יובנטוס 2016/17 :: מכוונים גבוה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י ADP, ‏16/7/16.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    הם כבר דאגו למחליף שלו עוד בקיץ.
    השיקול שלהם לא ידוע לי אבל הם דפקו סכומים לא ריאליים יחסית לאורך חוזה ואיכות השחקן. לא הייתה נכונות להתפשר.
    יש אומרים שלוצ'סקו בנוסף רצה אותו לעוד חצי שנה.

    יכול להיות שמארוטה לא אידאלי מול קבוצות זרות אך אל תשפטו אותו בסוגיה הזו מה גם שיובה לא עם הגב לקיר פה.
     
    Don Joan Roman ו-DRORIKO אוהבים את זה.
  2. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,223
    לייקים שהתקבלו:
    937
    לא שופט את מארוטה לפי עסקה כזו או אחרת אבל אני כן מצפה ממנו להשתדרג בגזרת המו"מ כי זה הכרחי למועדון כדי לצמוח, בטח בעידן בו לאינטר ו(אולי) למילאן יש יכולות תקציביות גבוהות.

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
  3. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    זניט לא אשמים שהם רצו לסחוט את הלימון, העובדה היא שהוא בסין והם הרוויחו.

    הבעיה שלי בסיפור ויטסל היא פחות שההחתמה נפלה על הצעה כזו או אחרת ויותר העובדה שיום לפני סוף החלון עדיין לא היה מחליף לאחד מהברגים המרכזיים בקבוצה.

    זה מעיד על זה שמשהו בתכנון פשוט לא היה טוב
     
    Dayatso ו-Don Joan Roman אוהבים את זה.
  4. Alta Tensione Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    2,220
    לייקים שהתקבלו:
    918
    לי מהצד זה נראה שכל הso called ביקורת כאן על מארוטה היא מאולצת ונעשית לשם הביקורת ולא כי באמת יש משהו מאחוריה. לא החתמתם את וויטסל... so fucking what? הוא לא גיים צ'יינג'ר ושחקנים באיכות שלו יש כמו זבל בחצי מחיר. רינקון, לדוגמא, יכול לתרום לא פחות ממה שהוא היה תורם והבאתם אותו בגרושים. החלון רק התחיל והקבוצה בנתיים עומדת ביעדים שלה. לא מבין את התלונות.
     
  5. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    התלונות שאינן אקסלוסיביות לעונה הזאת הן על תכנון לקוי לעיתים קרובות ברכש של יובנטוס - אם המטרה הראשית שהקבוצה הצליחה לא מצליחה, אין תוכנית גיבוי רצינית טובה, ע"ע דרקסלר.

    לא נראה לי שמישהו מבכה יותר מדי על אי הגעתו של ויטסל בקיץ או עכשיו, אנחנו מבכים על אי הגעה של מחליף ראוי לפוגבה למשל כאשר לכל בר דעת היה ברור שהקישור של יובנטוס לא מספיק טוב.
     
    yonmu ו-Don Joan Roman אוהבים את זה.
  6. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    קצת מתסכל שכל פעם נכנס מישהו אחר עם אותו הטיעון, תקראו את ההתגובות, אז נוכל גם לפתח את הדיון, להתקדם איתו או פשוט לעבור למשו אחר.
    זאת פעם שלישית שאני כותב את זה - ויטסל הוא לא הנקודה , הוא לא וורלד קלאס , הוא לא גיים צ'יינג'ר והוא לא קראקר אבל ההתנהלות איתו (בעיקר בקיץ) מעידה על חוסר תכנון של ההנהלה. אחרת איך תסבירו את זה שמארוטה ידע על כוונת פוגבה לעזוב(הוא דיבר על זה באחד הרעיונות, לא המצאה שלי מהראש) , ועדיין לא הכין שום תוכנית למי יהיה המחליף שלו. איך אני יודע שהוא לא תכנן לו מחליף? כי לא הגיע מחליף! ורק ממש לפני סגירת העסקה התחילו שמועות,בהתחלה על מאטווידי,ואז על ויטסל/לויז גוסטבו ושאר הקשרים הפיזים באירופה.
    בעוד היגוואין ופיאניץ' נראו כמו תוכניות שנרקמו מבעוד מועד(והיו קלות להוצאה לפועל כי לא היה שום צורך במו"מ עם הקבוצה) כל סאגת פוגבה נוהלה ותוכננה בצורה לא טובה.

