יוסי בניון - מירוק לצהוב?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י לירן, ‏24/5/16.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כל עוד אתה משלם על השימוש באיצטדיון הפוטנציאל לא מגולם במלואו. אין קבוצות עם פוטנציאל כמו מכבי חיפה בארץ? מכבי ת"א בקלות משתווה לפוטנציאל שיש בחיפה, בטח מבחינת קהל, וגם בית"ר ירושלים, אילו היה שם ניהול נורמלי פלוס מחלקת שיווק וגורם אכיפתי שיטפל בלה פמיליה, גם בקלות. הבעיה שבת"א יש קושי לאיצטדיון ובירושלים זה פשוט קן צרעות, לכן על פניו כרגע מכבי חיפה יש לה איצטדיון יותר גדול, אבל שוב, זה לא חזות הכל איצטדיון, במיוחד שב-4-5 שנים האחרונות, אוהדים חדשים מצטרפים בהמוניהם יותר למכבי ת"א ולהפועל ב"ש מבחינת אהדה מאשר למכבי חיפה. כי ככ זה הקהל הישראלי - נמשך לאלו שמצליחות.

    אני לא מכיר הרבה קבוצות במערב אירופה במדינות מתקדמות שיש להם תנאים חרפה וחיפה עדיפה עליהן, בטח לא בליגה הראשונה. אולי במזרח אירופה סביר להניח שאתה צודק, אבל עדיין, כל עוד יש לך פה בעיות בטחוניות זה תמיד יהיה בעייתי הן מבחינה מקצועית והן מבחינה כלכלית. מספיק צוק איתן קטן בשביל להרוס הכנות של שנה שלמה, ראינו את זה קורה.
     
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    צוק איתן זה תירוצים מפגרים. מכבי חיפה עשתה את עונתה הכי גדולה באירופה בחו"ל.
    הקהל של מכבי חיפה מוכיח שהוא מספר אחד לפחות בכל השנים מאז האליפות האחרונה וזו תופעה שהתחילה לפני כן.
    קבוצות אחרות בארץ יצליחו להקים איצטדיון בעצמם או בעזרת אחרים, כשהבן של נטע לביא יעלה לבוגרים של מכבי חיפה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏27/5/16
  3. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    ממש לא תירוץ מפגר.
    זה שחיפה עשתה את העונה הכי גדולה שלה בחו"ל לא אומר כלום. היוצא מן הכלל לא מעיד על הכלל. כמה פעמים עוד קבוצות ישראליות עשו עונות גדולות בחו"ל כשהן אירחו? אף פעם. הפועל שיחקה נגד לידס בפירנצה ועפה, שיחקה נגד אסטנה בקפריסין ועפה, מכבי שיחקה נגד זילינה בהונגריה ועפה שיחקה נגד מריבור בקפריסין ועפה, מכבי חיפה שיחקה נגד ליברפול באוקראינה ועפה, נגד אאק בקפריסין ועפה נגד ולנסיה ברוטרדם ועפה, מכבי שיחקה נגד בואבישטה בבולגריה ועפה ב"ש נגד רנק ספליט בקפריסין ועפה, הנבחרת שלנו שיחקה באנטליה נגד מלטה ולא ניצחה, שיחקה נגד צרפת בפאלרמו והפסידה בתקופה שעוד לא היינו מפסידים לפחות בבית, כנ"ל הנבחרת שלנו מול סלובניה. ויש מצב שהיו עוד משחקים של קבוצות ישראליות שהיו בחו"ל ועפו אני לא זוכר הכל.
    שורה תחתונה - פרט לעונה אחת יחידה סגולתית שבה היו גם את הזרים הטובים בהיסטוריה של הכדורגל המקצועני בישראל, כל פעם שקבוצה ישראלית שיחקה בחו"ל בסופו של דבר היא כשלה. משמע, יש לזה משקל ומשקל גדול גם אם לא נעים או לא בא לך להודות.
     
    amn אוהב/ת את זה.
  4. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    "קן צרעות". נו באמת.

    מכבי חיפה זה המועדון המשתלם ביותר לקנות בארץ ובפער, ומי שלא מכיר בזה או שלא מבין עד כמה גדול המועדון הזה או שפשוט מסרב להכיר בכך. הם מביאים הכי הרבה קהל, הקהל שלהם הכי פחות בעייתי משל כל הגדולות מבחינת ענישה ותדמית, מחלקת הנוער היא הטובה בארץ והם לא נמצאים בבורות כלכליים כמו הפועל ת"א או בית"ר (?). אם אני איש עסקים שרוצה לקנות מועדון בארץ ויש לי אפשרות לקנות כל אחד, כולל מכבי ת"א, אני הולך על חיפה.
     
