ליברפול 2017/18: חזרה לצ'מפיונס ליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Mellow29, ‏10/7/17.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    לא כועס על אף אחד היום, אחד מההפסדים היותר גאים שלי מולם, כואב כמו כל הפסד להם אבל אם הם צריכים את אחד הימים הגדולים שלהם בכל הקדנציה של מוריניו מצד אחד, ומצד שני לאנוס את הפורמט באותו משחק ולנצח הכי ציני שאפשר זה קצת מנחם אותי. יש רק מאמן אחד שיעלה לשחק מולנו ככה שהוא מאמן של מועדון טופ.

    כואב על טרנט, ראשפורד אנס אותו בכל אפשרות. סלאח קיבל שמירה של מסי רק שהשני מנצל את זה כדי לפנות שטחים לשני החברים השניים בהתקפה.
    מאנה בעיני התעלה, הוא הראה המון אופי והוא לקח על עצמו בידיים המון, פירמינו גם כן, בחיים לא ראיתי אותו ברמת דומיננטיות כזו.

    קיצר יכאב לאיזה שבוע, אבל יהיה בסדר, לא רואה סרט שאנחנו לא בטופ 4 אנחנו עדיין קבוצה מעולה וזה פחות או יותר מה שצריך לעשות כדי לנצח אותנו ברוב הימים.
     
  2. Mellow29 Kopite

    הצטרף ב:
    ‏21/1/11
    הודעות:
    9,072
    לייקים שהתקבלו:
    3,608
    מוזר. אז בעצם אתה אומר ש-"monitoring" זה לא להכנס ל-transfermarket, למיין לפי שערים+בישולים ולנסות לקנות את השחקנים עם הכי הרבה? שוקינג.

    אם להתנתק ממה שקורה בדיון המחזור ולהתייחס אישית לשחקנים.
    אני חושב שקאריוס היה בסדר. לא אשם בשערים ולא יכל לעשות יותר. ואן דייק ורוברטסון טובים. טרנט הרג אותנו, אבל זו בדיוק המשמעות של להתגלח על הזקן שלנו אני מניח. תמיד המשפטים האלה של ״פוטנציאל״ ו״לצבור נסיון״ נשמעים נורא יפה על הנייר ובהודעות בפורומים, כאילו שמדובר ב-experience שצוברים במשחקי מחשב. במציאות לרוב מדובר בטעויות וטעויות גדולות ומשחקים מחורבנים, והיום היה לו אחד כזה.

    לוברן... האמת שקשה לי להכנס בו ספציפית על זה שהפסיד כדור גובה ראשון ללוקאקו. הוא חלוץ עם פיזיות אדירה ולא בושה להכשל מולו. מי שכותב שאפשר היה להצמיד אליו את ואן דייק לא חושב על זה עד הסוף, בסופו של דבר החלוץ יכול לבחור את הבלם שעליו הוא משחק ולא להפך.
    אבל אחרי שחטפנו את השער הראשון התחיל ה-meltdown שלו. מחליק בשער השני, מאבד את מאטה למספרת, אח׳׳כ כמעט מקבל אדום. מנטליות מחורבנת.

    בקישור, אחרי רצף משחקים טוב של צ׳אן ואוקס, התחושה היא שהעסק היום היה טיפה גדול עליהם מבחינה פיזית. בדיעבד זה עוד מחצית שהייתה מהירה מדי וחזקה מדי בשביל מילנר, מוזר שויינאלדום לא עלה במקומו.

    על החלק הקדמי קשה להגיד משהו. לאלנה היה רע מאוד כשנכנס. מעבר לחלודה, אנחנו היינו צריכים שחקן שמכניס קצב ולא להפך.
    פירמינו נתן עבודה. מאנה לקח המון עליו במחצית השנייה וזה היה טוב לראות. יאנג שיתק את סאלח.
     
  3. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    אני מסתכל על יחסי ההימורים ואחרי היום נותנים לנו 90-95 אחוזים לסיים בטופ 4 וזה האמת מפתיע אותי.
    אני מרגיש שצ'לסי ממש קרובה. היא תנצח היום ותקטין את זה ל4 ואז אנחנו צריכים עוד לשחק מולה בברידג'. ביננו לבינם יש את ספרס שעפה מליגת האלופות. אני לא מרגיש כל כך בטוח.

