הפועל חולון אלופת המדינה בכדורסל 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏13/8/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    הפועל חולון: טי ג'יי קליין סיכם לעונה נוספת - וואלה! ספורט

    כבר חשבתי שיש אמת בדבריו של @ייא לגבי הרצון של ירושלים בקליין, שמח להתבדות כי בסה"כ מדובר בשחקן בינוני למרות שהוא ישראלי.
    @ייא , לא מגיע לירושלים התנצלות קטנה? :) גם לא זכינו בדאבל כמו שסיפרת לנו כל העונה, הנאחס עבד או שבעצם היעדר המאמן עבד...

    חולון כרגע עם סגל ישראלי חזק וטוב, השאלה מה יקרה בגזרת הזרים כי עם ישראלים טובים וזרים בינוניים גומרים בליגת המשנה.
     
  2. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,653
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    אפשר לומר שזה הנאחס על מצע קטש שעזר לו.
    כל עוד קטש שם - תמשיכו לחוות אכזבות או תארים ב3 משחקי בית מול יריבות ממרכז הטבלה.

    לגבינו: הרבה תלוי איזה זרים נביא. יש עוד ככ הרבה זמן וכרגע אפשר להתמקד בעתודה [הימור: הדחה בחצי]
     
  3. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,234
    לייקים שהתקבלו:
    652
    מין:
    זכר
    מכבי ראשלצ ביורוקאפ עם פרומיטאס, אולם, אנדורה, בולוניה ומונאקו. בקיצור קיבלה את הקבוצה הכי קשה בכל דרג חוץ מהיוונים.
    עדיין מאמין שניסיון באירופה ועוד משחקים במשך העונה יעשו לקבוצה רק טוב מכל הבחינות.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,696
    לייקים שהתקבלו:
    14,313
    מין:
    זכר
    אמנם זה באיחור של חודשיים אבל אתם יכולים לסלוח לי, בכל זאת יש לי פה ויכוח קטן שאני צריך לסגור:

    אתה מרגיש שינויים בחברה האמריקאית מאז עליית טראמפ?
    "אמריקה נמצאת במקום מצוין, והיחסים שלה עם ישראל מצוינים. התרגשתי מאוד לראות שהשגרירות האמריקאית עברה לירושלים, שהיא בירת העם היהודי במשך 3,500 שנה. הרבה נשיאים דיברו על כך וזה לא קרה".

    כאות תודה על ההכרה האמריקאית בגולן ביבי הציע להקים יישוב שיישא את שמו של טראמפ.
    "זה מרגש, זה צעד יוצא דופן, אבל אני חושב שמגיע לטראמפ כבוד כזה".

    את הדברים אמר לא אחר מאשר עמרי כספי. שבת שלום.
     
  5. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,186
    לייקים שהתקבלו:
    2,410
    עידן זלמנסון חותם בהפועל י-ם.
    זה נקרא חיזוק ?
    הרי מדובר בשחקן שהוא עוול הגנתי לקבוצה שלו עם כמה שהוא מנסה, בצד ההתקפי על כל מהלך יפה הוא הולך ראש בקיר במשחק הנגרי שלו ומבזבז 2-3 התקפות על מהלך אחד.

    זאת התשובה למכבי ת״א שקרובה להחתים את כספי ? זה המחליף לאמארה ? מזל שהחתימו את בריימו האדיר כי אם לא אוהדי הפועל י-ם היו צריכים להיות עכשיו במחאה.

    יאללה שייסגרו את הסגל, בלאט עוד לא רשמי, מנקו וטימור כבר שנה על סף סיכום, אליהו אין תשובה סופית, נגמרה לי הסבלנות.
     
  6. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    כספי במכבי. לדעתי טעות ענקית שלו, עוד נראה לגבי זה.
     
  7. גלצ Member

    הצטרף ב:
    ‏7/3/19
    הודעות:
    3,234
    לייקים שהתקבלו:
    652
    מין:
    זכר
    וואו מצוין. למה טעות בגלל האן בי אי או שהיה עדיף בשבילו קבוצה בכירה יותר ביורוליג
     
  8. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    כי קשה לי לראות את כספי כשחקן מוביל. בתור שחקן הוא ממש מושלם אבל קשה לי לראות אותו מוביל קבוצה ובטח כשיש לך רוב אמריקאי בקבוצה.
     
  9. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    איתי שגב בנהריה.

    Sent from my MI 8 using Tapatalk
     
  11. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  12. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292
    ע"פ רועי כהן בערוץ הספורט, הפועל ירושלים קרובה לחתימה עם נמרוד לוי שאמור להיות המחליף של ליאור אליהו בקבוצה.

