יורו 2020, חצי הגמר (6.7): איטליה - ספרד

הנושא בפורום 'פורום יורו 2020' פורסם ע"י Sarek, ‏6/7/21.

  1. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    אתה לא היחידי.
    אני זוכר אותו ביורו הצעירות פה בארץ,פגש בגמר את אינסייניה (ביחד עם וראטי ואימובליה). איפה אינסינייה היום ואיפה איסקו? בגיל 29 נראה כמו שחקן גמור.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    * כמובן ששחקן שבלט ביורו הצעירות חובת ההוכחה עליו, איסקו עד לפני שנתיים בערך היה יכול להתפאר באחלה קריירה גם אם לא היה כינור ראשון בריאל מדריד, עם כל הכבוד לאינסינייה שבולט בנאפולי ונחשב לחצי אלוהים שם.

    לגבי המשחק עצמו: בשלושת הטורנירים האחרונים הנבחרת שלי הודחה בצורה מבישה. זו, לעומת זאת - "הדחה הירואית" אבל כואבת הרבה יותר כי הגיע לנו, הנבחרת, נגד הנבחרת שסומנה כפייבוריטית ביורו והייתה נפלאה - הציגה את המשחק הטוב ביותר שלה בדיוק בזמן. היו מצבים, הכדור זז במהירות, גם הגנתית היינו בסדר, הייתה תחושה שעוד כמה דקות ונשלים מהפך. אבל כנראה שיש "קללה" בדמות יריבה וותיקה וגם אי אפשר לנצח פעמיים בפנדלים בטורניר גדול. אני לא רוצה לעוף על ספרד כי ניצחנו רק משחק אחד שלא בהארכה אבל אנחנו יוצאים עם הראש מורם ועם אופטימיות מסוימת כלפי העתיד. כדורגל זה משחק אכזרי, אמרתי שלא אכפת לי מי יחמיץ בנבחרת אבל רק שזה לא יהיה מוראטה שעלה מהספסל ודפק שער מהסרטים. התגובה של כל שחקני העבר של ספרד שמייד עם השריקה לסיום צייצו והחמיאו לנבחרת - אומרת הכל. מעניין מה לואיס אנריקה יוכל לעשות במונדיאל ואני שמח, בדומה למה שנאמר על אינייסטה - שלפחות בנבחרת אני אוכל ליהנות מפדרי. תודה לך ספרד
     
  3. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    באמת הרבה מחמאות לספרד, הם יוצאים מהטורניר בראש מורם ועם הרבה פוטנציאל להמשך.
    פדרי כמובן, אולמו הנהדר, גרסיה שרק בן 20 ומשחק בביטחון גבוה, בהחלט יש עתיד.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר
    רק רונאלדו, פלאטיני, גריזמן ושירר כבשו יותר שערים ממוראטה בטורנירי יורו
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לא חושב שספרד הייתה יותר טובה במשחק הזה מאשר במשחקים אחרים, היא פשוט הייתה טובה באותה מידה למרות שהפעם היריבה הייתה חזקה. וזה בדיוק מה שאמרתי שיקרה מהרגע שהטורניר התחיל.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  6. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    מסוג הדברים שגורמים לך לרצות לנער את היורו ולשאול מה הוא עשה לעצמו.
     
    alexshw ו-Jefecito אוהבים את זה.
  7. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,912
    כל שניה כותבים פה משנים את דעתם בצורה הזויה מהקצה אל הקצה, ועל סמך ארוע אחד מכתירים ומפטרים שחקנים/מאמנים/שופטים/אוהדים ורגע אחר אומרים את ההפך. כמה קל לצחוק על התקשורת פח בארץ ואז לכתוב כמו טוקבקיסטים לפוסטים של הצל.

    היורו נהדר, חלק מהדיונים פה נהדרים, חלק מהם מהמטרחנים שיצא לי לקרוא(איך לעזאזל יש פה איזה 3 עמודים על האם מגיע לפוגבה להיות ה-MVP של הטורניר? איפה טעינו בדרך?).

