יום העצמאות בפתח והנה טור מעניין מעיתון ידיעות...

הנושא בפורום 'פורום אוף טופיק' פורסם ע"י Gerrard, ‏29/4/06.

  1. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא גרתי בארה"ב, אבל אני יודע שזה כך.

    נו בסדר, גם כשאני למדתי היו כל מיני מיזמים כושלים כאלה, אף אחד לא ממש שם זין על זה. אגב, אחד המיזמים היותר מוצלחים של מייקרוסופט היה שילוב בני נוער ויישום פוטנציאל שלהם.
     
  2. Robin Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/05
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זה לא חשוב אם אף אחד לא שם זין על זה. אתה לא שולט בתת-מודע שלך וסלקום הם לא אידיוטים. הם מראים לך מלא תמונות ומפמפמים אותך בחדשניות וכל זה כל עוד יש מולך מלא סגול וסגול סגול. נראה לך שלא נוצרות אסוציאציות אז בין חדשנות לבין סגול\סלקום. יש כל מיני סוגים של פרסומות, וזה סוג אחד, זה מעלה את המודעות וגורם לאסוציאציה בין חדשנות לבין סלקום בצורה הרבה יותר טובה מאשר נגיד קמפיין איי-מוד שלהם כי זה הרבה יותר אגרסיבי, במינון הרבה יותר גבוה וזה כפוי עליך.

    אה ואנא תן לי עוד דוגמה כמו הקולה. נגיד שגם יש, אין סיכוי שאתה תמצא דוגמה של נציג של חברה כלשהי בא כי אין כזה דבר, בטח שלא בצורה כזו בוטה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏30/4/06
  3. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עכשיו זה טענות מהסוג הנכון.
    התקשורת אוהבת לנפח דברים (במקרה הטוב), ולהמציא אותם (במקרה הרע).
    רע יש בכל מקום, ובכמויות נכבדות. אבל בדר"כ, אין שום פרופורציה בין כמות הסיקור אשר זה מקבל בעיתונות והמציאות. התמונה אשר התקשורת מנסה לצייר כה שחורה ומעוותת, שרק מיטב השמאלנים מבין עוכרי ישראל מסוגלים לציירה.
    אני אוהב להאמין למה שאני רואה ויודע. שהמורה מבאר יעקב אשר "הטריד מינית בנות בבית-הספר" והפך לעוד דוגמא בקמפיין ה"חרא של מערכת חינוך" לא באמת עשה משהו רע. ש"עני" זה בן-אדם עם פלאפון אחד בלבד. ש"הקטטה האיומה בבית ספר" הייתה התגוששות טיפוסית של ילדים קטנים.
    בעיות יש פה המון, ואני מעדיף להתייחס יותר לאלה אשר אני מכיר ורואה. כמויות גדולות של נוער אבוד (למרות שיש בזה גם פלוסים), אופנה (לא במובן של לבוש בלבד) זוועתית, ביורוקרטיה חסרת תקנה, חברה שמתעבת הצלחה (יחד עם חוסר תנאים להצליח בגדול). זו רק ההתחלה, אפילו בלי להתייחס לסוגיות גדולות של בטחון וכלכלה.
    רע יש בכל מקום. אבל בסך הכל, המצב טוב. יש לנו טלויזיה טובה, ובארסה כל שבוע. תרבות בילוי שונות ומגוונות, ונגישות למיטב המוצרים. אדם הרוצה בכך, מסוגל להתפרנס בכבוד. בסך הכל, הטוב עולה על הרע. אני אפילו מוכן לנחש בלב מלא שלרוב האנשים טוב, אפילו אם מערכת השקרים של התקשורת גרמה להם לחשוב ההפך. יש לפעול כדי לתקן את העוולות, אבל לצאת בהצהרות כמו "מדינת עולם שלישי" לא עושה לאריאל הרבה כבוד.
     
  4. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,196
    לייקים שהתקבלו:
    405
    בוריס, דבר ראשון הייתי רוצה לבקש שלא תערב בהודעה שלך ביטויים כמו "שמאלנים עוכרי ישראל", זה לא מוסיף כבוד לדיון הזה.

