יובנטוס 17/18 :: תקרת זכוכית?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י Bianconeri, ‏16/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    רונאלדו/מנדזוקיץ'

    אתה מודע לזה שהעסקה המדוברת של יובנטוס אמורה להתבצע מול מילאן ולא מול סיינה, נכון? מילאן לא תעניק ליובנטוס את שתי הסקודטי הקרובים במתנה + סיכוי ריאלי לזכייה בצ'מפיונז מבלי להבטיח שעוד 3 שנים מעכשיו ה-CORE ההגנתי שלה יהיה טוב יותר מזה של יובנטוס וסביר להניח מבערך כל קבוצה בליגה לעשר השנים הבאות.

    זה טרייד אמריקאי קלאסי. קבוצה בפריים מקריבה מה שמקביל לבחירת טופ 5 בדראפט בשביל אול-פרו בן 31 שיכול להבטיח לה סופרבול, בעוד שהקבוצה השנייה שמחזיקה באול-פרו מבוגר שאין לה מה לעשות איתו כי יש לה קבוצה צעירה בתהליך בנייה, מקריבה אותו בשמחה בשביל עוד בחירת דראפט גבוהה שתבטיח שבעוד 2-3 עונות מעכשיו תהיה לה קבוצה מפלצתית.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    רונאלדו לא חלוץ. הוא חייב מישהו שישחק לפניו עם הגב לשער.
     
  3. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,852
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    אני עדיין לא רואה איך יובנטוס כאן עם "כוח". בונוצ'י לא יהיה חובבן במדי מילאן, הוא עדיין יהיה שחקן טוב, אין שום סיבה למילאן לתת ליובה אופציית רכישה חזרה על קאלדרה כמו איזה FEEDER CLUB.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,677
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    נקודה מעניינת.
     
  5. תומר1989 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/11/15
    הודעות:
    2,015
    לייקים שהתקבלו:
    883
    מין:
    זכר
    מנדזוקיץ' יהיה אחראי על המכות עם הבלמים. הוא טוב בזה
     
  6. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,054
    מין:
    זכר
    תודה לאל שיובה לא שמו ידם על שיק.
    זה השחקן המושלם לשחק לצד רונאלדו.

    מנדז'וקיץ' כנ''ל. אבל הוא כבר לא ילד. ואחרי מונדיאל... ארוך... מאוד...
    יש פה סימן שאלה. אין ספק.
     
  7. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אני חושב שאלגרי ישחק בלי חלוץ נוסף. קוסטה-רונאלדו-דיבאלה.
     
  8. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,677
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    אני מאד מקווה שביובה יודעים מה הם עושים. היגוואין, לפחות בליגה, היה החלוץ המושלם מבחינתו, גם מבחינת התמודדות פיזית עם הבלמים האיטלקים וגם מבחינת פינוי שטחים(שדיבאלה היה המרוויח העיקרי מהם). לא יודע באיזה שיטה אלגרי ישחק, אבל אני מקווה שהיא תוציא את המיטב מרונאלדו.
     
  9. DUGRI Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/17
    הודעות:
    434
    לייקים שהתקבלו:
    207
    מין:
    זכר
    אם נשים את ה"גאווה" של מילאן בצד, עסקה כמו שתיארתי היא עסקה טובה מאוד מבחינתה של מילאן בהתחשב בנסיבות. מעבר לכך, קשה לי להאמין שבונוצ'י ישפיע על זהות הזוכה בסקודטו בעונה הקרובה או בזו שאחריה.
     
  10. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    @DUGRI
    מה מילאן מרוויחה בעסקה שלך?
    קנתה את בונוצ'י לעונה, שילמה לו שכר גבוה וקיבלה תוצאות לא טובות למשך עונה.
    ברגע שהוא מתאקלם בהגנה - מוכרת אותו ליובנטוס, מקבלת את קלדארה בתמורה ושוב צריך להתאקלם ולהתגבש (מה עוד שקלדארה שחקן פחות בשל מאשר בונוצ'י). אחרי עונה-עונותיים שהתיאום מסודר וקלדארה שחקן שלם - מילאן מוכרת את קלדארה ומקבלת בחזרה פחות או יותר את הסכום שהיא השקיעה על בונוצ'י ברכישה הראשונית.

    איזה רווח יש פה? מה יכול להיות טוב למילאן פה? לקבל בלם טוב לעונה או שתיים במקום בלם טוב אחר? לחסוך כמה מיליונים בודדים על משכורת?
     
  11. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    הוא חושב מנקודת מבט של אוהד יובנטוס שמנסה להיות אובייקטיבי על-ידי כך שהוא שם את עצמו בנעלי מילאן "בעלת נסיבות", כזאת שאמורה לעשות טובות ליובנטוס משום מה ולא לחפש בכל הכוח לשבור את השלטון היובנטיני בליגה.

    הטרייד של קלדארה-בונוצ'י סגור כבר כמה ימים. יש סיבה שכבר אין מפגשים בנושא והמפגש הקרוב שיתקיים היום בלילה הוא של היגוואין ואח שלו הסוכן שחזרו לאיטליה ומגיעים למילאנו ולא לטורינו. הם יפגשו עם לאונרדו ויראו אם אפשר לסגור חוזה. אם כן, הכל סגור.
     
