ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,455
    אלכס, יריבה נוחה או לא, ההגנה שלנו מסוגלת להפסיד להפועל חדרה ככה שזה לא משנה. איכות היריבה בכלל לא רלוונטית.
     
  2. Ori8 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/7/09
    הודעות:
    4,413
    לייקים שהתקבלו:
    2,338
    הקישור שקלופ מעלה.. שיהיה בריא. האכזבה ממנו אדירה, אדירה פשוט.

    ויינלאדום זה פשוט פספוס שלו. לדעתי קלופ לא יודע מה הוא באמת רוצה ממנו וויינאלדום בוודאי ובוודאי לא יודע מה קלופ רוצה ממנו.

    אם בהתחלה זה היה פשוט הזוי, עכשיו זה כבר חרפה מה שקלופ עושה לו. הוא הרי לא מסתדר בתפקיד הזה, לא מתחבר אליו, לא מסוגל לבצע אותו ונראה לא קשור שם לשום דבר. אין בעיה לנסות אבל בשביל מה להתעקש על מה שלא עובד? כי ככה. כי אין לו מושג. והוא ימשיך להתעקש עליו כמו שהוא ימשיך להתעקש על לוברן ועל מאטיפ.

    העיקר שסגרנו את צ׳מברליין בדד ליין דיי. מה הוא נותן לנו, יתן לנו או עוזר לנו רק אלוהים יודע. האמ-אמא של הבינוניים.
     
  3. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,455
    מה שקלופ עושה לו? מה אתה רוצה שיעשו עם ווינאלדום?

    מה שקלופ צריך לעשות איתו זה להוריד אותו מהדשא ולמכור בהקדם. לכל הפחות שלא יהיה בכלל בסגל במשחקי חוץ. זה התחיל כבדיחה אבל זה כבר באמת לא מצחיק.

    אבל כן, הקישור מזעזע. לא מבין איך קלופ לא רואה את זה. הוא מפספס יותר מדי דברים בזמן האחרון.
     
  4. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,331
    לייקים שהתקבלו:
    7,466
    הדברים שההגנה הזאת עשתה היום, ובראשם מיניולה... באמת שאין לי כבר מילים, זה כבר קרקס חסר תקדים. מי שרוצה לראות ב90 דקות סיכום של מי זה מיניולה ובאיזה שוער מדובר שיראה את המשחק הזה, זה כל הטוב שלו עם כל החרא.

    סלאח פגיעה בול, מחמיץ, מתסכל, מה שלא תגידו, מישהו מהמר נגדו כמלך השערים שלנו העונה? הוא מביא את ה15-20 בקלות לדעתי.
    קוטיניו עשה את ההבדל היום, בלעדיו זה הפסד.

    אין לי מושג למה פשוט הפסקנו לשחק אחרי ה2-0 עד סוף המחצית, אי אפשר כל פעם לחזור על הטעות הזאת, ההגנה לא מסוגלת לעמוד בלחץ מתמשך והיא די בקלות תעשה את הטעות. כל אחת מהיריבות שלנו מה2-0 הזה הייתה משייטת ל3, 4-0 קליל.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  5. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אלכס כתב על כל הבלאגן שיש אצל ספרטק, אני חושב שהפועל באר שבע בטרנר יכולה לנצח אותנו אם תעשה הכל נכון. אין סיבה שספרטק לא תעשה את זה.
     
  6. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    חייב לומר שיש משהו מאד מרענן לראות את המשחק שלנו ב-11:30 בבוקר. זה הופך את יום המשחק לחוייה שונה. פחות שעות שמוקדשות לחרדה הקיומית שאנחנו הולכים להפסיד משחק חשוב. פחות שעות להתענות ולראות את היריבות שלנו מנצחות משחקים שבשביל שאנחנו ננצח אותם צריך רצף אירועים שההסתברות שלו קטן מלפגוע במספר ברולטה. באופן כללי, זה הופך את היום להרבה יותר חביב.
    כמובן שהייתי רושם את הדברים ההפוכים לגמרי אם וארדי היה מבקיע את הפנדל. יום שלם להסתובב עם התחושה שהקבוצה המחורבנת הזו מחרבנת לי את החיים בכל כך הרבה צורות שאני לא מצליח להבין למה אני אוהד אותם בכלל? אלוהים ישמור, כמה שאני שונא אותם. יש לי עוד פעמיים לעבור את החוויה הזו, אחזור עם רשמים בהמשך.

