"כוס אימא שלך, עוף מפה" - זה קפטן נבחרת זה?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י בית"רי מלידה, ‏1/3/05.

  1. בית"רי מלידה Member

    הצטרף ב:
    ‏3/1/04
    הודעות:
    9,190
    לייקים שהתקבלו:
    1
    נמני א‭,'‬ נמני ב'

    יואב גולן על התנהגותו של הקפטן הלאומי, שגירש בקללות את בכיר צלמי הספורט בישראל מספסל בית"ר ירושלים
    1/3/2005

    במשך שנים מתעד עדי אבישי, בכיר צלמי הספורט בישראל, את הקריירה של אבי נמני. הדריבלים הגדולים, תנועות הידיים היחודיות, רגעי הייאוש והאושר, הכל מתועד ומסודר בתיק נמני בארכיון מעריב. ההיכרות המקצועית הארוכה הזו, האינטימית משהו בין צלם לכוכב, לא סייעה לאבישי שלשום בעת שניגש לצלם את נמני, שישב שפוף על ספסל בית"ר ירושלים בהפסקת המשחק מול הפועל פ"ת. "כוס אמא שלך, עוף מפה‭,"‬ הטיח נמני בצלם ההמום. גם שחקנים שהיו עדים לאירוע היו המומים.

    הרוב הדומם של אוהדי הכדורגל בארץ מקבל בדרך כלל את נמני במסיכה. אבי נמני א' הוא שחקן גדול, מרואיין רהוט, כוכב תקשורת ועושה מצוות דקדקן, שלא יחסוך כל מאמץ ויגיע לכל פינה בארץ כדי לשמח ילד חולה, או לחילופין לכבד אוהד צעיר החוגג בר מצווה. אבי נמני ב' הוא פחות כוכב כדורגל ויותר עסקן. הוא לא מתבייש בקשריו החברתיים עם יעדים משטרתיים והוא לא בחל ובוחל בהשמעת איומים על עיתונאים, בדרך כלל בעקיפין תוך שימוש בשליחים, ופה ושם גם בצורה ישירה, רק בגלל שהם לא מוכנים לשרת את האינטרסים שלו.

    במשך שנים נהנה נמני מעיתונות ספורט סופר-אוהדת. את העיתונות הפחות אוהדת הוא נהג להעניש בהעברת סיפורים למתחרים. ביצירת ספינים ובפעילות מאחורי הקלעים, אין שני לו והוא אינו נופל מטובי המומחים בתחום. היום נמצא נמני בנקודת שפל מקצועית - ניתן להעריך כי הוא יקום ויתאושש, כי על הדשא הוא אחד הטובים שצמחו אצלנו - ואולי זה לא הזמן לבוא איתו חשבון. מצד שני, המשחקים מול אירלנד וצרפת מתקרבים, ואוי לנו שדווקא הוא יוביל כקפטן את נבחרת ישראל מול 40 אלף אוהדים באיצטדיון הלאומי.

    במדינה מתוקנת, הודאתו בעסקת טיעון בביצוע עבירה על תקנון ההתאחדות (פרשת וניטה‭,(‬ היתה מספיקה כדי לקחת לו את הסרט לצמיתות. אצלנו הוא עשוי לזכות בקרוב בפרס נוסף - יו"ר ארגון השחקנים.

    הכותב הוא עורך מדור הספורט של עיתון מעריב

    http://www.nrg.co.il/online/3/ART/877/389.html



     
  2. קינג לדלי Member

    הצטרף ב:
    ‏13/2/05
    הודעות:
    17,726
    לייקים שהתקבלו:
    0
    זאת אחת הבעיות במנטליות שלנו...אוהדי מכבי עשו אותו יותר גדול מהקבוצה ומאלוהים והוא באמת חושב שהוא כזה...סוחבים לו את התיק מצחצחים לו נעליים וכו...מכבי תל אביב הייתה לפניו ותהיה אחריו וגם תיקח תארים בלעדיו וגם ביתר.
     
  3. אלי מתחן Member

    הצטרף ב:
    ‏8/12/03
    הודעות:
    13,335
    לייקים שהתקבלו:
    316
    בטח סירב להתראיין אז הם נוקמים בו.