    יובנטוס רוצה להיות בטופ של אירופה - לא רק בזה של איטליה , זו אינה הצהרה שלי כאוהד,אלא של כל הגורמים במועדון,מהשחקנים דרך המאמן,המנכל והנשיא. כדי להיות בטופ של אירופה צריך סגל עמוק ואיכותי וגם יכולת למשוך שחקנים בטופ(כמו שבאיירן משכה את וידאל).
    בכל מקרה בו היו שמועות (או וידויים שלאחר מעשה , כמו אלכסיס סאנצ'ז) מארוטה מעולם לא הצליח להחתים שחקן כשהייתה תחרות עם קבוצת אחרת. אתם צריכים להבין, זה לא רק באיירן,ריאל,בארסה,סיטי,פסז,צ'לסי,יונייטד. בעוד השלוש הראשונות הם בהכרח הטופ הנוכחי של אירופה, שאר הקבוצות הם הכוחות הכלכליים הגדולים ביבשת. אין ספק שאנחנו נחותים מכל הרשימה הזו מבחינה כלכלית, ובבידינג וור מול אחת מאלה כנראה נפסיד בוודאות. אנחנו גם לא מסתדרים עם אתלטיקו,סביליה,ארסנל וכו'.
    הנקודה הזו מדאיגה במבט קדימה לכוחות הכלכליים שנכנסים לאיטליה, זה גורם לתהות האם נפסיד גם כל מאבק כזה עם אינטר ומילאן החל מגביגול דרך גליארדיני שכבר הפסדנו(ככל הנראה) ועד כל מי שנתחרה עליו מעתה והלאה.
    מארוטה עושה עבודה נהדרת בשוק המקומי - הוא שם את ידו על כשרונות מקומיים בין עם איטלקיים ובין עם זרים בתוך הליגה,ובכלל למעט מקרים בודדים נראה שהוא עושה ככל העולה על רוחו באיטליה. כמו כן הוא מעולה במציאת שחקנים שמתאימים לאופי הקבוצה ומהווים הזדמנות טובה(אלבס,פירלו,בנעטיה,קדירה,בארצאלי,מנדוזקיץ' וכו')

    עם כל היתרונות שלו,זה לא פוטר אותו מהחסרונות, וזה גם לגיטמי להביע ביקורת - לא כל ביקורת היא - מארוטה חרא!%!@ החיים בזבל!@#%%# מרדה%@!.
     
    yonmu ו-Don Joan Roman אוהבים את זה.
  7. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    מארוטה התראיין היום לגאזטה ורמז על זה שלא יהיו עוד שינויים בסגל בינואר ושהעסקה היחידה שעדיין לא נסגרה סופית היא זו של מתיאה קלדארה, אבל שהיא תיסגר בקרוב.

    לאוהבי השמועות הוא אמר שיובנטוס רוצה שחקן טופ למרכז השדה בקיץ, זה כמובן לא אומר כלום ...
     
  8. FelaKaT Member

    הצטרף ב:
    ‏9/2/06
    הודעות:
    4,752
    לייקים שהתקבלו:
    740
    יש! עכשיו הבנתי למה אייבנדיר לא מאריך חוזה בבית"ר.
     