    אתה לא אמור להתגלח על טרנט, אתה אמור להביא מגן ימני כשאומרים לך שהמגן הימני שלך בחוץ להרבה חודשים (הוא עוד לא שיחק משחק אחד העונה, מפציעה שהייתה ידועה כבר באוגוסט!).
    המועדון החליט לא להביא מגן ימני ולשחק כל העונה עם גומז שהרבה יותר נוח לו כבלם ועם טרנט שהוא אחלה כישרון אבל לא היה מזיק לו לרוץ עונה או שתיים כמושאל. זה עניין האמביציה והחוסר באיכות בסגל.
     
    Scouser Tommy, yakov_y ו-oranfu אוהבים את זה.
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    לקאריוס לא היה כמעט כלום לעשות היום. לטעמי היה יכול לעשות יותר בשני השערים (במיוחד בשני) אבל אין לי ממש תלונות אליו היום.

    טרנט היה חלש מאוד. עשה טעות גדולה בגול הראשון כשסגר לראשפורד את הקו במקום את החיתוך. טעות של ניסיון אני מניח. מנטאלית, הוא לא התאושש מהטעות הזאת והיה לו משחק רע מאוד.

    אני ועוד איך בא בטענות ללוברן. קודם כל ולפני הכל - תסתום את הפה שלך יא מטומטם! כל פעם שהאפס הזה מתראיין ערב לפני משחק אונסים אותו.
    בקטע מקצועי - כמובן שקשה להתמודד מול לוקאקו. בכדור הראשון הוא יצא אליו אבל לא התמודד מולו בכלל, בשני הוא התמודד והפסיד כמו נמושה (אשכרה כדור הגיע אליו והוא מעד). אחר כך הוא לא חזר בזמן.
    ואז היה הקטע הזה עם נסיון המספרת של מאטה שהמטומטם הזה פשוט מסתכל עליו ומסתכל ומסתכל ועדיין לא הולך לסגור אותו. פאק יו!
    לקינוח היה הקטע הזה עם פלאייני. אשכרה לא הצליח להתמודד מול הזריזות והדריבל של פלאייני אבל אני מניח שגם זה קשה.

    מעניין שלואן-דייק וצ'אן לא היתה בעיה להתמודד עם לוקאקו ולדעתי הם ניצחו בכל המאבקים נגדו.

    לא חושב שרוברטסון היה טוב. לא היה רע, אבל לא היה טוב.

    צ'אן היה טוב מאוד לדעתי. פיזית הוא התמודד עם לוקאקו וסאנצ'ז מצוין אבל משחק כזה כבר היה מהיר מדי בשביל מילנר ואוקס היה חלש מאוד לדעתי.
    אני אמשיך ואגיד שהוא צריך להיות 50\50 ולא להיות השחקן שאמור לספק את היצירתיות בקישור.

    לאלאנה שחקן עם טכניקה מעולה וכושר מעולה. הכושר הלך, מהירות ירדה וחזרנו לסביבון. היה קטע שהוא קיבל את הכדור, כל צד ימין שלו היה פנוי לגמרי אבל הוא הסתובב לשמאל את הסיבוב המטומטם שלו בלי שום צורך. איבד.
    אני מאוד מקווה שניפטר ממנו בקיץ אבל לא רואה מי ייקח אותו. זה שהוא היה האופציה הבכירה שלנו על הספסל מספר הרבה מהסיפור של הסגל הזה.

    מאנה ממשיך להיות חלש מאוד. קבלת החלטות רעה מאוד אבל היום לפחות הדריבל והפריצות חזרו להיראות קצת יותר טוב.

    פירמינו ניסה וניסה אבל למעט ניסיון העקב המיותר שלו (שהיה צריך לתת לנו פנדל אם השופט לא היה מושחת) לא ממש היו לו הזדמנויות.

    את סלאח הם סגרו כאילו זה מסי. יאנג כל הזמן תפס אותו כשניסה לרוץ קדימה ולתת אופציה אבל את השופט זה לא עניין.

    חבל, אין משהו שאני שונא כמו את הבני זונות האלה. אבל כשהסגל שלנו עדיין כזה שמאלץ אותו לעלות עם בלם עלוב (לא משנה עם זה לוברן או מאטיפ), כשאין לנו באמת אופציה טובה בקישור (שחקן שייצר מצבים) זה משחק שמוכרע על רגעים בודדים.

    כשמוסיפים לזה שופט זבל מושחת שנותן להם הכל ולנו לא נותן כלום כולל 2 פנדלים ברורים - זה גדול עלינו. להיזכר שזה השופט שנתן לאברטון פנדל על כלום נגדינו ולספר לי שהוא לא מושחת...

