יצחק שום+מכבי חיפה=ביזיון

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י newspaperman, ‏13/5/03.

  1. newspaperman Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/03
    הודעות:
    85
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני זוכר את אותו היום הקייצי בו אברהם גרנט הגיע למכבי חיפה. אני זוכר את אותו היום בו גרנט הצהיר על לחימה על כל התארים, אני זוכר את הדבר הכי חשוב - גרנט עמד במילתו, שתי אליפויות.
    חלפו להם הימים וגרנט עזב לנבחרת, במקומו הגיע יצחק שום. מהלך שאיני ידעתי באותם הימים האם הוא טוב או רע אבל הבנתי כעבור כשבועיים מיום החתימה שהוא לא מהטובים לאחר הדחתו של עטר מהקבוצה.
    הימים שוב חלפו עברו והקבוצה הירוקה הגיע לליגת האלופות, קבוצתו של אברהם גרנט (כן, אברם. לא שום, שום לקח קבוצה בנוייה ולא שינה דבר).
    הגענו כבר למספר חודשים אחר החתימה של שום בקבוצה וקיבלנו את "ההישגים" של שומקה:
    4-0 הפסד לאתונה
    4-0 הפסד לבית"ר ירושלים
    2-0 הפסד למכבי ת"א
    2-0 הפסד למכבי נתניה
    ועוד
    מקבוצה ששאפה לפאר הכדורגל הישראלי, הפכה מכבי חיפה לקבוצה סבעה, חסרת חיוך וחסרת הרצון לשחק. יצחק שום הגיע למכבי חיפה, קבוצה אלופה. יצחק שום הפך את מכבי חיפה לקבוצה עלובה.

    כנראה ליענקלה שחר לא אכפת מהקבוצה, שיעיף כבר לכל הרוחות את הפילפל הרקוב הזה מהקבוצה. ועד שזה ייקרה, אני לא מתכוון להשקיע אפילו שקל אחד למשחקי הקבוצה. לא השנה ולא שנה הבאה.

    בברכה
    אוהד מאוכזב
     
  2. Asaf Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    246
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בברכה?!?
    6וב בכל מקרה, אתה לא הראשון לכתוב מכתב אפי שכזה, (הבכורה הוענקה לאיזה אולטארס מהפועל)...

    אתה באמת חושב שלמישהו איכפת משומי בה בשעה שמשה אוחיון זוכה לרגעים המאושרים בחייו בפעם השניה תוך פחות משבועיים??
     
  3. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חחחח חזק אסף חזק!!!!!!!!!!!!!


    שום אמור להיות פשוט גרוע ברמות בינלאומיות בשביל לקחת קבוצה מוכשרת ואדירה כמו חיפה ולהפוך אותה למה שהיא היום

    שום חייב ללכת לטובתה של הקבוצה הזאת,הוא עוד יוריד אותה לאמצע טבלה בקצב הזה.
     
  4. AFC Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    4,665
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא חושב שממש יש לכם על מה להתלונן.

    אתה לא הבאת סיבה אחת למה יצחק שום נכשל העונה - העובדה שהקבוצה משחקת כמו לידס יונייטד לא בהכרח קשורה אליו. יכול להיות שהשחקנים שבעים, שזה קשור לשריקות הבוז של האוהדים במחצית בכל מצב (מובילים על ב"ש ושורקים בוז), שאין מנהיג לקבוצה (ג'ובאני רוסו in my ass!!) ושאין יותר את האווירה שהיתה לחיפה בצ'מפיונז. או יותר נכון - אין בניון ואין יעקובו שיציל אתכם.

    יצחק שום, תרצה או לא, הוא מאמן שעולה בכל פרמטר על אברם גרנט. גרנט הבונקריסט לקח אליפויות מגעילות, שנראו אפילו יותר מגעילות מהעונה הנוכחית. שום מנסה לשחק כדורגל התקפי, אבל מה לעשות שמכבי חיפה לא יודעת איך לפרוץ בונקר (מול בית"ר בקרית אליעזר, נתניה, מכבי ת"א, הפועל ת"א וכו'), יש לה חרא של שחקנים (באדיר, פראליה, קטן ורפי כהן הם בושה לקבוצה שרצה לאליפות) וחרא של אוהדים (לפני דקות אחדות ראיתי אוהד חיפה צועק לצלם שצילם אותו : "מה אתה מסתכל יא זבל?!", סתם בלי קשר). יעקובו ובניון היו מכבי חיפה, והם נתנו את האליפויות לגרנט, שום נאלץ להסתדר בלעדיהם. שום ניסה כל שיטה אפשרית - עם הבדיחות ערן לוי ורפי כהן, לתקוף, להגן, עידן טל, אליניב ברדה - שום דבר לא עובד. זה לא בהכרח מצביע על אשמתו של המאמן. ושלא תעיזו לשבח את גרנט אחרי שצעקתם לו להתפטר בשנתיים שלו בחיפה..
     