    Gianluigi Buffon ו-סיונרה אוהבים את זה.
  9. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    לא בכל חלון העברות ניתן לסגור חור שנוצר מרצון של שחקן לעזוב, גם אם יודעים על רצון זה כמה חודשים מראש. "מחליף לפוגבה" זה מצרך נדיר על גבול הלא קיים. אני מבין שזה קצת אואט אוף דה בוקס, אבל השחקן היחיד שיכל להחליף אותו באותו קיץ הוא - היגוואין.
    לעמדה של פוגבה, מארוטה בחר בויטסל והחליט שיובה יכולה להרשות לעצמה להעביר את הסוגיה לינואר כדי להרוויח עסקה טובה יותר. הטעות היחידה שלו היא הגישה הזחוחה כלפי זניט. ברור לי שאף מנהל לא היה מוציא 15מ' יורו על שחקן בשנה האחרונה לחוזה אבל מו"מ בסגנון "לא תתנו לנו אותו במחיר רצפה? אז הוא יגיע אלינו בחינם" לא יכול לעבוד מול קבוצה שבנויה על קשרים וקומבינות של סוכנים. היה אפשר לזהות שמשהו (או מישהו, עם עיניים מלוכסנות) עומד מאחורי המריחה שלהם. זה מרגיש שכולם מסביב ידעו על ההצעה הסינית חוץ ממארוטה. לא אכנס לתיוגים כמו "לא קראקר" ו"לא גיים צ'נג'ר" שלרוב נכתבים על סמך סרטון וחצי ביוטיוב, אבל בעיניי החתמה שכזו הייתה פותחת פער עצום אף יותר על היריבות המקומיות. לא רק בגלל שמדובר על פרופייל מושלם להחליף את פוגבה, אלא גם בגלל המחיר הזעום בו קושר והאימפקט שזה היה יוצר על המרקאטו הבא.

    ליובה יש סגל עמוק ואיכותי.
    ליובה יש כוח משיכה גבולי כי יש עוד 10 מועדונים שגם כן רוצים להיות בטופ של אירופה, ויש להם כוח כלכלי יציב כבר תקופה ארוכה ולא משהו שנוצר רק לאחרונה.

    וידאל.
     
    Gianzola, אלעד, Don Joan Roman ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  10. Die Werkself wir sind die Macht am Rhein

    הצטרף ב:
    ‏26/8/12
    הודעות:
    2,083
    לייקים שהתקבלו:
    941
    הזכרת את וידאל כדוגמה לשחקן שיובה הצליחה להחתים למרות שהיתה בתחרות עם קבוצה אחרת (באיירן למי שלא יודע). עם זאת, אפשר לציין שלברקוזן שמכרה את וידאל העדיפה למכור אותו לקבוצה לא גרמנית, מה שאולי השפיע על זה שהוא בסופו של דבר עבר אז לטורינו.

    יש כמה כתבות בנושא בגרמנית, אני מהנייד עכשיו אז לא נוח לי לתרגם. אולי אבדוק אח״כ :)
     
  11. Don Joan Roman Member

    הצטרף ב:
    ‏1/12/06
    הודעות:
    12,223
    לייקים שהתקבלו:
    937
    אין (לי) ספק שזה השפיע ועדיין, אני חושב שהיו מספיק קבוצות שרצו את וידאל גם מחוץ לגרמניה וזה בהחלט נכנס לזכותו של מארוטה.

    Sent from my m3 note using Tapatalk
     
  12. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    החלק של וידאל עונה רק על "מעולם לא הצליח!!". נקודה שולית שאין מה להתעכב עליה. הרעיון המרכזי הוא שקיים תנאי הכרחי ובסיסי להצלחה (כסף) ובעשור האחרון, הפער הכלכלי של הטופ האירופי מיובנטוס היה גדול מדי כדי להצדיק את הביקורת החוזרת ולהפוך אותה לעניינית. מוזר שהדבר הזה לא obvious מאחר ואותו פער בדיוק קיים גם 'מתחת לאף' בתוך איטליה ומאפשר ליובנטוס לקטוף 8 אליפויות רצופות.

