כדורסל - הישראליות באירופה 2019/20

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י shlomydavid, ‏28/9/17.

  1. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    שמעו אני 25 שנה אוהד מכבי ביורוליג(איך זה מסתדר עם זה שאני אוהד ירושלים? גם אני לא יודע) ערבי חמישי בשבילו תמיד היו משהו מיוחד, בטח בצעירותי כשכל המשפחה היתה מתכנסת בסלון(היום אני גר לבד עם החברה אז פחות) אני פשוט מתבייש ממה שנהיה מהמועדון המפואר הזה. הפכנו לבדיחה של אירופה. קראן קנריה מנצחת אותנו, אפילו מול בודצ'לופחסט התקשנו רוב המשחק. אנחנו כלום ושום דבר. הכל מתחיל מהקודרוד. נתנו לחבורה של אפסים להשתלט על המועדון, אחד מהם נמצא שם לכאורה מטעמי סחיטה. חבל לי על שמעון מזרחי שרואה איך האימפריה שהוא בנה ביחד עם שמלוק מתמוטטת לו מול העיניים. שמלוק עצמו אגב כבר הפסיק מזמן לראות משחקים של הקבוצה, הוא תמיד ידע לזהות מגמות.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  2. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    איזה בחירת זרים אומללה, אני הכי בעד המשכיות מאמן וסגל בכללי אבל ספאחיה, ניקולה, אבן הביתה, אם אפשר גם את גיא גודס, פדרמן ועוד מעולה.

    אם יחליפו רק מאמן זה ביזיון, להביא מאמן שלא מכיר את המערכת ואת מכבי ת״א תהיה טעות לדעתי.

    התנהלות כושלת כל כך...
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  3. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    לפי רקנטי זו בכלל הרצפה אשמה.
     
  4. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    @yakov_y
    כהן פצוע, אבדיה עוד ילדון ללא ניסיון, דונצי'ץ לדוגמא היה עם הרבה קילומטרז' וגם הרבה יותר קל לשלב אותו במערכת שעובדת.

    ספאחיה אשם, אבל הוא לא הסיבה ששחקנים כאלה נראים ככה. עד עכשיו היה אפשר עוד לקבל את המאזן האומלל של מכבי בגלל חוזקת היריבות והפצועים הרבים אבל הפעם זהו נגמר התירוצים.
    רבע רביעי, ריצה מטורפת של מכבי(11-0 אם אני לא טועה) ויתרון 3 נקודות, זהו לפי כל החוקים וההיסטוריה של מכבי זה אמור להיות שלה, במיוחד לאור השנה הנוראית של קאנריה, והופ מתהפך המשחק. מכבי נמצאת במשבר אדיר באירופה בשנים האחרונות.

    אני חושב שמכבי צריכה לחזור לשיטה הישנה, להביא את הזרים הבכירים בארץ. אני בטוח שליידי, בראון ודייסון היו נראים יותר טוב ובהרבה.
     
    yakov_y אוהב/ת את זה.
  5. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    ספאחיה נראה אבוד. קשה להאמין שהוא ימשיך במכבי.
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    בערב נהדר שכזה אני מעדיף להתרכז בהולנד שקמה לתחייה. מכבי גוססת ולא חסר סיבות למה. כבר כתבתי לא פעם שמאז שרענן כץ עזב ההנהלה עושה הכל הפוך. @DRORIKO , מה המשותף להתרסקות של מכבי ושל מכבי חיפה בכדורגל? פשוט מאד: הגיל
    שני המועדונים עם עבר עשיר של הצלחות צריכים שינוי ניהולי אמיתי. מזרחי, הפדרמנים, שחר, אאוט. הדג מסריח מהראש ולכן גם מביאים שחקנים שלחלוטין לא מתאימים. סשנס שחקן טוב, אבל מעולם לא שיחק מחוץ לארה"ב. דווקא ברגע שצריך מישהו שמיד לוקח את המושכות לידיים מביאים שחקן שצריך להתרגל למשחק האירופאי. השאלה שלי היא מי הביא אותו? אותו הבן אדם צריך ביחד עם ספאחייה מיד לעזוב.

