כדורסל - הישראליות באירופה 2019/20

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י shlomydavid, ‏28/9/17.

  1. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  2. shlomydavid מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏11/6/04
    הודעות:
    14,891
    לייקים שהתקבלו:
    484
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    נו, לפני כשבוע עמדנו לפני סדרה קצרה מול ריאל, אנדולו וחימקי. הרב די האמין שנפסיד מול ריאל וחימקי ואת הטורקים נקח. רצה הגורל והנה אחרי המשחק ברוסיה יש לנו ניצחון על חימקי בחוץ, הפסד מול הטורקים וניצחון נאה על ריאל.

    מכבי מנצחת 77-69 ברוסיה ומחזירה מעט מהכבוד שאנדולו לקחו ממנה. שוב מראה שביום נתון כולם יכולים לנצח אחת מהשנייה. בעיניי הניצחון הזה בעיקר חשוב למוראל. מצחיק היה לראות שמול אנדולו השלשות שלהם נכנסו ממגרש החנייה, היום ברבע האחרון הרוסים היו במאזן שלילי של 11 שלשות ברצף!

    ממשיכים הלאה. הניצחון בכיס והנה אפילו שגב חוטב העצים מקבל דקות חשובות ברבע האחרון...איי, זה כואב לשונאינו...אולי צריך להזמין אותו לנבחרת :p
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    קודם כל נתחיל בכך שזהו ניצחון ענק במגרש קשה שבעצם מקזז את התבוסה לאפס בשלישי.

    עכשיו נתחיל בניתוח: מחצית ראשונה היתה אחת הטובות שנתנו בשנים האחרונות. במשחק חוץ, מול קבוצה טובה עם שחקן על, שלטנו בקצב לחלוטין ועשינו הכל נכון משני צידי המגרש. התקפה, הגנה, ריבאונד ועדיין למרות שזה הרגיש כמו משחק של 20 הפרש, חצוסר ריכוז בדקותיים האחרונות של המחצית צימקו את הפער.

    בחצי השני חטפתי עצבים כמו שלא חטפתי הרבה זמן. עזבו את תסמונת הרבע השלישי שבכלל מוציאה אותי מכליי, אבל היום ההפסד (שלמזלנו לא הגיע) היה על ספאחיה. לא יכול להיות שהקבוצה עושה טעות אחרי טעות, ממשיכה לחיות רק בגלל שהקבוצה השניה ממשיכה את קו הטעויות וספאחיה לא מגיב. איפה טיים אאוט לסדר תרגילים? איפה חילוף אחרי ששבד תפר את ג'ונדי בכמה התקפות? אהוא אחלה מאמן שיכול לחרפן אותי לפעמים. אם היינו מפסידים היום, היה אפשר לסגור את הבאסטה. יש גבול כמה אפשר לשחק טוב ולהפסיד בגלל טעויות מפגרות לקראת הסיום. המזל שלנו היום היה שחימקי שיחקה יותק אידיוטי מאיתנו ואיבדה המון. אחרת הם היו מענישים אותנו ביג טיים.

    כן אהבתי את ההקרבה של הקבוצה, כן אהבתי לראות את ג'קסון חוזר לעצמו וגם את ג'ונדי עם מחצית ראשונה טובה. קיין מסתמן כשחקן הגנה טוב מאוד, בולדן ממשיך עם חוסר היציבות שלו. היום היו חסרות גם הנקודות של רול וקול ועדיין הצלחנו לנצח במגרש קשה - בהחלט מעודד.
    פראחוסקי - חייבים ברצינות להתחיל ולחשוב על החלפה שלו בינואר. אנחנו חודש וחצי בתוך העונה, זה לא מתקרב להיות זה ואני מת שהוא יחזור לעצמו כי הוא אחלה שחקן, אבל כמה אפשר לחכות?
    תומאס נכס, למרות שהיום קצת איבד את הראש שעלה לנו בריצה רוסית. ותסלחו לי אבל אני חוזר לשגב. אני רואה את מכבי 30 שנה, מעולם לא ראיתי שחקן כל כך, אבל כל כך מוגבל התקפית. אני באמת מעריך את הלחימה שלו, אבל זה ממש לא מספיק לקבוצה כמו מכבי, גם לא בליגה.

    מאזן 3-5, בהחלט טוב יותר ממה שציפיתי כי גם שניים מתוך שלושת ההפסדים היו צמודים אחרי ששיחקנו ממש טוב. עד עכשיו אני מרוצה.
     
    הרצליה עד המוות ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    לצערי ראיתי רק את הרבע האחרון, אבל לאחר המופע ביד אליהו של מקקולום הייתי שמח שהיום לנו היה יותר מזל.

    עידן, מה דעתך יכול לגרום לסימפטום הרבע השלישי? הקבוצה מציגה לפרקים כדורסל נהדר, אבל כרגע נראה שאין לנו (עדיין) את הקילר אינסטינקט הדרוש. בכל זאת מבחינת מאזן אנחנו בסדר גמור. בשבוע הבא משחק מעניין בברצלונה.

    מילה לגבי שגב. לעומתו שמעון אמסלם עוד היה סופרסטאר...זה באמת נראה רע, אבל כשרואים את הסגל שקטש בחר אני חושב ששגב מאפיין את הדור הזה. באמת אין לנו כרגע כשרון אמיתי.
     