    היה פה דיון מעניין על קלופ ו-FSG. אני דיי משוכנע שבמקרה הספציפי שנדון כאן, ההחלט לא להביא בלם נוסף או קשר אחורי כבר העונה היא לחלוטין של קלופ. כמו שאורי אומר, היו לנו 50 מיליון פאונד להוציא על קייטה לשנה הבאה. היו לנו 40 מיליון להוציא על צ׳מברליין. היו לנו 40 מיליון פאונד להוציא על סלאח.אם קלופ היה רוצה בלם, הוא היה מביא בלם. במקרה הזה האחריות והאשמה לטעמי היא לחלוטין שלו ושל הצוות שלו.

    בקשר להיום, אין טעם להרחיב יותר מידי. אם אנחנו לא מבקיעים שלושה שערים, יהיו מעט מאד משחקים שנצליח לנצח, על אחת כמה וכמה משחקי חוץ. ההגנה שלנו שווה לפחות 2 שערים בכל משחק, וזה מבלי שהיריבה שלנו מצליחה לייצר יותר מאשר 4-5 מצבים בעצמה. לא בדקתי את זה, אבל אני מניח שהקונברשיין רייט נגדנו הוא מהגרועים בליגה. מעריך שבערך 30% מהבעיטות למסגרת נגדנו נכנסות, וזה לאו דווקא הערה למניולה, אלא לכמה פשוט להגיע נגדנו למצבים איכותיים. חושב שראיתי סטטטסיקה שמדברת על איזה 30 אחוז של ccc מכל המצבים נגדנו, הזוי ולא הזוי.

    השיפוט היום היה מזעזע נגדנו. גיל רשם שהיה קיזוז מסויים עם הפנדל של צ׳אן של נשרק (והיה פנדל), אבל זה מגיע אחרי:
    צלילה מוחלטת של וארדי בשער הראשון. עבירה ברורה על מניולה במהלך של השער. פנדל על לוברן בדקה ה-55. פנדל נתון לויכוח על וארדי.
    אני לרוב לא אוהב להתלונן על שופטים, בעיקר כי אני עדיין חושב שהכלים שעומדים לרשותם הם מאד מצומצמים, אבל היום קבלת ההחלטות של השופט בהחלטות הקריטיות הייתה רעה. ב-3 מבין 4 החלטות מהותיות מולנו הוא פשוט טעה, ברביעית אני נותן לו את חמת הספק.

    הנדרסון היה מצויין היום, ממה שראיתי (ותסלחו לי, השידור שמצאתי בבר שהסכים לשדר אותנו היה לא hd) הוא שיחק היום יותר קדמי וצ׳אן יותר כאחורי? כי אם כן, זה עשה לו טוב. מצד שני, צ׳אן, ווינאלדום, פירמינו, גומז ולוברן (כרגיל) נראו זוועה. דגש על גומז ו-ווינאלדום שנראו גרועים מכרגיל.
    פירמינו לדעתי זקוק למנוחה, חוסר החדות שלו דיי קיצוני בשני המשחקים האחרונים, ואני חושב שזו אחת הבעיות שלנו במחציות השניות בשני המשחקים האחרונים.

    סטארידג׳ נראה מצוין כשעלה, קבלת החלטות ופעולות אישיות מאד מרשימות. נגד ברנלי הכדור לא נכנס, גם היום לא, אבל אני מניח שבלא מעט משחקים כשהוא יקבל 30 דקות הוא יהיה שווה לנו גול. היום הוא נתן יופי של בישול.

