ישראל חזרה עם ניצחון הסטורי מרוסיה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י official, ‏19/8/03.

  1. official Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/03
    הודעות:
    249
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יוצאים למשחק הכנה מול נבחרת רוסיה בלי ברקוביץ והכוונה שברקוביץ לא ישחק במשחק הכי חשוב של הנבחרת בסלובניה.
    אני לא יודע למה אבל נראה לי דיי מוזר לוותר על שחקן כמו ברקוביץ.
    כמו שאמר גברי לוי אין לנו בארץ יותר מדי כוכבים יש נימני אחד רביבו אחד וברקוביץ אחד אז לוותר עליו???התשובה ברורה -לא!!!
    דעתכם בבקשה.. :?
     
  2. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    תראה בסך הכל מדובר במשחק ידידות.
    אני יודעת שהרבה פה יעלו עליי מעצבים אבל אני מקבל תאת ההרגשה כבר לא פעם ולא פעמיים שברקו פשוט לא רוצה וזה לא שהוא לא יכול. קראתי במוסף הספורט של מעריב היום שהוא חיפש את גרנט כדי להגיד לו שהוא רוצה לשחק בשורות הנבחרת אחרי שהוא גילה שהוא סופסל במשחק ליגה האחרון בו המחליף שלו הצטיין, אבל לפי דעתי זה בכל זאת לא תירוץ. אני לא חושבת שהוא חיפש אותו כי הוא היה מוצא אותו מהר מאוד.
    אני גם לא חושבת שהוא שש לשחק בשורות הנבחרת ושכרגע הקריירה האירופאית שלו הרבה יותר מעניינת אותו וזה מובן כאיש בגילו אבל הוא לא צריך להסוות את זה ולהמציא תירוצים אלא לפרוש מהנבחרת רשמית ולתת צ'אנס למי שבאמת צריך.

    אני חושבת שעכשיו שדור הכוכבים הישן (רביבו, ברקו,נמני , בנין) מחליד לנו מול העיניים בצורה ברורה כל כך. רביבו עושה שנה אחרונה באשדוד, בנין נופה בכלל מהסגל של הנבחרת ואייל כבר לא משחק. אצל נמני המצב לא כל כך גרוע למרות שגם לו אין קבוצה. לעומת זאת, אולי אתם לא רואים את זה אבל גודלת לנו נבחרת לא רעה בכלל בניגוד לכל התחזיות: בניון מבריק ממש במדי הנבחרת, גם עמרי אפק נותן תפוקה נהדרת ויש לנו שוערי עתיד מצויינים וכאשר אלימלך יתלה את הנעליים, וגם לזה יש עוד כמה שנים, יש אחריו את רחמין ואלמדון שעליהם אני סומכת בעיניים עצומות. גם את מאור אלבז. יש לנו את מאור מליקסון ובונפלד בדור הצעיר ובקיצור- אני חושבת שהגיע הזמן ממזמן לרענן את שורות הנבחרת, ובראש ובראשונה למצוא הגנה צעירה ורעננה שתעשה את העבודה. בנאדו כבר צריך ללכת הביתה. אין מה לעשות.
     
  3. official Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/03
    הודעות:
    249
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לרענן זה טוב ואפילו טוב מאוד אבל הדבר היחידי שיכול לרענן את הנבחרת זה כוס בירה עם קרח.איזה צעירים טובים יש לנו שיכולים לשחק בנבחרת במעמד כזה?(הכוונה למשחק נגד סלובניה)וגרנט אמר לברקוביץ אל תבוא לרוסיה ואל תבוא לסלובניה אז אני רואה את זה כוויתור על אחד הכוכבים והשחקן הטוב ביותר בארץ בתפקידו.אולי הוא זקן אולי אין לא כח אבל הוא עדיין יכול לתרום המון לנבחרת ופעולה אחת טובה שלו יכולה לשנות את המשחק כולו ולהביא למדינה כולה קצת נחת רוח.דווקא בגלל שזו אולי הקדנציה האחרונה שלו אין שום סיבה לוותר להיפך כאן כולם יודעים וגם ברקוביץ שזו ההזדמנות האחרונה שלו.
    אם תנקבי בשמות של שחקנים ישראלים שיכולים לשחק בתפקיד של ברקוביץ וברמה שלו אולי נבין על מה(ועל מי)את מדברת http://www.asoccer.co.il/forum/html/emoticons/laugh.Xxx
     
  4. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון בנאדו צריך ללכת..עדיף להביא שחקנים שישחקו מול זהוביץ וידעו לשמור עליהם טוב כמו שהם עשו מול האימפריות מארמניה וסלובקיה.

