כדורסל אירופי 2021/22

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י idans10, ‏22/10/14.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    הדיון הכללי של הכדורסל באירופה, כולל מפעלי היורוליג (למעט מכבי), יורוקאפ, יורוצ'אלנג', יו ניים איט! כל החדשות, ההעברות והמשחקים ביבשת ירוכזו כאן.

    דיון נעים!
     
  2. Milanista Member

    הצטרף ב:
    ‏10/12/10
    הודעות:
    404
    לייקים שהתקבלו:
    57
    מין:
    זכר
    ירושלים כל כך לוזרית.
     
  3. Yaniv "Rey de Copas hay uno solo"

    הצטרף ב:
    ‏22/4/08
    הודעות:
    3,583
    לייקים שהתקבלו:
    60
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד מנצחת בשיניים את קאזאן 76-75 בזכות סל ניצחון בשנייה האחרונה של סרחיו יול, לאחר שלשה גדולה של ג'יימס וואיט לזכות קאזאן מה שהיה נראה סל ניצחון של הרוסים .
     
  4. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    אז לצערנו קיבלנו שוב משמעות למסר שהפועל ירושלים העבירה כשהביסה 30 הפרש את אלופת אירופה.
    הפסידה הערב לפלוישטי הרומנית, קבוצה שבאה מליגה שלא זכור לי מתי לאחרונה אם בכלל שלחה נציגה ליורוליג. כזכור שחקני ירושלים והפרשנים המשיכו לטעון פעם אחר פעם שהפועל ירושלים, שירדה למקום הלפני אחרון באחד הבתים החלשים ביורוקאפ , היא קבוצת יורוליג לכל דבר.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  5. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    לרומניה מעולם לא היתה קבוצת יורוליג. ושוב זה מתחבר למה שכתבתי בדיון של מכבי: חובת ההוכחה על ירושלים בלבד לפני שכולם מכתירים אותה לאלופה. לאורך 20 שנה ירושלים מנצחת מדי עונה את מכבי, בין אם בהפרש נקודה או 15, אבל כשזה הגיע לדבר האמיתי בסוף השנה בד"כ היא כבר לא היתה שם. ירושלים לא בליגה של מכבי, גם לא אחרי ה-30 הפרש. הם צריכים לנצח את הקבוצות שברמתן ואח"כ לכוון לצהובים.
     
    de Middenweg ו-EuropeGuy אוהבים את זה.
  6. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    אני לא רוצה כבר עכשיו לסכם, כי אולי עוד ירושלים תרוץ עכשיו לסדרה של ניצחונות ותעלה, אבל על פי התוצאות עד כה, יש כאן כישלון רציני, בעיקר של פרנקו. אין שום סיבה שעם תקציב וסגל כזה, הקבוצה הזאת תוציא כל כך מעט במסגרת האירופאית.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    עוד הפסד לירושלמים, 90% שהם בחוץ. שעוד מישהו יגיד לי שהם זוכים בטוח באליפות ושמכבי עשתה טעות כשויתרה על ליאור ויותם. עם כל ה-30 הפרש על הקבוצה המפורקת שלנו, ירושלים היא בדיחה מצחיקה. יורוליג my ass.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  8. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    יש אשמה מאוד גדולה בהדחה הזאת למאמנה של ירושלים= פרנקו. כישלון עצום שלו לקחת את הקבוצה הזאת צעד קדימה נוסף במסגרת האירופאית. לעשות ריצה טובה של ניצחונות בליגה גם גרינברג הצליח. כמובן שאם הקבוצה תזכה באליפות הליגה,זה ישנה מעט את העמידה שלו במטרות אבל כישלון כה חרוץ באירופה ללא ספק נרשם על שמו.
     
  9. שי מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏22/11/06
    הודעות:
    15,187
    לייקים שהתקבלו:
    4,780
    מין:
    זכר
    אוי ירושלים ירושלים..
    איזו קבוצה בזיונית. איזו תצוגה בזיונית. מאזן של 5:1. והם רצו יורוליג?
    פרנקו צריך להתבייש שהוא מגיע למאזן כזה באירופה. לא בישביל זה הביאו אותו וזה בלי קשר למה שייקרה או לא ייקרה בליגה. מנצחים ב 20 ו 30 הפרש בליגה אבל לא מצליחים לנצח בבית קבוצות שבכמה רמות פחות טובות ממנה. פשוט לא מובן.
     
  10. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    מביש ומביך לליגה שלנו שקבוצה עם מאזן 7-0 בליגה נראית כמו קבוצת יורוצ'לנג' באירופה. הפועל ירושלים מורכבת משחקים רכים וזה מתבטא בכל מאץ' אפ מול קבוצה אירופאית שיודעת שהמינימום הוא להוציא לקבוצה שמולה את הנשמה עד שתקלע סל. אין שום קשיחות בסגל הירושלמי, שחקנים כמו גפני, ברייסי רייט, קיצ'ן וג'ונס לא יובילו אותה לשום מקום.

    גם פרנקו אשם לא מעט בצורה שבה משתמש בשחקנים שלו בהתקפה, מהלכים שקופים ולא נכונים. במקום שיהפכו את דונטה סמית' לקבוצה שבה שהכל סובב סביב השחקן היחיד שם עם קשיחות, כשהשאר ניזונים מהפירורים, המשחק סובב סביב סנטר שלא מסוגל לשים סל מתחת לטבעת. כשכל אלה קורים התוצאה היא מקום אחרון ביורוקאפ לקבוצה שבתחילת עונה טענה שהיא קבוצת יורוליג או אפילו טופ 16 לגיטימית.
     
