לוני הרציקוביץ - אחראי למצבה של מכבי ת"א?

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Number 8, ‏20/12/07.

  1. Emil Member

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    3,863
    לייקים שהתקבלו:
    0
    הכשלונות המקצועיים והניהוליים הם באחריותו הבלעדית של לוני. הוא מינה את האנשים, הוא השריש את תרבות הניהול, הוא אישר מהלכים (או לא אישר אותם בזמן, כמו כל חוזה לכל שחקן בשנים האחרונות בערך).

    לוני איבד את טל בן חיים בסכום מגוחך עד מעליב, שחקן שאם היה מחתים אותו בתחילת העונה על חוזה לשלוש שנים (מה שבן חיים רצה) היה גוזר עליו קופון של כמה מיליוני שקלים. לעומת זאת, השחקן עזב תחת חוק בוסמן ומכבי קיבלה פיצוי עלוב של כמה מאות אלפי שקלים.
    לוני מינה את טוויטו, תמי וטלי - קבוצת ניהול שכל קשר בינה לבין כדורגל מקרי עד לא יקים. לוני גרם לטוויטו להצביע על אוהדים ביציע. לוני חשב שתמי פרידמן יכולה לנהל קבוצת כדורגל. לוני נתן לדריקס (שדווקא יש איזשהו קשר בינו לבין כדורגל) יד חופשית לניהול מו"מ, ואז, כל פעם מחדש, החליט לשנות משהו בחוזים שדריקס הציע לשחקנים, ובכך גרם לשחקנים לברוח או להתעצבן על השינוי ולחתום בקבוצה אחרת.
    לוני, במילותיו הוא, אמר ש"נימני הוא שורש כל רע" במכבי.
    לוני, אותו לוני, בחר למנות את שלמה שרף, מינוי כושל לכל הדעות (ולראיה, הזרים העלובים ששלמה הביא לנו. אני בטוח שעדיין יש איזה כדור שאדם וזר פספס מסתובב בקרית שלום), וגם בחר להעיף אותו אחרי תקופה כ"כ קצרה.

    לוני חתום כאשם הבלעדי, ולא יעזור שום דבר.
    הביא כסף, תודה, אבל נכשל מקצועית בצורה קולוסאלית, וקשה לי להאמין שיש אנשים שחושבים אחרת.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/12/07
  2. the crow Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/07
    הודעות:
    87
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בשבילי, עידן לוני משתווה מבחינת תארים ואופי הק"ב (למרות התארי המקריים והמועטים)
    לעידן הרע של שנות ה-80 שבבמשך 13 שנים לא לקחנו אליפות אחת!
    ובגדול נחשבנו לק"ב בנונית במקרה הטוב....
    אם היה קיים פרס על הרס ק"ב אז הוא היה מגיע לו!
    מאיפריה שכל הק"ב מפחדות מימנה הוא הפך אותנו לבית זונות שכל ק"ב מליגה ב' משפילה.
    הוא גרם לניכור וריחוק של הרבה אוהדים מהק"ב דרך הפעולות שלנו והפך אותנו למושא לצחוק
    ולבדיחה טובה...
    כל פעם שירדנו נמוך וחשבנו שזהו הוא צליח להוכיח לנו האוהדים שניתן לרדת יותר נמוך!
    ברוך שפטרנו! כי יותר גרוע מלוני לא יכול לקרות לנו!
     
  3. Number 8 Member

    הצטרף ב:
    ‏19/2/07
    הודעות:
    9,977
    לייקים שהתקבלו:
    1
    בסה"כ. בסה"כ להעיף את מלך השערים של הקבוצה בכל הזמנים, לזרוק את השחקן שבשלוש השנים שהיה אצלנו, זכינו בשלוש תארים, ולפתוח בסכסוך ענק עם האוהדים.
    איך שלא תסתכל על זה, לוני היה צריך לעצור את המהלך הזה. כולם יודעים שהמהלך לא היה על רקע מקצועים, אלא לפי סיבתו של קלינגר, "מחנאות", ודבר כזה אפשר לפתור בדיבורים, אולי קנס, מה שכן לא להעיף בשום פנים ואופן, במיוחד שמדובר בשני שחקנים שעברו דבר או שניים בכדורגל.

    כנראה שאף פעם לא אבין איך אפשר לסלוח לבן אדם שדיבר רעות במשך תקופה, עלייך. קלינגר ולוני עשו זאת בלי הפסקה, ונמני סלח להם כאילו לא קרה כלום.
     