    חוץ מזה יש לנו בלמים מעולים בליגה..אלון חלפון למשל.. :evil:

    דבר שני...ברקוביץ קצת פצוע ויש עליו יותר מדי עומס לפי מה שהבנתי..חבל סתם להעמיס עליו..
    ברקוביץ כבר לא כל כך צעיר..
    מצד שני,אני בטוח שרוברטו באג'יו היה יכול לשחק שני משחקים בשבוע ועוד לייצג את הנבחרת בכבוד..

    חוץ מזה לא צריך להחליף את כל הדור..
    יש לנו שוערים מצויינים גם כרגע.יש את זנדברג טל נימני ביטון וכו..
    השנה גם לדעתי יהיה יותר מבחר בנבחרת כי הנבחרת לא תתבסס על 3 הקבוצות אלא פשוט על רוב הליגה כמו נתניה מכבי פתח תקווה ואשדוד..ואולי..אולי אם משה יתחנן מספיק טוב גם על בארשבעים.. :wink:
     
  5. Nigel Winterburn משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/3/03
    הודעות:
    15,795
    לייקים שהתקבלו:
    145
    1)ראובן עובד (תצחקו כמה שאתם רוצים יש לו כדורגל ברגליים).
    2)לא חייבים שחקן בעמדה של ברקו. להרבה נבחרות וקבוצות בעולם אין פליימייקר קלאסי כמו ברקו שכל המשחק עובר דרכו. ניקח לדוגמא את ארסנל, שם הקישור מורכבים משני קשרים אחוריים ושני שחקני כנף (אני לא הכי מת על השיטה הזו אבל היא בכל זאת הביאה תוצאות יפות...).
     
  6. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פטריק ויירה צודק במיליון אחוז. למעשה אני לא חושבת שאני אגזים אם אני אומר שאייל ברקוביץ' הוא אחד מאחורי הפליימיקרים הקלאסים שנשארו לכדורגל. כמובן שיש עוד כמה, אבל לא הרבה. ו-ויירה,אין לך מה להתנצל על הבחירה שלך בראובן עובד יש לבחור כל כך הרבה כישרון וכל כך מעט מוטיבציה שרק אם הוא היה משקיע חצי ממה שהוא יכול הוא היה משחזר כבר היום את הסיפור של יוסי בניון ומוצא שנה הבאה קבוצה נחמדה באירופה. זה הכל עניין של רצון.
    ולהודעה שלך אופישל- איך? -באותה דרך שהתסדרנו בלעדי ברקוביץ' כל הזמן הזה. איפה היית בשנה האחרונה? ברקוביץ' כבר בכלל לא שיחק בנבחרת. אז מה עכשיו כל פעם שיהיה לו מנוחה מהשיטי הוא יבוא לשחק בשביל הנבחרת שלנו? אני לא מסכימה עם גברי לוי שהוא אומר שזה אשמתו של אברהם גרנט ושהוא היה צריך להכריח אותו. בזה גרנט צודק כשהוא אומר:" הנבחרת לפני הכל. לא רוצה?- לא מכריח אותך".

    ובנאדו, כן. את בנאדו צריך להחליף בבלם יותר צעיר. אני לא זוכרת מי כתה את ההודעה הזאת אבל כנראה שהוא בכלל לא הבין את הפואנטה אם הוא כתב אלון חלפון,כי אני מדברת על דור חדש וצעיר שצריך להחליף את הבלמים הישנים.[/quote]
     
  7. official Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/03
    הודעות:
    249
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כן את צודקת ברקוביץ לא שיחק בעונה האחרונה ובאמת הגענו להשגים חסרי תקדים..אין ספק שראובן עובד כשרוני והוא עוד יתרום המון לנבחרת אבל הוא כיום הוא לא מגיע לרמתו של ברקוביץ והוא לא מנהיג.
    כמו שאמרתי קודם הכדורגל הישראלי לא משופע בכוכבים בסדר גודל של ברקוביץ ולכן צריך לחשוב טוב טוב לפני שמוותרים עליו
     
  8. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אני לא מבינה על מה לעזאזל הזלזול שלך, למה אני מאמנת את נבחרת ישראל? מה אתה בא אליי בטענות? העובדה היא שלברקוביץ' לא נשאר עוד הרבה מה לתת אז אני מציעה לוותר עליו ועל הרעיון שהוא יושיע אותנו מימים לא טובים והרעיון הוא לפתוח דלת לדור הצעיר יותר.

