ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,333
    לייקים שהתקבלו:
    7,472
    ראיתי אותו, לא מעמיד פנים שאני רואה כל משחק שלו בצרפת כי אני לא. הוא קשר מוכשר שיודע להסתכל קדימה, להוביל את הכדור ולראות מסירה, את הדקויות לגביו אני לא יודע אבל זה מספיק כדי להכנס למשבצת של קוטיניו על חשבון ללאנה או וויאנלדום ואפילו אוקס שהוא לא הקשר היצירתי שיפעיל את השלישייה הקדמית הזו ולא יעזור כלום.
     
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,561
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    בנטקה לא היה שום פאניקה. זה שבסוף נשברנו במו"מ ושילמנו מה שנדרש מאיתנו מלכתחילה לא הופך את זה לפאניקה.

    לאלאנה היה גרוע מהרגע שהגענו לינואר שעבר. לפני הפציעה.
    לאלאנה, סטארידג', סולנקי, הנדרסון ומילנר זה הדוגמה לעומק של הסגל? אתה כאילו ניצחת לי את הויכוח...

    העלייה לליגת האלופות הביאה את ואן-דייק בינואר (רק בעקבות המכירה של קוטיניו ואי אפשר כבר לטעון אחרת) וקייטה, תקנו אותי אם אני טועה, לא פה.

    מעיין אגב שלארסנל אין בעיה לעשות רכש מאוד משמעותי (הנה, מלקום ואובמיאנג בדרך) בלי ליגת האלופות העונה וכשנראה שלא יהיה גם בעונה הבאה. איכשהו התירוץ הזה של ליגת האלופות תופס רק אצלנו. אתם כבר יודעים למה.

    למאר נכנס להרכב בקלות. יש לנו קישור של אוקס, צ'אן ואחד מלאלאנה, הנדרסון, מילנר או ווינאלדום. למאר עולה על כל אחד מהם בהרבה (הוא גם יותר טוב מאוקס כמובן).
    ראיתי אותו משחק כמה וכמה פעמים והוא שדרוג גדול מאוד לעומת הקישור שלנו היום.
     
  3. owen11111 Member

    הצטרף ב:
    ‏23/10/14
    הודעות:
    1,558
    לייקים שהתקבלו:
    2,491
    מין:
    זכר
    אתה סתם מתעקש לא לקרוא.
    בנטקה לא היה רכש פאניקה בהגדרה, רשמתי את זה כבר בהודעה הקודמת. בנטקה היה רכש ללא חשיבה, ללא תכנון וללא הבנה של איך הולכים לנצל אותו. הבאנו אותו קצת אחרי שרכשנו את פירמינו, וויתרנו למעשה על אפשרות לרכוש ווינגר שמסוגל לספק לו כדורים כמו שהוא קיבל באסטון וילה. בעשרת המשחקים הראשונים, עד שרודג׳רס פוטר, שיחקנו עם בנטקה אבל בלי אף ווינגר אמיתי, ובלי שום ניסיון לנצל את היתרונות הממשיים האמיתיים שלו.
    אז לא, הוא לא היה פאניקה, אבל הוא היה רכש שנעשה ללא שום תכנון או הבנת המצב.

    לאלנה בהודעה הקודמת היה גרוע כל העונה שעברה ועכשיו הוא היה גרוע רק מינואר. אז הוא היה גרוע או לא?
    גם אחרי ינואר הוא לא היה גרוע. שחקנים לא תמיד טובים מאד או גרועים מאד. הם הרבה פעמים איפשהו שם באמצע. החלוקה הדיכוטומית הזו היא גסה מידי ומעקרת כל יכולת לדון.

    העלייה לליגת האלופות הביאה את ואן דייק ואומנם קייטה לא משחק כאן, אבל הוא יהיה כאן בקיץ הבא. מגוחך שזו נקודה שאתה מרגיש צורך לדון עליה. מבחינתך הדבר היחיד שחשוב זה רק העונה הנוכחית? השבוע הקרוב? אין שום הסתכלות מעבר לכך?
    ואן דייק הגיע לכאן קודם כל כי עלינו לליגת אלופות. אם היינו מוכרים את קוטיניו, מבלי להעפיל לליגת אלופות, אתה עדיין חושב שואן דייק היה חותם אצלנו? אני פחות משוכנע בזה.