    כדור השלג התחיל עכשיו להדרדר במורדות ההר והוא תופס תאוצה. מבחינתי המשחק של היום היה קריטי. פיגרנו במשך כל המשחק והדבר מראה על בעיות קשות בתוך הקבוצה. היות שבמקרה הכי טוב העונה היתה מסתיימת באיזה מקום שמיני אז אולי כדאי לעשות בדק בית אמיתי. לצערי זה לא יקרה וסביר להניח שידור השלג יהיה יותר גדול....

    @Roma
    הבאת כמה דברים מאד נכונים וגם כאלה שאני מסכים איתם פחות. עוד אחזור אליך, אבל אני מתרכז כרגע יותר בהולנד :lol:
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אשתי קבעה לנו מסעדה ליום שישי לחגוג את היום נישואים. חשבה שמכבי בחמישי. אמרתי לה שמכבי יוצא השבוע בשישי. "אז אתה רוצה להקדים לחמישי?" לקח לי שניה ורבע להגיד לה, תשאירי בשישי, גם ככה אין מה לראות. בסוף הגעתי לתחילת הרבע השלישי וכאמו, לא היה מה לראות. זה בערך מה שנשאר אצלי ממכבי, שפעם הייתי קם בתרגשות לבי"ס ביום חמישי, כי יש מכבי בערב. בושה.
     
    de Middenweg ו-Roma אוהבים את זה.
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    מכבי פשוט צריכה ניקיון אמיתי. אפשר להחליף מאמן, להביא שחקן חדש, אבל הבעיה היא עכשיו קודם כל בהנהלה. אני חוזר על זה עכשיו כמו איזו מנטרה. דיוויד בלאט וג'רמי פארגו הצילו את שמעון, הפדרמנים וחבריהם יותר מאשר כל דבר אחר. הניצחון בגמר במילאנו, האליפות האחרונה, הגיעו בגלל מומנטום ולא בגלל ניהול טוב. תמיד קל לדבר אחרי מעשים, אבל השארת ספאחייה היתה טעות נוראית. זה היה פארגו שהביא אליפות, לא המאמן. כנראה שוב נעשו את אותם הטעויות שראינו בשנים האחרונות עם בניית הסגל . כבר אמרתי אתמול את דעתי על סשנס. מי שהביא את הבחור צריך לעזוב, ומיד. אם זה וויציץ או אבי אבן. פשוט הביתה. ההנהלה יכולה עכשיו להתחבא מאחורי הפציעות, אבל בסוף היום גם קבוצה כואבת לא אמורה ליפול ככה. ניסיתי עוד אחרי המשחק מול ריאל לחפות על השחקנים, אבל הטענות על חוסר התלהבות היו במקום. החבר'ה החבר'ה כבויים והם אנמים.

    אני מעריך שהבעיות לא ייפתרו עם שינוי המאמן, אבל נראה מה יהיה.
     
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @Roma
    הבטחתי עוד לחזור אליך :D
    אני לא יודע אם הבאת זרים מצטיינים מהליגה המקומית הוא דבר שצריך לעשות מדי עונה. אני לא ממש עוקב אחריו, אבל הזכרת את לידיי. אם היה מגיע למכבי הוא היה צריך להוביל. אם אני לא טועה, הוא לא צריך לעשות את זה באולימפיאקוס. על הנייר עם בלאק, אובראיינט וטיוס למכבי אולי אין קו קדמי מהטובים באירופה, אבל זה לא אמור להיות כזה גרוע, נכון?

    הדבר שאותי כרגע הכי מציק זה שכדור השלג התחיל להתגלגל ברגע שפארגו נפצע. לפני שהמשחק מול אולימפיאקוס היה מאחורינו גם ווילבקין ובלאק נפצעו. בסוף היום אלה כן השלישייה שהיתה אמורה להוביל את העגלה.