    סורי הייתי חייב להוציא את זה.

    ועכשיו לקצת כדורגל:
    • מסתבר, שלמרות הסגל המוגבל שלו, לואיס אנריקה עשה עבודה נהדרת. אני לא צופה בספרד באופן קבוע(מלבד היורו) וקשה לי להביע דעה נחרצת על העבודה שלו שם. הוא לא הרשים אותי כמאמן עד עכשיו בקבוצות, אבל מה שבטוח - אתמול הוא בא מוכן. ספרד אומנם לא עלו, אבל הוא הגיע מוכן, הנבחרת שלו הגיעה מוכנה וידעה לגעת בכל הנקודות החלשות של איטליה. אם אויארסבל ואולמו היו חדים יותר - איטליה הייתה יוצאת פה בתבוסה. הנוקאאוט הכי מובהק שראינו בין שני מאמנים בטורניר.
    • ביקורת על בוסקטס או כל טענה הזויה אחרת שקשורה בתאור היכולת שלו כפחות ממדהימה שווה באינטליגנציה בעייני לאמרה של סאותגייט שהוא לא מרכיב את סאנצ'ו כי הוא לא מנוסה מספיק
    • ועוד בעניין בוסקטס - אם הוא היה שחור וקטן וקוראים לו קאנטה, כמות הזרע שהייתה נפלטת פה על המקלדות אתמול הייתה מפתיעה אפילו את מיה ק'ליפה.
    • פדרי מפלצת.
    • קייזה זיין על.
    • מצד אחד לאונאי סימון היו הצלות מרשימות ורגעים טובים בטורניר, מצד שני, אף שוער לא בלט לרעה כמוהו עד עכשיו.
    • לאיטליה יש מגן שצריך להיות בנבחרת הטורניר למרות שנפצע, ומגן נוסף שצריך להיות בנבחרת הגרועים ביותר למרות שהוא יפתח בגמר.
    • אם נבחרת כלשהי, מצליחה לזכות בטורניר, אז מגיע לה לזכות. ככה עובד המשחק. אולי אני אחדש פה - אבל דומננטיות או חביבות הקהל לא שווה נצחון. יוון נצחה כי אף אחד לא הצליח לנצח אותה. אם אנגליה תזכה, אי אפשר להגיד שהיא לא ראויה. אם איטליה תנצח אותה היא תהיה ראויה. ואם לא, אז לא.
     
  8. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    מבחינתי כרגע בוסקטס המועמד המוביל לשחקן הטורניר (וכמובן שלא ראיתי את כל המשחקים), נכון שהוא שיחק רק 4 משחקים אבל שלושה מהם בנוקאווט.

    לגבי בארלה, שוב אני באמת לא יודע מה אני מפספס, כמעט כל המשחקים שראיתי אותו הוא נע בין בינוני לחלש.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    @Ever Banega אבל ברור שאני מייחס חשיבות ליריבה שנמצאת ממול, אתה רוצה להגיד לי ש-0:5 על סלובקיה ו-0:4 על איטליה לצורך העניין מתקבל באותה הצורה? כנ"ל מספר הזדמנויות? אתמול הנבחרת שלטה במרכז השדה נגד שלישייה מעולה, יצרה מצבים. לא הרגשתי שהשחקנים מתמסרים על אוטומט בלי לדעת מה עושים על הכדור. בדרך כלל במבט על טורניר בודקים לאן הנבחרת הגיעה וחצי גמר זו בהחלט עמידה ביעדים. את שווייץ לא ניצחנו לפני הפנדלים, גם לא את שבדיה ואת פולין שהם יריבות מאוד נחותות, לכן אני לא יוצא מגדרי. מה שכן, תמיד אמרתי שהסגל של ספרד קצת בעייתי והביקורת שלי על לואיס אנריקה, אם בכלל - הייתה מתונה.
    בכל מקרה חשוב לי לציין שלא בטוח שדברים ישתנו, זה משמעותי מאוד אם לנבחרת יגדל חלוץ טוב ממוראטה לדוגמא בטווח של השנתיים-שלוש הקרובות ואני לא מדבר בכלל על מה שקורה בנבחרת הצעירה כי זה לא תמיד מהווה פקטור.