    סלאח - אחת הגניבות הגדולות של הקיץ הזה. היה חייב להבקיע אחרי הקורה של צ׳אן, אבל עד כה עולה על כמה שציפיתי ממנו. כמות המצבים הברורים שהוא מגיע אליהם היא מדהימה. אני עוד לא יודע באיזה קוסנטלציה זה יהיה, ולא יודע אם סלאח ישמור על הכושר הנוכחי עד אז, אבל יש לי תחושה שעם לאלנה בקישור על חשבון ווינאלדום (לא משוכנע לעומק עדיין שזה אפשרי לשחק ככה, אבל סתם כשעשוע של קוטיניו ולאלנה בקישור) - החיים של סלאח עוד עשויים להשתדרג.

    קוטיניו - המצטיין של היום בעיניי, היכולת שלו להפעיל אחרים היא מרשימה מאד, אבל הוא נעלם בצורה מאד גסה במחצית השניה. אני מניח שלוקח זמן להחזיר את כושר המשחק, ואני שמח שהשילוב שלו הדרגתי. אבל כבר מול ניוקסאל בשבוע הבא, אנחנו נצטרך אותו ל-90 דקות מלאות.

    לא יודע מה המצב של ספרטק, קראתי לפני כמה שבועות שהם האלופה שפתחו את העונה הכי גרוע אי פעם ברוסיה. ועדיין, אני לא יכול להמר עלינו בשום משחק. ההגנה שלנו שווה בכל יום נתון שני שערים, לא משנה מי היריבה ומה מצבה. האחריות פה על קלופ לחלוטין. אני עדיין חושב שיש כאן סטיית תקן נגדנו של:
    כמות המצבים שהם ccc ביחס לכמות המצבים שהיריבה מגיעה וכמות השערים שנכבשים מכמות הבעיטות שנבעטות, אבל גם אם הסטטסיטיקה תתיישר מעט, לא יוותר ספק: אנחנו קבוצת ההגנה הכי גרועה בטופ 6, אולי אפילו בטופ 10. אם לא יקרה שינוי משמעותי בצורה בה אנחנו מגנים במצבים נייחים בעתיד הנראה לעין וכמות הטעויות האישיות לא תעצר טיפה - קשה לי לראות אותנו מצלחים לעשות משהו שהוא יותר ממאבק על טופ 4. במצב הנוכחי, קשה לראות אותנו פייבוריטים גם מול ארסנל הנוכחית וגם מול טוטהנאם חסרת הבייתיות.

    לקלופ יש חתיכת התלבטות לקראת שני המשחקים הקרובים (שלאחריהם יוצאים לפגרה! כל הכבוד למי שמנהל את הכדורגל, פגרה שנייה, של שבועיים, כשהעונה התחילה לפני פאקינג חודש וחצי! אבל אל תדאגו, בנובמבר תהיה עוד אחת). מבין: מאנה, סלאח, קוטיניו, פירמינו, סטארידג׳, צ׳מברליין, הנדרסון, מילנר, צ׳אן, ווינאלדום להוציא שני הרכבים שיתנו לנו את הסיכוי הכי טוב לנצח גם מול ספרטק וגם מול ניוקסאל.
    ליום רביעי הקרוב הייתי שוקל לתת מנוחה לסלאח (על אף חשיבות המשחק) ומכניס את מאנה במקומו. אבל באמת שכמעט כל קונסטלציה, גם כזו שתכלול את צ׳מברליין וסטארידג׳ או את הרביעייה הקלאסית יתקבלו על הדעת. כפרה עלייך, תסתדר את ההגנה.
    אסור לנו להפסיד את המשחק הקרוב, ניצחון נותן לנו בוסט רציני לשמינית הגמר, משהו שלא חווינו כבר 9 שנים.
     
    Gianzola אוהב/ת את זה.
  7. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    התגובות החיוביות על הנדרסון הזויות בעיני.
    הקישור שלנו אתמול היה במשחק אחד הזוועתיים שראיתי מזה שנים, ידעתי כשהוא כבש את הגול שאנשים יגידו שהיה לו משחק סביר/טוב ביחס אליו.