    למה לא הגענו להישגים? - מהרבה סיבות. הן לא קשורות אבל לברקו. אם אתה חושב שאם איל היה משחק בנבחרת ישראל היינו מגיעים ליותר אתה טועה, כי אייל במצבו יורד וחוזר בעלייה בכושרו בתדירות גבוהה מן הרגיל. לפני שבוע הוא הצטיין במשחק מול בארסה והיום אני לא יודעת מה מצבו ואפילו סיפסלו אותו למשחק ליגה הראשון.
    כן,ראובן עובד כשרוני וכן יש לו ברגליים מה שצריך בשביל לבנות לנו עתיד.

    לחשוב טוב טוב? - למה,זה עוזר לנו במשהו? - הרי גם אם נחליט לא לוותר עליו ברקוביץ' יבוא מתי שמתחשק לו,מתי שנוח לו, מתי שהוא מסופסל ומתי שהעת נראית נכונה ובסדר גמור, שלא כמו שאר השחקנים שמתייצבים דום מתי שגרנט קורא להם. אתה חושב שאם נחליט שברקו צריך להישאר בנבחרת זו החלטה שלנו? לא .זאת החלטה שלו. וגם אם גרנט יתעקש שהוא יבוא לנבחרת הוא יעשה את זה בזיג זג, פעם כן פעם לא וסתם ידפוק לנו את המערך ואת הכימיה בין השחקנים,דבר שגם ככה לא מרקיע שחקים.

    לפי דעתי עדיף כבר בלעדיו. הוא הראה בדיוק מתי הוא בא לנבחרת, מתי הוא נזכר לצלצל ומתי הוא מראה נכונות.
     
  9. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    [/quote]

    בלמים בדרך כלל עדיף שיהיה להם כמה שיותר נסיון[טוני אדאמס] את מי תביאי להיות בלמים של הנבחרת?גרשון שנפצע ומזמר כל הזמן?או אולי את טל חן בלמה המהולל של הפועל תל אביב..
    אולי אסי וסיהון המאוד יציב של נתניה שספג 6 מכפר סבא?
     
  10. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    די מה הקשר לטל חן? מה הקשר לאלון חלפון? כאילו, מה אתם חושבים שאני משה שאני בטוחה שבקבוצה שלי משחקים השחקנים הכי טובים?
    לא.

    למרות שאת שמעון גרשון דווקא הייתי שמה בתור בלם נבחרת, בלי לחשוב פעמיים.
    אז לשאלה שלך- כן, הייתי שמה את שמעון גרשון במקום אריק בנאדו.
    יופי.
     
  11. rainman משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/9/02
    הודעות:
    17,976
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אמרת בלמים צעירים..גרשון לא כזה צעיר..וחוץ מזה שהוא נפצע הרבה..
    אבל נגיד בן חיים וגרשון[למרות שבנאדו יותר טוב משניהם]
    מי מחליף?מי יבוא במקרה של פציעההרחקהמקרי ברקוביץ של שניהם?
    וסיהון?אברמוביץ?
    לא נראה לי..
    כמו שכבר אמרתי..בנאדו שמר בצורה מצויינת על גדולי החלוצים באירופה [מול מנצסטר הפאשלות היו של אג'ופור] לעומתו בן חיים לא הראה משהו מיוחד במשחקיו באירופה.
     