    ארסנל עוד לא החתימו אף אחד, אבל כל הכבוד להם על האמבציה. אני מוריד בפניהם את הכובע.

    למאר נכנס להרכב בקלות?
    אולי, אבל אתה יוצא מתוך נקודת הנחה שהוא מגיע לאנגליה, בלי שהוא התאמן יום אחד עם הקבוצה ובלי שהוא מבין רבע מהדרישות של קלופ.
    לאוקס לקחו 3 או 4 חודשים עד שהוא התחיל לנפק דקות איכותיות. גם לקוטיניו ופירמינו לקח מספר חודשים עד שהתחלנו לראות מהם תוצרת עקבית בליגה. לפעמים יש קושי להתאקלם לליגה, לפעמים יש קושי להתאקלם למאמן ולפעמים זה הכל ביחד. יכול להיות שלמאר יהיה סלאח של הקישור. מצד שני, סלאח עבר איתנו פרי-סיזן מלא ושולב כמעט בכל משחקי האימון, זו נקודה שאי אפשר להתעלם ממנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/1/18
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    תראה לי תמונות שלהם מוצגים עם החולצה של ארסנל? בוא תנתח את הדברים כשהם יקרו אם וכאשר.
    מי אמר שהגבוני בדרך?
     
  5. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    סתם מתוך שאלה כי אני לא באמת יודע (רק מתוך התרשמות שטחית), למאר הוא לא שחקן שלישיה קדמית במונאקו? אני יודע שגם קוטיניו היה כזה ועבר הסבה לעמדת הקישור, אבל זה בכל מקרה לקח קצת זמן עד שקלופ נתן לו את המפתחות בעמדה הזו. אני לא יודע עד כמה למאר זה המחליף המיידי לקוטיניו בעמדה שבה הברזילאי שיחק, נשמע לי יותר כמו שם שיוסיף לנו איכות ועומק בחלק הקדמי מאשר במרכז המגרש.