    במשחק כזה גרוע של הקישור, שבו הקישור לא היה קיים ולא היה פקטור בכלל במשחק הזה, כל שחקן בו מקבל ציון 1-2 ואולי אמרה צ׳אן 3 על 20 דקות ראשונות טובות.

    כתבתי את זה במהלך המשחק, הנדרסון היה דחליל רציני אתמול, במשחק ככ נורא של הקישור אני מצפה ממישהו מהקישור לפתוח לבלמים, לקבל כדור ולהניע אותו למעלה, הוא גרוע בזה אבל אתמול זה עבר כל גבול כי הוא פשוט עמד במקום והסתכל.

    המשחק אתמול היה בדיחה גדולה, אם לא קוטיניו וסלאח אנחנו בחיים לא מנצחים את המשחק הזה.
    באשר לקוטיניו, משחק גדול שלו אתמול, אני מוכן לאכול את הכובע אם הוא יהיה יציב ועקבי ביכולת הזאת במשך רוב העונה כי אתמול הוא היה גדול על כולם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏24/9/17
  8. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,038
    הנדרסון היה טוב בלי שום קשר לשער שלו.
    הוא חילץ הרבה את הכדור, יותר מכל מספר החילוצים שהוא עשה ב2017.
    צ'אן היה סביר.
    ווינאלדום היה רע.

    מה זה אם לא קוטיניו סלאח? למה אתה מרגיש צורך להתנצל? סביבך קבוצות מנצחות כל הזמן בגלל שיש להן שחקנים חזקים.
    קוטיניו נמצא בדיוק כדי שינצח לנו משחקים, הוא לא היה קוטיניו אם הוא לא היה מנצח לנו משחקים. הוא אצלנו ושלנו ואין טעם לכתוב "אם לא קוטיניו אז...", זאת לא טענה הגיונית.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  9. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    לא התנצלתי, אני כתבתי את זה כדי להראות כמה גרוע היה המשחק שלנו אתמול. אני מאוד שמח שהם כאן כדי לעשות את ההבדל ולגרום לי לסיים את המשחק רק עצבני ולא עצבני ומאוכזב.

    שיחלץ כדורים עד מחר, לא פלא שיש לו כ״כ הרבה עבודה הגנתית לעשות כשלא מעט בגללו כ״כ הרבה פוזשנים הולכים לאיבוד, במישרין ובעקיפין.
     
  10. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    במחצית הראשונה הקישור שלנו עבד דיי טוב. מסיבה לא ברורה הפסקנו לשחק אחרי השער השני, ונעלמנו לחלוטין מהמגרש במחצית השנייה.
    לא רק חוליית הקישור הפסיקה לעבוד, אלא ממש הקבוצה כולה. קוטיניו, סלאח ובעיקר פירמינו כמעט ולא היו רלוונטיים לאורך המחצית השנייה.

    הנדרסון היה אינדיבידואלית טוב, יחסית. הוא חילץ כדורים, סייע להגנה (בצורה מוגבלת, אך יותר טוב בהשוואה למשחקים אחרים), ריווח את המשחק במחצית הראשונה. הוא היה הטוב, בצורה ניכרת, מבין שלישיית הקישור שלנו לטעמי.
    זה רחוק מאד מהאיכות שיש לשאר קבוצות הצמרת בעמדה הזו, אבל אתמול יש 6-7 שחקנים שצריכים לקבל ביקורת לפניו.

