יום הבחירות מתקרב...

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Julian Joachim, ‏24/1/03.

  1. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אז לסיכום...

    איך אתם חושבים שתיראה הכנסת הבאה (על כל 120 יושביה)?
    איזו ממשלה תקום לדעתכם?
    מי הרוויח הכי הרבה מתעמולת הבחירות?
    מי הכי אכזב אתכם בתחום התעמולה?

    זה יהיה הדיון עד סוף הבחירות,ולאחריהן (כולל הסיכומים והכל)...
     
  2. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה כמעט בטוח שתקום ממשלה חילונית. לדעתי עם הליכוד ושינוי, בלי העבודה. לדעתי גם המפדל תהיה בממשלה אבל הם לא ינסו לכפות את הדת כמו השסניקים וגם ככה לא יהיו להם מספיק קולות בשביל לאיים על שרון ביציאה מהקואליצה.
    לדעתי הליכוד יקבלו לפחות 35 מנדטים, אחרי זה העבודה ואחרי זה שינוי עם מספר קולות קטן מזה של העבודה אבל לא קטן בהרבה.
     
  3. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני בהחלט התאכזבתי מהציבור המדהים של מפגרים בישראל - מצנע הכריז שהוא לא ילך לממשלת אחדות, שינוי אמרה שהיא לא תלך לממשלת אחדות ללא העבודה. אז איזה ממשלת אחדות בכלל???

    איך תיראה הכנסת לדעתי - הליכוד, מה לעשות, ייבחר, ושרון פתאום יבין שהעבודה לא תבוא איתו יחד לממשלת אחדות, ובעקבות כך גם שינוי. שרון ייקח את ש"ס שנחלשה, את המפד"ל ואולי אפילו את האיחוד הלאומי של ליברמן הפאשיסט חולה הנפש. ללא ספק, תקום ממשלה ימנית קיצונית. הממשלה תיפול אחרי חודשים ספורים ככל הנראה, ביבי האדיוט יחזור לשלטון הליכוד ויפרק את המפלגה לגמרי - ועוד 500 מליון שקלים הולכים לעוד בחירות. תקראו לזה תחזית פסימית, אבל היא בהחלט הגיונית.
     
  4. Julian Joachim Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,506
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פאסימי, אך בהחלט ריאלי.

    האשם העיקרי, למרות שזה לא נראה ככה, הוא מצנע, שהכריז את אחת ההכרזות האסטרטגיות הכי מפגרות בתולדות המדינה, ואמר שהוא לא יילך לממשלת אחדות, והוא מודע לכך שבמהלך הזה הוא יביא כנראה לבחירות נוספות קרובות מאוד, או למדיניות מאוד מאוד ימנית (אם תקום ממשלה קיצונית). אני באמת לא מבין את מצנע, הוא ייצא הכי רע מהסיפור הזה.

    אני עדיין בתקווה שיהיה רוב בעבודה להצטרפות ותקום ממשלת ליכוד-שינוי-עבודה (שינוי יהיו יותר גדולים מהעבודה). וכמובן, שהרב בא גד ייכנס.

    ומה יש לכם להגיד על התשדירים?
     
  5. burning soil Member

    הצטרף ב:
    ‏15/11/02
    הודעות:
    5,216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראו,הניצחון של הליכוד צפוי,אני ממש מקווה לראות את שינוי בתוך הממשלה,ולא את הדתיים,אבל לצערי זה לא יקרה,תחשבו שניה הדתיים הם חלק בלתי נפרד מהמדינה ומה לעשות הם צריכים להיות בתוך הממשלה.
    אני חושב ששינוי יעקפו את העבודה במנדט או שניים.
     
  6. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    טעות פאטלית של מצנע, שדפק לנו את המדינה עד הבחירות הבאות. בכך שהוא לא הולך לממשלת אחדות חילונית עם שינוי והליכוד, הוא גורם לכך שתהיה לנו ממשלה קיצונית ימנית, שתמשיך לא לבנות את גדר ההפרדה הכ"כ חשובה, להמשיך להזרים כספים להתנחלויות ולחרדים, ורק תחמיר את המצב הכה מסובך שהמדינה שרויה בו.
    אני סבור שהקואליציה תסתמך על המפלגות הבאות(אלא אם כן העבודה תתפוס שכל): ליכוד, ש"ס, מפד"ל, האיחוד הלאומי, עם אחד. זה יהיה הבסיס, כמובן שיהיו מפלגות אחרות, אבל על זה תעמוד הממשלה הגרועה בתולדותינו.

