יובנטוס- היום שאחרי מחר

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Ampelmann, ‏6/4/07.

  1. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    מזה השטויות האלה? מה נדבד הוא ילד שצריך להוכיח את עצמו? לא יתמודד עם המגנים של הסריה A? תגיד ראית את נדבד שנה שעברה? נדבד שחקן ענק,זה נכון שאי אפשר לבנות עליו,אבל הוא לא איזה ילדון שצריך להוכיח את עצמו.
     
  2. Dimitar Berbatov Member

    הצטרף ב:
    ‏17/1/07
    הודעות:
    7,763
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מצטער אבל הרמה בסרייה ב' אפילו לא מדגדגת את הרמה של הסרייה א'. לנדבד יהיה קשה מאוד לשחק שם טוב כמו שהיה מצוין בסרייה ב'. ומה הקשר ילדון שצריך להוכיח את עצמו? אני אמרתי את זה? וכן, ראיתי את נדבד שנה שעברה והוא היה טוב מאוד, אבל אז הוא היה צעיר בשנתיים ממה שהוא יהיה שנה הבאה והגיל כבר מדבר, אני בספק גדול אם הוא יצליח שנה הבאה...
     
  3. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,621
    לייקים שהתקבלו:
    2,366
    מין:
    זכר
    אין ביכלל ספק שיובה צריכה להביא קשר שמאלי,אחד מהטופ.
    נדבד לא יוכל ליסחוב על עצמו עונה שלמה,כי הגוף שלו פשוט לא יאפשר לו את זה.
    הוא יהיה קלף מהספסל שאפשר יהיה להכינס אותו לחצי שעה והוא ישנה את המשחק,כשהוא עולה מהספסל.
     
  4. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    זה נכון,צריך להביא קשר שמאלי אחר,או לחילופין לנסות את מרקיוני או אפילו פאלדינו שדי מוצלח שם.אבל מכאן ועד להגיד שנדבד לא יסתדר עם מגיני הסריה A יש הבדל עצום.נדבד לא שכח לשחק כדורגל,הרמה שלו לא ירדה.נדבד לא יצליח בסריה A? נו באמת http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/bduh.Xxx
     
  5. tom Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/05
    הודעות:
    115
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא מדגדגת!? תגיד לי אתה יודע על מה אתה מדבר? קבוצות בסרייה B מפרקות רגלים, מבחינת פיזיות הליגה הזאת קשה מאוד,בדיוק כמו בסרייה A.
    מבחינת יכולת זה שונה מפני שכל קבוצה שמגיעה לשחק נגד יובנטוס נותנת 120% הרבה יותר מן הרגיל, הליגה הזאת ממש לא קלה, והתיאור שנתת לא מדגדגת, אפילו לא קרוב.
    נדבד לא יכול להיות קשר פותח בכל השנה, חייבים שחקן טוב לצד שמאל, יורש זו מילה לא מתאימה כי אני בספק אם יובה תמצא שחקן שיכול לתת את התרומה שפאבל נתן ליובנטוס.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/4/07
  6. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    בואו לא נשלה את עצמנו, נדבד כבר מבוגר ובגיל כזה יהיה מאוד קשה לו(עד בלתי אפשרי) להוביל את יובה ולהחזיק את אגף שמאל בשנה הבאה.
    לטעמי, נדבד יכול להיות ביחד עם דל פיירו הג'וקר מהספסל. ההתלהבות והעוצמה שהוא יוסיף למשחק של יובה תהיה משמעותית והוא יוכל לנצח לנו משחקים שבהם נתקשה לפרוץ בונקרים.
    בכל מקרה, אין מספיק תחליפים ראויים בשוק, כל השחקנים שמשחקים על התפקיד של נדבד משחקים במועדונים שלא יתנו להם לעזוב, ובמועדונים הקטנים אין שחקן שיתאים לדרישות של יובה(רק לא קאפו, בבקשה), ככה שלדשאן וסאקו מחכים לא מעט כאבי ראש בקיץ.

    לגבי טרזגה, אני חושב שכדאי יהיה ל2 הצדדים להיפרד בסוף העונה. טרזגה רוצה אתגר חדש, יובנטוס צריכה שחקן רעב ורענן יותר לעמדה הזאת וזאת ההזדמנות האחרונה שלה לעשות עליו כסף לפני שהוא גומר את הסוס.
     
  7. King Kenny Member

    הצטרף ב:
    ‏21/4/06
    הודעות:
    5,153
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם אפילו לא נותנים לנדבד צ'אנס. שנה הבאה בסריה א' תיראו שנדבד עוד יכול לתת הרבה ולא היות מחליף. צריך להביא שחקן צעיר ומוכשר בעמדה שלו ולפתח אותו, להכניס אותו בדקה 60-65.
     
    נערך לאחרונה ע"י מנהל: ‏21/4/07