    הגיע הזמן לVAR. מצדי שהמשחקים יהיו 3 שעות, נשבר לי הזין ששודדים אותנו. ובמקרה ההפוך, הבני-זונות האלה ייפגעו מזה יותר מכל מועדון בעולם.
     
  5. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אוי גיל, לא שמעתי אותך מתלונן על טרנט בערך כל העונה או על העמדה של המגן הימני מנובמבר בערך. לא פייר להיזכר בה עכשיו אחרי שטרנט נתן משחק של ילד בן 20 ולא של שחקן מנוסה בן 30. 90% מהמשחקים העונה הוא היה מצוין, אותו דבר יכול להגיד על גומז.
    קליין אף פעם לא היה טוב מהם (ולא כי הוא היה חלש אלא כי שניהם מאוד מפתיעים לטובה) ותמיד הוא היה הבעיה האחרונה לגשת אליה בהגנה שלנו.
     
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    טרנט אולי לשם שינוי יפתור לאנגליה את הבעיה באגף ימין. אחד הפוטנציאלים היותר טובים שראיתי בעמדה הזו מזה שנים.
    כל הקליינים זה עוד מאותו דבר. טרנט מקודם בצדק.

    אפשר אפילו לעשות אנלוגיות עם רוב ג'ונס(שאגב גם הוא הרשים בבכורה באולד טראפורד), רק שאני מקווה עבור טרנט שגורלו לא יהיה זהה מבחינה בריאותית.
     
    Rushie, Coutinho10 ו-oranfu אוהבים את זה.
  7. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    22,192
    לייקים שהתקבלו:
    16,039
    אני אומר מה1.9 שיש בעיה בעמדת המגן הימני.
    בראש יש לי הרבה יותר טעויות של טרנט מאשר דברים חיוביים שהוא נותן.
    לא בושה להתחיל את קריירת הבוגרים שלך בהשאלות...שם אתה גם יכול לשחק כל שבוע. זאת הדרך הנכונה.
     
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    קודם כל - אני עד שגיל מתלונן על הקטע הזה עם המגן הימני מתחילת העונה.

    אני גם מסכים איתו בעיקרון. זה לא רציני ללכת לעונה כשהמגן הימני הבכיר שלך זה ילד שבקושי יש לו משחק בוגרים.

    לדעתי טרנט נותן עונה טובה סה"כ ומראה המון פוטנציאל אבל במועדון באמת רציני הוא מעביר קודם עונה בהשאלה או שמקבל משחקים פה ושם ולא נזרק למים ישר כי אם הוא טובע אתה מהמר פה על כל העונה.

    אני מסכים שהוא פוטנציאל רציני. אבל היום הוא היה חלש ובתור מישהו שמאוד אוהב לראות שחקנים צעירים מקודמים - אפשר גם להגיד את זה. במקרה שלו אפשר לקוות שילמד מזה.

    אני אגיד יותר מזה - אם היתה לנו הגנה טובה ושוער טוב וקשר אחורי טוב - יותר הגיוני ללכת עם טרנט. אבל כשבמועדון יש אסופה עלובה של בלמים (עם בלם מעולה אחד שהגיע באמצע העונה), ליצנים בשער ואין קשר אחורי זה הימור ענק לבנות ככה על מגן חסר כל ניסיון שגם ככה הכח העיקרי שלו הוא התקפי.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אין פה כלל. יש לו פטנציאל רב ואיזה כבר מלאי יש בעמדה הזו? היא אולי הכי פחות עשירה באיכות בכדורגל העולמי.
    מי המגן הימני הכי טוב היום בליגה? וינגר לשעבר.
    מה גארי נוויל עבר השאלות? פשוט ראו בו דברים טובים להמשך הקריירה ונתנו לו לשחק.
     
    neilmizrahi1992 אוהב/ת את זה.
  10. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    תפסיקו לבלבל במוח כבר, יונייטד ניצחו אותנו היום עם שני שחקנים צעירים יותר שלא התגלחו בשום מקום לפני זה. מקטומיניי וראשפורד שניהם נתנו משחק טוב היום ושניהם חסרי ניסיון כמו ופחות מטרנט.
    לא כתוב בספר שילד בן 20 צריך להיות מושאל, טרנט אדיר לילד בגילו ואם אוהד יונייטד בא ומפרגן לו פה זה רק מראה עד כמה. יש לו ברזומה אחוז הרבה יותר גדול של משחקים טובים מאשר משחקי נפל.
    מוכן לתת לו עוד 10 פעמים כאלה, אני מריח שחקן לקריירה שלמה אצלנו ומוכן לאכול הרבה חרא בשבילו.