    תשדירי הבחירות- לפי דעתי, ניתן לסכם את התשדירים בשתי מילים פשוטות: בידור לעם. זהו. זה לא העביר איזה מסר מיוחד(כאילו שלא ידענו שאין סיבה להצביע עבודה), זה לא היה אסטתי יותר מדי(המצגת בפאואר פוינט של הרב בא גד הייתה משעשעת, אבל אני לא אובייקטיבי), זה היה ילדותי מאוד(מי אמר ישראל אחרת?), זה לא היה ברור(מי יודע מה רוצה מאיתנו האדם החביב אלכסנדר צינקלר?), זה לא היה בעברית תקינה(מי אישר את התשדיר של "אזרח ומדינה מפלגת המרקז בראשות אלכסנדר צינקלר"? כנראה אותו האדם שהגיש את אליעזר לחנה לבגרות בלשון), וזה לא היה שיא האמינות שבעולם(ע"ע עמיר פרץ).
    אבל מה שהכי חשוב, היה שם את מושמץ התקשורת ואהוב העם, האיש שבלעדיו אנחנו לא יכולים, האדם הישר היחידי במדינתו- הרב יוסף בא גד, האיש שעל שמו תיקרא דרגה מיוחדת בפורום שלנו(זה בתהליכים).
    ולבסוף, דבר אחרון- אני מבקש ממכם להקדיש רגע אחד של מחשבה. חשבו כיצד תראה הכנסת ללא הרב יוסף בא-גד?
     
  7. Reyes Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    7,895
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראו מה ראיתי בפורום לינקין פארק של תפוז (אל תדאגו, זה קשור לנושא):
    http://www.readme.biz/

    מה אתם אומרים?
     
  8. Ilan Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    2,634
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אין לי ספק שהתסריט של וידוקה הוא הכי ריאלי. גם אני לא קולט עד כמה העם שלנו מטומטם.
    העם שלנו לא קולט, אני לא מבין איך יש אנשים כ"כ טיפשים, מה הם לא שמים לב שהיה פה כ"כ חרא עכשיו? אם כן אז איך מצביעים לשרון?! איך!? אני לא אומר שמצנע יהיה יותר טוב, למרות שאני מאמין במצנע, אבל מה שבטוח- עדיף לבחור במשהו שאתה עוד לא יודע אם הוא חרא מאשר במישהו שאתה בטוח שהוא חרא (שרון). מצד שני, זה בעיה המצב הפוליטי, כמה שאני שמאלני, אני כבר לא מאמין שהערבים רוצים באמת שלום, למרות שאני מאוד מקווה.
    בכלל, אני לא יודע אם אני יזכה לראות שלום עם הפלסטינאים, כמה שזה נשמע לכם עצוב- הפלסטינאים ואנחנו כל הזמן הולכים ימינה. מה שאני כן מאמין, שמי שיכנע ראשון יפסיד בקרב, אבל מה שבטוח- שאנחנו חייבים להתאים את עצמנו למצב הקשה- ולעשות את המיטב במצב הנתון- ואת זה שרון בטוח לא עושה.
     
  9. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אף אחד לא מצביע לשרון, מצביעים לליכוד, וגם את זה אני לא מבין כי שרון נטה שמאלה ובגלל זה האיחוד הלאומי, מפדל ושינוי התחזקו.
     
  10. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכי עצוב( ובמידה מסוימת מצחיק) היה לראות אתמול איזה מובטלת מפגרת אחת מדימונה נדמה לי, שאומרת שאפילו שהיא יודעת שהמצב שלה רק החמיר בתקופת שרון, היא עדיין תצביע לו, כי "אצלה במשפחה מצביעים ליכוד". פשוט היה מעליב לקרוא שאנשים שהם בחרא מצב, לא הולכים לעבוד, חיים על קצבות משפליות, מצביעים לבן אדם שעשה להם את זה!
    איך, אני משתגע, איך אפשר להצביע לליכוד?
    מילא לש"ס, שתורמת לחלק מקהל המצביעים שלה.
    מילא לאיחוד הפשיסטי, שאולי לא יביא שינוי בתחום הכלכלי, אבל לפחות לא משלה את הבוחרים שלו שזה מה שיקרה.
    אבל למה לליכוד?????
    אני פשוט מרחם על האישה הזה, גם בגלל הטמטום שלה(או כמו שאוהדי הבועל כינו את זה פעם "הרבץ לי ואחבק אותך"), וגם בגלל שהיא לא יודעת שחוץ מזה שהיא מזיקה לעם כולו, היא מזיקה לעצמה.
    ממש חבל עליה.
     