    בוריס, אתה יכול להגיד שטוב לך, וטוב לי, ואחרי הכל נראה לי שגם טוב לאריאל במדינה הזאת בגלל הסיבות שציינת, כמו נגישות למוצרים רבים, תרבויות בילוי ואפשרות להתפרנס בכבוד. כל זה טוב ויפה, אבל הדיון הזה החל לא בגלל שטענו שישראל היא כמו מדבר, אלא בגלל שהביטחון האישי של האזרחים מופקר. בגלל שאנשים לא יכולים להרגיש בטוחים (ואם אתה תטען שזה לא נכון והתקשורת משקרת וכו' אז אני מודיע לך שלחבר שלי נפרץ הבית וכמו כן אני מכיר אדם שנשדד פעמיים ואשתו עוד פעם אחת), בגלל שהפשע חוגג ובעלייה מתמדת ובגלל שעל כל 10,000 תושבים יש איזה 3 שוטרים במדינה הזו, אגב בנתניה יש בערך ארבע ניידות משטרה לכל העיר וזה מידע בדוק!

    מערכת החינוך בקריסה, אחוז הזכאים לבגרות עלוב וכמו כן בכל מבחן עולמי ישראל בין המקומות האחרונים במתמטיקה ואנגלית. מערכת הבריאות גם היא על סף קריסה, אנשים חולים רבים לא יקבלו תרופות בגלל סל הבריאות, אנשים חולי סרטן מקבלים טיפולי קרינה שערורייתיים בגלל שאין זמן ומקום ותנאים טובים, המיטות בבתי החולים מלאות ואין מקום. מערכת המשפט לא מציגה מענה לפשע ושולחת פושעים חזרה לרחוב. פדופילים משתחררים מהכלא ויכולים לפעול כאוות נפשם כשאף אחד לא מחייב אותם להירשם או מפרסם את מקום מגוריהם. העוני והאבטלה יצאו מכלל שליטה. אלפי עובדי רשויות עובדים חודשים ללא משכורות!! ואני יכול להמשיך עד מחר.

    אז עם כל הכבוד לזה שיש לנו בארסה בטלויזיה, בקנדה אתה יכול לצאת לטיול בלי לדאוג שיקפוץ עליך במקרה הטוב שודד חמוש או במקרה הרע מחבל, אתה יכול להיות בטוח שתצא עם משהו ממערכת החינוך, אתה יכול לנהוג בלי שאף מטורף יכנס בך ללא סיבה, אתה יכול לנהל עסק בלי לחטוף קנס בשבתות.

    רע יש בכל מקום. פשוט פה יש הרבה יותר.
     
  5. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/eusa_clap.Xxx בני, הוצאת לי את המילים מהפה.
    יודעים מה, אני לוקח את דברי בקשר למדינת עולם שלישי(לא בטוח שאני טועה אבל ניחא).

    ובני, תוסיף גם שבמדינות רבות אתה מסיים תואר וישר חוטפים אותך לעבודה, פה אנשים עם תואר שני הולכים להיות עוזרי גננות.
     
  6. Gerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/04
    הודעות:
    1,990
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בואו נקום מהקבר ונרד מהענן.
    אריאל, מדינת עולם שלישי אנחנו לא, ואם אתה חושב אחרת אני מצטער בשבילך והפתרון היחיד בשבילך הוא לטוס לסודן ולראות את העולם השלישי המדובר כל כך מקרוב.

    בוריס, או שמא אני אמור לקרוא לך טרומפלדור ג'וניור, אתה פשוט אנטי תקשורת, למדת לשנוא אותה כל כך שאתה רואה בה סמל שמלאני מובהק ולא אוביקטיבי כלל וכלל, אז אני רוצה לומר לך שלמרות שיש משהו בדבריך תפקידה של התקשורת הוא להציג את האמת בפני תושבי המדינה, היא אמורה להיות כלב השמירה של הדמוקריטה ולמרות שלעיתים נראה כאילו היא נוקטת עמדה פוליטית מסויימת סך הכל היא משקפת את המציאות, ואיך לקבל אותה זו כבר החלטה שלך.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/06
  7. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בני, בוא תהיה לרגע תייר איסלנדי שקורא את ההודעה שלך. תסתכל מהחלון ותגיד שתיאור אחרית הימים שלך נכון.
     
  8. Robin Member

    הצטרף ב:
    ‏13/8/05
    הודעות:
    2,451
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני מניח שהתכוונת לבוריס...