    אורן, אתה כותב דברים מעניינים אבל אתה לפעמים זורק כאלה הזיות שקשה לקחת אותן ברצינות.
    ללאנה היה גרוע בשנה שעברה? אתה מבסס את זה אך ורק על הסטטיסטיקה שלו בחצי השני של העונה -- אני יודע כי כבר היינו בדיון הזה בעבר, כשברור לכל מי שראה אותנו משחקים שהוא (בדומה לפירמינו) נתן תרומה מאוד מאוד חשובה לכל משחק הלחץ שלנו. זה פשוט עוול לקחת את התרומה של לאלנה ולכמת אותה כשערים+בישולים, בטח לא בקבוצה כמונו שמאוד תלויה במשחק לחץ קבוצתי מאשר בכוכב סטייל סוארז. בחצי הראשון של העונה הוא ומאנה היו שני השחקנים הכי טובים שלנו, בחצי השני הייתה ירידה כללית ברמה של הקבוצה אבל עדיין היו ללאלנה הופעות פנטסטיות, גם אם לא התבטאו במספרים. בשנה שעברה הוא בוודאות היה אחד השחקנים הכי טובים שלנו, אם הוא חוזר למשהו שמתקרב לרמה שהוא הציג בשנה שעברה (לא מובן מאליו אחרי הפציעה, אני מסכים שלא צריך לבנות על זה) זו תוספת איכות גדולה מאוד.
    ואן דייק בא רק בגלל המכירה של קוטיניו? אוקיי זו דעתך אבל אל תציג את זה כעובדה, בטח לא בצורה של ״עכשיו כבר אי אפשר לטעון אחרת״. קלופ נפגש עם ואן דייק בבלקפול חודשיים לפני שברצלונה בכלל פנו אלינו עם קוטיניו. בעייני זו קונספירציה רצינית לטעון שואן דייק בא בגלל שמכרנו את קוטיניו, אבל זו בטח לא איזו עובדה שאי אפשר להתווכח עליה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏16/1/18
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  6. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    אני לא מבין למה קוטיניו נמכר לפני שבודקים איך לקנות מחליפים ומי אפשר לקנות.
    השחקן פצוע במילא, אפשר היה להרגיע את כולם להגיד שזה סגור ורק מחפשים מחליפים וקודם לראות שבאמת אפשר להביא שחקנים אחרים ורק אז להחליט אם למכור עכשיו או בקיץ. נניח שאני כבר נכנס לראש ש"חובה למכור".
    כרגע המצב הוא חובבני, מכרת את השחקן הכי טוב שלך באמצע העונה, אתה מסרב לשלם 15-20 מ' פאונד על קייטה, אתה מסרב לשלם 90 מ' פאונד על למאר, פייר אינאף, על מי אתה לא מסרב לשלם כמה שרוצים עליו? אף אחד? אז למה מכרת עכשיו? תגיד לברצלונה וקוטיניו שאתה מסכים להיכנע ללחצים שלהם ותמכור בקיץ...מה הדחף למכור עכשיו? מה אתם חושבים שהיה קורה אם קוטיניו היה נשאר? הוא היה כובש שערים עצמיים?
    התגובה שלנו למכירה היא תגובה של אופוריה, חושבים שהסגל מספיק טוב, הניצחון על סיטי רק יחזק את ההרגשה הזאת.
    אתם יודעים על מה אני מסתכל היום בטבלה? על כמה משחקים נשארו, ואני שמח שנשארו רק 15. אנחנו נצטרך לגרור בציפורניים את העונה הזאת. אנחנו נתקשה מול כל הנמושות בלי המוח של קוטיניו בקישור, אני מבטיח את זה לכל מי שלא רואה את זה כרגע עם כל הכבוד לכושר של צ'מברליין. הוא שחקן של כוח מהירות פריצה, הוא לא שחקן של שכל. הקבוצה איבדה את המוח שלה וזה יקבל ביטוי נגד הגנות צפופות. לא נגד קבוצות שמשאירות שטחים (בד"כ).
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אני לא חושב שעל קוטיניו תיפול לנו עונה של טופ 4, אני כן חושב שאיתו יכולנו לעשות מקום 2 ואולי לקחת בנס צ'מפיונס, גם עכשיו אפשר בדרך נס לעשות את זה אבל הסיכויים קטנו משמעותית. מצטרף לגיל ואורן על הדרך בה נמכר קוטיניו בלי אף מחליף סגור מראש, מרגיז שויתרו על הזדמנות לעשות משהו יפה/מדהים העונה, אבל בטווח הארוך אני לא חושב שאבדנו, יגיע רכש בקיץ או אולי כבר בינואר, לפחות רוצה להאמין.
     
  8. Big Virgil Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/11
    הודעות:
    702
    לייקים שהתקבלו:
    497
    המקרה של לאלאנה מעניין כי אני באופן אישי חשבתי שהוא הבן האובד של קלופ שמוצא את דרכו להרכב בכל משחק בדרך כזו או אחרת מאז שהוא כאן בגלל שהוא כל כך חשוב לנו למשחק הלחץ.
    אבל המצב כרגע הוא שאוקס עושה את העבודה של לאלאנה הרבה יותר טוב מלאלנה, גם בגזרת הלחץ ובטח שבכל הפאן ההתקפי. יכול להיות שזו תקופה אבל לדעתי הוא פשוט שחקן יותר מוכשר.

    לדעתי אם מסתכלים על לאלאנה בעין ביקורתית מבינים שהיו לו בסך הכל 13 משחקים טובים בתקופה של סתיו 2016 זה 13 מתוך 140 משחקים אצלנו שבהם הוא הציג יכולת לא משהו בלשון המעטה והרף שהוא הציב ב13 משחקים האלו גבוה מאוד. אז אני עוד לא פוסל שהוא יחזור לשם, אבל הוא לכל הפחות שחקן לא יציב, שזה עניין בעייתי שלעצמו.

    אני חושב שלאוקס יש יותר יצירתיות ממה שראינו עד עכשיו, הדריבל שלו מצויין ועם הביטחון יבואו לידי ביטוי יכולות נוספות.
     
  9. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    חחח אני חושב שאוקס רחוק בכמה רמות מהלחץ (החכם) האינטנסיבי של לאלנה, וזה בכלל בלי לדבר על מה שקורה מדקה 70-75 שאוקס כבר מתעייף לעומת לאלנה שמסוגל ללחוץ 90 דק' בצורה מדהימה.

    לא אשקר, אני מהאוהדים של לאלנה פה, גם לפני עונה שעברה אני חושב שהוא אחד הטובים שלנו מאז שקלופ הגיע. הוא ה-שחקן שלו ואין לי ספק בכלל שהוא עוד יחזור לרמה ששיחק בה לפני הפציעה.



    לא משנה לי שהוא לא מהיר או חזק מדי, אבל זה שחקן שמשחק עם הראש קודם כל.
     
  10. Big Virgil Member

    הצטרף ב:
    ‏5/12/11
    הודעות:
    702
    לייקים שהתקבלו:
    497
    אני מקבל את העמדה שלך וחושב שרק הזמן יגיד, אבל להגיד שלאלאנה לוחץ חכם ואינטסיבי ואוקס לא קרוב לרמה הזו זה פשוט לא רציני בהתחשב בתצוגות האחרונות של אוקס.
     
    oranfu ו-Coutinho10 אוהבים את זה.
  11. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    לא רציתי להגיד את זה האמת כי ההרגשה זה שתאכלו אותי אבל גם מול ברנלי וגם מול סיטי מדקה 70 וברגעים שההגנה נכנסה לפאניקה הוא דיי חלם שם ולא הפעיל לחץ אינטנסיבי, לדעתי כמובן. כאילו ברמה שזה הפריע לי בעין. אוקס שחקן יותר מוכשר מלאלנה אין מה לדבר בכלל, אבל זה לזכותו ולא כי לאלנה איזה אפס. התצוגות האחרונות שלו מרשימות ואני מבסוט מזה, פשוט בעניין הלחץ זאת אופרה אחרת בעיניי.
     
  12. הקופ בישראל Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/10
    הודעות:
    1,106
    לייקים שהתקבלו:
    348
    ג׳אן עומד על כך שהוא לא סיכם ביובנטוס והוא נמצא בשיחות עם ליברפול לגביי הארכת חוזה חודש.

    Emre Can has insisted that he has not signed an agreement to join Juventus in the summer and that he is still talking to Liverpool about extending his stay at the club. The Germany midfielder becomes a free agent at the end of the season when his contract expires and has been courted by the Italian champions for more than a year.

    Can could agree a deal now to move on July 1, but has denied such an accord is in place, offering Liverpool a glimmer of hope.

    I haven’t signed for Juventus, insists Liverpool’s Emre Can | Sport | The Times & The Sunday Times

    מיניולה שוקל את המשך עתידו במועדון ומאותת על עזיבה.


    Simon Mignolet has said that he is considering his future at the club, having not played for Liverpool since New Year’s Day. (paul joyce)

    Simon Mignolet: “I have to stay calm. At the same time I have to think about my future. I am 30 years old and the World Cup is coming.”

    Simon Mignolet considering Liverpool future after admitting current goalkeeping situation is 'unhealthy' - Liverpool Echo

    קלופ יקנה שוער בקיץ, כשאליסון מרומא הוא היעד, למרות שמו"מ לגבי סכום הקנייה עשוי להיות קשה בהתחשב בכך שליברפול שילמו עבור מוחמד סאלח סכום התחלתי של 36.9 מ' פאונד מהאיטלקים. הסכום הזה נחשב כ'מציאה' בעקבות היכולת של המצרי ורומא לא ירצו לאבד שחקן נוסף בזול.

    השוער הברזילאי אליסון, שאין לו סעיף שחרור ומוערך באיזור ה-44 מ' פאונד, מודע לכך שהמוניטין שלו בנסיקה ואמר שהחלטה על עתידו תיעשה לאחר המונדיאל.

    Simon Mignolet considering Liverpool future | Sport | The Times & The Sunday Times
     
  13. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    אם לכאורה יודעים כבר שרוצים שוער בקיץ, למה לא בינואר?

    יש שמועות על התעניינות באוזיל.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,210
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    מי ישחרר לך שוער נורמלי בינואר.
     
    Coutinho10 אוהב/ת את זה.
  15. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    אם קוטיניו ואובמיינג עוברים בינואר אז גם שוער טוב יכול לעבור בינואר.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.