  11. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כמה נקודות למחשבה :

    1. אולי הצעד של מצנע נראה לכם טפשי ולא אחראי, אבל זהו צעד גאוני. מצנע לא נולד אתמול. הוא ראה מה קרה בממשלת האחדות האחרונה, והוא יודע ששרון לא יכול להסתדר לבד, במיוחד כששינוי לא תסכים להצטרף לממשלה שלא כוללת את העבודה והליכוד יחד. שרון בפעם הזאת ממש ייכשל, יפול, יביא אותנו לטמיון ורק אז אולי חלק מהאנשים כאן (ואני מדגיש רק חלק! אין מה לעשות, הרבה ממצביעי הליכוד הם מפגרים, וימשיכו להצביע לליכוד לא משנה מה יקרה) יקלטו שהמדיניות של הליכוד מעולם לא עבדה בארץ ישראל, והמדינה שלנו רק מצליחה עם ממשלת שמאל. מצנע יהיה ראש הממשלה הבא, ביבי יהיה זה שיזכה ליפול לידו.

    2. אילן, אני אישית לא מבין איך אתה מסוגל להצביע למרץ. באמת, המפלגה איבדה כל רלוונטיות, שמאלני קיצוני זה כבר יותר מדי. לא טוב להיות קיצוני. אני ממש חושב ששריד וחבריו עיוורים למה שקורה כאן.

    3. ניצן, אין מה להתפלא, תנסה לשאול את אחד ממצביעי הליכוד מדוע הוא מצביע למפלגה הזאת, תראה מה הוא יגיד לך.
     
  12. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה, כל מי שלא חושב בדיוק כמוך הוא מפגר וחולה נפש, אז לא נראה לי שיש לך מה לעשות פה כי אתה מדבר עם אנשים דפוקים.
     
  13. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    וידוקה, אני לא יודע מה איתך, אבל אני לא מוכן לעבור עוד שנתיים עד ארבע שנים כאלה, כדי שהאישה החביבה מדימונה תחליט שהמשפחה שלה מפגרת.
     
  14. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל, אל תגיד שאינך "מוכן" לעבור עוד 2-4 שנים כאלו כי בעצם אין לך שום דבר לעשות כנגד זה - בישראל תישאר אוכלוסיה גדולה להחריד של אנשים עם פעילות מועטה בין האוזניים שיצביעו לליכוד שהורס את חייהם, או במקרה הרע לליברמן וחבורתו, ולהרבה אנשים שפויים אין ממש מה לעשות בקשר לזה. זהו המחיר של הדמוקרטיה, הרוב קובע, וכל זה בלי בדיקה איי. קיו.

    ולירן, אני מצטער, אבל אני פשוט חושב שאנשים שמתוכם בא אדם שרצח ראש ממשלה, שקוראים לרצוח את כל הערבים בלי שאלות, שמעיזים לומר את צירוף המילים החולני "היידה ביבי" וממשיכים להצביע לאדם שהרס את חיי כולנו, ואפילו גרוע מכך (כשביבי יעלה לשלטון אני מציע לכל חברי הפורום לעזוב את הארץ).

    אבל אתה יודע מה לירן, אני רוצה לדבר איתך בגובה העיניים. אני וניצן דנו על מצביעי הליכוד (אתה מצביע ליכוד או ליברמן?), ואני מעוניין לדעת מה המפלגה שאתה הולך לתת לה את הקול שלך הולכת לעשות בקשר למצב היום. חוץ מהרעיון המגוחך של טרנספר, מה שלעולם לא יקרה.
     
  15. לירן-ביתר Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    1,272
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מדבר רק על מצביעי הליכוד. אמרתי שבשבילך כל מי שלא באותה דעה בדיוק כמוך הוא מפגר או חולה נפש.
    אני לא מצביע אבל אני תומך בליברמן (אני בכלל לא בעד הליכוד אבל אני לא חושב שמי שמצביע לו הוא מטומטם). והאיחוד הלאומי הוא בעד טרנספר. מה אני יעשה שאתה כל כך בטוח שזה לא יקרה. שלום כבר ניסינו לעשות וראו שאי אפשר, יש לך רעיון יותר טוב?