    הטענות בנוגע להנעת הכדור וריווח המשחק: אני חושב שזו נקודה שלא מקבלת מספיק משקל, אבל לאלנה מאד חסר לנו בכל מה שקשור להנעת הכדור בקישור. אין לנו אף שחקן כמוהו: לא בירידה לקישור כדי לקבל את הכדור לרגל אבל בעיקר בחוסר הפחד להחזיק את הכדור ליותר משנייה אחת.
     
    oranfu ו-Liverpool-Forever אוהבים את זה.
  11. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,038
    החוסר בשחקן הקישור מהסוג שאתה מתאר היה ברור בקיץ, בגלל זה הייתה חובה להביא קשר. אני חושב שגם על לאלאנה אי אפשר לבנות וזאת אפילו לא הייתה הדילמה כי ידענו כבר באוגוסט שלאלאנה ייעדר לתקופה ממושכת.
    לתחושתי לאלאנה נתן את העונה הטובה ביותר שלו בקריירה ומפה הוא רק יילך ויירד ברמתו. הוא בן 29, הוא עובר פציעות קשות כל הזמן, אני לא הייתי בונה עליו יותר מדי. זה יהיה משמח כשהוא יחזור כמובן אבל יש לי תחושה שלילית בנוגע לתרומה עתידית ממושכת שלו.
     
    oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,455
    הנדרסון חילץ לא מעט כדורים לכן אמרתי שהיה טוב. הוא היה טוב יחסית למה שאני מצפה ממנו (לא מצפה לכלום). כמובן שהוא היה בעיה גדולה מאוד בהנעת הכדור גם אתמול.
    הנדרסון והקשר הנוסף (ווינאלדום אתמול) הם נקודת תורפה עצומה אצלנו. גם מווינאלדום אני כבר לא מצפה לכלום. זה הורג אותנו כשאנחנו מנסים לשלוט במשחק שהוא לא בקצב של הילוך חמישי. ואנחנו לא יכולים להיות בהילוך חמישי כל המשחק.

    גם אני חושב שלבנות על לאלאנה זאת טעות (אבל זה מה שעשו בקיץ). הוא אחרי השיא, אני משוכנע.
    אני חשבתי שהביאו את צ'מברליין בשביל לשחק גם את התפקיד הזה אבל בינתיים זה לא נראה ככה.
     
  13. Big Virgil Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/11
    הודעות:
    702
    לייקים שהתקבלו:
    497
    אני מסכים כמובן שהקישור הוא נקודה מאוד בעייתית כרגע והחולשה שלו הן הגנתית והן התקפית ניכרת לכל. אבל אני חושב שאם ניסתכל על התמונה המלאה, לקלופ אמורה להיות בסופו של יום בחירה בין קוטיניו לאלאנה צ'אן הנדרסון אוקס וויינאלדום, כאשר מלבד ויינאלדום והנדרסון שנראה כאילו הם זרים למקצוע כמו שקופמן אומר, כולם מובילי כדור שהם בין טובים למצויינים ואמורים לשפר מאוד את האספקט הזה שלנו ולהקל מאוד על היציאה קדימה. לא רואה סיבה שקישור של צ'אן/הנדרסון ללאנה וקוטיניו לא יספיק מול רוב הקבוצות בליגה, גם הגנתית ובטח שהתקפית. במשחקים מול הגדולות נצטרך לשבור את הראש איך מאזנים בין הגנה להתקפה אבל דווקא קלופ הוכיח את עצמו במספיק מפגשים כאלה אז זה פחות מטריד אותי באופן אישי.

    חוץ מזה נמאס מההתקפי לב האלה כבר, ההגנה הזאת מקצרת לי את החיים בכמה שנים טובות כל משחק וזה כבר בלתי נסבל.

    קבלו סטטיסטיקה הזויה לחלוטין:

    למיניולה יש יותר עצירות פנדלים בליגה האנגלית מלשמיכאל האבא, קורטואה ופטר צ'ך ביחד!

    אני בעד להכיל עלינו את החוק המיתולוגי של שלוש קרנות פנדל, בדוק נספוג פחות.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,455
    בעניין של הפנדלים, כדאי (צריך) לבדוק גם כמה פנדלים נבעטו לכל השוערים האלה.
     
  15. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    הוא עצר 8 מ-15 האחרונים שבעטו לעברו במדים שלנו. זה מרשים בלי קשר לכל השוואה.

    אני חושב שמה-15 האלה בערך 5-6 זה כי הוא פישל איכשהו, אבל זו נקודה אחרת.
     
    Sir Alex Ferguson, Scouser Tommy ו-oranfu אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.