    אני האחרון שמגן עכשיו על ספאחייה, אבל העובדות האלו כן גרמו לנזק רציני ביותר. הבעיה היא כרגע עכשיו בעיקר שהמאמן לא מצליח להשתלט על העניינים והשחקנים נראים אנמים וחסרי עניין. זה כנראה יכריע בפיטורי המאמן. אתה מסכים איתי? ואתה @idans10 ?
     
    idans10 ו-Roma אוהבים את זה.
  10. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,468
    לייקים שהתקבלו:
    4,288
    de Middenweg,

    תראה הכל במינון הנכון, השנה היו על המדף שחקן כמו זאק לידיי, שהוא בדיוק ההחתמות שמכבי צריכה לעשות. צעיר, רוצה להוכיח את עצמו ובנוסף כבר שולט בליגה המקומית.
    ברור שצריך להביא גם סקוטי ווילבקין וטאריק בלאק - ללא ספק שחקנים מצוינים שיתרמו בהמשך אבל גם זרים מצטיינים מהליגה שעוד רוצים להוכיח את עצמם צריך. במיוחד לאור מגבלות התקציב והפער מהגדולות של אירופה.

    לדעתי יש במכבי כדור שלג שהתחיל במכת פציעות נוראית בשילוב חוסר אימון ברמה גבוהה של ספאחיה. אם הייתה קבוצה עם אופי חזק עוד יכלו להתגבר על המשבר הזה אבל יש מספר שחקנים שהאופי שלהם לא בדיוק נוח.
    קח לדוגמא את דיאנדרה קיין, לא נתייחס ליכולות המקצועיות שלו, בכל משחק נותן 120% למרות כל הבעיות שיש עם ספאחיה ולא נראה אנמי וחסרי עניין במשחקים. זה אופי שצריך בקבוצות וכאלה אני גם רוצה בירושלים - חיות משחק, אוהב פרקט.

    דרך אגב, אני חושב שקנדריק ריי הוא אחלה החתמה, אבל באמת אי אפשר לבחון אותו. הכניסו אותו לסופת שלגים וציפו שיציל את המצב. בדיוק כמו שעושים עם חלק מהישראלים במכבי ואז בוכים שהם לא ברמה. אתמול לדוגמא בכיף נמרוד לוי ויובל זוסמן(לא שיחק מספיק) היו יכולים לקבל דקות פרקט ולתרום יותר מחלק מהזרים.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    שוב, ברור שספאחיה לא היחיד שאשם כאן. הוא בטח לא מינה את עצמו לעוד שנה. ונכון שיש גם חוסר מזל כמו פציעות. אבל לא החיסרון של פארגו בלבד גרם לזה שמכבי נראית זוועה. ואני כרגע בכלל לא מדבר על התוצאות. אפשר להפסיד, אבל לפחות לנסות ולשחק כדורסל. מכבי מאוד רחוקה מזה. מתוך שבעת המשחקים, רק מול צסק"א הם שיחקו יפה. ואנחנו יודעים כבר משנה שעברה שספאחיה לא בדיוק הבנאדם המתאים להסתדר עם השחקנים שלו ואני לא אתפלא אם גם הפעם הם לא ממש מתאמצים בשבילו. כקבוצה אני דווקא חושב שמכבי כן יכלה להאבק על השמינייה הראשונה, מבחינת חומר השחקנים אני לא חושב שהבניה היא לא נכונה. אבל המאמן ממש לא מתאים לרמה. קראתי שספאירופולוס בדרך. אחלה מאמן, אני התפלאתי שהוא פנוי. הלוואי ויגיע, רק שיתנו לו לעבוד. אין לי ספק שאיתו נוכל לשחק כמו שצריך וקודם כל להתחיל בהגנה רצחנית, כזו שמעולם לא ראינו תחת ספאחיה.
     
  12. גלץ Member

    הצטרף ב:
    ‏8/7/17
    הודעות:
    5,312
    לייקים שהתקבלו:
    1,074
    מין:
    זכר
    קראתי שספאחיה מוריד את הביטחון לגמרי לחלק מהשחקנים.
    באיזה משחק הוא העיר לדיברתולמאו מהקווים "יש לך איזה בעיות?" בלי לציין כמובן את מה שכולם כבר יודעים שהוא משדר לחץ והיסטריה בזמן משחקים ועבירות טכניות תוך כדי מומנטום של היריבות. הבנתי שראשי מכבי דיברו איתו על זה אבל אי אפשר לשנות בן אדם.
    אם כבר לשנות משהו בסגל אז זה צריך להתחיל מעמדת המאמן על הקווים.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אשמח לקבל מידע על היווני הזה שמביאים
     
  14. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
  15. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    הוא פוטר ב02:27?

    כי הלכנו לישון עם ספאחיה וקמנו עם ספירלפוס.