טורניר התקפי מדהים - האומנם?

הנושא בפורום 'פורום יורו 2008' פורסם ע"י משוגע בירוק, ‏19/6/08.

  1. FC_Bayern Member

    הצטרף ב:
    ‏7/4/08
    הודעות:
    1,305
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מה? גרמניה הבקיעה רק 15 שערים במונדיאל 90'? וואו, איזו נבחרת בונקריסטית ומגעילה, פשוט גועל נפש של כדורגל.

    איפה עכשיו כל אוהדי הכדורגל שיאמרו שגרמניה מאז ומתמיד הייתה בונקריסטית?!
     
  2. Ampelmann Member

    הצטרף ב:
    ‏1/7/04
    הודעות:
    3,844
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבין מה אתם רוצים מיוון? 6 פעמים היא הגיעה כאנדרדוג ברור למשחק ו-6 פעמים היא סחטה תוצאה. בהתחשב לחומר שהיה להם הם עשו פלאים, אפילו שהם עשו את זה לחלוטין ללא סטייל.

    לגבי גרמניה 2006, אני חושב שהגרמנים הביאו לטורניר הזה נבחרת צעירה ומלאת חיים שהיה תענוג לראות בכל רגע. ארגנטינה נתנה טורניר מהנה וגם שלב הבתים הרים לא פעם משחקים מעניינים. אמנם איטליה, ברזיל ואיטליה, בד"כ מנותני ההצגה, שיחקו בצורה מדכאת, אבל הרושם הכללי מהטורניר הוא דווקא כן חיובי לדעתי, בעיקר כשחוזרים לפורום המונדיאל וקוראים קצת מה אנשים אמרו לפני.

    על משחקים בקצוות תבל אני לא מדבר. אי אפשר להשוות תשוקה של שחקן שרואה איך 82 מליון גרמנים ועוד כמעט 10 מליון תיירים מציפים את הערים וחיים כדורגל, עם צעקות שמחה, יציעים צבעוניים והכל, לזו של שחקן שמציץ מהחלון של המלון שלו בשעה עשר החוצה ורואה שהרחובות ריקים כי פאקינג-דרום-אפריקה מסוכנת מדי כדי להסתובב בה בלי ליווי של המשטרה או השמש וגם היציעים מלאים בכל מיני דרום אפריקאים שהדבר הכי קרוב שיש להם לכדורגל זה אייאקס קייפ-טאון וקיבלו את הכרטיסים כמתנה מפיפ"א במחיר של ארטיק. מן הסתם מונדיאלים כאלה, כמו גם זה שבאמריקה האדישה של אוכלי הנקנקיות או ביפן של האלה שמצלמים בלי סוף בלי שיהיה אכפת להם מי או מה עומד מול העדשה, העיקר שתהיה תמונה של זה, אלה לא טורנירים שממלאים במוטיבציה, אלה סתם דופקי-חופשת-קיץ.

    וביורו הזה, שוב במדינה אירופית, היה עד כה כיף. טורקיה היא סינדרלה אבל סינדרלה מהסוג האחר. לא כמו פורטו בצ'מפיונס או יוון ב-2004. הטורקים הצליחו כי הם היו עצומים במאני-טיים פעמיים, הם משחקים התקפי, הקהל שלהם, פרימיטיבי ככל הניתן, חי ובועט וגם נבחרות אחרות לא מביישות. פורטוגל היתה תכליתית עד כה, הולנד מהממת והלוואי שיזכו, גרמניה לא הרשימה למעט המשחק הראשון והאחרון (פורטוגל) אבל נתנה המון צבע עם משחקים מול כל היריבות הפוליטיות שלה (וחכו חכו מה יהיה פה אם אחרי פולין ואוסטריה הגרמנים יפגשו לא רק בטורקיה אלא גם בהולנד- זה יהיה הטורניר הפוליטי המטורף ביותר של גרמניה אי פעם ונגד טורקיה אני כבר בטוח שישרפו בברלין את כל הרחובות*), רומניה אמנם לא עשתה קרנבל, אבל היתה המרעננת הרשמית של בית המוות והפכה אותו למעניין ומיוחד עוד יותר ולא להתעלם מספרד או מקרואטיה כשהראשונים מפציצים בכל הכוח והשניים נראים הרבה יותר טוב ממה שכל אחד חשב שהם יראו (ועדיין, חבל שאין אנגליה).



    *בברלין חיים 3.3 מליון אנשים, מתוכם 1.5 מליון הם לא גרמנים בכלל ומתוכם כמעט מליון הם תורכים או ערבים אחרים שכנראה יעדיפו את תורכיה. סביר שיהיו בעיר מהומות ענק לכל אורך המשחק והגרמנים צופים שעד 500,000 איש יצטופפו בשדרה המרכזית של העיר לראות את חצי הגמר.
     
  3. uri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/8/03
    הודעות:
    15,993
    לייקים שהתקבלו:
    3,506
    מין:
    זכר
    אני היחיד פה שמרגיש כאילו גדלתי כילד מוגבל ולא הצלחתי לנתח את האטרקטיביות של טורניר כדורגל כבר בגיל 4, 6 או 8....

     
  4. Paolo Maldini שחקן ותיקים

    הצטרף ב:
    ‏1/11/03
    הודעות:
    4,350
    לייקים שהתקבלו:
    9
    מין:
    זכר
    מה קרה לך? הם גם דיקלמו את ההרכבים של מקסיקו 86 עוד בבטן! http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx