ליברפול 2015/16: ימי קלופ

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/15.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    התגובה כוונה כלפי Ori8 ולא כלפיך. אני דווקא מסכים עם מה שכתבת על פדרו - הוא הימור בטוח יותר מצ'רישב והפוטנציאל שלו אולי גדול יותר (למרות שלדעתי צ'רישב כישרוני יותר) ושווה לנסות להביא אותו, אבל פדרו של 2010 ממש לא נראה כמו פדרו של 2012-2015. היה שחקן אדיר לדעתי, אבל כרגע הוא בקושי מצליח לעשות דריבלים פשוטים וקבלת ההחלטות שלו די נוראית. סביבה חדשה אולי תשפר את הביטחון העצמי שלו, אבל כרגע צ'רישב הרבה יותר מרשים ממנו, את זה כל אחד שצפה בשניהם יגיד לך.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  2. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    ראיתי את צ'רישב אולי פעמיים כל החיים, הוא נראה לי מסוג השחקנים שסתם דוהרים קדימה עם הכדור בלי להרים את הראש יותר מדי. העובדה שמדובר בשחקן בן 24 שהעונה שעברה הייתה הראשונה בקריירה שלו בליגה הראשונה בספרד גם לא בדיוק מציתה את הדמיון.

    אני לא יודע אם הוא בינוני להחריד או כמה גדול הפוטנציאל שלו אבל קשה לי להאמין שזה שחקן שיכול להחליף את סטרלינג. להגיד "הייתי לוקח אותו לפני כל קשר התקפי שלכם חוץ מ_____" ואז לציין בערך חצי מהקשרים ההתקפיים במועדון לא מעורר בי בטחון גדול, אנחנו חייבים מישהו שנכנס ישירות להרכב ונותן אימפקט.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    הוא נתקע בריאל יותר מדי זמן והיה פצוע לא מעט בעונתו בסביליה. להערכתי הוא בהחלט לא שווה את הסכום שפורסם.
    הוא לא שחקן מוכח באמת.
     
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    הכל עניין של תקציב. מה התקציב שלנו?
    אם אחרי בנטקה יש עוד 40 וצריך גם קשר אחורי ומגן שמאלי אז מי כבר יבוא?
    אם יש 40 ובכלל לא מביאים קשר אחורי, אז יש המון אופציות.
    כמו שכבר כתבתי, נראה שרכישה של קשר אחורי זאת בעיקר תקווה של אוהדים מאשר מציאות, אותו דבר לגבי בלם. אני משוכנע שמגן שמאלי כן יגיע כי כרגע המצב שם בעייתי מאוד (אנריקה בכלל לא נסע לפרי סיזן, גם אם חושבים שמורנו עילוי הוא צריך גיבוי).
    אז נשאלת השאלה האם יש 40 או שבנטקה זה רק אחרי המכירה של סטרלינג...
    יותר מדי חוסר וודאות לגבי המספרים וזה משנה את הכל בנוגע למועמדים.
     
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    זה לא משנה הרבה גיל, הסכומים שנזרקים לאוויר כרגע לגבי צ'רישב זה 22 מ' ליש"ט, זה לא איזה שחקן שאתה מביא באיזה 10 מ'. אין לי שמץ של מושג מה הוא עשה בקריירה או מי בדיוק מחזיק ממנו כ"כ שדורשים עליו סכומים כאלה, אבל זה כבר סכום מכובד שאפשר אולי למצוא בו שחקן מעניין יותר.

    נהיה חכמים יותר אחרי שהמכירה של סטרלינג תתבצע, כמו שאמרתי בעמוד הקודם אני בכלל לא שותף לבטחון הזה שבכלל יגיע מישהו חוץ מבנטקה.
     
  6. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    טוב, אז זה סגור. סטרלינג בסיטי, 44 מ' ליש"ט + 5 מ' בבונוסים, הסכום הכולל יגיע ל49 מ' ליש"ט.
    עסקה לא רעה בשבילנו, אפילו מצוינת אם לא נזרוק את הכסף הזה לאסלה, אבל מה הסיכויים לזה?
    עסקה טובה לסיטי שלטעמי מקבלת את אחד הכשרונות הכי גדולים בכדורגל העולמי, בוודאות הכשרון הכי גדול שצמח מאנגליה לפחות מאז וויין רוני. עסקה מצוינת לסטרלינג כמובן שמקבל חוזה של 200 אלף ליש"ט לשבוע, קיבל את מה שהוא רצה.

    אחלה זמן להזכר איפה הכל התחיל, אני זוכר שבמקרה צפיתי בשידור חי של המשחק הזה באתר של המועדון וידעתי שמדובר במשהו מיוחד, הוא התקדם אפילו מהר יותר ממה שדמיינתי.



    חבל שלא נהנינו ממנו קצת יותר, אני לא יודע אם ההתקדמות שלו תמשיך באותו קצב גם בסיטי, סיטי זו לא קבוצה שרוכשת שחקן בסכום כזה במבט לעתיד, הציפייה היא להצלחה מיידית ונראה אם הוא מסוגל לזה, לדעתי כן אבל כל חלק בגוף שלי מקווה שלא.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  7. נדבד Member

    הצטרף ב:
    ‏22/9/11
    הודעות:
    117
    לייקים שהתקבלו:
    10
    ליברפול האמת צריכה להדאיג את אוהדיה.
    כל קיץ הכוכב הגדול עוזב והתחליפים לא קרובים לרמה של מי שעזב ובליברפול תמיד נשמעים אופטימיים ובסוף יוצאים עם הז* ביד.

    סטרלינג הוא אבידה עצומה לדעתי, ואלא אם ליברפול לא טרחה לסתום את החור עם איזה שם עילוי, מה שלא קרה, היא רק תלך ותיחלש עוד יותר. עם ההתחזקות של יונייטד וסיטי (שעוד תגיע יותר בהמשך) באמת שאני לא רואה את ליברפול עם הסגל הנוכחי שלה שהוא סימן שאלה גדול, מצליחה לדגדג את הטופ 4. וזה מאכזב לראות מהצד איך מותג כמו ליברפול לא מצליח למשוך שחקנים בקליבר גדול ובעיקר מוכח יותר ממה שהיא מצרפת על בסיס קבוע (מרקוביץ', פירמינו, ללאנה, לוברן, מנקיו, אינגס, צ'אן וכו'). תעיפו מבט על הסגל של ליברפול נטול סטרלינג, זו פשוט אסופה בינונית של שחקנים ואותי זה עצוב לראות.

    אני חלילה לא מנסה לזלזל אבל אם הייתי אוהד ליברפול הייתי לגמרי פסימי לקראת העונה הקרובה.
     
  8. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    די כבר עם כל הגניבת דעת הזאת לגבי סטרלינג. "הכוכב הגדול" "אבידה עצומה" מי הוא בכלל? מה הוא עשה כבר?
    אם ליברפול תמכור את הפישר הזה לסיטי כמו שהכותרות טוענות, ב30, 40 או אפילו 50 מיליון פאונד זאת אחת העסקאות הטובות ביותר שהיא תעשה בהיסטוריה שלה. מי הוא בכלל? באגנליה בכלל יש נטייה להפוך כל נער בריטי שעולה לקבוצה הבוגרת בגיל צעיר לכוכב.
    אם הייתי אוהד ליברפול, הייתי מייחל למכירה שלו בסכומי עתק שבעזרתם אפשר לרכוש שני סופרסטארים או שלושה ארבעה שחקני הרכב לגיטמים.
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אתה צודק אבל כפי שכתבו מעליי הבעיה של ליברפול לא בלעשות עסקי מכירה אלא בעסקי רכישה.
     
    Sir Alex Ferguson ו-oranfu אוהבים את זה.
  10. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,561
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    זהו, החרא הולך. 49 מיליון פאונד. בהסתכלות קרה זאת עסקה מצוינת מבחינתנו - שחקן שנתיים לסיום חוזה שהפך להיות פרסונה נון-גרטה במועדון והוא בעצמו הוכיח שמקצוענות היא ממנו והלאה ואין צעד שהוא לא מוכן לעשות על מנת לעבור (חוץ מלהגיש בקשת העברה, זה יפגע לו בכיס אחרי הכל) שהוא בינתיים שחקן טוב מאוד אבל הרבה יותר פוטנציאל מאשר מוצר מוגמר.
    מצד שני, ספק אם יש היום כשרון גדול יותר באירופה מתחת לגיל 21. אנשים כנראה שכחו (רוצים לשכוח) כמה טוב הוא היה בעונה שרצנו בצמרת.

    אני לא יודע איך אפשר להיות מרוצים היום. זה עוד שחקן מוביל שלנו שעוזב בניגוד לרצוננו ושוב ליריבה (עלאק יריבה) מקומית ולא לברצלונה\ריאל. אנחנו באופן קבוע מאבדים את השחקנים המובילים שלנו ואני לא מאמין שיש אוהד אחד אפילו שמוכן להמר שקוטיניו יישאר יותר מעונה אחת לפני שגם הוא יעבור.

    מה הלאה?
    צ'רישב? האקו אומרים שהוא לא מטרה נכון לעכשיו (מקווה מאוד). הוא כישרון וחוץ מקוטיניו, פירמינו ואולי אייב אין לנו קשר התקפי יותר טוב ממנו? ז"א שמלכתחילה אין לו מקום בהרכב וגם לא כמחליף ראשון...
    אז אני כן קובע שאייב יותר טוב ממנו ולדעתי גם לאלאנה.

    אייב פוטנציאל ענק לדעתי, אני טוען את זה עוד מאז ששניהם היו בנוער שלנו. אני חושב שהוא יכול לעשות עבודה גדולה אם יקבל את ההזדמנות. הוא שחקן הרבה יותר תכליתי מסטרלינג.