    מנקו סירב לירושלים וימשיך באילת.

    ---

    צעד טוב של מנקו, הוא בוודאות היה מקבל פירורים בירושלים. נמרוד לוי יכול להתקדם בירושלים אבל גם סיכון בשבילו.
    מלחיץ קצת כל הישראלים בקבוצה, שואפים ל-\6\5\4 זרים? בריימו, תומאס, בראון ופלדיין חתומים.
     
  13. כינוי כי הכח זהו כח

    הצטרף ב:
    ‏12/3/17
    הודעות:
    1,079
    לייקים שהתקבלו:
    486
    מין:
    זכר
    הבטחתי פוסט של עדכוני ליגה לאומית נכון?
    אז לא נגמרה תקופת מבחנים אבל איכשהו יש לי זמן פנוי!
    נתחיל מהקבוצה הכי בעייתית שעדיין לא יודעים אם תפתח את העונה בליגה הלאומית, הפועל ר"ג/גבעתיים, הסיבה לכך עיריית ר"ג לא מוכנה להשקיע ביותר מקבוצה בעיר בשלושת ענפי הכדור הגדולים(כדורגל, כדוריד וכדורסל) והאולטימטום שלה לפי הבנתי או איחוד או אי הקצבה מהעירייה. זאת התכנית של העירייה "להחזיר את ר"ג להוביל בספורט" או כמו שאני קורא לה להקים את מ.ס. אשדוד כפול שלוש. לא עקבתי אחרי זה בזמן האחרון אבל לפי סלאומית של ניב שמולי השבוע יהיו פגישות מאוד חשובות בנושא. כרגע שום מאמן ושום שחקן לא הוחתמו אבל בכל מקרה גם אם הייתה אפשרות מתן חרוש שנכשל שם עם אחד התקציבים הגבוהים בליגה לא היה(גם שנה לפני נכשל ובקושי עלה לפלייאוף, לכן אני מאמין שגם ככה הייתה פרידה בין הצדדים). אם אני יכול לומר את דעתי על המהלך הזה של העירייה שבטח כבר הבנתם ממה שכתבתי שאני לא מת עליו(צורה יפה לומר את זה), אני אוהד של הכח, מכבי ר"ג ופעם גם הייתי הולך למשחקים של מכבי ארזים בכדוריד כשהם היו בליגת העל(הייתי אז ילד קטן אבל אני זוכר שהייתי הולך מלא לראות משחקים שלהם בזיסמן), מהלך כזה מעלים לגמרי את הקבוצות שאני אוהד, את הזהות שלהן, את ההיסטוריה שלהן(גם בצד השני לא בדיוק ששים לגבי מהלך כזה מן הסתם). אני לא מאמין שמהלך כזה יקרה(בכדורגל הקבוצות התחילו לבנות את עצמן לעונה הבאה כבר) אבל רק עצם העובדה שהרעיון הזה עלה והייתה קיימת אי ודאות זה כבר נוראי...

    טוב עכשיו שעברנו את הזוועה הזאת נתחיל כדורסל.
    נתחיל מקבוצה שידעה שתפתח את העונה לא מזמן גם כן ואני מדבר על אליצור 'איתו' אשקלון, הם החתימו את רועי חגאי כמאמן והביאו את רוברט רות'בארט, יש פה לדעתי הצהרת כוונות לעונה הקרובה אחרי שבעונת הבכורה הם הפתיעו את כולם עם סגל שעל הנייר היה החלש בליגה אחרי כפר סבא.

    עוד קבוצה שהיה ספק עם תפתח את העונה היא אליצור נתניה, עכשיו קבלו את המועמדת מספר אחד לירידה, למה ליאור ליובין הוא מנהל מקצועי או משהו כזה והמאמן הוא רובן נייברגר למה היא מועמדת מספר אחת לירידה לדעתי? מסיבה מאוד פשוטה שני אלה הם חלק מ"שחקן אמיתי" וזה אומר לדעתי שיהיו שם שני זרים ועוד הרבה שחקנים של הפרויקט, כלומר בין צעירים חסרי ניסיון בבוגרים לצעירים עם ניסיון מינימאלי בבוגרים וזה מתכון לירידה כמו בהפועל כפר סבא של עונה שעברה.

    הפועל חבל מודיעין התחילה את ההכנות שלה עם תקציב מעט נמוך יותר ממה שציפו שיקבלו מהמועצה ומינו למאמן את אלון שטיין בנוסף ימשיכו לשם לעונה הבאה רז ניסים כהן ואלן סקוורר.