  11. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אני עוד מחכה לאלו שכבר הכתירו את ירושלים כאלופה אחרי ה-30 הפרש. :p
    למזלי יש לי מספיק קילומטרים איתם כדי להבין שהם נותנים גז בניוטראל. כשזה יגיע למאני טיים, מכבי תהיה שם כדי לטאטא אותם.
    קבוצה פח.
     
  12. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    הדבר היותר מרגיז, על המשחק הזה היה רשום 15 הפרש לירושלים כבר בהתחלה. הם היו ביתרון די מבטיח רוב הרבע הראשון והטורקים נראו פשוט על הפנים. במקום ללחוץ על הגז ולסיים את הסיפור כבר במחצית הראשונה ירושלים לקחה הכל בקלילות, שמרו כאילו זה משחק אימון והגישה הנאיבית והרכה הזו (שמאפיינת שם את רוב הסגל) גרמה לטורקים לקלוע סלים כל כך קלים שאיפשרו להם לחזור למשחק.

    מפליא אותי שקבוצה שהגיעה רק בשנה שעברה לרבע גמר היורוקאפ והחתימה כמה שחקנים בשביל לעשות קפיצת מדרגה באירופה נראית כמו שנראית.
     
  13. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    איזה שטויות. במקומך הייתי יושב בשקט ולא מדבר יותר מדי.
    שתי קבוצות שונות לחלוטין הפועל ירושלים של הליגה והפועל ירושלים של אירופה. וזה די ברור לי לפחות שביום שהם הפסידו לקאזאן במוק' היורוליג הם ויתרו על היורוקאפ. הם נראים כאילו המפעל הזה לא מעניין אותם ולדעתי זה מה שבאמת קורה. פשוט לא מעניין אותם. הרי כל המהות של העונה הזאת מבחינת הפועל ירושלים הייתה שלב הבתים ביורוליג ואליפות. אז מטרה אחת הם כבר לא ישיגו, עכשיו הם מתרכזים בעיקר במטרה השנייה.

    "מכבי תהיה שם כדי לטאטא אותם", נו באמת. משפט פחות מכביסטי לא יכול היה לצאת מהפה שלך.. תזכיר לי מי מטאטא את מי עד עכשיו?
     
  14. HapoelFan ואיפה שתגידי אני מתייצב

    הצטרף ב:
    ‏7/1/11
    הודעות:
    4,547
    לייקים שהתקבלו:
    49
    ירושלים נראית ככה בכל משחק ומשחק באירופה. גם נגד קאזאן ביורוליג הם כבר הגיעו להפרש של 9 הפרש ואיבדו את זה. בכל משחק העונה היה להם הפרש מכובד שהיה נראה בדרך למשחק גמור. הם פשוט מנטלית חלשים בפן האירופאי. בישראל הקבוצות לא מצליחות מההתחלה לעצור את ירושלים וככה זה נראה (0-7).. אני שוב חוזר שלדעתי היורוקאפ ממש לא מעניין אותם. הם מציגים את אותה יכולת משחק בכל משחק. מאוד קל לקרוא את המשחק ולראות איך הוא מתפתח. הם רוצים עכשיו אליפות ולחזור חזקים יותר למוק' היורוליג בעונה הבאה ולהשיג את מה שהם פספסו העונה. בעונה הבאה הם כבר ישיגו את זה.
     
  15. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    @HapoelFan תגיד לי, מה אתה מבלבל ת'שכל? "ירושלים לא מתעניינת ביורוקאפ..." למה מי הם ומה לעזאזל הם עשו בחיים שלהם, שהיורוקאפ לא מעניין אותם? אין לך חצי מושג אם אתה חושב שקבוצה שנבנית עם תקציב ואולם וקהל כמו שלהם, לא מכוונת לכל מפעל. ואם באיזו צורה הזוייה יש לך מושג, אז אורי אלון יותר אידיוט ממה שחשבתי. לך תרשום בפורום צ'ה שירושלים מזלזלים במפעל ונהנים להיות מושפלים בבית שלהם פעם אחרי פעם גם מול קבוצות רומניות. תראה כמה אתה חוטף שם בראש ואז תחזור אליי עם זה.

    אה, ולגבי היושב בשקט, זה קצת תמוה להגיד את זה למישהו שהקבוצה שלו חובטת פה על ימין ועל שמאל בכל מה שזז כבר 50 שנה. אתה יודע מה עשינו שנה שעברה אחרי שקיבלנו 28 הפרש מירושלים בנוקיה? ואחרי שקיבלנו בדרבי מולכם? לך תראה קצת משחקים מאותה נקודה איך נגמרה העונה עבור שתי הקבוצות ואז תחזור אליי עם השטויות שלך. אם כבר יש מישהי שיכולה לחשוב על לזלזל במפעל כלשהו זו מכבי בליגת הקיקיון של ישראל ולא ירושלים שיש לה 3 ורבע תארים.

    " איזה שטויות. במקומך הייתי יושב בשקט ולא מדבר יותר מדי", עלק...חחחח ליצנים אתם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/11/14

מצב נושא:
הנושא נעול.