    שי ו-oranfu אוהבים את זה.
  5. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    הקהל של חיפה לא בעייתי בגלל יענקלה שחר שהוא חונטה בהתאחדות לא בגלל שום דבר אחר, אני רק מתאר לעצמי מה יקרה אם ינחת פה איזה מישהו מחול למכבי חיפה כבעלים, כל קנס של 50 אלף תתחיל להכפיל אותו פי 3 4 בשביל לשנורר את הפראייר. הקהל של חיפה לא אלים? הקהל של חיפה עושה צעדים גדולים אל עבר החוליגניזם בביתר ומכבי...

    אלכס עוד פעם עם החארטות? יש תנופת איצטדיונים בישראל בכל הקשור לעשור האחרון. ב"ש (16), מושבה (11), נתניה (13.5), שיפוץ בלומפילד (מ-14 ל-24), טדי (34) וגם זה שיפור עצום מול העבר ולדעתי זה רק עניין של זמן עד שיקומו עוד איצטדיונים או יורחבו/יוגדלו כי ראשי ערים מבינים את הפוטנציאל שבדבר ולא רק לכדורגל, אלא גם להופעות וכו', אלא אם אתה רון חולדאי שלו חשוב רק מגדלים ונדלן.

    כל מה שכתבת על מכבי חיפה קיים היום במכבי ת"א. מועדון בלי חובות, מחלקת נוער מצוינת, מותג חזק בעלייה, חנויות בכמויות (3), מנויים סולד אאוט עם רשימת המתנה של עוד 5-10 אלף בערך. כיום אין שום הבדל בין מכבי ת"א לחיפה פרט לעובדה שסמי עופר מכיל יותר מקומות מבלומפילד. מכבי ת"א מבחינת שיווק ומקצוענות זה ממש לא המועדון שהיה לפני עשור, כנ"ל מכבי חיפה, רק לרע.
     
  6. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כן בית"ר זה קן צרעות. כרגע.
    כל עוד הלה פמיליה שולט במועדון הזה ביד רמה, וטביב איכפת לו רק מהכסף שיעשה על התגלית הבאה בית"ר תמשיך להיות כמו שהיא ולא תמשוך אף אחד רציני אליה.
    מה גם שאני אזכיר לך את בית וגן איך הוא נראה, את קבוצת הנוער שירדה לליגה שניה (שוב טביב האפס אשם) ואת איך שהקהל בלה פמיליה מהלך אימים על כל מי שמעז לפצות פה נגדו.
    ביום שיבוא הבן אדם שייכנס באם אמא של הלה פמיליה בית"ר בהחלט תהיה טהורה לעד...ותחזור להיות מה שהיא באמת, מועדון גדול. היום בית"ר זה מועדון עם עבר, אבל הווה ועתיד מרוסקים.
    כל שחקן שיש לו קריירה עם עתיד - חושב 250 פעמים אם ללכת לבית"ר אחרי מה שהוא רואה מבחינת טביב, שלא משלם משכורות, עושה מוות לשחקנים. כל הורה שיש לו ילד עם טיפת כישרון, ורואה איך טביב מתנהל, ואיך מחלקת הנוער מתנהלת, לא יעיז לשלוח את הילד שלו לשחק בבית"ר, אלא בלית ברירה אם זורקים את הילד מכל הקבוצות באיזור.
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,041
    לייקים שהתקבלו:
    7,109
    @עומר חשבתי שהתכוונת לטדי כי רשמת את זה במשפט שלך על האצטדיונים.

    בית"ר לשחקן הבוגר היא דווקא חממה די טובה, יעידו על כך לא מעט שחקנים שהצליחו אצלנו. בכל שאר האספקטים אנחנו נפילה רצינית.
     
    Gianluigi Buffon אוהב/ת את זה.
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אתה זורק ססמאות שלא לומר שקרים מוחלטים בקשר לקהל שלנו.
    בגלל מה שקיים במכבי ת"א אז גולדהאר גם רכש את המועדון.
    כל האיצטדיונים שציינת כבר נבנו, בלומפילד ישופץ. לבנות איצטדיון חדש ברמה של סמי עופר זה סרט גדול מאוד בארץ.
     
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    זה בדיוק העניין שזה שהאיצטדיונים האלה נבנו אמור למשוך הרבה יותר בקלות משקיעים לקבוצות ועובדה שזה לא קורה, לא בהפועל פ"ת ולא במכבי נתניה, 2 קבוצות עם פוטנציאל, כשלפחות האחרונה יכולה להיות כמו ב"ש מבחינת כמות קהל, והיא כבר הוכיחה זאת עם הבאה של 20K לגמר גביע. אבל עובדה - אף אחד לא בא. גם מכבי, לפי מה שאתה אומר לא רק שהיו אמורים להיות שניידר וגולדהר אלא הרבה יותר משהו באיזור ה-10 לפחות.
     
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    לא נתניה ובטח לא הפועל פ"ת לא מתקרבות בשום דבר בפוטנציאל שלהם למכבי חיפה או מכבי ת"א.
    אין אפילו שום בסיס השוואה. אבל ממש אין.