    העולה השנייה היא א.ס. רמת השרון והיא ממשיכה עם גיא קנטור כמאמן.

    הפועל חיפה בונה סגל מעניין מאוד לעונה הקרובה הם המשיכו עם אלעד חסין כמאמן וצירפו את ניב ברקוביץ' שהגיע אחרי עונה לא רעה באשקלון, עומר טל שמגיע אחרי עונה מצויינת במוצקין, ג'ורדן לואיס המתאזרח שזאת תהיה בערך העונה המיליון שלו בארץ, אופק אביטל ממשיך שם לעוד עונה.

    סגנית האלופה בלאומית, גליל עליון, בונה השנה גם כן קבוצה מעניינת והם עשו שתי החתמות מאוד חשובות החתימו לעוד עונה את גוני יזרעאלי ולעוד עונה את אבישי גורדון. בנוסף לכך ממשיכים שם די ג'יי שארפ ורון סבג וצורפו אופק בן יעקב שאני לא מכיר אותו והזר המצויין של רעננה ויין לנגסטון(אני מניח שאצ'ול לא ימשיך שם עונה הבאה ומעניין איפה הוא ישחק), בסך הכל נראה שבונים שם קבוצה לא רעה וכמובן שהאבידה הכי קשה בשבילם היא ליאור קררה שעלה לליגת העל וחתם בנס ציונה ביחד עם חבריו לשנתון בנוער של רעננה מייקל בריסקר וגיל בני (בריסקר להפועל ובני לגלבוע/גליל).

    קריית מוצקין גם היא המשיכה עם המאמן שלה מעונה שעברה, רועי פרל, קריית מוצקין מגיעה אחרי עונת מטורפת שבה סיימה את העונה הסדירה במקום השני והגיע לחצי הגמר שם הודחה מול גליל עליון. אחרי עונה טובה שכזאת יש שם המשכיות וחתמו לעוד עונה נועם מטלון וגל טסלר ובנוסף צורפו תום מעיין שהיום חתם והקלעי גיא פרבר שהיה בהפועל עפולה.

    הקבוצה הכי פעילה עד כה בקיץ הייתה עירוני קרית אתא שהחתימה עד כה שבעה שחקנים, ראשית נתחיל מהמאמן שרון אברהמי שהאריך חוזה לעוד ועכשיו הסגל מהשנה שעברה נשארו ניב אוזן ודניאל דנינו ובנוסף הובאו מספר שחקני חיזוק די מרשימים כמו רום גפן שהיה בין הישראלים הכי איכותיים בליגה הלאומית לפני שנתיים, נאור שרון שמגיע אחרי עונה אישית מצויינת בהפועל חיפה, קווינטריל תומאס שהיה בין הזרים הטובים בליגה עונה שעברה במדי הוד השרון ולדעתי היה בעל ממוצע נקודות למשחק וריבאונדים הטוב בליגה(יש מצב שאני טועה), בנוסף הגיע רועי נציה מאשקלון אחרי עונת פריצה לא רעה ועוד מתאזרח בשם אלייז'ה הירש.

    עירוני רעננה החלה גם כן את ההכנות שלה מאוחר יותר מהרבה קבוצות מכיוון שהיו שיחות על רכישת הקבוצה על ידי ג'ף רוזן, לאחר שהוא ירד מרכישת הקבוצה היא התחילה בהשארת המאמן אבנר יאור והוחתמו מספר שחקנים, ראשון הוחתם פורוורד נבחרת העתודה תומר פורת, הגיע מתאזרח בשם ראיין קאלאמג' ואורי טרוצקי נשאר מעונה שעברה. יצא לי לקרוא גם שיאיר קרביץ מועמד לקבוצה ולדעתי היכולת שלו במה שנשאר לאליפות תכריע אם ילך לשם או יקבל הצעה מפתה מליגת העל.

    באליצור יבנה המאמן שי סגלוביץ' ממשיך לעוד עונה גם כן וביבנה התבצעו מספר החתמות מאוד מעניינות, ראשית אלעד הופמן ואפיק ניסים ממשיכים משנה שעברה ובנוסף הגיעו חן כלפון(שלדעתי נחשב לפריצת העונה שנה שעברה) מאשקלון, הרכז נטע סגל אחרי עונה בנתניה אני אישית לא מחזיק ממנו כל כך ודור גולדנברג ממוצקין. גם שנה שעברה ביבנה בנו על הנייר סגל טוב שהיה צריך להעפיל לפלייאוף בקלות ולא להשתחל אליו ממקום שמיני, נקווה בשבילם שהפעם הסגל יתחבר טוב יותר.