    אורן אני גם עד לזה שגיל התלונן בתחילת העונה כמו כולם, לא שמעתי ממנו כבר כמה חודשים מבקר את טרנט כי לא היה על מה.
     
  11. Rushie Member

    הצטרף ב:
    ‏7/11/08
    הודעות:
    2,927
    לייקים שהתקבלו:
    2,318
    הפסקה האחרונה שלך- בדיוק הפוך. תלך עם הצעיר ותתקן את הבעיות הברורות.
    השאלות יכולות לגמור את השחקן בדיוק כמו שהן יכולות לבנות אותו, ללכת ולחמם ספסל באיזו קבוצת אנטי כדורגל בצ'מפיונשיפ לא היה נותן לו מה שהוא קיבל העונה מכדורגל רצוף כמעט כל שבוע. אם אתה מאמין שיש לך פה פוטנציאל רציני, תשאיר אותו אצלך ותעשה איתו את העבודה בעצמך כי זה הכי בטוח. וצריך להיות מוכן גם ליפול עם זה לפעמים. אנחנו לא פסז' או ריאל מדריד ובהחלט יכולים להרשות לעצמנו דבר כזה.

    אגב, אני לא בטוח במה שאני אומר כי לא הייתי בעניינים תקופה ארוכה, אבל זכור לי שקליין היה אמור לחזור כבר לפני כמה חודשים טובים ולא ידענו שמדובר פה על היעדרות לכמעט עונה שלמה.
     
  12. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    בניגוד לנוויל, טרנט בכלל לא גדל והתפתח כמגן. זה נראה לי משהו ששווה לציין.

    אני גם אגיד שוב שיש לנו חלק אחורי של ליצנים. זה מקשה על שחקן צעיר.

    גם יותר קשה לשלב שחקן הגנה צעיר משחקן התקפה צעיר.

    לצורך העניין, ראשפורד הרבה יותר מנוסה מטרנט.

    מקטומניי הוא כלום. שיחגגו לי אותו על חשבון פוגבה, אני בעד.

    אני גם לא מבין למה אתה הולך מ0 ל100. אני רשמתי שאני מחזיק ממנו, רשמתי שלדעתי הוא נותן עונה טובה סה"כ. אסור לרשום שהוא היה גרוע היום כי הוא צעיר? אני לא מתכוון לתת הנחות כאלה. אני מוכן לתת לו הנחה כי הוא עוד חסר ניסיון ואני מקווה שילמד, אבל אני לא מתכוון להגיד שהוא טוב כשהוא לא.

    טרנט פוטנציאל גדול, תאמין לי שספק אם יש פה בפורום מישהו שעוקב אחרי הנוער שלנו כמוני ושרוצה לראות אותם משולבים כמוני. היום הוא היה גרוע.
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,560
    לייקים שהתקבלו:
    18,459
    תלך עם שחקן הגנה צעיר כשההגנה שלך פח וזה עלול להרוס אותו (כי הוא יאכל חרא כמו היום).

    לדעתי הוא צריך להיות המגן הימני המחליף שלנו שמשחק במשחקים שדורשים מגן יותר תוקף. אבל אין את קליין אז זאת בעיה (ואני לא מחזיק מקליין). אז אתה לא משחק איתו כשהכי מתאים אלא אתה משחק איתו כל הזמן.
    ללכת בהשאלה אפשר גם לקבוצה נורמלית. זה לא בהכרח אומר ללכת לשחק בסנדרלנד.
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    אבל לטרנט יש יכולת התקפית טובה. צריך ללמוד את עבודת ההגנה. אני זוכר את נוויל מביך ביותר באותו משחק חזרה מפורסם של קאנטונה. פאולר בקלות ניער את נוויל "הגדול פיזית".

    במקום סאותגייט אני הולך איתו במונדיאל. לפחות יש פה פוטנציאל למשהו ולא כל הג'ונסונים בוריאציות שונות.
     
  15. Coutinho10 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/7/15
    הודעות:
    2,656
    לייקים שהתקבלו:
    846
    מין:
    זכר
    אורן אני יודע שאתה מעריך את טרנט מאוד בגלל זה הופתעתי איך אתה מצודד בגיל כאן.
    טרנט היה גרוע מאוד לכל הדעות היום, אבל בשביל מה המשפט הזה שגיל זרק על עמדת המגן הימני ומחק בשניה את כל מה שטרנט וגומז עשו העונה. הם ילדים וכל אוהד כדורגל יודע שצריך לקבל את המשחקים האלה מהילדים. ראשפורד עד היום היה בחודשיים חושך, היום הוא על גג העולם.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.