  5. שגיא Guest

    אני אעתיק לפה את התגובה שרשמתי בדיון על הגביע, תגובה ארוכה למדי, שדי מדברת על כל העסק פה:

    סיוט!
    המילה היחידה לתאר את הגועל נפש שהתחולל עד לפני דקות אחדות באצטדיון הלאומי ברמת גן.
    סיוט, הפועל ב"ש מתעללת באלופת המדינה, מתעללת בקבוצה שעד לפני כמה חודשים התהדרה בליגת האלופות, מתעללת בקבוצה שבדרך כלל הייתה מתעללת באחרות, מתעללת בשחקן שהביא לי את הגביע היחידי עד כה, מתעללת ביצחק שום שגם ככה זו עונת סיוטים עבורו.
    הפועל ב"ש מתעללת במכבי חיפה!
    היו רגעים מסויים שפשוט רציתי שהרביעי, החמישי, והשישי יכנסו, לפחות שלהתעללות הזאת תהיה תוצאה כלשהי, סתם להתעלל זה נורא כואב, למה לא לבצע וידוא הריגה וזהו.

    מכבי חיפה מתה היו באופן טוטאלי, השאריות האחרונות של האופטימיות שנשארו בי, נעלמו מהר מאוד, וככל שהמשחק התקדם והשערים הובקעו, הם הפכו לגוש ענקי של פסימיות לקראת סוף העונה בליגה.
    בכזאת יכולת מגיע למכבי חיפה לרדת ליגה, ואני לא מגזים, זה חודשים ארוכים, שזו היכולת, מידי פעם רואים ניצוצות של יכולת טובה, זה מה שעד עכשיו האכיל את יצחק שום. על זה הוא חי, על הניצוצות. אם לא זה, יצחק שום מת, והיום זה קרה. היום אפילו לא ניצוצות, במשך 90 דקות, סיוט אחד גדול, שפשוט לא נגמר, עוד מצב, ועוד שער, ועוד בעיטה, ועוד שער, ועוד משקוף, ועוד שער, ועוד טעות של אוואט, ועוד החצמה, וזה לא נגמר, וזה לא נגמר.

    במצב כזה הייתי מציע ליעקב שחר לסגור את הבסטה, לא מגיע לו, לא מגיע לו היכולת הזאת, ההשקעה שלו במכבי חיפה היא עצומה, ואם זה התרומה שהוא מקבל, כדאי שילך, שילך כל עוד נפשו בו, מכבי חיפה גם ככה מפורקת לחתיכות קטנות. מכבי חיפה הנוכחית היא לא מכבי חיפה. כי מכבי הנוכחית היא מבצע חדש ל"הגדל את כמות שערייך", "אנחנו עוזרים גם לחלשים" וכל מיני כאלה. בואו נתן לקבוצות להאושש על חשבונינו.

    השחקנים לא מתאמצים, ואם הם כן, אז מצבם עוד יותר רע, שומי לא שולט על הקבוצה, לא יודע מה הוא עושה, רב עם שחקנים, מחרים את התקשורת, מדבר שטויות, ובעיקר - עושה שטויות, והרבה. יצחק שום קיבל קבוצת חלומות במושגים ישראלים. הוא קיבל קבוצת חלומות ועשה ממנה קבוצת סיוטים. הוא קיבל כוכבים והפך אותם לכוכבים נופלים. הוא קיבל את מכבי חיפה, והפך אותה ל....אני אפילו לא אגיד...

    בתור אוהד מכבי חיפה אני מתבייש, מתבייש בתצוגת הנפל היום. הקש ששבר את גב הגמל, או "הקש ששבר את חלום הגמר" או "הקש ששבר את הקריירה של שום"
    קבוצה שסופגת כזאת כמות של שערים, עדיף שיכניסו להסגר, שלפחות לא תוציא החוצה את הסיכון הזה. למה לתת לנו את זה?
    ז'וטא לא נראה על המגרש, בנאדו וקינן שוב ושוב פתחו את מרכז ההגנה, קייסי לא תמך מספיק בהתקפה, באדיר נעלם לחלוטין, פראליה משחק לאט ומגושם, זנדברג נעלם לזמנים גדולים מידי, יניב קטן לא יציב, רפי כהן חי עדיין על השלושער המקרי מול בית"ר, ערן לוי עוד חושב שהוא משחק בנוער, וישראלביץ'? השערות של הדשא יותר גדולות ממנו.