    לגבי בארלה, לדעתי הביקורת שלך טיפ-טיפה מוגזמת. אתה לא מבין את ההייפ סביבו באופן כללי? באינטר הוא נפלא, לא תמיד זה עובד בנבחרת. הלך לאיבוד קצת בדרך הייתי אומר.

    @Bianconeri, בוא תהיה ספציפי, למה אתה רק רומז? תחליט אתה על מה מותר להתווכח כאן ועל מה לא. מצטער שהיה לי מוזר שבוסקטס נבחר ל-MVP כשנבחרת מביסה 0:5 את סלובקיה הנחותה ממנה בשלוש רמות, או נגד קרואטיה כשמחליף עלה מהספסל, בישל פעמיים וסיכן וגם אתמול דני אולמו הוכיח את עצמו. היו כמה פעמים שנכנסתי לפורום האיטלקי קצת לקרוא דעות מעניינות על יובנטוס ואינטר, בוא נגיד שלא כל פוסט שם היה לפנתיאון. קראתי כבר דברים הרבה יותר מביכים בפורום הזה. יש הרבה שמגיבים בכל עשר דקות, כותבים "יש", או "טעות שוער", "גול גדול". תעשה חקר. ומזל טוב על הגמר
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/7/21
  10. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    כן אני מבין שהכוונה שלך הייתה בהתייחסות לחוזק היריבה, פשוט חשוב לי להדגיש שזאת ספרד. היא תהיה רק 60-40 כשתפגוש את שוודיה או פולין אבל היא תהיה גם 60-40 כשהיא תפגוש את איטליה או פורטוגל וזו הגדולה שלה. לכן בשלב הבתים כל הזמן אמרתי שהמצב לא רע כמו שהוא נראה כי אנחנו פייבוריטים נגד כל נבחרת בעולם גם אם בקצת. אני בטוח שאם ספרד הייתה עולה לגמר נניח נגד אנגליה זה היה נראה בדיוק אותו דבר כמו שזה היה נראה נגד איטליה וכמו שזה היה נגד פולין.

    בנושא אחר- אויירסאבל לדעתי לא ברמה של הנבחרת ויאגו אספס יכול היה להביא הרבה יותר. גם פארן לא היה טוב ביורו באופן כללי לדעתי. אני עדיין משוכנע שבלי וינגרים היינו נראים יותר טוב.

    לגבי בארלה- כן לא מבין את ההייפ סביבו באופן כללי גם באינטר.
     
  11. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,912
    @Raulito - אני לא הפורום האיטלקי, ולא מגן הכדורגל האיטלקי, ולא מגן כותבי הפורום. בכל מקרה לטעון שטוקבקים של הצל לגטימים כי יש טוקבקים גם אצל מירב מיכאלו זה טיעון ילדותי בעייני(סלח לי). גם מה הקשר שכל פוסט צריך להיות לפנתאון? נסה להתייחס לגופו של עניין(אם כבר החלטת להתייחס, אם לא - גם סבבה) ולא למשהו אחר.