  12. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,412
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    אף אחד לא מצמיד לנו אקדח לרכה, אם יובה עודה כזו עסקה זה בגלל שזה, על פי מנהליה , האינטרס של הקבוצה.(ואותו דבר בדיוק בצד של מילאן)

    אנשים ממש בנו פה מחזמר שלם על איך חושבים המנהלים השונים, מה עובר להם בראש, איזה סוג אנשים הם וכו׳ , תסריט שלם .

    אנחנו יכולים לבקר את ההחלטות, אבל בואו לא נשלה את עצמנו כאילו יובה או מילאן נמצאות פה באיזה ׳דילמת האסיר׳ במשחק סכום אפס. המצב הרבה יותר דומה להשוואה של יותם לטריידים בספורט האמריקאי.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  13. DUGRI Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/17
    הודעות:
    434
    לייקים שהתקבלו:
    207
    מין:
    זכר
    מן הסתם עדיף למילאן שלא יכנס אותו סעיף רכישה בחזרה, אני בסה"כ טוען שעסקה כזו מנק' המבט של יובנטוס היא הזויה. לעומת עסקה ללא סעיף רכישה חזרה, לעסקה עם סעיף רכישה בחזרה יש הגיון ל-2 הצדדים.
    זה שמילאן קנתה את בונוצ'י, שילמה לו המון והוא אכזב מקצועית- זו היסטוריה וזה לא רלוונטי כרגע. המצב הוא כזה: בונוצ'י דורש לעזוב ליובנטוס. מארוטה אמר את זה, גאטוסו אמר את זה, אם זו הייתה רק "בקשה מנומסת" כנראה זה לא היה יוצא ככה. הוא דורש לעזוב ונראה שאין דרך חזרה. אלו הן העובדות. בפני מילאן עומדות 2 אופציות- הראשונה, לספק את דרישתו של בונוצ'י, והשנייה לסרב לה. כנראה שבמילאן הבינו שאין להם מה להחזיק בשחקן כ"כ יקר שלא מעוניין להיות בקבוצה (ועוד כשמדובר בקפטן), ושאחרי עוד עונה עם יכולת בינונית אף קבוצה כבר לא תשפוך עליו סכום רציני. לכן נראה שלאונרדו בחר באופציה הראשונה. כלומר במילאן יכולים לחכות להצעה מפסז'/ יונייטד שאולי בכלל לא תגיע (ואולי בונוצ'י בכלל לא מוכן לעזוב את איטליה, בדומה לעונה שעברה), או לשחרר אותו ליובנטוס. נניח ויובה מוכנה להכניס את קלדארה לעסקה רק במידה ותהיה לה האפשרות לרכוש אותו בחזרה: מילאן עדיין הרוויחה מחליף ברמה הכי גבוהה שהיא יכולה לבקש לעונה/ שתיים לפחות (אחרי זה המצב הכלכלי אולי יאפשר קצת יותר תזוזה במרקאטו), וגם אם יובה תחליט לרכוש אותו בחזרה, אז מילאן למעשה הרוויחה סכום לא רע בכלל על בונוצ'י (נניח כי אכן מדובר ב30-40 מליון, היא לא תקבל עליו יותר גם מחוץ לאיטליה).

    @ג'ורדי נלסון אגדה
    האמת היא שאני פשוט לא מוצא הגיון מבחינת יובנטוס לשחרר את קלדארה בלי אפשרות לרכישה חזרה. כמו שאמרת, זה מסכן את המשך השלטון בליגה בטווח הארוך ואין סיבה שבהנהלה יקחו את הסיכון בשביל שחקן שביובה בכלל לא צריכים.
    לא ידעתי שיש לך את האוזן של לאונרדו, אבל ממה שאני קורא נציגי יובנטוס נפגשו היום עם נציגי צ'לסי לגבי קלדארה והיגוואין.
     
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,050
    לייקים שהתקבלו:
    7,117
    אין דבר כזה שדרישת השחקן תגרום להתקפלות כזו מכיוון צד אחד. עצם זה שמילאן משחררים את בונוצ'י ליובה זה הצעד שהמועדון אמור לבצע, אבל לקבל ביי בק על קאלדרה? למה מי מת? מילאן לא רוצה להיות סאסואולו, היא רוצה להיות מילאן.
     
  15. DUGRI Member

    הצטרף ב:
    ‏8/4/17
    הודעות:
    434
    לייקים שהתקבלו:
    207
    מין:
    זכר
    שוב, מעבר ל"גאווה" של מילאן שנפגעת כאן אני לא רואה טיעון רציונלי. סבבה, עדיף לה כמובן בלי הביי בק, אבל למה שיובה תסכים לזה? אתם מתעלמים מהנקודות הכי משמעותיות- יובנטוס תסתדר מצויין גם בלי בונוצ'י. השחקן הוא זה שמפעיל לחץ על מילאן לשחרר אותו ליובנטוס. אין סיבה שביובה יהיו לחוצים לבצע את העסקה, לעומת מילאן.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.