    שחקן אחד, שחקן אחד עדיין ניתן לציין לטובה במכבי חיפה, ג'ובאני רוסו, בלעדיו מכבי חיפה נמצאת היום במצב שהיא לא מכירה, עמוק בתחתית, בלעדיו מכבי חיפה לא הייתה חוזרת למשחקים שהצליחה לחזור העונה, בלעדיו מכבי חיפה היא סתם עוד קבוצה.חבל לי עליו, השחקן שמשקיע מעצמו בכל משחק, אבל החברים שלידו פשוט לא עוזרים, לא מתאמצים, לא משקיעים, לא רוצים.

    מכבי חיפה באה היום עם כתובית כל המצח: "ויתרנו על העונה הזאת, תחגגו עלינו", אחרת אין לי הסבר.

    מכבי חיפה צונחת, עמוק...
    :cry: [/b]
     
  6. newspaperman Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/03
    הודעות:
    85
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הבנתי את תגובתך
     
  7. ג'רי בית הלוי Member

    הצטרף ב:
    ‏31/7/02
    הודעות:
    5,106
    לייקים שהתקבלו:
    0
    עזוב ניוזפייפר מן אף אחד לא מבין את התגובות שלו, הוא עושה את זה בכוונה. אסף אני מזהיר אותך אם אתה תהרוס את הדיון הזה אני לא יודע מה אני עושה.

    שמעו, אני אמרתי את זה לא פעם, יצחק שום הוא מאמן מגעיל. פשוט גועל נפש. כשהוא מנצח את מנצס'טר יונייטד ביורוליג, סליחה, בסופרוליג, סליחה, בצ'מפיונס ליג, אז הוא מתראיין בכיף ומספר עד כמה ההישג שלו גדול, אבל כשהוא יוצא בתיקו עם בני יהודה מה יש לו להגיד? "די, נמאס לי ממכם, עזבו אותי". חוצפן.
    אם הוא רוצה ללמוד ממישהו איך מתנהגים מול תקשורת אז הוא צריך לעשות קורס אצל קלינגר, הבן אדם הזה, יותר מזה שהוא מאמן מצוין הוא אדם גדול, גם כשהקבוצה נכשלת כמו היום, הוא לא מתבייש לדבר ולשים את הביצים על השולחן, גם להגיד שהקבוצה שיחקה גועל נפש.
    בכלל, שומי הזה חוצפן. מי שהיה היום בחצי גמר קיבל עיתון כזה של זמן ת"א, מיוחד על הגביע, ושומי הכתיר את העונה של חיפה כ"טובה ביותר של קבוצה ישראלית בליגה אי פעם". הוא גם אמר שהוא לפי דעתו מאמן העונה. מעניין אם זה היה אחרי התיקו מול בני יהודה.
    בכלל, כל ההתנהלות שלו במכבי חיפה זה בושה וחרפה. הוא לא יודע לשלוט על השחקנים, הוא משחק על שיטה מצוינת, רק חבל שהשיטה הזאת נמצאת באנגליה עכשיו, הוא בוחר שחקנים גרועים וחסרי ניסיון להרכב (מי זה לעזאזל דקל קינן יא רבאק?), הואעושה מה שבא לו, וחושב שאם הוא ניצח ביורוליג את מנצ'סטר יונייטדף אז זה יביא לו טרבל בארץ. גוד מורנינג שומי.
     
  8. שגיא Guest

    מסכים!
    הבנאדם צבוע! (לבן בבלורית)
    ממש גועל נפש כל ההתנהלות הזאת, גם בתגובה הקודמת שלי הזכרתי את זה, כשהיו ניצוצות וניצחונות במקרה הוא הרשה לעצמו להגיד ש"היינו טובים והראנו אופי", אופי אחותך! אופי של לוזרים, זה האופי של מכבי חיפה ושל המאמן שלה!
     
  9. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    מי שעדיין חושב שצריך להגן על שום אחרי המשחק מול הפ' ב"ש היום בגביע שיקום
    אני רוצה לראות אותו!!!!