    בהקשר לדיון על המשחק - בוסקטס חיסל לחלוטין את הקישור האיטלקי כולו. אני לא חושב שספרד הייתה מסוגלת לעשות את מה שעשתה בלעדיו, לעומת זאת - אני חושב שגם לולא דני אולמו ספרד הייתה נשארת דומיננטית(גם אם אני חושב שהיה לו משחק נהדר)
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    @Ever Banega, יאגו אספס שחקן בלבל אחר ממיקל אויארסבאל, ללא ספק. הוא גם חלוץ וגם מספר 10 עם ראיית משחק מדהימה. הבעיה היחידה שלי איתו היא היעדר המהירות. בגלל זה רציתי לראות את מוראטה על כר הדשא. לא יכולתי לדעת מראש שהוא יבקיע אבל היה לי ברור שמולו ההגנה האיטלקית תתקשה יותר. הנבחרת לא דורסת, זה נכון, אבל אי אפשר להתעלם מכך שספרד ניצחה רק משחק אחד ביורו מתוך שישה ב-90 דקות. וההגרלה הייתה די נוחה למען האמת. איטליה הרשימה בחמישה משחקים מתוך שישה לדעתי ובגדול אין נבחרת בומבסטית/מרשימה בטורניר הזה. בכל מקרה אין ממש שחקנים בסגל הזה שאתה יכול לסמוך עליהם שיתעלו או יעשו שער ממצב אחד. זה אפילו לא עניין של ויאה או טורס אלא ססק פברגאס שתמיד הגיע במאני טיים.

    @Bianconeri, אחרי הופעה כמו אתמול בוסקטס ראוי לכל המחמאות, לחלוטין. הוא פשוט לא גרם לי ליפול מהכיסא קודם. היה טוב אבל לא 'מצוין', 'היסטורי', 'ה-שינוי של הנבחרת'. ספרד משוועת לגולים ולמצבי הבקעה ולכן אני מעריך מאוד את היכולת של אולמו. הנקודה שלי הייתה לא שבוסקטס לא חשוב אלא שהוא כן ירד ביכולתו וכמובן שהרף מהעבר גבוה מאוד, ושנית שלהערכתי ספרד הייתה מסתדרת גם בלעדיו.
    לא ארחיב על דברים שלא קשורים לכדורגל. בקצרה: אתה מנהל הפורום האיטלקי, עושה עבודה מצוינת ומוסיף לדיונים. ועדיין מצחיק אותי לקרוא תגובות כמו "שלושה עמודים על פוגבה שחקן הטורניר או לא". אז מה. אני מציע לך להסתכל טוב יותר, כבר ראיתי דברים יותר גרועים בפורום שממש לא הפריעו לך. זהו
     
  13. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    עכשיו הגיע הזמן לראות את הנבחרת הטובה יותר והמעניינת יותר, הסגל האולימפי של נבחרת ספרד. הייתי לוקח את הנבחרת הזאת ליורו.
    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2021/06/29/16249597750594.Xxx
     
  14. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    העובדה שלא שיחק בשני המשחקים הראשונים מדגישה כמה הוא היה קריטי למערך שלהם. הוא לעיתים הרגיש לי כמו מעין חוט מקשר שאם אתה פורם אותו, הכל מתפרק. אתמול אגב רודרי השתלב במקומו מצויין.

    בנוגע לבארלה, כל משחק של אינטר שהזדמן לי לצפות בו, הילד הזה גרם לי לתפוס את הראש. הטכניקה, הביטחון, ההבנה הטקטית שלו, הוא תמיד יודע לאן לנווט את ההנעה ולשנות מקצבים של המשחקים. הוא באמת מרגיש לי כמו פוטנציאל אדיר להיות בעתיד ה ״ברומטר״ הקלאסי הזה, של שחקן שעוד יסחוב קבוצות עליו.

    מסכים שבטורניר הזה היכולת שלו לא באה לידי ביטוי כמו באינטר, אולי אני טועה אבל הוא הרגיש לי כמו מעין מאצלה אצל מאנצ׳יני, הייתה לו הרבה עבודה שחורה ולהוציא את אתמול, מגיע לשלישיית הקישור האיטלקית קרדיט גדול על היכולת שלהם כמקשה אחת בטורניר הזה.
     
    modric420 ו-Mamadu אוהבים את זה.
  15. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,567
    לייקים שהתקבלו:
    6,996
    מין:
    זכר
     
    Bianconeri ו-South Boy אוהבים את זה.