    בוריס, נראה כאילו אתה מעדיף לחיות בבועה ובהכחשה. אתה לא יכול להגיד אם אני לא רואה את זה מול העיניים שלי אז זה לא קיים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/5/06
  9. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,196
    לייקים שהתקבלו:
    405
    באמת שלא הבנתי מה אתה רוצה, בוריס, מה קשורים עכשיו תיירים איסלנדים שבאים לפה לשבוע, בעוד אני גר פה כמעט כל חיי ויודע על הבעיות כאן קצת יותר טוב ממנו?
     
  10. Gerrard Member

    הצטרף ב:
    ‏24/12/04
    הודעות:
    1,990
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן התכוונתי לבוריס..
    תקינתי את זה
     
  11. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הבעייה היא שהמדינה אשר אתה תיארת שם למעלה היא אוקראינה במקרה הטוב, ברזיל במקרה הבינוני, וניגריה במקרה הרע. תבחר מה אתה מעדיף.
     
  12. Dennis Bergkamp משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/3/04
    הודעות:
    9,196
    לייקים שהתקבלו:
    405
    אם כך אני אשמח לתיקונים מצידך להודעה שלי ושתסביר לי מה לא נכון בה.
     
  13. Barcik Member

    הצטרף ב:
    ‏28/8/03
    הודעות:
    6,708
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הסברתי כבר. המדינה שמצטיירת מההודעה שלך היא אחת שבה אם אני יוצא החוצה יש סיכוי של 30-40% ששודדים אותי, שאם 5 אנשים באים בו זמנית לבית חולים 3 מהם מתים, ושאחוז אחד מהאוכלוסיה מצליח ללמוד משהו מעבר להשכלה בסיסית. בדיוק המדינה שמציירים על דפי העיתונים.
     
  14. Hotspur משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    19,692
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אתם יודעים מה הכי ישראלי בעיניי? ויכוחים.

    ככה קטנים, אבל מיליון דעות.

    ואגב בוריס, ממה שאתה מצייר, אפשר לשבת ולחכות שנגיע למצב הזה. קל לעצום עיניים ולומר הכל בסדר. נכון שהתקשורת סנסציונית ומנפחת, אבל זה מה שתקשורת עושה בדרך כלל. היא כן חוסכת אותנו לעוולות שכן קיימות בארץ ושיש לטפל בהן.
     
  15. NLevi Member

    הצטרף ב:
    ‏22/6/05
    הודעות:
    216
    לייקים שהתקבלו:
    0
    דווקא לדעתי הפערים פה הם לא ממש שונים מרוב העולם, בארה"ב יש איזורים שלמים של עוני בלבד, ואיזורים שלמים של עושר בלבד. זה לדעתי פער.
    אז נכון, יש פה כמה שכונות עוני, 2 ערים מבוססות כלכלית, אבל בסה"כ רוב המדינה באותו מצב. ובמצב הזה אפשר לשרוד. לא נכנסים לכלא ממצב כזה, ובטח שלא מתים ממנו.
    בכלל, תיארתם את המצב כאילו אנחנו מינימום הארלם - צריך גם לקחת בחשבון ש50% מהפשע זה הערבים (אני לא מדבר על פיגועים), אם לא יותר.
    אנשים גם מתלוננים על סוציאליזם "דפוק" שיש במדינה, כשלדעתי צריך לסתום ת'פה ולהגיד תודה. לא רוצים סוציאליזם? תחיו באמריקה - שברתם רגל? רוצים טיפול? תוציאו ת'ארנק.
    אנחנו מדינת עולם שלישי? כן, בטח. ברוב האזורים אנחנו מהמדינות המפותחות בעולם, וגם בחינוך אנחנו לא בדיוק בתחתית. באמת, לך תחפש הגדרה של מדינת עולם שלישי ותחזור.
    בסה"כ, כולם פה מבחירה, ונכון, יש פה בעיות גדולות של ביטחון (שגם את זה צריך להחשיב כעוד צרה ענקית בדרך להפוך את המדינה הזו למדינה שכיף לחיות בה), אבל גם בהן מטפלים.
    שחיתות יש בכל ממשלה בעולם, אנחנו לא הממציאים.
    אין לי מושג למה, אנשים פה מעדיפים להתמקד בדברים הרעים במדינה שלנו ולהעלים את כל הרע של המדינות האחרות.