    תשמע וידוקה, זה באמת לא תירוץ ההודעה שלך ואני יסביר לך גם למה
    כל מאמן שרואה שהקבוצה שלו סופגת שערים בעונה יותר מאשר אורלי ויינרמן פותחת את שעריה בפני שחקני כדורגל אמור (בצורה הגיונית) למדי לחזק הגנה, עדיף לא פתוח כ"כ (גרנט)מאשר פתוח כמו ויינרמן
    והעובדה היא ששום הלך וקנה את ברדה הילד עם החיתולים (חלוץ) ועידן טל (קשר) במקום לחזק ת'הגנה שלו

    זה רק אומר כמה הוא מבין את הבעיה שלו.... כאילו חסרים לו קשרים וחלוצים בחיפה.
    וזאת רק דוגמא אם תרצה אני יוכל להביא לך עוד 12 כאלו מינימום
    שום חייב ללכת הביתה. חייב.
     
  10. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קודם כל בתחילת העונה לא רציתי ששום יגיע ואמרתי למה..הסיבה שלי הייתה שעונה שעברה הוא התחיל מצויין עם כפר סבא ובסוף הוא נפל בטירוף[הוא וכל כפר סבא]
    העונה עם חיפה יצא בדיוק אותו דבר..רק שחיפה זה לא השקט של כפר סבא..
    אתמול קרעתי את עצמי בשביל למצוא מקום לראות את המשחק של חיפה ומה שקיבלתי היה יריקה בפרצוף והרוב באשמת שום..
    השחקנים מזלזלים וידוקה אומר אולי שבעים..אם נימני יושב על הספסל..אין שום סיבה ששחקן של חיפה לא ישחק..
    רוסו לא מנהיג?רוסו היחידי ששיחק..אבל בשביל להנהיג קבוצה צריך קבוצה[חוץ מבאר שבע לא ראיתי אתמול אחת כזאת..]

    פראליה רפי כהן ויניב קטן שחקנים גרועים?
    אז קודם כל פראליה היה אחראי על שתי האליפויות הקודמות של חיפה[לפחות על הפוש בסיום]
    יניב קטן היה מועמד בתחילת העונה להמון קבוצות אירופאיות ופתח את הרגליים לבארטז[דו משמעי]
    ורפי כהן..אם הוא היה משחק כל העונה..הייתם חוטפים ממנו 3 שלושער..[אחרי שחטפתם אחד וידוקה הייתי סותם..]

    גרנט בונקריסט??ומה קשטן??מה זה משנה איך הוא משחק???העיקר עונה שעברה באנו לקופסא ודפקנו 6 לנתניה..וחמישיות לחצי ליגה..בונקריסט..

    הסיכום שלי שתי מילים לשום:
    שום דבר!
     
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    לא רק שום צבוע,גם האוהדים של מכבי חיפה.
    יש לי כמה חברים אוהדי מכבי חיפה,שמאכלסים את יציע ג',לפני המשחק אתמול היה להם רק מילים טוב על שום:
    "שמע למרות התקופה האחרונה שום בתחום ההישגים מוביל את חיפה מצוין,הוא עשה היסטוריה והביא אותנו לליגת האלופות,ובאמת שלא חשוב את מי עברנו,העיקר שעברנו,ונהנו,והיה לי את הכבוד לצעוק קדימה חיפה באולד טראפורד.
    הא הבין אונו לגמר גביע הטוטו,למרחק נגיעה מהאליפות כאשר אנחנו עם אותו מס' נקודות כמו הקבוצה במקום הראשון,וחצי גמר גביע המדינה,אז בסך הכל,מבחינת המטרה הסופית,כשאנחנו מדברים היום יש סיכוי לטראבל,או לדאבל".
    אבל היום (הרבה הרבה אחרי שהמשחק נגמר הוא נשמע ככה:
    " די נמאס כבר משום הזה,מה הוא הביא לחיפה,כלום".
    ועוד לא הזכרנו את קהל ההצלחות של חיפה,שבמקום לתמוך בקבוצה כשהיא צריכה אותו נשאר בבית,ומביא 4000 אלף אוהדים מסכנים לחצי גמר,נכון שהם הביאו יותר מהפועל רמת גן(חוכמה גדולה),אבל בתור קבוצה שלקחה פעמיים ברציפות את האליפות,והגיע שנה שעברה לגמר גביע,והיריבה המושבעת שלה גם נמצאת בחצי הגמר,חיבים להביא לפחות 6000 אוהדים.
    ועוד לא דיברנו על שריקות הבוז מהדקה ה20,וכשלא מובילים 4-0.
    אז נכון בהחלט ששום צבוע,אבל אני שואל,האוהדים של חיפה לא?
     