    אני מתקשה להאמין שלא השתמשנו כבר לפחות בחלק מהכסף שנקבל על סטרלינג אבל חלק מהעיתונאים טוענים שזה המקרה. גם אנדי היטון אומר שלפי מה שהוא שמע, יש לנו עוד כסף להוציא בלי קשר למכירה של סטרלינג.
    מה נעשה עם זה? בטח קדחת.
    לקנות שניים שלושה סופרסטארים במקומו? חח. זה ליברפול, אנחנו לא קונים סופרסטארים. אנחנו לא מסוגלים\מוכנים להציע את מה שמועדונים אחרים מציעים.

    אני מהמר שנראה את בנטקה ומגן שמאלי מגיעים, אולי עוד איזה שחקן צעיר כזה "לעתיד". לצערי הרב אנחנו לא מועדון שייצא עכשיו בהחתמה של הצהרת כוונות עם איזה 2 שחקנים מובילים ומוכחים, בנטקה זה המקסימום. אנחנו נמשיך להזניח את הקישור האחורי.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
  11. sterling Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/14
    הודעות:
    108
    לייקים שהתקבלו:
    78
    איך מחליפים פה כינוי?
     
  12. Mastol Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    60
    לייקים שהתקבלו:
    4
    מין:
    זכר
    בדיוק.
    אם סטרידג' היה כשיר אז אף אחד לא היה סופר את סטרלינג.
    שחקן טוב אבל עשו ממנו הרבה הרבה יותר ממה שהוא באמת והוא בחיים לא שווה כמעט 50 מיליון ליט"ש.
     
  13. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,927
    לייקים שהתקבלו:
    2,318
    200 אלף בשבוע... ילד בן 20... כשחשבתי ששמעתי כבר הכל.
    אני חושב שאיבדנו כאן כישרון גדול. אני אישית תמיד חשבתי שלסטרלינג יש תקרה יותר גבוהה מאייב אז אני לא ממש מצפה מאייב שיכנס לנעליים האלה. האמת שגם אם באורח פלא סטרלינג היה נשאר, כשהחיזוק לקישור האחורי זה כלום ולהגנה זה שום דבר, ובנטקה המועמד מס' 1 לחוד, אז לא הייתי יותר מדי אופטימי בנוגע לטופ 4. ההתחזקות הזאת לרוחב שאנחנו עושים כל קיץ עם 8 שחקנים חדשים כל פעם לא משכנעת אותי. עדיין הרבה בעיות בסגל שלא פתרנו בקיץ ויבואו לנשוך אותנו בהמשך העונה.

    ואם חוזרים לסטרלינג, אין ספק שהוא התנהג כמו שמוק רציני וחסר כבוד בצורה חסרת תקדים. אני מקווה שהקריירה שלו תלך באותו כיוון בו הלכה הקריירה של טורס אחרי שעזב.
     
    Scouser Tommy אוהב/ת את זה.
  14. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אני מבין שסוארז השפיע על אוהדי ליברפול יותר ממה שחשבתי.
     
    JohnTerry26, David De Gea ו-Die Werkself אוהבים את זה.
  15. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    טורס היה שחקן בדעיכה כשמכרנו אותו, בגיל 26 אחרי יותר משנה שבה הוא נע בין מיטת הטיפולים ליכולת עלובה על המגרש. הפציעות גמרו אותו, זה פשוט היה סוד שמור של אוהדי ליברפול ומשום מה צ'לסי לא ראתה את זה. הייתי מבסוט כשמכרנו אותו בסכום כזה, לא תיארתי לעצמי שהוא יהיה כזה כשלון אבל היה לי ברור שצ'לסי לא מקבלת חצי מהשחקן שהיא חושבת שהיא מקבלת.

    סטרלינג זה שונה, יש לו את היכולת להצליח, זה תלוי הרבה ביחס שיקבל בסיטי. אם היה נשאר אצלנו עוד עונה או שתיים אני חושב שהוא כמעט בוודאות היה מגיע לרמה גבוהה מאוד, בסיטי אני לא כ"כ בטוח, אם הוא לא יתחיל שם טוב הוא עלול להיות בבעיה.

    אני מחזיק מאוד מאייב, יש לו פוטנציאל גדול מאוד, הוא שחקן שונה מסטרלינג, פחות יצירתי, יותר ישיר ובונה יותר על יכולת אישית והנתונים הפיזיים שלו, האם הפוטנציאל שלו ברמה של סטרלינג? את זה נגלה העונה. הוא יהיה חלק מהסגל, הוא יקבל צ'אנסים ולמרות שנמצאים לפניו שחקנים הרבה יותר טובים מהכלום ושום דבר שסטרלינג היה צריך לעקוף ברוטציה (דאונינג, אסעידי, בוריני, שלבי באגף...) אני חושב שאם הפוטנציאל שלו גדול כמו שאנחנו מאמינים, הוא צריך להראות את זה כבר העונה.

    מבחינת אופי, אגב, למי שתוהה, אייב הוא ההפך הגמור מסטרלינג, מדובר בבחור בן 19 שעדיין אין לו סוכן ונותן להורים שלו לטפל בענייני החוזה וכו'.
     
    owen11111 אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.