  4. Obafemi משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/3/04
    הודעות:
    13,886
    לייקים שהתקבלו:
    0
    ושוב פעם אמיל הכל אפשר לסובב. שרף הביא זרים גרועים אבל הנחית לך גם את טל בנין שהחזיק לנו חוליית קישור שנתיים (לדעתי הוא היה זוועה בעונת האליפות). עכשיו אתה מאשים את לוני גם בשני המהלכים - גם המינוי וגם הפיטורים, תחליט באיזה צד כי לפחות אחד מהם היה אמור דווקא לספק אותך.

    על כל פרשיות החוזים נוטים להאשים דווקא את דריקס ולא את לוני, אין ראיות סותרות לכאן או לכאן, דווקא את בוקולי שמעתי מציין את דריקס כאחראי לזה שהוא בחיפה למשל. אותו דבר בפרשת בן חיים כשאני זוכר שדווקא קלינגר היה זה שעשה בעיות.

    אז הוא שנמני שורש כל רע במכבי, אמממ, הזוי? בלתי נתפס? לא מתקבל על הדעת? לא, לא ולא.


    שוב פעם - כן כשמעבירים את השורה התחתונה, התקופה תחת לוני הייתה כושלת. אבל לזרוק עליו פשוט את כל הרע שבקבוצה זה לא נכון. לקרוא לגביעים תחת ניר לוין מקריים זה עוד יותר לא נכון, ב-2000/01 בחודשים האחרונים של העונה היינו הקבוצה הטובה בליגה למשל, ב-2002 הייתה ירידה (שוב פעם בגלל זרים לא טובים אגב, למה אין מילה רעה ללוין על פרנץ הורבאט?!) כי הסגל בסה"כ היה די בינוני ונמני לא יכול לכבוש 25 גולים בכל עונה. סיימנו איפה שהיינו אמורים לסיים - במקום השלישי. עונה אחרי זה קלינגר הביא עם סגל כמעט זהה למעט כמה שינויים קוסמטים והברקה אחת גדולה אליפות. להפיל את האליפות הזאת על הרגל של אוואט, שהתרוממה לה אי שם במחזור ה-14 בערך, זה דוחה.


    קומאן רק השבוע זרק את כמה מהסמלים הגדולים של ולנסיה על הרבה פחות. בתקשורת אומרים שעוד כמה בדרך. אפשר לפתור בקנס אפשר גם לא לפתור בקנס. ברור שהיו סיבות גם מעבר, העובדה למשל שהשניים הרוויחו ביחד כמעט שני מיליון דולר לעונה בחוזים הכי מפוצצים בארץ באותה התקופה שאכלו לנו את כל קופת המועדון. ואגב, השקר הכי גדול של רוב אוהדי מכבי היום הוא שהם ידעו לכל אורך הדרך שזו הייתה טעות, לא מעט כעסו על המהלך אבל הודו שלהפקיד את המפתחות בידיהם של עובד ודגו יכול להיות מהלך מנצח.


    נמני המלאך סלח להם כי אם נמני לא היה חותם במכבי כשהם בגלוי הציעו לו לחזור, זה היה גורם לנמני להיראות רע. נמני גם אוהב את הקבוצה. היחסים עם קלינגר ישארו תמיד מתוחים, עם לוני הוא לא היה צריך להתמודד באותה מידה, עד העונה האחרונה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏23/12/07
  5. הרצליה Member

    הצטרף ב:
    ‏10/9/03
    הודעות:
    12,439
    לייקים שהתקבלו:
    2,305
    אני דווקא מהאנשים שמחבבים את לוני, בנאדם טוב שלא הגיע לו היחס שקיבל במהלך שנותיו במכבי תל אביב.
    אני לא חושב שזה ראוי להאשים את לוני בכישלונות מקצועיים, את הזרים לא הוא הביא, הוא החתים מאמן,הביא לו את מה שהוא רצה וקיווה לטוב.

    בעלים יכול להיות אשם בכישלון מקצועי אם הוא לא מזרים כספים ראה דוגמת אריאל שיימן שמוכר לנו כבר 4 חודשים לוקש שהתקציב מהעונה שעברה גדל ועכשיו כסף להחתים את אבו סיאם הוא לא משחרר, במקרה של לוני זה כלל לא נכון לפחות לא עד לפני שתי עונות.
     
  6. TheGame Member

    הצטרף ב:
    ‏6/11/07
    הודעות:
    32
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אנשים לא מעריכים ולא מבינים
    רואים רק תשלילי
    לוני היה טוב וטוב שהיה