  12. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ריינמן אם אתה זוקף את ההצלחה של חיפה בצ'מפיונז לזכות שום אתה טועה. חיפה הצליחה בזכות העובדה שהיא היתה ונשארה קבוצה פשוט מעולה,גרנט לא היה צריך לאמן אותה-הוא היה צריך פשוט לחבר את הפאזל. שום לא הצליח עונה שלמה לחבר את הפאזל, הוא הוריד שחקנים העלה שחקנים...במהלך העונה הזאת ראינו כמה הקשיבו השחקנים לשום ואיזה בעיות בהתנהגות הם עשו לו,הם זלזלו בו פשוט (זנדברג הפך לחיית לילה של מסיבות לפני משחקים,ערן לוי רב מכות במועדון עם אסולין ורוסו ועידן טל משחקים באימונים נינג'ות,ואני כבר לא מדברת על הסכסוך של אוואט ודבידוביץ' שהופך את המועדון לטלנובלה מבית יענקל'ה שחר),אז אני שואלת אותך אוהד חיפה איך זה שהקבוצה הכי חזקה בארץ (בכל הפרמטרים : כלכלית,מבחינת סגל,שחקנים,מועדון,מחלקת נוער,ניהול) מובסת ע"י ב"ש (לא שזה בושה גדולה ב"ש קבוצה טובה) אבל אם ראית את המשחק הבנת כמה חמורה הבעיה ואיזה קרנבל עשו ב"ש על המגרש. חיפה לא העבירו פס.

    אם זה לא אשמת שום אז אשמת מי? רק אשמת שום! רק.

    נ.ב קשטן לא בונקריסט, השחקנים האפסים שלו כאלה.
     
  13. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    קראת את התגובה שלי בכלל?
    אני בעד שום?????אני שונא את שום!!!
    ובטח שאני לא אזקוף לו שום דבר במיוחד לא את הצמפיון ליג שהוא כל הזמן מזיין את השכל איתו..
    שום מאמן דפוק..
    היום ראיתי את הקלטת אליפות של חיפה מהעונה הראשונה של גרנט..
    והבנתי כמה שום מאמן גרוע..
    הוא הרס לחלוטין את רפי כהן..שבעונה הזאת הרשית כל הזמן..אבל כל הזמן
    ועכשיו שום כל הזמן מדבר על זה שהוא היה בצמפיון ליג..ואני רק נזכר בזה שאפילו האוהדים הפסיקו להתגונן עם התירוץ הזה..שום מדבר כמו ילד קטן שנכשל בכל המבחנים חוץ מ-1 וכל הזמן מזכיר את זה שהוא עבר במבחן היחיד ההוא.
    אני כבר מת שיבוא מאמן אחר..
    מאמן שיעריך שחקנים כמו עטר..שיחזיר את העכבר לחיים ולכיבושים
     
  14. שגיא Guest

    אני חושב שהיא הגיבה להודעה של בני, לא צריך לקפוץ ולהאשים...

    ושומי, היום הוא עוד בטוח שהוא מאמן מכבי חיפה, כך לפחות נמסר באתר ספורט 5. אבל הסוגייה הזאת תיפתר רק בסיום העונה הנוכחית, כאשר לתוצאת מאבק האליפות תהווה גורם חשוב בהמשך העסקתו, או אי העסקתו של יצחק שום במכבי חיפה. אם שומי יצליח ללקט אליפות אני לא מאמין ששחר יעז להתיר עימו את החוזה, אבל בקצב הזה, חיפה נראה רע יותר ויותר ממשחק למשחק, ככה שהתסריט הפחות אופטימי מבחינת שומי, יהיה כנראה זה שייצא לפועל.

    לפחות יש את הפועל פ"ת להאושש עליה במחזור הקרוב. אם חיפה לא תנצח אותם (12 שנה פ"ת לא ניצחה את חיפה), אז זה באמת יהיה מוגזם, מעל ומעבר, יותר סטטיסטיקות נשברות השנה, לחובתה של חיפה.
     
  15. Dyer משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/8/02
    הודעות:
    6,392
    לייקים שהתקבלו:
    0
    חלאס להשמיץ את שומי! אתם באמת רוצים שהוא לא יאמן יותר? לא נראה אותו בטלויזיה.... http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/sad.Xxx