    אגב, זו הסיבה שאינני מקבל (כרגע) סיסמאות על DNA ומנטליות. המועדונים פשוט לא עובדים עם אמצעים דומים, בניגוד לתקופת הטופ של הסריה א'.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/1/17
  13. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,404
    לייקים שהתקבלו:
    2,940
    לא בכל חלון ניתן לסגור פער שיודעים עליו כמה חודשים מראש? מי החליט ? אתה? אתלטיקו מדריד ממלאת חורים פעם אחר פעם עם חלוץ שעוזב(רק דוגמא אחת ) , וגם יובנטוס עשתה זאת בעבר.
    היגוואין? מה הקשר? חוץ מזה שלא היה קשר בין הדברים,מארוטה אמר את זה בעצמו.
    לא.הוא לא, זה פשוט לא נכון, הוא פנה קודם כל למאטווידי, ורק אחר כך לויטסל. הוא הגיב מאוחר לסיטואציה ובגלל זה ויטסל ישב בטורינו ב31 וחיכה לפקס.
    אם הוא החליט שזאת סוגיה שיכולה לחכות לינואר, אז הרי שהתכנון/הימור שלו היה שגוי ואנחנו רואים את זה במגרש.
    הכל נכון,וגם כתבתי את זה, איך זה קשור לביקורת על מארוטה? זה מוריד מהערך של מה שהוא כן טוב בו?
    לברקוזן לא רצתה למכור בתוך גרמניה,לא רצתה למכור לבאיירן, אז אתה טוען שהתחרינו נגד קבוצת טופ שקבוצת היעד לא מסכימה לעשות איתה עסקים? תחרות הגונה ללא ספק. נצחון גדול שלנו. אין על מארוטה במשא ומתן@#%

    מרוצה?

    אני אכתוב את זה שוב כי גם כותבים ותיקים מתקשים בהבנת הנקרא לפעמים.
    - ביקורת היא לגטימית
    - לא כל
    ביקורת היא התבכיינות
    - ביקורת לא מורידה מערך ההישגים
    - מארוטה הוא אחד הDSים הטובים באירופה
    - למארוטה יש חסרונות וצדדים שהוא פחות טוב בהם

    יש פער כלכלי בינינו לבין הטופ האירופי,מה שהופך את הנקודות החלשות של מארוטה ליותר מורגשות,הוא דמות מפתח במועדון, בהעדר כוח כלכלי בלתי מוגבל כמו של שיחים ואוליגרכים,התכנון קדימה ויכול הניהול של הבורד שלנו מקבל משמעות גדולה יותר.
     
  14. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,840
    לייקים שהתקבלו:
    2,346
    מין:
    זכר
    הכוח הכלכלי של יובה יעמוד למבחן רציני בתחרות מול באיירן על וראטי בקיץ. יהיה מעניין.
     
  15. Un bombón משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/4/06
    הודעות:
    12,685
    לייקים שהתקבלו:
    3,725
    אלוהי הcommon sense החליט. השוק לא מספק מענה לעזיבה של כל שחקן וורלדקלאס, בכל עמדה, בכל חלון נתון. פוגבה+הקיץ האחרון זו דוגמא נהדרת לכך (הרי גם למבקרים כמוך אין אפילו שם ריאלי אחד על הלשון (פירוט בהמשך)). דוגמאות אחרות בהן הייתה אפשרות להתחזק (טורס-אגוארו, זידאן-נדבד) אינן מפריחות זאת בשום צורה (לוגית).

    הקשר הוא - שאם אין אפשרות להחליף (ישירות) שחקן בlevel של 70מ' יורו, אפשר לעשות quality boost בסכום דומה לעמדה אחרת ולהישאר באותה רמה כללית. זה מה שקרה ליובה למרות שנכשלה להחתים את ויטסל (ותיקנה זאת עם רינקון). מארוטה אמר שאין קשר בין פוגבה להיגוואין כתשובה לשאלה האם הראשון אמור לממן את השני. במבט על ההכנסות האחרונות, אני מאמין לו. עם זאת, כפי שהסברתי את עצמי כעת, אני מדבר על משהו אחר לחלוטין.

    אני בכוונה מדלג על שאילתות לפסג' על מאטווידי כי בניגוד לכותרות של עיתוני זבל באיטליה, פסג' לא התכוונה למכור אותו בשום שלב והכריזה על כך מהר מאוד. הרי אפשר להמשיך עם זה ולטעון ש"זה לא נכון!!", הוא קודם ניסה בכלל את ניינגולאן, ושלח בקשה גם על מסי (AKA "בחר אותו"). אני מתייחס רק לויטסל כי הוא הקשר היחיד שהיה פנוי במרקאטו ההוא שיכל להחליף את פוגבה.

    עם זה כבר הסכמתי. הוא בחר בטקטיקה העלובה של מוג'י (למרוח את הקבוצה עד לרגע האחרון כאשר השחקן כבר לובש את האימונית של יובה) ולא העריך נכון מי עומד מולו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/1/17
מצב נושא:
הנושא נעול.