  12. StAtIk TzHoV Member

    הצטרף ב:
    ‏2/9/02
    הודעות:
    112
    לייקים שהתקבלו:
    0
    נכון ברקוביץ לא משחק במשחק מול רוסיה אבל זה רק משחק ידידות ....
    ולא לשכוח יש לנבחרת הישראלית עוד כמה שחקנים טובים ואפשר להתסדר בלי ברקוביץ למרות שזה קשה אבל בכל מיקרה צריך כבר ללמוד להסתדר בלעדיו וגם בלי רביבו ונמני וטל בנין כי זהו עוד שנה שנתיים לא נשמע עליהם יותר במגרשים...
    יש לנו את דגו בניון אפק טל בן חיים גרשון הנבחרת טובה יהיה טוב ......
     
  13. שגיא Guest

    קודם כל בעניין ברקו, לא משנה מה יאמר כנגדו או בעדו, ברקוביץ', כשהוא לא משחק בנבחרת, הוא חסר, אין מה לעשות. זה לא שאנחנו משופעים בשחקנים כמוהו, או אפילו קרובים לרמתו, אני לא יודע אם יש שחקן ישראלי עם ראיית משחק כמו שלו, כרגע אין. ברקוביץ' כן יחסר, אבל אין מה לעשות, שחקנים תמיד חסרים, ותמיד צריך להתגבר על חסרונם.

    לגבי דבריה של ליהי, "לחליף בדור הצעיר".
    מהלך כזה נעשה בהדרגתיות, לא בבום אחד גדול, שפתאום מחליפים את כל השחקנים שמגרדים את ה30 ובמקומם שחקנים שחקנים בני 21-22. זה לא עובד ככה, זה דבר שצריך להעשות לאט, בשילוב נכון וחכם, תוך כדי התחשבות ביכולת השחקן, קצב התקדמותו, וכמובן, תרומתו בצד המקצועי. כרגע אני לא ממש יותר מידי צערים שהם לא בסגל שצריכים להיות שם.
    למען האמת, אני רואה אחד בסגל, גל אלברמן, צעיר, שלדעתי אפילו לא צריך להיות בסגל. אגב, הדיווחים אומרים שאפילו יש לו סיכוי טוב לפתוח הערב במוסקבה.
    ואם כבר מדברים על ההרכב, כנראה שהשיטה תהיה שוב של 3 בלמים, ובחוד יהיה שחקן בודד - חיים רביבו. גם נימני צפוי לפתוח, מאחורי רביבו כנראה, כמחליף מסויים לברקו, גם בניון כמובן יפתח ויצטרף להוביל את הנבחרת. ובהגנה אורי אוזן או תומר חליבה יזכו לקבל את תפקיד המגן הימני.

    לגבי הסיכויים שלנו במשחק הזה, למרות שרוסיה נבחרת בתקופה לא טובה ולאחרונה הפסידה לקבוצות נחותות ממנה, לפחות על הנייר, ולמרות שהמאמן שלהם בסכנת פיטורין גדולה מאוד וזה אפילו עשוי לקרות לאחר המשחק הערב, עדיין סיכויים הנבחרת לא גבוהים במיוחד, גם האקלים לא יקל עלינו את החיים. קור, רוח, וגשם. נצטרך לנצל את המשטח הרטוב, על מנת אולי לנסות ולבעוט מרחוק.
     
  14. ליהי Member

    הצטרף ב:
    ‏8/2/03
    הודעות:
    3,079
    לייקים שהתקבלו:
    0
    שגיא,באט אוף קורס שהתכוונתי לשלב שחקנים צעירים בהדרגתיות. אני דיברתי על זה שאנשים נאחזים בתקווה שברקו יבוא לשחק בנבחרת ולא רוצים לעבור הלאה, וברמה הזאת כן-אני חושבת שצריך לשלב יותר את הצעירים ולהראות שיש חיים גם אחרי ברקו, אף על פי האיכויות הפנומנליות שלו בייחוד בהשוואה לשאר הנבחרת.

    ובקשר לעניין עם גרשון- הוא אפילו עוד לא בן 25 וחצי (ואל תשאלו איך אני יודעת,כשהיה לו יומהולדת כל הבנות הקטנות רצו בשער 5-6-7 עם שלטים מקושטים באדום לבן,רומנטי משהו).
     
  15. official Member

    הצטרף ב:
    ‏5/8/03
    הודעות:
    249
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא הבנתי דבר אחד..
    את מסכימה איתי שברקו חייב :idea: :idea: לשחק במשחק נגד סלובניה או לא?