  6. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    למחוק
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/11/17
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני באמת לא יודע מה הבעיות ברבע השליש, אבל זה לא מהיום. דווקא היום אחרי הריצה שלהם ברבע השלישי, היו אלו אנחנו שדי חזרנו לעצמנו לקראת הסוף שלו אבל זה היה באמת בגלל שחימקי פשוט לא היתה טובה. ספאחייה חייב לשים דגש על הנושא של איבוד העשתונות ברבע השלישי כי בכיף יכולנו להיות היום גם במאזן של 1-7. זה ממש מתסכל לראות שמכבי שולטת לחלוטין במשחק חוץ קשה, יכולה לגמור בכיף עם 20 פור ובמקום זה נגררים למשחק צמוד בגלל שאנחנו נותנים להם יותר מדי הזדצמות שניה בהתקפה, בדיוק כמו ביום שלישי.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    אני מאוד מאמין במאמן/סגל השחקנים הזה, יש יציבות הגנתית, עמדות 1 ו-4 יוצא מן הכלל בכמות ובאיכות, יש בעיות בסגל אבל זה מעולה עד עכשיו ובצדק, כל עוד לא יהיו פציעות לא רואה שום סיכוי שהצהובים יהיו מחוץ לפלייאוף, 9-10 ניצחונות ב-22 משחקים זה כניסה לפלייאוף וזה יקרה.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    כל הכבוד למכבי. מקווה שאנחנו נבצע את הרנסנס הישראלי שלנו בקרוב מאוד.

    אני שוב אדגיש, למכבי יש סגל רחב מאוד אבל פחות איכותי מחלק נכבד מהקבוצות בשלב הזה של הליגה זה מצוין. בזמן ששבד משחק בלי סוף מכבי מחליפה שומרים עבורו וגמרו אותו. יופי של עבודה של קיין ודיבא על הרוסי.
     
    de Middenweg ו-idans10 אוהבים את זה.
  10. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    לפעמים נראה לי שטיוס יודע לעוף.
    כמה חבל שהוא לא משחק בנבחרת
     
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    הוואל היה הכי טוב בנבחרת וכאמור מותר מתאזרח אחד בלבד ואני לוקח ללא שאלה את ריצי' וגם על פני ג'ייק כהן ואלכסנדר. בכללי הייתי מאזרח איזה רכז מפחיד מאשר גבוהיים במילא לא מצליחים לנצל אותם היטב אבל זה כבר דיון אחר.
    איתי שגב מאוד דומה לטיוס, תנו לילד זמן. מאוד אוהב אותו בפן ההגנתי.
     
  12. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    חימקי קבוצה טיפשה לאללה. 3 דקות אחרונות 90 אחוז מהזריקות היו לשלוש ואת כולן החטיאו. לא מצפה לראות משהו כזה מקבוצת יורוליג. הם היו צריכים להבין שזה לא היום שלהם מהטווח הזה.

    בכל זאת ניצחון גדול של מכבי במגרש קשה שקבוצות בו יאבדו נקודות(אם הרוסים יתרכזו יותר בלעשות סלים בצבע). מכבי במצב טוב.
    אשמח גם לראות ניצחון על קבוצות הטופ כמו פנרבחצה, פנאתנייקוס וכו. זה יעשה לי טוב.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אני מאד זהיר. זה נראה כרגע בסדר גמור, אבל הליגה הזאת נראית כל כך פתוחה. הכי חשוב שנשאר בריאים. אם כבר פציעות אז עדיף שזה יהיה משעור...

    @Roma
    לא הבנתי לגבי הרנסנס הישראלי. הקטע שבמכבי הבינו שאין היום ישראלים טובים? בקטע הזה אם כבר מתאזרח אז האוול אחלה שחקן. ג'ייק שלנו לא מתקרב אליו...
     
  14. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    ג׳ייק כהן ישראלי (!) לא מתאזרח.
     
  15. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    הוואל (הוואל או האוול ?) רחוק שנות אור מאלכס טיוס, הוואל חור הגנתי בעוד טיוס שחקן הגנה הגדולים שהיו באירופה, היום קראתי שהוא מדורג במקום ה-7 בהיסטורית היורוליג והמקום ה-1 כלל לא רחוק, בלעדיו, מכבי תל אביב קבוצה אחרת.

    אין ספק שהוואל טוב גם מאלכסנדר למרות שאלכסנדר טכני מאוד, קולע מבחוץ אבל אני אוהב את סגנון המשחק של הוואל, בנוסף, יש לנו מספיק שחקנים מהסוג של אלכסנדר.

    איתי שגב נהדר מבחינה הגנתית, להשוות אותו לטיוס זה עוול לטיוס, שגב לא חוסם מספיק ולא אתלט, חסר גם קצת בשר.

    מבחינה הגנתית מכבי תל אביב נהדרת, טיוס מטורף, שגב ופראחו טובים הגנתית, כהן ובולדן מפתיעים לטובה בפן הזה והם לא חורים, קיין ודיבר׳ שחקני הגנה טובים, משעור ריבאונד מטורף, זוסמן כמו כל ישראלי נותן את הדם וקול/ג׳קסון/תומאס מפצעים על כל בזכות זה שהם שחקני ההתקפה הטובים בקבוצה.
    הסגל נהדר, עמדה 2 היא בדיחה אבל יש שם שחקן הגנה טוב וקלעי ענק, אין מחליף לעמדה 3 אבל יש ריבאונדר מטורף וילד צעיר עם קליעה ששווה את הניסיון ואין סנטר דומיננטי אבל יש את שגב ופראחו שטובים הגנתית.
    בלי לבדוק, מכבי תל אביב עם יותר משחקים בשלב הזה של העונה עם פחות מ-70 נק׳ לספיגה מאשר כל העונה שעברה, זה בסיס להצלחה וכל זה עם 2 זרים בלבד בקו הקדמי !

    בנוסף, יש רק 13 שחקנים בכירים, בדיוק כמו שצריך, סגל ארוך כמו שהיה פשוט הורס.