא לא צירפה אף שחקן ושיחררה 3 שחקנים: דין הולדסוורת' עבר לקובנטרי בהעברה חופשית ולשחקנים ווין בוצ'נן קיארן ריאן הסתיים החוזה.

    צ'רלטון- - גם לא צירפה אף שחקן ורק נתנה את בן רוברטס בהשאלה לברייטון.

    צ'לסי-- גם לא צירפה אף שחקן, שיחררה 2 שחקנים- מיקאל פורסל בהשאלה לבורוסיה מונשנגלבאך ושיחררה את השוער מארק בוסניץ'.

    אברטון-- אברטון הביאה בהשאלה 2 שחקנים- את החלוץ המצויין בריאן מקברייד מקולומבוס שבארה"ב ואת איברהים סהיד הבלם המצרי של אל אהלי. אברטון גם שיחררה 2 שחקנים- ג'ו מאקס מור חזר לארה"ב בהעברה חופשית וגם לי וויפינג הסיני חזר לארץ מולדתו.

    פולהאם-- לא צירפה אף שחקן. נתנה את לוק קורנוול ללינקולן סיטי בהשאלה.

    לידס-- לא צירפה אף שחקן אבל שיחררה ארבעה- אוליבר דאקור עבר לרומא בהשאלה, לי בוייר עבר לווסטהאם, פרייזר ריצ'רדסון עבר בהשאלה לסטוק והשוער דני מילוסביץ' עבר גם הוא בהשאלה לקריווי אלכסנדרה.

    ליברפול-- לא צירפה אף שחקן אבל נתנה 3 שחקנים בהשאלה- אבל קסאבייר לגלטסראי, ברנרד דיומה לאסג'יו מצרפת וגרגורי ויגנאל עבר לבאסטיה.

    מנצ'סטר סיטי-- קיגן הביא רק 2 שחקנים, את דג'אמל בלמדי בהשאלה ממרסיי ודיוויד סומייל מבורדו תמורת 3 וחצי מיליון ליש"ט. קיגן נתן בהשאלה את בריאן מרפי לאולדהאם אתלטיק.

    מנצ'סטר יונייטד-- לא שינתה את פניי הסגל, אין יוצא ואין נכנס.

    מידלסברו-- הביאה את ג'ון יוסטס בהשאלה מקובנטרי ולא שיחררה אף שחקן.

    ניוקאסל-- לא צירפה אף שחקן, אבל נתנה בהשאלה 2 שחקנים- את וויין קווין לשפילד יונייטד ואת דייגו גאבילאן לאינטרנשיונל.

    סהות'המפטון-- הביאה את פדריקו אריאס מולז סרספילד ושיחררה 2 שחקנים- את טהאר אל חאלג' ואת אימאנטס בליידליס שניהם שחקנים חופשיים.

    סנדרלנד-- הביאה את השוער מארט פום מדרבי קאונטי ושיחררה 3 שחקנים- דין שילדס עבר לריית' רוברס, מייקל אינגהאם עבר בהשאלה ליורק סיטי ולסטניסלאב וארגה הסתיים החוזה.

    טוטנהאם-- הביאה בהשאלה את קאזווקי טודה מאס-פולס שביפן, ושיחררה 3 שחקנים- סטפן קלמנס עבר לבירמינגהאם, לז פרדיננד עבר לווסטהאם וטים שרווד עבר לפורטסמות'.

    ווסט ברומיץ'-- הביאה בהשאלה את הניגרי איפני אודזה מפאוק סלוניקיולא שיחררה אף שחקן.

    ווסטהאם-- רכשה 2 שחקנים- את לז פרדיננד מטוטנהאם ואת לי בוייר מלידס ושיחררה 2- גרנט מקאן עבר לקבוצה מהליגה הרביעית וטיטי קמארה עבר בהעברה חופשית לאל איטיהאד מערב הסעודית אם אני לא טועה.
     
  2. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עדכונים...

    פאולר עובר לסיטי
    וודגייט כמעט מאה אחוז עובר לניוקאסל...

    כואב כואב הלב. רידסדייל תתפטר!!!