    בהוד השרון נתי כהן ממשיך עידו דוידי ורבינוביץ גם כן ממשיכים.

    קבוצה אחת שהייתה בשקט מוחלט עד כדי כך ששכחתי כמעט לכתוב עליה היא בני הרצליה. לא קרה שם כלום.

    בהפועל עפולה השנה יש תקציב מעט גבוה יותר אחרי שעונה שעברה(אחרי כמה עונות חלשות) הקבוצה הייתה טובה וסיימה במקום החמישי והודחה מול העולה מכבי חיפה בסדרה של שלושה משחקים. המאמן מעונה שעברה ניר קפלן ממשיך ויחד איתו דולב דראפיץ' ומוריאל לוטטי ממשיכים ובנוסף המתאזרח המצויין לליגה קלארק רוזנברג חתם.

    בסך הכל יש לא מעט קבוצות שכבר מקבלות צורה ובינתיים קריית אתא נראית מאוד מרשים. אין לי מושג אילו קבוצות כרגע ייבנו לעלייה אני בטח אהמר(ואטעה כמו גדול) על איך הליגה תראה, גם בגליל בונים קבוצה מעניינת יהיה נחמד לעקוב אחרי הלאומית. לא לשכוח שהשנה אמורות להיות על הנייר שתי עולות.

    סרטון ביצועים של אלייז'ה הירש:


    סרטון ביצועים של ראיין קלאמאז'



    ליגה ארצית צפון:
    למה מעניינת אותי ליגה ארצית צפון? הרי מכבי רמת גן לא שם אבל כן הולכת להיות שם ליגה מפלצתית עם ארבע חמש קבוצות שיש להן רק מטרה אחת, עליית ליגה בכל מחיר. נתחיל מהיורדת הטרייה הפועל כפר סבא ששם שחף תור מונה להיות מאמן והם כרגע בונים סגל שאולי יותר טוב מהסגל הישראלי שלהם בעונה הקודמת, החותמו שם תמיר ולירז אריאלי, איתי קרביוב ויותם שירן. בכפר קאסם הולכים גם כן בכל הכח על עלייה ובינתיים הוחתמו טל קרפלס ושמואל מלכוב(חשבתי גם דורי אסף ואבי אליהו אבל לא מצאתי), הפועל צפת גם כן בונה קבוצה מאוד חזקה ביחד עם שחקנים כמו ג'רמיין הול, עידן רג'ואן(הושאל שנה שעברה מירושלים לאשקלון והיה טוב) ואלון לוין. גם בהפועל עכו בונים קבוצה לעלייה וחתמו שם טל פרסלני, עידו קוז'יקרו, אילן נניקשווילי, אופק בוגדנובסקי, לירן מורן ואליה סרור. בקבוצה המאוחדת(שלוש קבוצות מאוחדות) של הפועל עמק יזרעאל/ מגדל העמק/ נצרת עילית בונים גם כן קבוצה חזקה שכוללת את יבגני ליוטרין, תומר בר אבן, ארד הררי ורועי נברו. וגם בכפר יונה בונים קבוצה לא פראיירית בכלל עם דגן ליכט, אופיר הובר, אילן ברקוביץ', אור זינדרמן, דור וכנר וניר כהן.
    כל קבוצה שכתבתי פה יכולה לעלות ליגה והשנה הפלייאוף בארצית הוא 8 קבוצות.
    בליגה הדרומית אני אתעניין יותר כשמכבי רמת גן תתחיל לעבוד...
    ממה ששמתי לב הפועל לוד בונים קבוצה חזקה, ומכבי רחובות מינו את יניב בורגר בתור מאמן.

    מי שהצליח לקרוא עד סוף מסתמן שיש לו כמעט זמן פנוי כמוני מקווה שקראתם משהו מעניין!
     
    Roma אוהב/ת את זה.
  14. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    10,485
    לייקים שהתקבלו:
    4,292


    ישראלים: בלאט, טימור, נמרוד לוי וזלמנסון כמובן תומר לוינסון(לא יודע מה יש לעשות איתו).
    סגורים. חלוקה הרבה יותר טובה מאשתקד שהחזקנו שלושה ישראלים בעמדות האחוריות.
     
  15. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,178
    לייקים שהתקבלו:
    5,348
    זלמנסון ולוי זה היותם ואליהו החדשים שאתם לוקחים מאיתנו?
     
    Roma ו-de Middenweg אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.